Sterker nog, ik meen dat hij tegen Dido heeft verteld dat hij nu eindelijk het geld had om zijn gedroomde wereldreis te maken. Het is dus niet zozeer geld dat hij verliest, maar een droom die - voorlopig - nog niet verwezenlijkt kan worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Och gut, nu komt het kraken er weer bij.
Het grappige is dat Roel bij mijn weten nog nooit gezegd heeft dat hij geld helemaal niet belangrijk vindt, eerder integendeel.
Maar blijkbaar werkt het zo bij veel mensen: als je kraakt dan ben je dús een linkse anti-materialist, en ben je een huichelaar zodra je laat blijken waarde te hechten aan bezit.
Ach, er is wat te zeggen, voor dergelijk benepen hokjesgeestdenken: het maakt de wereld lekker overzichtelijk.
Na chantal gaat het al foutquote:Op woensdag 9 november 2005 15:25 schreef essie05 het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Lees hier de nieuwe weekopdracht.Ik vind het wel lachen,maar ook deze zullen ze wel niet halen.
Na BvD rond de klok van 23:30-23:40 ergensquote:Op woensdag 9 november 2005 15:59 schreef Sassefras het volgende:
ik kan vanavond niet kijken.. Hoelaat is de herhaling?
dan is het verhaal toch al niet meer te redden nadat Rob is geweest...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb eerder medelijden met degene tegen wie Ingrid het verhaal moet vertellen.
Hij had gewoon door moeten denken en begrijpen dat ze zoiets gingen uithalen, waarom zou je anders dat geld in het huis moeten verstoppen.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:59 schreef ART het volgende:
[..]
Sterker nog, ik meen dat hij tegen Dido heeft verteld dat hij nu eindelijk het geld had om zijn gedroomde wereldreis te maken. Het is dus niet zozeer geld dat hij verliest, maar een droom die - voorlopig - nog niet verwezenlijkt kan worden.
Volgens mij is Menno eerder een type dat het puur om het geld zelf gaat. En dat op de bank zet om er fijn op te gaan zitten.
Jaquote:Op woensdag 9 november 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dido raadt exact nu wat er gaande is in het huis.
Roel word er wel vrolijk van zo te zienquote:Op woensdag 9 november 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dido raadt exact nu wat er gaande is in het huis.
Hij zit dus glashard te liegen, wat Dido net vertelde klopt 1000%quote:Op woensdag 9 november 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:
En Roel beantwoord Dido's exacte gedachten over de situatie met "nee dat is het niet" , zit hij nu gewoon keihard te liegen tegenover haar of is er nog iets anders aan de hand
wat zei ik wat zei ik... dit is de doosklap!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 16:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan is het verhaal toch al niet meer te redden nadat Rob is geweest...
Rob mag zo hoop ik met Ingrid!
Had ff op mute staan; wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij zit dus glashard te liegen, wat Dido net vertelde klopt 1000%
Lieske: "Oooh dat verhaal deed me denken aan die rode schoentjes die een vriendin van een vriend van me had op de studentenvereniging, en...."quote:Op woensdag 9 november 2005 16:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat zei ik wat zei ik... dit is de doosklap!!!
en daarna Lieske er nog overheen...
Jouw foto's zijn veel beter dan die van scanmanquote:
Wat zei ze nou? Iemand?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:
En Roel beantwoord Dido's exacte gedachten over de situatie met "nee dat is het niet" , zit hij nu gewoon keihard te liegen tegenover haar of is er nog iets anders aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |