lees even het streamverslagen topic van gisterenavond en vannacht.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:29 schreef jna het volgende:
kan iemand mij even uitleggen wat er nou met het geld van roel is gebeurt, vanaf het begin graag. Ik weet alleen dat ie het had gewonnen en dat ie het verstopt had.
het verhaal gaat over iets onschuldigs en eindigt dan in : Menno is een klootzak want wat hij deed was intens gemeen en hij heeft het geld van roel gejat en het gat in de ozonlaag komt ook van hem...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
waar ze morgen in de live-show mee worden geconfronteerd?
beelden van dat de één tegen die dit en tegen de volgende dat zegt ?
dan vallen er wat door de mand.... GNA GNA GNAAAAAAAAAAAAAA
Ok, je had gelijk.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
door het te laten escaleren had Rob nooit zo makkelijk kunnen scoren bij mensen zoals jij, klaar!![]()
hop daar gaat m'n positie op de stemlijst![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
het verhaal gaat over iets onschuldigs en eindigt dan in : Menno is een klootzak want wat hij deed was intens gemeen en hij heeft het geld van roel gejat en het gat in de ozonlaag komt ook van hem...
Tenminste zo eindigen alle onschuldige verhaaltjes in het huis op dit moment![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:41 schreef Zw0rld het volgende:
Scanman het kan nog erger. namelijk BB5
Streamverslagen van vrijdag 30 augustus 2002
ohw nix, verwarde je met iemand anders, sorry net wakkerquote:Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over
Is het adres van haar al bekend?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef Pinball het volgende:
Ik hoop dat Chantal die rekening alsnog krijgt.
telefoongids.nlquote:Op woensdag 9 november 2005 15:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het adres van haar al bekend?
Ik ben in staat zelf die factuur te versturen
Kep gezocht op : eucalypta, roddelhoer en gnagnagna maar tot op heden nog geen suc6!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep gezocht op : eucalypta, roddelhoer en gnagnagna maar tot op heden nog geen suc6!
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep gezocht op : eucalypta, roddelhoer en gnagnagna maar tot op heden nog geen suc6!
Ach. dat is heel niet nodig, de manier waarop Rob normaal al dingen verteld is zo onsamenhangend en beterwetend dattie er zelf wel een draai aan geeft en dan Menno de schuld geeft... en BB laat dan morgen zien: toen Rob het verhaal doorvertelde ging het FOUT FOUT FOUT!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef PH52 het volgende:
Als ik Menno was vertelde ik Rob het verhaaltje van Rood Kapje en de Boze Wolf, en dan achteraf alles ontkennen.
Ik heb eerder medelijden met degene tegen wie Ingrid het verhaal moet vertellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ach. dat is heel niet nodig, de manier waarop Rob normaal al dingen verteld is zo onsamenhangend en beterwetend dattie er zelf wel een draai aan geeft en dan Menno de schuld geeft... en BB laat dan morgen zien: toen Rob het verhaal doorvertelde ging het FOUT FOUT FOUT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |