roel is een lafaard durft dido niet eens op haar bek te zoenen.quote:Op maandag 7 november 2005 18:36 schreef scanman01 het volgende:
Roel noemt Joost "een sociaal glijmiddel"
Maar dan wel met de mededeling dat heel nederland dit ziet, want ik denk niet dat veel bewoners dit erg vinden. Rob, Roel, Dido en Ingrid zullen het alleen maar leuk vinden. Maar omdat Menno erbij zit durven ze niet te lachen. Maar als ze weten dat heel Nederland dit ziet (met het juiste commentaar) zal het meer impact hebben. En je moet ze wel vertellen dat nederland dit ziet, want anders snappen ze het nog niet.quote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef Showtime het volgende:
Zou mooi zijn als big brother de actie van Nathalie donderdag live aan alle bewoners laat zien, zou alle stemmen in de volgende ronde weer overhoop gooien. Meer spektakel en spanning in de tent, daar draait het uiteindelijk om.
Nou Dido kan nog het nodige leren van Lieskequote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was héél wat anders volgens Dido.
Plaats hem anders hier ook even!quote:Op maandag 7 november 2005 18:37 schreef luciano het volgende:
Heb Ik eens een keer een leuke reactie op een post , met mijn " troonrede " foto , is hij alweer verdwenen naar het vorige topic .........![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:30 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed, kom maar, joh!
Moet toch hoognodig mijn wc schoonmaken!
Ik heb hem wel gezien hoor Lucianoquote:Op maandag 7 november 2005 18:37 schreef luciano het volgende:
Heb Ik eens een keer een leuke reactie op een post , met mijn " troonrede " foto , is hij alweer verdwenen naar het vorige topic .........![]()
![]()
helemaal meequote:Op maandag 7 november 2005 18:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Dido kan nog het nodige leren van Lieske![]()
Lieske weet tenminste op een volwassen manier om te gaan met de nominatie, dat kan Dido niet.
Dido kan helemáál niet tegen kritiek![]()
beetje laat, maar ik vond dit toch wel een kwalitatief hoogstaand stukje humorquote:Op maandag 7 november 2005 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Laptop!! Shit, Bommie, daar hebben ze toch nog steeds niks tegen gevonden? Sterkte, jong!![]()
Dat kunnen ze niet doen want dan zien Menno en Joost meteen dat de beelden gemanipuleerd zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef Anitra het volgende:
Ik blijf hopen dat ze het moment met Menno en Joost aan de bewoners laten zien en even laten zien dat Menno wel gelijk had. Even laten zien dat men een verkeerde inschatting hebben gemaakt.
Lomp hè? Ik val bijna van mijn stoel van verbazing!quote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef cuall het volgende:
Zo nu is Joost aan de beurt bij de roddelsessie van Dido,Nathalie en Roel
Ja hè?quote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
beetje laat, maar ik vond dit toch wel een kwalitatief hoogstaand stukje humor
volgens mij zijn ze gewoon zo jaloers aan ik weet niet wat.quote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef Pinball het volgende:
Wel leuke variatie, ze hebben even gehad met Menno bashen, over op Joost.
Dido denkt ook dat dat sportshirt een idee was van BB.
al;s je die chick tegenover je hebt, waar je dus niks van mag en ze je al 123890128390128390 keer heeft afgewezen durf je dat ook niet meerquote:Op maandag 7 november 2005 18:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
roel is een lafaard durft dido niet eens op haar bek te zoenen.
Slome paddestoel
Doen, regenworm Graag ...quote:Op maandag 7 november 2005 18:36 schreef regenworm het volgende:
Krijg steeds meer zin om een handgranaat in de tuin te gooien.
Wat een arrogante klootzakken zijn dat zij kan even bepalen hoe joost moet zijn.
Nath val even lekker dood
ik heb nog ff lekker een gat in de dag geslapenquote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja hè?
Hij maakte zich later nog zorgen of het niet teveel voor je was geweest, omdat je meteen weg was.
Wat een verschrikkelijk fout hoofd....quote:
Ik erger me ook aan iedereen in dat huis.quote:Op maandag 7 november 2005 18:46 schreef Showtime het volgende:
Tering al mijn favorieten aan het roddelen geblazen (what's new), het is dan nu officieel dat ik mij aan iedereen irriteer in het huis.
roel speelt de macho en een macho gaat er gewoon op af.quote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
al;s je die chick tegenover je hebt, waar je dus niks van mag en ze je al 123890128390128390 keer heeft afgewezen durf je dat ook niet meer
Maar niets over de aktie van Nathalie van vannacht...quote:Op maandag 7 november 2005 18:49 schreef AnTjUh het volgende:
Dido vind het wel vald hoe Ingrid Menno behandelt
ze moet er wel om lachen maar vind het niet kunnen
Bunnyma ik heb het ook gezien en hier aangegeven, maar ze wilden me niet geloven, dus ben ik er maar over opgehoudenquote:Op maandag 7 november 2005 18:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet doen want dan zien Menno en Joost meteen dat de beelden gemanipuleerd zijn.
Er werd namelijk gesuggereerd dat Joost zag dat Menno de kamer binnenliep. Dat is echter niet gebeurd (zelf gezien)
Dat gesprek heeft niemand op het forum gezien of gehoord dus of dat misschien ook enigszins ge/verknipt is weten we niet.
Joost vertelde duidelijk tegen Menno: "Als jij nog een paar uur door wilt werken, moet je dat gewoon doen hoor Menno. Maar als je het niet erg vind ga ik gewoon nog ff slapen"...quote:Op maandag 7 november 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Bunnyma ik heb het ook gezien en hier aangegeven, maar ze wilden me niet geloven, dus ben ik er maar over opgehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |