Ze zei dat ze dacht dat Roel ooit een opdracht heeft gehad en daarvoor veel geld heeft gekregen en dat geld moest verstoppen. Verder dacht ze dat Ingrid dat geld gevonden heeft en dat zij het op haarbeurt verstopt heeft.quote:
Zeker nooit aantrekkingskracht voor twee mensen tegelijk gevoeld zekerquote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef Inca het volgende:
Roel is gewoon een zielig ventje vorige week zat die og bij iedereen te zeuren om die te laten bellen naar zijn ex vriendin
Dido zei aan Roel: "Ik denk dat jij een geheime opdracht in het verleden hebt gehad waarmee je veel geld hebt verdiend, vervolgens heb je het geld verstopt en heeft iemand anders nu de opdracht gehad om dat geld te vinden. Nu is het aan jou de taak om dat geld terug te vinden"quote:
Dat heeft ze dan goed gedachtquote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dacht dat Roel ooit een opdracht heeft gehad en daarvoor veel geld heeft gekregen en dat geld moest verstoppen. Verder dacht ze dat Ingrid dat geld gevonden heeft en dat zij het op haarbeurt verstopt heeft.
Denk het ook. Informatie onthouden kan ze prima. Zolang ze maar niet zelf verbanden hoeft te leggen en dergelijke.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:11 schreef milagro het volgende:
Ik denk dat Lieske het juist heel goed zal kunnen onthouden, gezien haar shitload aan nutteloze informatie.
Ja, anders is ie zijn geld kwijt.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:15 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido vertelde Roel's opdracht tot op de komma.
Roel ontkende glashard.
Dat denkt toch zo een beetje iedereen in dat huis?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dacht dat Roel ooit een opdracht heeft gehad en daarvoor veel geld heeft gekregen en dat geld moest verstoppen. Verder dacht ze dat Ingrid dat geld gevonden heeft en dat zij het op haarbeurt verstopt heeft.
thnks!quote:Op woensdag 9 november 2005 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Na BvD rond de klok van 23:30-23:40 ergens
In zijn opdracht staat toch niet dat hij het glashard moet ontkennen, indien het geraden wordt?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, anders is ie zijn geld kwijt.
OK, dat is wel een nuttige toevoeging.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Dido eindigde met "En nu moet jij het denk ik weer vinden", waarop Roel zei "Nee, dat is het niet". Dat laatste deel had ze dus idd wel fout (denk ik)
gaat over Nathquote:Op woensdag 9 november 2005 16:09 schreef Giggio het volgende:
moet je die misselijke truttekut horen over hygiëne!
zeker normaal om met je gore poten in iemands bed te lopen vegen
ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 9 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Dido eindigde met "En nu moet jij het denk ik weer vinden", waarop Roel zei "Nee, dat is het niet". Dat laatste deel had ze dus idd wel fout (denk ik)
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef Showtime het volgende:
Hoe meer Roel zich gedraagt als een oude vent hoe meer Dido zich tot hem aangetrokken tot hem voelt. Zal wel met haar werk te maken hebben.
Ik hóóp zelfs zoiets. ZOu wel een beetje suf zijn als het hele verhaal helemaal goed doorverteld is.... Vroeger was het ook alleen maar leuk, als het helemaal fout ging...quote:Op woensdag 9 november 2005 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal me trouwens niets verbazen als het verhaal van de rode schoentjes op het eind in de zevenmijlslaarzen van klein duimpje is veranderd.
Roel probeert denk ik toch zijn geld te zoeken en wb nathalie die Rob betrapte denk niet dat dat echt gevolgen zal hebben maar de uitkomst word denk ik donderdag tijdens de live pas duidelijk hoe de boel precies in elkaar steekt (en misschien vanavond een tipje van de sluier in de reguliere uitzending)quote:Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef farceman het volgende:
Roel zit al de hele dag in dat washok; wat zou zijn opdracht toch zijn?
En is de opdracht al mislukt omdat Naat hem al betrapt heeft met dat geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |