Ze zei dat ze dacht dat Roel ooit een opdracht heeft gehad en daarvoor veel geld heeft gekregen en dat geld moest verstoppen. Verder dacht ze dat Ingrid dat geld gevonden heeft en dat zij het op haarbeurt verstopt heeft.quote:
Zeker nooit aantrekkingskracht voor twee mensen tegelijk gevoeld zekerquote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef Inca het volgende:
Roel is gewoon een zielig ventje vorige week zat die og bij iedereen te zeuren om die te laten bellen naar zijn ex vriendin
Dido zei aan Roel: "Ik denk dat jij een geheime opdracht in het verleden hebt gehad waarmee je veel geld hebt verdiend, vervolgens heb je het geld verstopt en heeft iemand anders nu de opdracht gehad om dat geld te vinden. Nu is het aan jou de taak om dat geld terug te vinden"quote:
Dat heeft ze dan goed gedachtquote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dacht dat Roel ooit een opdracht heeft gehad en daarvoor veel geld heeft gekregen en dat geld moest verstoppen. Verder dacht ze dat Ingrid dat geld gevonden heeft en dat zij het op haarbeurt verstopt heeft.
Denk het ook. Informatie onthouden kan ze prima. Zolang ze maar niet zelf verbanden hoeft te leggen en dergelijke.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:11 schreef milagro het volgende:
Ik denk dat Lieske het juist heel goed zal kunnen onthouden, gezien haar shitload aan nutteloze informatie.
Ja, anders is ie zijn geld kwijt.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:15 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido vertelde Roel's opdracht tot op de komma.
Roel ontkende glashard.
Dat denkt toch zo een beetje iedereen in dat huis?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dacht dat Roel ooit een opdracht heeft gehad en daarvoor veel geld heeft gekregen en dat geld moest verstoppen. Verder dacht ze dat Ingrid dat geld gevonden heeft en dat zij het op haarbeurt verstopt heeft.
thnks!quote:Op woensdag 9 november 2005 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Na BvD rond de klok van 23:30-23:40 ergens
In zijn opdracht staat toch niet dat hij het glashard moet ontkennen, indien het geraden wordt?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, anders is ie zijn geld kwijt.
OK, dat is wel een nuttige toevoeging.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Dido eindigde met "En nu moet jij het denk ik weer vinden", waarop Roel zei "Nee, dat is het niet". Dat laatste deel had ze dus idd wel fout (denk ik)
gaat over Nathquote:Op woensdag 9 november 2005 16:09 schreef Giggio het volgende:
moet je die misselijke truttekut horen over hygiëne!
zeker normaal om met je gore poten in iemands bed te lopen vegen
ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 9 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Dido eindigde met "En nu moet jij het denk ik weer vinden", waarop Roel zei "Nee, dat is het niet". Dat laatste deel had ze dus idd wel fout (denk ik)
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef Showtime het volgende:
Hoe meer Roel zich gedraagt als een oude vent hoe meer Dido zich tot hem aangetrokken tot hem voelt. Zal wel met haar werk te maken hebben.
Ik hóóp zelfs zoiets. ZOu wel een beetje suf zijn als het hele verhaal helemaal goed doorverteld is.... Vroeger was het ook alleen maar leuk, als het helemaal fout ging...quote:Op woensdag 9 november 2005 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal me trouwens niets verbazen als het verhaal van de rode schoentjes op het eind in de zevenmijlslaarzen van klein duimpje is veranderd.
Roel probeert denk ik toch zijn geld te zoeken en wb nathalie die Rob betrapte denk niet dat dat echt gevolgen zal hebben maar de uitkomst word denk ik donderdag tijdens de live pas duidelijk hoe de boel precies in elkaar steekt (en misschien vanavond een tipje van de sluier in de reguliere uitzending)quote:Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef farceman het volgende:
Roel zit al de hele dag in dat washok; wat zou zijn opdracht toch zijn?
En is de opdracht al mislukt omdat Naat hem al betrapt heeft met dat geld?
logisch, tochquote:Op woensdag 9 november 2005 16:15 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido vertelde Roel's opdracht tot op de komma.
Roel ontkende glashard.
Rob zelf had wel het idee dat het mislukt was, hij had 20 minuten om het te pakken en het geheim te houden of zoiets.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Roel probeert denk ik toch zijn geld te zoeken en wb nathalie die Rob betrapte denk niet dat dat echt gevolgen zal hebben maar de uitkomst word denk ik donderdag tijdens de live pas duidelijk hoe de boel precies in elkaar steekt (en misschien vanavond een tipje van de sluier in de reguliere uitzending)
Rob bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef farceman het volgende:
Roel zit al de hele dag in dat washok; wat zou zijn opdracht toch zijn?
Dido is ook wel even scherp tegen hem, dat vindt hij niet zo leuk denk ikquote:Op woensdag 9 november 2005 16:33 schreef ART het volgende:
Ik krijg steeds het idee dat Roel & Dido op een heel raar afstandelijke manier knus met elkaar zijn. Dicht tegen elkaar, maar ook ver weg.
Ze zei dat hij zich niet zo gek moet laten maken door bv niet meer te eten.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Jemig
Dido wordt door 3 vrouwen genomineerd en ze heeft het er de HELE WEEK over
Roel verliest op een gluiperige manier 10.000 EUR en hij mag er geen dag over hebben?
Fuck toch een eind op, Dido
"Nou Roel, nu moet je ophouden hoor, je moet jezelf niet gek laten maken"quote:Op woensdag 9 november 2005 16:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zei dat hij zich niet zo gek moet laten maken door bv niet meer te eten.
Dat van die 10.000 euro weet ze niet, de meeste bewoners denken dat het om heel wat minder gaat.
Nope, Roel en Ingrid.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:38 schreef Sassefras het volgende:
zitten menno en rob nog in de dagboekkamer?
De twee met het spraakgebrekquote:
Lijkt me een goed advies.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Nou Roel, nu moet je ophouden hoor, je moet jezelf niet gek laten maken"
't is wel goed advies, Gert, maar ik vind het absoluut niet consequent omdat zij daaaaagen doorging over haar nominatie, en elke vrije minuut daarin stak.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me een goed advies.
Beetje gezocht, dat zij dat niet zou mogen zeggen omdat ze pissig reageerde op haar nominaties.
Komt gedeeltelijk door de microfoon op zijn borst dit versterkt het geluid.quote:
Dido schrok van het 'waarom' van de nominaties.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Nou Roel, nu moet je ophouden hoor, je moet jezelf niet gek laten maken"
vs.
"Najaaaaa zeg, dat ze MIJ nomineren, dat kan toch niet? De koningin is van haar voetstuk afgevallen etc. etc."
Lijkt me voor hem een slim plan voor hem, anders is hij het zeker kwijtquote:Op woensdag 9 november 2005 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is wel goed advies, Gert, maar ik vind het absoluut niet consequent omdat zij daaaaagen doorging over haar nominatie, en elke vrije minuut daarin stak.
Als jij tegen iemand zegt die een patatje oorlog eet: "Eet niet zoveel patatjes oorlog, da's vet en cholesterol enzo" en jij bestelt er vervolgens elke dag 3 voor jezelf, dan is dat toch ook niet helemaal consequent van jezelf?
Maargoed, Roel moet idd zijn klep erover houden.![]()
Het verschil is dat Dido wat kón met haar gevoelens, omdat ze er vrijuit over kon praten en iedereen wist waaróm ze pissig was. Roel kan dat niet, en moet proberen het een beetje te laten gaan. Hij kan er niets aan doen, hij kan niemand om opheldering vragen, hij kan niet zorgen dat het een volgende keer niet meer gebeurt etc.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is wel goed advies, Gert, maar ik vind het absoluut niet consequent omdat zij daaaaagen doorging over haar nominatie, en elke vrije minuut daarin stak.
Ik ben pas halverwege gaan turfen maar hij kwam volgens mij niet verder dan hooguit 9 trefwoorden.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:53 schreef Day het volgende:
Nou, als ik Roel zo hoor, gaan ze de weekopdracht echt niet redden.
Ze mogen sowieso al niet schrijven in het BB huis.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zou het hen verboden zijn dingen op te schrijven overigens?
ik was net van plan de streams weer aan te zetten... laat maar.....quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
Zegt Nathalie nu dat zij in het bad gepist heeft
had je iets anders verwacht van deze truttekut??quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
Yes een filmavondquote:Op woensdag 9 november 2005 16:56 schreef BONG4002 het volgende:
Jongens (en meisjes) * BONG4002 gaat zometeen lekker even koken en eten dus ben er eventjes niet
Mijn voorgevoel zegt trouwens dat de weekopdracht ws. gaat slagen
Neuh, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
had je iets anders verwacht van deze truttekut??
Wat dacht je van het filmpje van Nathalie's voetenveeg-actie?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yes een filmavond
Ik wil meer mindfucks
Het kan over pis gaan of over drank. Haar bikini stonk in ieder geval vreselijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef APK het volgende:
kan beter vragen: WIE MOET/WIL ER NOG IN BAD????quote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef bunnyma het volgende:
Wie moeten er nu nog naar de DBK?
ghehe iddquote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet.
Ik vind wel dat BB haar nu even een emmer en schoonmaakmiddelen moet geven en het aan de bewoners moet melden.![]()
Ben ik helemaal voorquote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef ART het volgende:
[..]
Wat dacht je van het filmpje van Nathalie's voetenveeg-actie?
Of het jatten van het geld door Ingrid?![]()
Roel en Dido knietje vrijen tijdens de film kan ook heel leuk zijn om naar te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yes een filmavond
Ik wil meer mindfucks
Roel en Lieskequote:Op woensdag 9 november 2005 17:02 schreef bunnyma het volgende:
Wie moeten er nu nog naar de DBK?
Als je niet net zoals iedereen keurig alles bijleest heb je hier geen recht van sprekenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef Coos het volgende:
Kom net uit de Mac in Almere![]()
Is het nodig alle pagina's te lezen of kan ik zo ook inhaken?![]()
Vroeger toen het BB huis hier in Almere nog stond, konden we zo ff langs wippen om wat leuzen over het hek heen te schreeuwen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:03 schreef Coos het volgende:
Kom net uit de Mac in Almere![]()
Is het nodig alle pagina's te lezen of kan ik zo ook inhaken?![]()
Is ook niet gek als je ziet wat die gast al vanaf het begin in het BB huis allemaal heeft meegemaakt. Zowel door eigen toedoen als door BB/andere bewoners. Niet te vergelijken met een Ingrid bijvoorbeeld met haar duimgezuig als hoogtepunt.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:47 schreef mamapan het volgende:
Roel's versie zal wel over groene flappen gaan ipv rode lappen. Zijn hoofd staat nu totaal niet naar zo'n spelletje, dat joch is helemaal van 't pad
Ik heb nog wel een leuk filmpje voor jequote:Op woensdag 9 november 2005 17:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Roel en Dido knietje vrijen tijdens de film kan ook heel leuk zijn om naar te kijken.![]()
Thnx Showtime. Over het geld heb ik nog gezien gisteren.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vroeger toen het BB huis hier in Almere nog stond, konden we zo ff langs wippen om wat leuzen over het hek heen te schreeuwen.
Op de officiele BB site staat trouwens ook een overzichtelijk verslag van gisteravond en het geld.
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
En het filmpje van Roel en "hijgende" Dido vanacht.
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
Merciquote:Op woensdag 9 november 2005 17:08 schreef Showtime het volgende:
[..]
Joost en Nathalie zijn nog niet geweest.
Regenworm, soms begrijp ik je echt niet meerquote:Op woensdag 9 november 2005 16:50 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt het erger dan het is of het is erg
Ze kijkt erg moeilijk maar volgens mij is ze hier erg goed in.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske@BBTuin.tv
Is mijn man het ook helemaal mee eens.Maar ik kan me daar absoluut niet in vinden.Als je netjes met je mond dicht eet hoef je volgens mij geen geluiden te horen.Maar het merendeel is schijnbaar gewend om met mond open te eten.Nathalie en Rob spannen wat mij betreft de kroon.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:12 schreef pullup het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier zo zeurt over de eetgeluiden.
Er zit een hypermoderne microfoon zowat onder de neus van alle personen.
Zou er hier iemand zijn die zijn kauwen zo zacht weet te doen dat de microfoon het niet kan opvangen ?
Haar probleem is idd niet onthouden, maar samenhangend vertéllen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kijkt erg moeilijk maar volgens mij is ze hier erg goed in.
we zullen kijken of het uiteindelijke sprookje begint met: 'Weet je in Groníngen hoorde mijn vriendin...''quote:Op woensdag 9 november 2005 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar probleem is idd niet onthouden, maar samenhangend vertéllen.![]()
Die eetgeluiden zijn irritant maar onvermijdelijk inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:12 schreef pullup het volgende:
Wel grappig dat iedereen hier zo zeurt over de eetgeluiden.
Er zit een hypermoderne microfoon zowat onder de neus van alle personen.
Zou er hier iemand zijn die zijn kauwen zo zacht weet te doen dat de microfoon het niet kan opvangen ?
lolquote:Op woensdag 9 november 2005 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
we zullen kijken of het uiteindelijke sprookje begint met: 'Weet je in Groníngen hoorde mijn vriendin...''![]()
Met die microfoons er zo dicht op kun je dat m.i. niet voorkomen hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Is mijn man het ook helemaal mee eens.Maar ik kan me daar absoluut niet in vinden.Als je netjes met je mond dicht eet hoef je volgens mij geen geluiden te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |