logisch, tochquote:Op woensdag 9 november 2005 16:15 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido vertelde Roel's opdracht tot op de komma.
Roel ontkende glashard.
Rob zelf had wel het idee dat het mislukt was, hij had 20 minuten om het te pakken en het geheim te houden of zoiets.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Roel probeert denk ik toch zijn geld te zoeken en wb nathalie die Rob betrapte denk niet dat dat echt gevolgen zal hebben maar de uitkomst word denk ik donderdag tijdens de live pas duidelijk hoe de boel precies in elkaar steekt (en misschien vanavond een tipje van de sluier in de reguliere uitzending)
Rob bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef farceman het volgende:
Roel zit al de hele dag in dat washok; wat zou zijn opdracht toch zijn?
Dido is ook wel even scherp tegen hem, dat vindt hij niet zo leuk denk ikquote:Op woensdag 9 november 2005 16:33 schreef ART het volgende:
Ik krijg steeds het idee dat Roel & Dido op een heel raar afstandelijke manier knus met elkaar zijn. Dicht tegen elkaar, maar ook ver weg.
Ze zei dat hij zich niet zo gek moet laten maken door bv niet meer te eten.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Jemig
Dido wordt door 3 vrouwen genomineerd en ze heeft het er de HELE WEEK over
Roel verliest op een gluiperige manier 10.000 EUR en hij mag er geen dag over hebben?
Fuck toch een eind op, Dido
"Nou Roel, nu moet je ophouden hoor, je moet jezelf niet gek laten maken"quote:Op woensdag 9 november 2005 16:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zei dat hij zich niet zo gek moet laten maken door bv niet meer te eten.
Dat van die 10.000 euro weet ze niet, de meeste bewoners denken dat het om heel wat minder gaat.
Nope, Roel en Ingrid.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:38 schreef Sassefras het volgende:
zitten menno en rob nog in de dagboekkamer?
De twee met het spraakgebrekquote:
Lijkt me een goed advies.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Nou Roel, nu moet je ophouden hoor, je moet jezelf niet gek laten maken"
't is wel goed advies, Gert, maar ik vind het absoluut niet consequent omdat zij daaaaagen doorging over haar nominatie, en elke vrije minuut daarin stak.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me een goed advies.
Beetje gezocht, dat zij dat niet zou mogen zeggen omdat ze pissig reageerde op haar nominaties.
Komt gedeeltelijk door de microfoon op zijn borst dit versterkt het geluid.quote:
Dido schrok van het 'waarom' van de nominaties.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Nou Roel, nu moet je ophouden hoor, je moet jezelf niet gek laten maken"
vs.
"Najaaaaa zeg, dat ze MIJ nomineren, dat kan toch niet? De koningin is van haar voetstuk afgevallen etc. etc."
Lijkt me voor hem een slim plan voor hem, anders is hij het zeker kwijtquote:Op woensdag 9 november 2005 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is wel goed advies, Gert, maar ik vind het absoluut niet consequent omdat zij daaaaagen doorging over haar nominatie, en elke vrije minuut daarin stak.
Als jij tegen iemand zegt die een patatje oorlog eet: "Eet niet zoveel patatjes oorlog, da's vet en cholesterol enzo" en jij bestelt er vervolgens elke dag 3 voor jezelf, dan is dat toch ook niet helemaal consequent van jezelf?
Maargoed, Roel moet idd zijn klep erover houden.![]()
Het verschil is dat Dido wat kón met haar gevoelens, omdat ze er vrijuit over kon praten en iedereen wist waaróm ze pissig was. Roel kan dat niet, en moet proberen het een beetje te laten gaan. Hij kan er niets aan doen, hij kan niemand om opheldering vragen, hij kan niet zorgen dat het een volgende keer niet meer gebeurt etc.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is wel goed advies, Gert, maar ik vind het absoluut niet consequent omdat zij daaaaagen doorging over haar nominatie, en elke vrije minuut daarin stak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |