roel is een lafaard durft dido niet eens op haar bek te zoenen.quote:Op maandag 7 november 2005 18:36 schreef scanman01 het volgende:
Roel noemt Joost "een sociaal glijmiddel"
Maar dan wel met de mededeling dat heel nederland dit ziet, want ik denk niet dat veel bewoners dit erg vinden. Rob, Roel, Dido en Ingrid zullen het alleen maar leuk vinden. Maar omdat Menno erbij zit durven ze niet te lachen. Maar als ze weten dat heel Nederland dit ziet (met het juiste commentaar) zal het meer impact hebben. En je moet ze wel vertellen dat nederland dit ziet, want anders snappen ze het nog niet.quote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef Showtime het volgende:
Zou mooi zijn als big brother de actie van Nathalie donderdag live aan alle bewoners laat zien, zou alle stemmen in de volgende ronde weer overhoop gooien. Meer spektakel en spanning in de tent, daar draait het uiteindelijk om.
Nou Dido kan nog het nodige leren van Lieskequote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was héél wat anders volgens Dido.
Plaats hem anders hier ook even!quote:Op maandag 7 november 2005 18:37 schreef luciano het volgende:
Heb Ik eens een keer een leuke reactie op een post , met mijn " troonrede " foto , is hij alweer verdwenen naar het vorige topic .........![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:30 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed, kom maar, joh!
Moet toch hoognodig mijn wc schoonmaken!
Ik heb hem wel gezien hoor Lucianoquote:Op maandag 7 november 2005 18:37 schreef luciano het volgende:
Heb Ik eens een keer een leuke reactie op een post , met mijn " troonrede " foto , is hij alweer verdwenen naar het vorige topic .........![]()
![]()
helemaal meequote:Op maandag 7 november 2005 18:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Dido kan nog het nodige leren van Lieske![]()
Lieske weet tenminste op een volwassen manier om te gaan met de nominatie, dat kan Dido niet.
Dido kan helemáál niet tegen kritiek![]()
beetje laat, maar ik vond dit toch wel een kwalitatief hoogstaand stukje humorquote:Op maandag 7 november 2005 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Laptop!! Shit, Bommie, daar hebben ze toch nog steeds niks tegen gevonden? Sterkte, jong!![]()
Dat kunnen ze niet doen want dan zien Menno en Joost meteen dat de beelden gemanipuleerd zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef Anitra het volgende:
Ik blijf hopen dat ze het moment met Menno en Joost aan de bewoners laten zien en even laten zien dat Menno wel gelijk had. Even laten zien dat men een verkeerde inschatting hebben gemaakt.
Lomp hè? Ik val bijna van mijn stoel van verbazing!quote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef cuall het volgende:
Zo nu is Joost aan de beurt bij de roddelsessie van Dido,Nathalie en Roel
Ja hè?quote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
beetje laat, maar ik vond dit toch wel een kwalitatief hoogstaand stukje humor
volgens mij zijn ze gewoon zo jaloers aan ik weet niet wat.quote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef Pinball het volgende:
Wel leuke variatie, ze hebben even gehad met Menno bashen, over op Joost.
Dido denkt ook dat dat sportshirt een idee was van BB.
al;s je die chick tegenover je hebt, waar je dus niks van mag en ze je al 123890128390128390 keer heeft afgewezen durf je dat ook niet meerquote:Op maandag 7 november 2005 18:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
roel is een lafaard durft dido niet eens op haar bek te zoenen.
Slome paddestoel
Doen, regenworm Graag ...quote:Op maandag 7 november 2005 18:36 schreef regenworm het volgende:
Krijg steeds meer zin om een handgranaat in de tuin te gooien.
Wat een arrogante klootzakken zijn dat zij kan even bepalen hoe joost moet zijn.
Nath val even lekker dood
ik heb nog ff lekker een gat in de dag geslapenquote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja hè?
Hij maakte zich later nog zorgen of het niet teveel voor je was geweest, omdat je meteen weg was.
Wat een verschrikkelijk fout hoofd....quote:
Ik erger me ook aan iedereen in dat huis.quote:Op maandag 7 november 2005 18:46 schreef Showtime het volgende:
Tering al mijn favorieten aan het roddelen geblazen (what's new), het is dan nu officieel dat ik mij aan iedereen irriteer in het huis.
roel speelt de macho en een macho gaat er gewoon op af.quote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
al;s je die chick tegenover je hebt, waar je dus niks van mag en ze je al 123890128390128390 keer heeft afgewezen durf je dat ook niet meer
Maar niets over de aktie van Nathalie van vannacht...quote:Op maandag 7 november 2005 18:49 schreef AnTjUh het volgende:
Dido vind het wel vald hoe Ingrid Menno behandelt
ze moet er wel om lachen maar vind het niet kunnen
Bunnyma ik heb het ook gezien en hier aangegeven, maar ze wilden me niet geloven, dus ben ik er maar over opgehoudenquote:Op maandag 7 november 2005 18:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet doen want dan zien Menno en Joost meteen dat de beelden gemanipuleerd zijn.
Er werd namelijk gesuggereerd dat Joost zag dat Menno de kamer binnenliep. Dat is echter niet gebeurd (zelf gezien)
Dat gesprek heeft niemand op het forum gezien of gehoord dus of dat misschien ook enigszins ge/verknipt is weten we niet.
Joost vertelde duidelijk tegen Menno: "Als jij nog een paar uur door wilt werken, moet je dat gewoon doen hoor Menno. Maar als je het niet erg vind ga ik gewoon nog ff slapen"...quote:Op maandag 7 november 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Bunnyma ik heb het ook gezien en hier aangegeven, maar ze wilden me niet geloven, dus ben ik er maar over opgehouden
ja duidelijk te hoog!!quote:Op maandag 7 november 2005 18:53 schreef Day het volgende:
Dido geeft aan dat ze, ondanks dat ze hem niet meer zo mag, het gemeen van Ingrid vond dat ze Menno voor lul zetten toen ze met hem aan het dansen was. Ze zegt er ook nog even bij dat het wel voor iedereen te zien is. Naat zit instemmend te knikken en te ja-en en valt langzaam stil.
Zou het lanzaam tot haar doordringen dat haar kutstreek van afgelopen nacht ook door iedereen te zien was?
Of schat ik haar nu te hoog in?
Dat is dus precies wat mij opviel... Ze viel écht stil.quote:Op maandag 7 november 2005 18:53 schreef Day het volgende:
Dido geeft aan dat ze, ondanks dat ze hem niet meer zo mag, het gemeen van Ingrid vond dat ze Menno voor lul zetten toen ze met hem aan het dansen was. Ze zegt er ook nog even bij dat het wel voor iedereen te zien is. Naat zit instemmend te knikken en te ja-en en valt langzaam stil.
Zou het lanzaam tot haar doordringen dat haar kutstreek van afgelopen nacht ook door iedereen te zien was?
Of schat ik haar nu te hoog in?
Oh cuall, ben ik even blij. Ik dacht dat ik de enige was die die manipulatie had gezien.quote:Op maandag 7 november 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Bunnyma ik heb het ook gezien en hier aangegeven, maar ze wilden me niet geloven, dus ben ik er maar over opgehouden
En terecht.quote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
Normaal ben ik te bescheiden , maar ik vond hem idd leuk genoeg om hier nogmaals te plaatsen ja .
![]()
OK, dan ben ik dus niet gek (na Yantjes' beschuldigingen begon ik aan mezelf te twijfelenquote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat mij opviel... Ze viel écht stil.
Net als met de appletaart van Mennoquote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Rob kan het echt niet hebben als iemands anders eens iets doet...
Oe wat een lekker sla...
Joost; Ja die heeft Joost gemaakt...
Rob: maar die saus heb IK gemaakt hoor...
Tjongejong...
een grote kleuter is het... en Michelle maar trots zijn op dat misbakselquote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Oe wat een lekker sla...
Tjongejong...
ze zou een goede inboorling zijn iddquote:Op maandag 7 november 2005 19:00 schreef henk.jansen het volgende:
Wat een oorbellen heeft die Chantal, ik mis alleen zo'n halsketting met allemaal van die ringen en een cd in haar onderlip
Vergeet zijn befaamde toneelstukjes en prachtige (zelfgemaakte) liederen niet.quote:Op maandag 7 november 2005 19:02 schreef bunnyma het volgende:
Roel meldde ook nog dat Rob wel van geintjes hield.
Ik ben benieuwd wat voor geintjes dan? Volgens mij alleen maar Menno zwartmaken en pesten.
En het gebeurde nog 'n keer.quote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Oe wat een lekker sla...
Tjongejong...
Groeten uit de rimboe had een beter programma voor haar geweest maar dan niet als bezoekerquote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef TheVulture het volgende:
ze zou een goede inboorling zijn idd
Idd, leuk bedacht hoor!quote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
Normaal ben ik te bescheiden , maar ik vond hem idd leuk genoeg om hier nogmaals te plaatsen ja .
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef TheVulture het volgende:
ze zou een goede inboorling zijn idd
Idd geniaal. Goed dat je hem nog eens plaatstequote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
[quote]Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Zw0rld het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/dido24.jpg]afbeelding][/URL]
Hoe zou ze de troonrede doen
[[url=http://www.filedump.nl/files/Dido2.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Geintje van Rob, na de verloren sms ronde wijs maken dat hij uiteindelijk toch als winnaar uit de bus was gekomen. Vrienden die vergeten waren te stemmen, dat hij het tegen een nieuwe bewoner moest opnemen, en ga zo maar door. Dat zijn Rob zijn geintjes, alleen ik snap ze nietquote:Op maandag 7 november 2005 19:02 schreef bunnyma het volgende:
Roel meldde ook nog dat Rob wel van geintjes hield.
Ik ben benieuwd wat voor geintjes dan? Volgens mij alleen maar Menno zwartmaken en pesten.
nog een extra reden om hem weg te hebben, er waren er nog niet genoegquote:Op maandag 7 november 2005 19:03 schreef flugeltje het volgende:
Wat zal het leuk gaan worden in de keuken als Rob eenmaal verdwenen is....
quote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef AnTjUh het volgende:
Eigenlijk moet Menno zeggen die kaassaus is niet te vreten!!!!!!
quote:Op maandag 7 november 2005 19:03 schreef flugeltje het volgende:
Wat zal het leuk gaan worden in de keuken als Rob eenmaal verdwenen is....
Niet waar dat Haagse gezin was daar mochten alleen de mannen zich wassenquote:
Brrr...hij is vanavond ook van plan een toneelstukje te doen. Zei hij vanmiddag.quote:Op maandag 7 november 2005 19:04 schreef Day het volgende:
[..]
Vergeet zijn befaamde toneelstukjes en prachtige (zelfgemaakte) liederen niet.
Het trieste is dat Joost sindsdien als keiharde leugenaar te boek staat hier. Ik heb echt mijn best gedaan om dit te ontkrachten, maar tegen deze meute hier was ik niet opgewassenquote:Op maandag 7 november 2005 18:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh cuall, ben ik even blij. Ik dacht dat ik de enige was die die manipulatie had gezien.
( opgelucht smilie)
Ligt aan Mennoquote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef luciano het volgende:
Is FOK weer traag , of ligt het aan MIJ ! ?
Dan wel Dido natuurlijk, dat is de plak tussen Nathalie en Roel. Die twee zouden anders echt niet met elkaar praten.quote:Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef egmo het volgende:
het zou leuk zijn als één van de drie-eenheid: Dido, Roel en Natte-lie het huis zou moeten verlaten
Joost heeft Menno dan wel niet naar binnen zien gaan. Maar hij wist wél dat Menno door zou gaan...quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Het trieste is dat Joost sindsdien als keiharde leugenaar te boek staat hier. Ik heb echt mijn best gedaan om dit te ontkrachten, maar tegen deze meute hier was ik niet opgewassen![]()
Hopen dat ie bij deze exit wéér zijn benen achterlaat, kunnen ze daar nog een keer soep van trekken.quote:Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef bunnyma het volgende:
en alle boodschappen die halvewege de week al op zijn. Laatste dagen van de week niets meer te eten.
![]()
Hoezo geen leugenaar?quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Het trieste is dat Joost sindsdien als keiharde leugenaar te boek staat hier. Ik heb echt mijn best gedaan om dit te ontkrachten, maar tegen deze meute hier was ik niet opgewassen![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Oe wat een lekker sla...
Tjongejong...
Tuurlijk wel, ze zijn bijna familie....quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan wel Dido natuurlijk, dat is de plak tussen Nathalie en Roel. Die twee zouden anders echt niet met elkaar praten.
JIJ!!!!! niet ??quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 19:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hopen dat ie bij deze exit wéér zijn benen achterlaat, kunnen ze daar nog een keer soep van trekken.![]()
Met de appeltaart van Menno was nóg leuker...quote:Op maandag 7 november 2005 19:12 schreef cuall het volgende:
[..]
ja eigenlijk is het te triest voor woorden dat je je zo opstelt als kerel van 44
![]()
Weet jij dan wanneer dat gesprek precies is geweest? Of het misschien hypothetisch was?quote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost heeft Menno dan wel niet naar binnen zien gaan. Maar hij wist wél dat Menno door zou gaan...![]()
Vergeet niet Cuall dat Joost Menno in die week helemaal verbaal heeft afgefikt achter zijn rug om en dat ie daarna als een schoothondje achter hem aan liep. Joos is misschien geen keiharde leugenaar, een slijmjurk annex huichelaar en allemansvriend is het wel. Zie maar eens hoe hij nu weer is omgeturnd na de opmerkingen van Dido en Naat gisteren.quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef cuall het volgende:
[..]
OK ik doe het nog 1x, de contxt was echt anders dan werd gebracht er is heel erg in geknipt.quote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost heeft Menno dan wel niet naar binnen zien gaan. Maar hij wist wél dat Menno door zou gaan...![]()
Allemansvriend is hij zeker en hij wil het iedereen naar de zin maken.quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeet niet Cuall dat Joost Menno in die week helemaal verbaal heeft afgefikt achter zijn rug om en dat ie daarna als een schoothondje achter hem aan liep. Joos is misschien geen keiharde leugenaar, een slijmjurk annex huichelaar en allemansvriend is het wel. Zie maar eens hoe hij nu weer is omgeturnd na de opmerkingen van Dido en Naat gisteren.
Dat was nog vóór Menno de kamer inging.... En de discussie was ff heftig genoeg om niet 'hypothetisch' te zijn. Menno wilde namelijk eigenlijk met Joost samen doorwerken. Joost wilde niet en zei dus: "Als jij nog een paar uur doorwilt moet je dat doen, maar ik ga nu ff slapen"quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Weet jij dan wanneer dat gesprek precies is geweest? Of het misschien hypothetisch was?
Hoe duf Joost toen was?
Ja, allemaal leuk en wel. Ik heb de theorie dat Joost te moe en te duf was ook voorbij zien komen. Maar ik blijf erbij: hij zei heel stellig in de bonenkamer dat hij zoiets nooit had gezegd, sterker nog hij zei dat hij Menno helemaal niet gezien en niet gesproken had die nacht.quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Weet jij dan wanneer dat gesprek precies is geweest? Of het misschien hypothetisch was?
Hoe duf Joost toen was?
Rob, Joost en Menno kwamen uit de damesslaapkamer na de discussie van stoppen en eerst 2 uur gaan slapen. In algemene zin werd er nog wat over door gegaan. Joost was net uit zijn bed gekomen door alle comotie en reageerde op zowel Rob als Menno.quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hoe duf Joost toen was?
Natuurlijk was het voor Menno de kamer inging, maar hoeveel tijd wel niet , daarvoor? Toen hij de kamer inging lag Joost al lang weer te slapen.quote:Op maandag 7 november 2005 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was nog vóór Menno de kamer inging.... En de discussie was ff heftig genoeg om niet 'hypothetisch' te zijn. Menno wilde namelijk eigenlijk met Joost samen doorwerken. Joost wilde niet en zei dus: "Als jij nog een paar uur doorwilt moet je dat doen, maar ik ga nu ff slapen"
Ik zeg daarbij niet dat Joost achterbaks is ofzo... Misschien is hij het gewoon wel vergeten.
Maar het is niet te ontkennen dát het gezegd is en bekend was bij Joost. Menno neemt het Joost overigens helemaal niet kwalijk...
Ik wil Joost ook zeker niet schoonpraten van roddelen en achterklap, maar de verwijten van keiharde leugenaar kloppen echt niet.quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeet niet Cuall dat Joost Menno in die week helemaal verbaal heeft afgefikt achter zijn rug om en dat ie daarna als een schoothondje achter hem aan liep. Joos is misschien geen keiharde leugenaar, een slijmjurk annex huichelaar en allemansvriend is het wel. Zie maar eens hoe hij nu weer is omgeturnd na de opmerkingen van Dido en Naat gisteren.
nou, assedanmehuhnsinbegin.. Wejeuhdanbeginsedusennuh noudatdusjah.quote:Op maandag 7 november 2005 19:20 schreef TheVulture het volgende:
En Ingrid is weer eens niet te volgen
Het gaat er dus om dat Joost ontkende dat dat gesprek er überhaupt is geweest.quote:Op maandag 7 november 2005 19:24 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Natuurlijk was het voor Menno de kamer inging, maar hoeveel tijd wel niet , daarvoor? Toen hij de kamer inging lag Joost al lang weer te slapen.
En heftig vond ik het gesprek niet, ik heb nog nooit zo'n duf, slaperig gesprek gehoord.
Dat er een gesprek is geweest tussen die twee ontken ik ook niet maar door het manipuleren van BB over het binnengaan van de kamer in het bijzijn van Joost, ben ik ook gaan twijfelen of BB het gesprek niet enigszins vervormd heeft.
Een leugenaar is Joost volgens mij echt niet.
quote:
Nog ze zullen een keer genomineerd gaan worden.quote:Op maandag 7 november 2005 19:32 schreef Byker het volgende:
De arrogantie van Cantal en Ingrid straalt er van af.
Omdat ze niet genomineerd staan, voelen ze zich echt onontastbaar.
behalve die van lieske die had het over pikken.quote:Op maandag 7 november 2005 19:33 schreef Day het volgende:
Ik wil de regie nog even uit het diepste van mijn hart bedanken dat ze Natte Lie's geluid tijdens het eten hebben uitgezet.![]()
Jammer dat helemaal uitzetten, of beter nog, haar gewoon dat huis uitpleuren niet kan.
dat scheelt een stuk maar voor de zekerheid heb ik mijn raam maar gesloten ik woon er te dicht bijquote:Op maandag 7 november 2005 19:33 schreef Day het volgende:
Ik wil de regie nog even uit het diepste van mijn hart bedanken dat ze Natte Lie's geluid tijdens het eten hebben uitgezet.![]()
Jammer dat helemaal uitzetten, of beter nog, haar gewoon dat huis uitpleuren niet kan.
Day, dit is zelfs nog ouder dan het bed-incident van naad vannacht..quote:Op maandag 7 november 2005 19:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en wel. Ik heb de theorie dat Joost te moe en te duf was ook voorbij zien komen. Maar ik blijf erbij: hij zei heel stellig in de bonenkamer dat hij zoiets nooit had gezegd, sterker nog hij zei dat hij Menno helemaal niet gezien en niet gesproken had die nacht.
Als achteraf blijkt dat dat dus wel zo was, ben je niet eerlijk, klaar!
'navond poesie,quote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 7 november 2005 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day, dit is zelfs nog ouder dan het bed-incident van naad vannacht..
Laat het los schat!
hehehe inkopper die ik niet kon laten liggen![]()
Ingrid heeft wel met een kaarsje voor het huis van Pimmetje gestaan. En via een boek van Char het medium heeft ze contact met hem gehad.quote:Op maandag 7 november 2005 19:45 schreef Aventura het volgende:
Heel Lieskes familie had Pim Fortuyn gestemd
tja je bent blond of je bent het nietquote:Op maandag 7 november 2005 19:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ingrid heeft wel met een kaarsje voor het huis van Pimmetje gestaan. En via een boek van Char het medium heeft ze contact met hem gehad.
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
'navond poesie,
en navond allemaal!
Hoi hoiquote:Op maandag 7 november 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
Goeie avond ben er weer terug van weggeweest![]()
![]()
Ja, Flugeltje dat heb ik ook gezien en gehoord.quote:Op maandag 7 november 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost vertelde duidelijk tegen Menno: "Als jij nog een paar uur door wilt werken, moet je dat gewoon doen hoor Menno. Maar als je het niet erg vind ga ik gewoon nog ff slapen"...
Jij biedt je bij deze vrijwillig aan begrijp ikquote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef MissX het volgende:
weet je wat ik me net gewoon bedacht. Dat er hier helemaaaal niemand is die Chantal sympathiek vind. Ik ben echt nog nooit iemand hier tegen gekomen die positief is over der.
Voor Tanja hadden we Peter en nog wat andere mensen die der sympathiek vonden. Voor Rob hebben we nu yantjesEn voor iedere bewoner zijn er eik wel wat mensen die ze leuk vinden. Maar voor Chantal gewoon helemaal niemand
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij biedt je bij deze vrijwillig aan begrijp ik![]()
Be my guest, the floor is all yours!!!quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef MissX het volgende:
weet je wat ik me net gewoon bedacht. Dat er hier helemaaaal niemand is die Chantal sympathiek vind. Ik ben echt nog nooit iemand hier tegen gekomen die positief is over der.
Voor Tanja hadden we Peter en nog wat andere mensen die der sympathiek vonden. Voor Rob hebben we nu yantjesEn voor iedere bewoner zijn er eik wel wat mensen die ze leuk vinden. Maar voor Chantal gewoon helemaal niemand
![]()
ja, slaat echt nergens op die uitzending.quote:Op maandag 7 november 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Okay, het is duidelijk nu... Van Hummie mag Menno ook ver(t)rekken...
want?quote:Op maandag 7 november 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Okay, het is duidelijk nu... Van Hummie mag Menno ook ver(t)rekken...
Ze laten ten eerste niets zien van het gebash, en wat ze wél laten zien brengen ze zó in beeld alsof de bewoners gelijk hebben....quote:
Kon het toch proberen, moet toch iemand in Nl zo gek zijn?quote:
In de reguliere uitzending werd Menno behoorlijk in een kwaad daglicht gezet....quote:
Ik heb het vermoeden dat ze dat later deze week wel rechtbreien...:)quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze laten ten eerste niets zien van het gebash, en wat ze wél laten zien brengen ze zó in beeld alsof de bewoners gelijk hebben....
Zei ze dat??quote:Op maandag 7 november 2005 19:45 schreef Aventura het volgende:
Heel Lieskes familie had Pim Fortuyn gestemd
Dat is wat ik dus net zat te bedenken er is gewoon helemaal niemand in NL die haar aardig vindt. Best zielig eigenlijk, vooral omdat ze zelf denkt dat er wel mensen zijn die haar leuk vindenquote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kon het toch proberen, moet toch iemand in Nl zo gek zijn?
![]()
Het kwam op mij over alsof ze zich allemaal zó druk lopen te maken om niks terwijl Menno gewoon relaxed blijft.quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze laten ten eerste niets zien van het gebash, en wat ze wél laten zien brengen ze zó in beeld alsof de bewoners gelijk hebben....
Ik heb ook postuum op hem gestemd. (eerbetoon!)quote:
Dat gevoel hield ik over aan de uitzending vandaar mijn vraag ....ben kleurenblind namelijkquote:Op maandag 7 november 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof ze zich allemaal zó druk lopen te maken om niks terwijl Menno gewoon relaxed blijft.
Ik hoop niet dat dat m'n 'gekleurde bril' is.
Ze heeft groot gelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef Aventura het volgende:
Dido is echt een rancuneuze biatch aan het worden.
Zo ziet het er idd uit... Maar dat is voor óns, de mensen die bijna iedere dag úren voor de streams zitten... Als je die achtergrondinfo niet hebt kwam Menno in deze uitzending over als iemand die een hoop opschudding veroorzaakt door mensen tegen elkaar op te zetten...quote:Op maandag 7 november 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof ze zich allemaal zó druk lopen te maken om niks terwijl Menno gewoon relaxed blijft.
Ja, dat viel me ook al op en ik werd er wel wat sip van. Als je de uitzending bekeek leek het inderdaad alsof Menno echt heel erg was.quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2005 20:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat gevoel hield ik over aan de uitzending vandaar mijn vraag ....ben kleurenblind namelijk![]()
'quote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef versabommie het volgende:
zo dan ! Menno doet gewoon mee met een politieke discussie
bij mij heeft die punten gescoord want hij vin kasthomo Wouter Bos ook he-le-maal nix!
Kunnen ze het argument van Menno doet er niet aan mee ook niet meer gebruiken![]()
Ok.... haar ouders/zijzelf ook? Of hield ze het vaag? Zal wel.quote:
Ik heb een poging gewaagd. Maar tsja...ze maakt het iemand ook wel heel erg moeilijk om haar leuk te vinden.quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef MissX het volgende:
Dat is wat ik dus net zat te bedenken er is gewoon helemaal niemand in NL die haar aardig vindt. Best zielig eigenlijk, vooral omdat ze zelf denkt dat er wel mensen zijn die haar leuk vinden
Rob moet gewoon weg, hij is niet meer te handhaven voor de streamers.....quote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na deze uitzending weet ik zeker dat Rob donderdag vertrekt.
En wat er ook gebeurt: ik houd dat gevoel vast.
Goh: Pim, Wilders, Ayaan, Melkert....oplettuh, regie!! Waar blijft de censuur?![]()
Ik kan helemaal niets vinden waarom ze bij elkaar zouden passen. Niks!quote:Op maandag 7 november 2005 20:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Roel en Dido intellectueel gezien totaal niet bij elkaar passen...Dido krijgt koppijn en wordt moe van nadenken
Van mij mag Menno nu wel winnen, hoewel ik het in principe een saai & wat vervelend ventje vindt. Of anders misschien Joost of Lieske. Maar ook dat zou een zwaktebod zijn, want ik vind ze geen van drieën écht leuk of zo..quote:Op maandag 7 november 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo ziet het er idd uit... Maar dat is voor óns, de mensen die bijna iedere dag úren voor de streams zitten... Als je die achtergrondinfo niet hebt kwam Menno in deze uitzending over als iemand die een hoop opschudding veroorzaakt door mensen tegen elkaar op te zetten...
Rob vertrekt donderdag daarna Menno en daarna Lieske (gokje)quote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na deze uitzending weet ik zeker dat Rob donderdag vertrekt.
En wat er ook gebeurt: ik houd dat gevoel vast.
Goh: Pim, Wilders, Ayaan, Melkert....oplettuh, regie!! Waar blijft de censuur?![]()
ja hoor, er zijn vandaag 2 tennisballen gevonden en ingeleverd aan bb.quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik lees net op de talpa-site (op het forum) dat er tennisballetjes over de muur gegooid zijn... Ik weet alleen niet wat er op staat. En zo te merken hebben de bewoners nog niets door...
Vanmiddag al, hebben ze moeten inleveren. De namen van Ingrid en Nathalie stonden erop.quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik lees net op de talpa-site (op het forum) dat er tennisballetjes over de muur gegooid zijn... Ik weet alleen niet wat er op staat. En zo te merken hebben de bewoners nog niets door...
Bedoel je nieuwe tennisballen? Op de vorige stonden namen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Lieske moet blijven.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob vertrekt donderdag daarna Menno en daarna Lieske (gokje)
Politiek gelul in niet interessant zie weer te wachten op droge opmerking van lieske
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van deze vraag? (Serieus antwoord gewenst)quote:Op maandag 7 november 2005 20:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ok.... haar ouders/zijzelf ook? Of hield ze het vaag? Zal wel.
O jammer.... Ik kreeg heel ff het idee dat het teksten zouden zijn als "Nathalie goor wijf" o.i.d.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ja hoor, er zijn vandaag 2 tennisballen gevonden en ingeleverd aan bb.
er stond iets van groetjes enzo op... nix bijzonders..
Ik dus ook niet, heb het nooit begrepen. Ze houdt van toet-toet-toeter op de waterscooter...ze leest niet, heeft geen enkele culturele bagage...Nou ja, zal wel sexueel zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets vinden waarom ze bij elkaar zouden passen. Niks!
Snap het ook niet. Pim was gewoon goed en had heel wat kunnen veranderen in nederland....quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van deze vraag? (Serieus antwoord gewenst)
natuurlijk moet lieske blijven maar ik denk niet dat ze haalt.quote:
Er is ook niks, niet van Dido's kant. Dit is gebeurt na haar 3 nominaties, ze voelde zich hartstikke verneukt en in de rug gestoken, het hele huis kon niets meer goed doen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets vinden waarom ze bij elkaar zouden passen. Niks!
Maakt dat wat uit?quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van deze vraag? (Serieus antwoord gewenst)
Ik vond ook niet direct dat Menno in een kwaad daglicht werd gesteld, zijn reactie tegenover Ingrid over de zoen en in bed kruipen zette de zaken wel weer duidelijk in perspectief.quote:Op maandag 7 november 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies mijn theoriequote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er is ook niks, niet van Dido's kant. Dit is gebeurt na haar 3 nominaties, ze voelde zich hartstikke verneukt en in de rug gestoken, het hele huis kon niets meer goed doen.
Dan is Roel een héel makkelijke uitweg. Let maar op, na donderdag laat ze 'm weer links liggen, met een mooie smoes dat ze na het huis wil ontdekken wat haar échte gevoelens voor 'm zijn.
Joost het gelijk afzwakken en er achteraan ..."er wonen wel zo'n miljoen moslims in Nederland"quote:Op maandag 7 november 2005 20:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno noemt de AEL een gevaarlijke partij.
Als ze dat doet dan is ze niet meer geloofwaardig....quote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er is ook niks, niet van Dido's kant. Dit is gebeurt na haar 3 nominaties, ze voelde zich hartstikke verneukt en in de rug gestoken, het hele huis kon niets meer goed doen.
Dan is Roel een héel makkelijke uitweg. Let maar op, na donderdag laat ze 'm weer links liggen, met een mooie smoes dat ze na het huis wil ontdekken wat haar échte gevoelens voor 'm zijn.
Je wilt toch niet beweren dat ze dat nu wel isquote:Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
Als ze dat doet dan is ze niet meer geloofwaardig....
Chantal Nath Roel en Dido zijn ook niet meer te handhaven oprotten met die gasten.quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rob moet gewoon weg, hij is niet meer te handhaven voor de streamers.....
Of ze hem links laat liggen weet ik niet, denk dat het wel meer richting "maatjes" (quote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze morgen het stukje uitzenden van het innige slowdansen van Menno en Ingrid (gisteren).quote:Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond ook niet direct dat Menno in een kwaad daglicht werd gesteld, zijn reactie tegenover Ingrid over de zoen en in bed kruipen zette de zaken wel weer duidelijk in perspectief.
Ik vond Menno er beter af komen dan Dido (en terecht)
Euhmmm Ja... nou ze geeft wel aan dat haar nominatie op zich nog niet zo erg is maar ze vindt het vevelend als mensen achter haar rug om praten... ze heeft ook al diverse malen aangegeven aan de bewoners dat als er problemen zijn, dat ze het haar gewoon in het gezicht moeten zeggen!quote:Op maandag 7 november 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat ze dat nu wel is
Ik kan er best mee leven om idd vanaf nu alleen nog een huis te hebben met Menno, Josti, Lieske in het huis....Dido ertussen lijkt me trouwens ook wel gaaf ...en dan hopen dat Menno dido gaat bonen en roel dit in rotjeknor kan toezienquote:Op maandag 7 november 2005 20:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal Nath Roel en Dido zijn ook niet meer te handhaven oprotten met die gasten.
Ze kwam er vanavond op tv anders redelijk goed uit. Misschien hebben ze door dat het eruit proberen te krijgen van Lieske een hopeloze zaak isquote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
natuurlijk moet lieske blijven maar ik denk niet dat ze haalt.
Talpa gaat er wel voor zorgen dat ze finale niet haalt.
Ja, ik zei in een ander topic al: zeker weten dat het na morgen alleen tussen Menno en Rob gaat.quote:Op maandag 7 november 2005 20:35 schreef Aventura het volgende:
Plus...Dido gokt erop dat de kijker wel wat gefrobel wil zien zodat ze haar niet wegstemmen. Ze is keihard!
Dat dacht Linda (en in een ver verleden Sabine) ookquote:Op maandag 7 november 2005 20:35 schreef Aventura het volgende:
Plus...Dido gokt erop dat de kijker wel wat gefrobel wil zien zodat ze haar niet wegstemmen. Ze is keihard!
Dat dat muisje maar moge winnen, de enige die me niet irriteert eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2005 20:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal Nath Roel en Dido zijn ook niet meer te handhaven oprotten met die gasten.
Is ze dat nu nog wel dan? Ze geil Roel de hele tijd op, maar op het moment dat Roel dan meer wil (zoals een kusje) draait ze zich af.quote:Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als ze dat doet dan is ze niet meer geloofwaardig....
Je schat Roel hoog inquote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, ik zei in een ander topic al: zeker weten dat het na morgen alleen tussen Menno en Rob gaat.
Ze had kunnen weten dat zo'n tactiek niet werkt...quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, ik zei in een ander topic al: zeker weten dat het na morgen alleen tussen Menno en Rob gaat.
Ze moeten echt alleen nog maar bedscenes laten zien de komende week om roel en rob nog positief in beeld te krijgen want de afgelopen dagen sinds donderdag liegen er niet om ...quote:
In de reguliere uitzending gaf dido ook aan dat ze een ijskoniging is en dat ze steeds zeiquote:Op maandag 7 november 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ze dat nu nog wel dan? Ze geil Roel de hele tijd op, maar op het moment dat Roel dan meer wil (zoals een kusje) draait ze zich af.
wordt gewoon gek van die gluipers ik hoop dat dit geroddel nog kei hard wordt afgestraftquote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan er best mee leven om idd vanaf nu alleen nog een huis te hebben met Menno, Josti, Lieske in het huis....Dido ertussen lijkt me trouwens ook wel gaaf ...en dan hopen dat Menno dido gaat bonen en roel dit in rotjeknor kan toezien![]()
Rob en bedscenes klinkt leuk zoquote:Op maandag 7 november 2005 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze moeten echt alleen nog maar bedscenes laten zien de komende week om roel en rob nog positief in beeld te krijgen want de afgelopen dagen sinds donderdag liegen er niet om ...
Persoonlijk niet hoorquote:
Het is te hopen lieske nog lang blijft.quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kwam er vanavond op tv anders redelijk goed uit. Misschien hebben ze door dat het eruit proberen te krijgen van Lieske een hopeloze zaak is
Ja, dat vrees ik ook. Keihard. Maar of ze 'm snel hard zal laten vallen weet ik niet. Tot het einde is Roel natuurlijk een goede bliksemafleider. Maar uit het huis? Hoppa, weg!quote:Op maandag 7 november 2005 20:35 schreef Aventura het volgende:
Nee hoor. Als Lieske iets niet moet doen is het haar mond houden.quote:
Heel naar trekje. Joost hoeft maar éen keer te zeggen dat hij haar te braaf vindt (tegen een ander) en heeft direct een dikke min achter z'n naam. Omdat 'ie het niet in haar gezicht zegt. En wat doet ze zelf? Wat een schijnheil is het geworden....quote:Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze had kunnen weten dat zo'n tactiek niet werkt...
Beter is om underdog te spelen. Ze had de nominaties met opgeheven hoofd moeten accepteren en het verder bij moeten laten. Ze had zich zeker niet zo moeten laten kennen. Ironisch genoeg heeft ze het zelf wel altijd over 'je moet je niet zo laten kennen' wanneer het een ander betreft
quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan er best mee leven om idd vanaf nu alleen nog een huis te hebben met Menno, Josti, Lieske in het huis...Dido ertussen lijkt me trouwens ook wel gaaf ...en dan hopen dat Menno dido gaat bonen en roel dit in rotjeknor kan toezien![]()
Hoezo? Er is geen zak gebeurd hoor. Siso maakt hem alleen gek en als ze beet heeft kan hij het verder shaken.quote:Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Persoonlijk niet hoormaar de beelden van morgen zijn mijns inziens voldoende voor een uitstel van iig 2 weken.
hotlinking disabled.quote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/655/chantal060zh.th.jpg]afbeelding][/URL]
NEEM MIJ, IK BEN GEWILLIG....
Who is Siso.quote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Er is geen zak gebeurd hoor. Siso maakt hem alleen gek en als ze beet heeft kan hij het verder shaken.
Denk ik dus ook. Menno en Dido zijn vrij populair, verwacht ik, hoewel Dido wel eens flink kan dalen deze week.quote:
Jouw liefde voor Lieske delen we Scan..but, soms sla je door hoor, er zijn momenten dat ook Lieske van mij haar waffel mag houdenquote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als Lieske iets niet moet doen is het haar mond houden.
quote:Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=23) state=1 in /home/image/www/img/banned.png on line 53
Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=31) state=1 in /home/image/www/img/banned.png on line 53
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/image/www/img/banned.png on line 53
Hoezo? Ik vind alleen niet dat ze haar mond moet houden. Ik zeg niet dat ik het heel prettig vind om te moeten aanhoren soms, maar haar mond houden moet ze zeer zeker niet.quote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef Djoj het volgende:
[..]
Jouw liefde voor Lieske delen we Scan..but, soms sla je door hoor
quote:Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Who is Siso.
Heb jij een extra stream Scan
dan is die kamer tenminste binnen een paar weken LEEG!quote:Op maandag 7 november 2005 18:48 schreef AnTjUh het volgende:
Nathalie wil met Dido de slaapkamer ff anders indelen
zodat hun "groepje"op 1 kamer ligt
Herkansing:quote:Op maandag 7 november 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hotlinking disabled.
Geen foto te zien helaas.
Nepdrollen voor Rob.quote:Op maandag 7 november 2005 20:56 schreef Bocaj het volgende:
Wat is Dido nu aan het doen?
Ik zie het nu ookquote:Op maandag 7 november 2005 20:57 schreef Aventura het volgende:
Een nepdrol aan het maken? Jezus wat kinderachtig.
Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=23) state=1 in /home/image/www/img/banned.png on line 53quote:Op maandag 7 november 2005 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herkansing:
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/7594/chantal064bm.th.jpg]afbeelding][/URL]
NEEM MIJ, IK BEN GEWILLIG!![]()
Nou, geen zak gebeurt... voldoende om de aandacht vast te houden/nieuwsgierigheid te wekken, en dus stemmen te krijgen. Denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Er is geen zak gebeurd hoor. Siso maakt hem alleen gek en als ze beet heeft kan hij het verder shaken.
Wat is ditquote:
still nothingquote:Op maandag 7 november 2005 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herkansing:
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/7594/chantal064bm.th.jpg]afbeelding][/URL]
NEEM MIJ, IK BEN GEWILLIG!![]()
een nep drol gemaakt door didrolquote:Op maandag 7 november 2005 21:02 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Wat is dit
Wil ik het eigenlijk wel weten![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=108535
Linda aan het chatten
ben jij wel eens nuchter?quote:
wat heb jij er nou ingetypt? lolquote:
Op wie stem je bakellende ?quote:Op maandag 7 november 2005 21:12 schreef muizemeis het volgende:
hallo allemaal
ben nog ff aan het stemmen hoor!!
Yup. Zij kan het weten.quote:Op maandag 7 november 2005 21:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wat heb jij er nou ingetypt? lol
hoe lang is de slang van Roel?![]()
Ze wil niet teveel zoenen met Roel want anders gaat het op een relatie lijken... zegt ze...quote:Op maandag 7 november 2005 21:14 schreef Giggio het volgende:
Vieze Dildo.... oprotten!!!!
doe maar... Roel is ook een watje... maar denkt ze nu echt dat de kijkers hierin trappen??
Robinson, de bouw of één van die andere BB clones wellicht?quote:Op maandag 7 november 2005 21:22 schreef wickie het volgende:
Goedenavond.
Is iedereen aan het chatten met Linda ofzo?? Of is het gewoon inmens saai in het huis (ik heb de streams niet aan)??
quote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef Ferdii het volgende:
linda antwoorde op mijn vraag in de chat dat ze niet aan de lul van roel heeft gezeten
ja hoor Linda en ik geloof ook nog in Sinterklaasquote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef Ferdii het volgende:
linda antwoorde op mijn vraag in de chat dat ze niet aan de lul van roel heeft gezeten
Morgen in de uitzending....quote:
Hoi, hoiquote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:people
Daar ben ik weer, hebben jullie me gemist
Zijn er de afgelopen twee uur nog schokkende zaken gebeurd?
Hoiquote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:people
Eigenlijk wel ja, er wordt hier haast niet meer geschrevenquote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:people
Wie is uquote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:
wou het net aan jou vragenquote:
Hij heeft een antal x gezegd dat hij Menno uit zn bed wide trekken en slaan.quote:Op maandag 7 november 2005 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Roel Menno nou serieus bedreigt, las net de post van Mirrorman in het Roel-topic en vroeg me af of het waar is.... zo ja dan is het dus een nog grotere kneus dan ik al dacht
Meerdere malen zelfs, maar wel achter zijn rug, want Menno kicked met gemak Roels nerdenass!quote:Op maandag 7 november 2005 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Roel Menno nou serieus bedreigt, las net de post van Mirrorman in het Roel-topic en vroeg me af of het waar is.... zo ja dan is het dus een nog grotere kneus dan ik al dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |