Ik ben pas halverwege gaan turfen maar hij kwam volgens mij niet verder dan hooguit 9 trefwoorden.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:53 schreef Day het volgende:
Nou, als ik Roel zo hoor, gaan ze de weekopdracht echt niet redden.
Ze mogen sowieso al niet schrijven in het BB huis.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zou het hen verboden zijn dingen op te schrijven overigens?
ik was net van plan de streams weer aan te zetten... laat maar.....quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
Zegt Nathalie nu dat zij in het bad gepist heeft
had je iets anders verwacht van deze truttekut??quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
Yes een filmavondquote:Op woensdag 9 november 2005 16:56 schreef BONG4002 het volgende:
Jongens (en meisjes) * BONG4002 gaat zometeen lekker even koken en eten dus ben er eventjes niet
Mijn voorgevoel zegt trouwens dat de weekopdracht ws. gaat slagen
Neuh, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
had je iets anders verwacht van deze truttekut??
Wat dacht je van het filmpje van Nathalie's voetenveeg-actie?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yes een filmavond
Ik wil meer mindfucks
Het kan over pis gaan of over drank. Haar bikini stonk in ieder geval vreselijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
kan beter vragen: WIE MOET/WIL ER NOG IN BAD????quote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef bunnyma het volgende:
Wie moeten er nu nog naar de DBK?
ghehe iddquote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet.
Ik vind wel dat BB haar nu even een emmer en schoonmaakmiddelen moet geven en het aan de bewoners moet melden.![]()
Ben ik helemaal voorquote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef ART het volgende:
[..]
Wat dacht je van het filmpje van Nathalie's voetenveeg-actie?
Of het jatten van het geld door Ingrid?![]()
Roel en Dido knietje vrijen tijdens de film kan ook heel leuk zijn om naar te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yes een filmavond
Ik wil meer mindfucks
Roel en Lieskequote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef bunnyma het volgende:
Wie moeten er nu nog naar de DBK?
Als je niet net zoals iedereen keurig alles bijleest heb je hier geen recht van sprekenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef Coos het volgende:
Kom net uit de Mac in Almere![]()
Is het nodig alle pagina's te lezen of kan ik zo ook inhaken?![]()
Vroeger toen het BB huis hier in Almere nog stond, konden we zo ff langs wippen om wat leuzen over het hek heen te schreeuwen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef Coos het volgende:
Kom net uit de Mac in Almere![]()
Is het nodig alle pagina's te lezen of kan ik zo ook inhaken?![]()
Is ook niet gek als je ziet wat die gast al vanaf het begin in het BB huis allemaal heeft meegemaakt. Zowel door eigen toedoen als door BB/andere bewoners. Niet te vergelijken met een Ingrid bijvoorbeeld met haar duimgezuig als hoogtepunt.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:47 schreef mamapan het volgende:
Roel's versie zal wel over groene flappen gaan ipv rode lappen. Zijn hoofd staat nu totaal niet naar zo'n spelletje, dat joch is helemaal van 't pad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |