Ik heb nog wel een leuk filmpje voor jequote:Op woensdag 9 november 2005 17:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Roel en Dido knietje vrijen tijdens de film kan ook heel leuk zijn om naar te kijken.![]()
Thnx Showtime. Over het geld heb ik nog gezien gisteren.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vroeger toen het BB huis hier in Almere nog stond, konden we zo ff langs wippen om wat leuzen over het hek heen te schreeuwen.
Op de officiele BB site staat trouwens ook een overzichtelijk verslag van gisteravond en het geld.
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
En het filmpje van Roel en "hijgende" Dido vanacht.
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
Merciquote:Op woensdag 9 november 2005 17:08 schreef Showtime het volgende:
[..]
Joost en Nathalie zijn nog niet geweest.
Regenworm, soms begrijp ik je echt niet meerquote:Op woensdag 9 november 2005 16:50 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt het erger dan het is of het is erg
Ze kijkt erg moeilijk maar volgens mij is ze hier erg goed in.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske@BBTuin.tv
Is mijn man het ook helemaal mee eens.Maar ik kan me daar absoluut niet in vinden.Als je netjes met je mond dicht eet hoef je volgens mij geen geluiden te horen.Maar het merendeel is schijnbaar gewend om met mond open te eten.Nathalie en Rob spannen wat mij betreft de kroon.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:12 schreef pullup het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier zo zeurt over de eetgeluiden.
Er zit een hypermoderne microfoon zowat onder de neus van alle personen.
Zou er hier iemand zijn die zijn kauwen zo zacht weet te doen dat de microfoon het niet kan opvangen ?
Haar probleem is idd niet onthouden, maar samenhangend vertéllen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kijkt erg moeilijk maar volgens mij is ze hier erg goed in.
we zullen kijken of het uiteindelijke sprookje begint met: 'Weet je in Groníngen hoorde mijn vriendin...''quote:Op woensdag 9 november 2005 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar probleem is idd niet onthouden, maar samenhangend vertéllen.![]()
Die eetgeluiden zijn irritant maar onvermijdelijk inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:12 schreef pullup het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier zo zeurt over de eetgeluiden.
Er zit een hypermoderne microfoon zowat onder de neus van alle personen.
Zou er hier iemand zijn die zijn kauwen zo zacht weet te doen dat de microfoon het niet kan opvangen ?
lolquote:Op woensdag 9 november 2005 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
we zullen kijken of het uiteindelijke sprookje begint met: 'Weet je in Groníngen hoorde mijn vriendin...''![]()
Met die microfoons er zo dicht op kun je dat m.i. niet voorkomen hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Is mijn man het ook helemaal mee eens.Maar ik kan me daar absoluut niet in vinden.Als je netjes met je mond dicht eet hoef je volgens mij geen geluiden te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |