Ik ben pas halverwege gaan turfen maar hij kwam volgens mij niet verder dan hooguit 9 trefwoorden.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:53 schreef Day het volgende:
Nou, als ik Roel zo hoor, gaan ze de weekopdracht echt niet redden.
Ze mogen sowieso al niet schrijven in het BB huis.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zou het hen verboden zijn dingen op te schrijven overigens?
ik was net van plan de streams weer aan te zetten... laat maar.....quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
Zegt Nathalie nu dat zij in het bad gepist heeft
had je iets anders verwacht van deze truttekut??quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
Yes een filmavondquote:Op woensdag 9 november 2005 16:56 schreef BONG4002 het volgende:
Jongens (en meisjes) * BONG4002 gaat zometeen lekker even koken en eten dus ben er eventjes niet
Mijn voorgevoel zegt trouwens dat de weekopdracht ws. gaat slagen
Neuh, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
had je iets anders verwacht van deze truttekut??
Wat dacht je van het filmpje van Nathalie's voetenveeg-actie?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yes een filmavond
Ik wil meer mindfucks
Het kan over pis gaan of over drank. Haar bikini stonk in ieder geval vreselijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
kan beter vragen: WIE MOET/WIL ER NOG IN BAD????quote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef bunnyma het volgende:
Wie moeten er nu nog naar de DBK?
ghehe iddquote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet.
Ik vind wel dat BB haar nu even een emmer en schoonmaakmiddelen moet geven en het aan de bewoners moet melden.![]()
Ben ik helemaal voorquote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef ART het volgende:
[..]
Wat dacht je van het filmpje van Nathalie's voetenveeg-actie?
Of het jatten van het geld door Ingrid?![]()
Roel en Dido knietje vrijen tijdens de film kan ook heel leuk zijn om naar te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yes een filmavond
Ik wil meer mindfucks
Roel en Lieskequote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef bunnyma het volgende:
Wie moeten er nu nog naar de DBK?
Als je niet net zoals iedereen keurig alles bijleest heb je hier geen recht van sprekenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef Coos het volgende:
Kom net uit de Mac in Almere![]()
Is het nodig alle pagina's te lezen of kan ik zo ook inhaken?![]()
Vroeger toen het BB huis hier in Almere nog stond, konden we zo ff langs wippen om wat leuzen over het hek heen te schreeuwen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef Coos het volgende:
Kom net uit de Mac in Almere![]()
Is het nodig alle pagina's te lezen of kan ik zo ook inhaken?![]()
Is ook niet gek als je ziet wat die gast al vanaf het begin in het BB huis allemaal heeft meegemaakt. Zowel door eigen toedoen als door BB/andere bewoners. Niet te vergelijken met een Ingrid bijvoorbeeld met haar duimgezuig als hoogtepunt.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:47 schreef mamapan het volgende:
Roel's versie zal wel over groene flappen gaan ipv rode lappen. Zijn hoofd staat nu totaal niet naar zo'n spelletje, dat joch is helemaal van 't pad
Ik heb nog wel een leuk filmpje voor jequote:Op woensdag 9 november 2005 17:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Roel en Dido knietje vrijen tijdens de film kan ook heel leuk zijn om naar te kijken.![]()
Thnx Showtime. Over het geld heb ik nog gezien gisteren.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vroeger toen het BB huis hier in Almere nog stond, konden we zo ff langs wippen om wat leuzen over het hek heen te schreeuwen.
Op de officiele BB site staat trouwens ook een overzichtelijk verslag van gisteravond en het geld.
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
En het filmpje van Roel en "hijgende" Dido vanacht.
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
Merciquote:Op woensdag 9 november 2005 17:08 schreef Showtime het volgende:
[..]
Joost en Nathalie zijn nog niet geweest.
Regenworm, soms begrijp ik je echt niet meerquote:Op woensdag 9 november 2005 16:50 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt het erger dan het is of het is erg
Ze kijkt erg moeilijk maar volgens mij is ze hier erg goed in.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske@BBTuin.tv
Is mijn man het ook helemaal mee eens.Maar ik kan me daar absoluut niet in vinden.Als je netjes met je mond dicht eet hoef je volgens mij geen geluiden te horen.Maar het merendeel is schijnbaar gewend om met mond open te eten.Nathalie en Rob spannen wat mij betreft de kroon.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:12 schreef pullup het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier zo zeurt over de eetgeluiden.
Er zit een hypermoderne microfoon zowat onder de neus van alle personen.
Zou er hier iemand zijn die zijn kauwen zo zacht weet te doen dat de microfoon het niet kan opvangen ?
Haar probleem is idd niet onthouden, maar samenhangend vertéllen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kijkt erg moeilijk maar volgens mij is ze hier erg goed in.
we zullen kijken of het uiteindelijke sprookje begint met: 'Weet je in Groníngen hoorde mijn vriendin...''quote:Op woensdag 9 november 2005 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar probleem is idd niet onthouden, maar samenhangend vertéllen.![]()
Die eetgeluiden zijn irritant maar onvermijdelijk inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:12 schreef pullup het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier zo zeurt over de eetgeluiden.
Er zit een hypermoderne microfoon zowat onder de neus van alle personen.
Zou er hier iemand zijn die zijn kauwen zo zacht weet te doen dat de microfoon het niet kan opvangen ?
lolquote:Op woensdag 9 november 2005 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
we zullen kijken of het uiteindelijke sprookje begint met: 'Weet je in Groníngen hoorde mijn vriendin...''![]()
Met die microfoons er zo dicht op kun je dat m.i. niet voorkomen hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Is mijn man het ook helemaal mee eens.Maar ik kan me daar absoluut niet in vinden.Als je netjes met je mond dicht eet hoef je volgens mij geen geluiden te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |