ik kijk wel streams en volg het BB5 wel, enkel kan ik geen nederlandse televisie ontvangen ... sew me: kun je me uitleggen waarom ik dan geen (andere?) mening mag hebben...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Voor RM-rf (oid): ik vind dat als je je toch in een groep begeeft, dat je dan best wat aan je omgangsvormen kan doen (zie laatste post vorig topic).
Niet onmogelijk, maar wel moeilijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef DIGGER het volgende:
Nu volg ik de streams niet, maar Talpa bracht haar gisteren wel uitsluitend met peuk in beeld. Was dit expres of was het zeg maar onmogelijk om Tanja zonder peuk te filmen?
ze rookt gewoon de hele dag.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef DIGGER het volgende:
Nu volg ik de streams niet, maar Talpa bracht haar gisteren wel uitsluitend met peuk in beeld. Was dit expres of was het zeg maar onmogelijk om Tanja zonder peuk te filmen?
Wat omgangsvormen betreft, opvallend is het dat users die het meest anti-Tanja zijn er blijk van geven ook over totaal geen omgangsvormen te beschikken op dit forum...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Zucht RM-rf , ik ga je niet snappen.. het spijt me. We zijn het volkomen eens,naar mijn mening. In het vorige topic stelde je me slechts een vraag over die omgangsvormen omdat ik daar eerder wat over gezegd had. Dat deed ik weer n.a.v. een vraag van Phileine die zich afvroeg of Tanja sociaal onhandig is of gewoon verwend. Ik zei totally self-absorbed en gedesinteresseerd. En jij bent het daar blijkbaar niet mee eens of zo?
Ik heb trouwens niet eens zin in een discussie hierover, dat ze geen omgangsvormen heeft is volkomen duidelijk wat mij betreft en ik ga geen ja-nee-spelletje doen, hoor.
En wat dat andere betreft: ik begreep dat je niks had gezien, geen streams ook. My bad
Andere posters uit hun tent proberen te lokken met absurde standpunten, je zult het zelf wel socratesque vinden maar ik beschouw dat eveneens als een gebrekkige omgangsvorm.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat omgangsvormen betreft, opvallend is het dat users die het meest anti-Tanja zijn er blijk van geven ook over totaal geen omgangsvormen te beschikken op dit forum...
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
Wat omgangsvormen betreft, opvallend is het dat users die het meest anti-Tanja zijn er blijk van geven ook over totaal geen omgangsvormen te beschikken op dit forum...
Ik weet niet waar ze nu zin in heeft hoor :p maar die is wijd genoegquote:
Je bedoelt dat ik mee moet gaan in de anti-Tanja hetze of anders... Ja, wat.., heb je gebrekkige omgangsvormen??? Mm, eigenaardige gedachtengang zeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Andere posters uit hun tent proberen te lokken met absurde standpunten, je zult het zelf wel socratesque vinden maar ik beschouw dat eveneens als een gebrekkige omgangsvorm.
Jij neemt, althans ik heb sterk die indruk, bij wijze van spelletje een zo omstreden mogelijk standpunt in. Zoals: "Het gebrek aan egocentrisme bij Tanja is haast griezelig", of woorden van die strekking.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik mee moet gaan in de anti-Tanja hetze of anders... Ja, wat.., heb je gebrekkige omgangsvormen???
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:28 schreef iefs het volgende:
Tanja’s hormonen regeren in Big Brother-huis
Het leven in het Big Brother-huis staat volledig in het teken van de zwangere Tanja. Iedereen was in spanning of de aanstaande moeder wel of niet zou opstappen, waar ze vol overtuiging mee dreigde. Tanja is gebleven, maar houdt zich steeds meer afzijdig van de rest. De bewoners ergeren zich zichtbaar aan de 27-jarige Groningse en laten haar óók links liggen. Medebewoner Rikkert: „Het is Tanja alleen maar om de aandacht te doen.”
Ook de andere BB’ers zijn de zwangere bewoonster inmiddels zat aan het worden. De voorkeursbehandeling die ze kreeg toen ze riep „ik pak nu mijn spullen!” – nadat Big Brother tegen haar zin het geslacht van haar kindje bekendmaakte – is niet in goede aarde gevallen. Tanja mocht een nacht met haar moeder Geesje in het aparte BB-huisje doorbrengen. Lieske opperde al sarcastisch om ook maar van alles te gaan roepen om een dagje in het huisje te mogen zitten.
Dat de aanstaande moeder zo buitensporig teleurgesteld is, nu ze weet dat het een meisje wordt, schiet de bewoners ook in het verkeerde keelgat. „Ze mag blij zijn dat het gezond is” en „het is zielig voor de baby”, waren Chantal en Linda het met elkaar eens. De bewoners vragen zich inmiddels ook af of het zin heeft om Tanja te nomineren. Want de kijkers en de makers van het programma zullen haar toch ’binnen’ willen houden totdat het kindje geboren is, zo luidt hun conclusie. Ze vinden dat Tanja de sfeer negatief beïnvloedt. „Ze zuigt energie.” Hoe lang zal het duren voordat de bom barst, of Tanja tóch weggestemd wordt…?
Spermadonor
Het gepraat over Tanja en haar baby heeft bij de 40-jarige Chantal iets losgemaakt. De nog kinderloze office-manager heeft te kennen gegeven dat ze best een kind wil van een spermadonor. Menno (25) bood zich spontaan aan. Dit muisje gaat, Big Brother kennende, zeker nog een staartje krijgen…
Vanavond verlaat de eerste bewoner het huis. De strijd gaat tussen Menno, Rikkert, Ralph en Linda. Lieske was ook genomineerd, maar kreeg een ’wildcard’ en mag dus blijven zitten. Het zou kunnen dat Ralph en zijn ex Nathalie weer afscheid moeten nemen, maar eerst krijgen zij tijdens een intiem diner de kans om nog eens goed met elkaar te praten. Ook voor het prille liefdeskoppel Menno en Ingrid, die elkaar in het huis hebben ’gevonden’, staat een romantisch samenzijn gepland
Bron: Telegraaf 15-09-2005
Johquote:Op donderdag 15 september 2005 22:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Net op de livestream, Tanja tegen Roel: "hé, heb je nog een sigaretje voor me"
Die sloerie rookt als een schoorsteen, ze is hoogzwanger!
Echt schandalig dit...
Nou dat zul je dan wel niet goed gezien hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Net op de livestream, Tanja tegen Roel: "hé, heb je nog een sigaretje voor me"
Die sloerie rookt als een schoorsteen, ze is hoogzwanger!
Echt schandalig dit...
You made your point, OK?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, Tanja steekt er nog eentje op nu
Beseft ze eigenlijk wel dat ze straks van een nicotinemonstertje gaat bevallen?
zij kan zeker lachen en leuk zijn. ik vind het echt een leuke meid... als ze niet rookt.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef mamapan het volgende:
Tanja kan ook lachen!!!! Ik heb het net gezien. Ze was ook lichamelijk bezig: een bal op haar vinger laten draaien. Lukte helaas niet helemaal, maar toch........
Overdrijf niet zo zeg.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, Tanja steekt er nog eentje op nu
Beseft ze eigenlijk wel dat ze straks van een nicotinemonstertje gaat bevallen?
Ze kijkt juist het meest gelukzalig als ze diép inhaleert.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zij kan zeker lachen en leuk zijn. ik vind het echt een leuke meid... als ze niet rookt.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja het is niet zo verstandig om te roken als je hoogzwanger bent maar gezien haar voorgeschiedenis en de andere dingen waarmee ze is gestopt valt deze verslaving mee..
Nee, die anderen doen hardstiikke hun 'best' lopen als bezetenen mee te 'puffen' .. met aanplak-buiken voor, doen net alsof ze elkaars beste vrienden zijn, lopen aan hetb handje van Hummie, laten zich manipuleren ....quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef B.A.Trix het volgende:
Tanja is gewoon stom! Iedereen doet mee met die pufcursus en degene die zwanger is heeft geen zin.. opzouten dan!![]()
Ik geef je groot gelijk! De rest is ook stom!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, die anderen doen hardstiikke hun 'best' lopen als bezetenen mee te 'puffen' .. met aanplak-buiken voor, doen net alsof ze elkaars beste vrienden zijn, lopen aan hetb handje van Hummie, laten zich manipuleren ....
Is het nu echt zo vreemd dat ik zelf eigenlijk Tanja degene vind die het meest 'zichzelf' is?
Ja, dat 'zichzelf' is inderdaadeen weinig rooskleurig, asociaal, depressief wrak dat ongezond leeft ... dat is wel jammer, maar zelfs dan nog, staat ze eerder boven die sukkelige wanna-bee's die de rest van de bewoners zijn, groeps-meelopers en populariteitsscore-metertjes ...
Tanja lijkt wel de enige te zijn die door dat hele BB gedoe een beetje 'heenprikt', doorheeft dat men soweiso tot op het bot gemanipuleerd wordt en de enige die zelf daartegen gewapend is ....al heeft ze het natuurlijk makkelijk, ze staat 'buiten' het spelletje, doet voor spek en bonen mee ...
ze weet vooraf al dat ze sowieso nog een maandje er zal zitten, totdat de baby eruit komt en kort daarna ook wel weg _moet_ ...
Ze doet ook helemaal niet mee met het spelletje .. en nee, dat is niet haar keuze, maar dat heeft BB zelf zo geregeld, doodsbang als ze waren dat Tanja er vooraf al uitgegooid zou worden, _moest_ ze blijven tot de bevalling, kort daarna moet ze sowieso weg (omdat men een baby niet continue _mag_ filmen) en dat hebben ze nu zo geregeld, en daar doet BB nog steeds alles voor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:58 schreef Jumparound het volgende:
Als je niet van plan bent een spelletje mee te spelen moet je er vooral niet aan mee gaan doen...
Hehe, dat is juist mn probleem... ze had zich niet moeten opgeven...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ze doet ook helemaal niet mee met het spelletje .. en nee, dat is niet haar keuze, maar dat heeft BB zelf zo geregeld, doodsbang als ze waren dat Tanja er vooraf al uitgegooid zou worden, _moest_ ze blijven tot de bevalling, kort daarna moet ze sowieso weg (omdat men een baby niet continue _mag_ filmen) en dat hebben ze nu zo geregeld, en daar doet BB nog steeds alles voor..
Tanja zit gewoon geld te incasseren, enige 'sociale activiteit' maakt haar positie binnen BB niet anders, en dat merk je ...
Dat vind ik iets teveel credit voor dr depressieve, anti-sociale gedrag... zoek je er nou niet teveel diepgang achter?quote:Tanja lijkt wel de enige te zijn die door dat hele BB gedoe een beetje 'heenprikt'
Ik denk (vermoed) ook niet dat het een bewuste kwaliteit is, verder vind ik het ook depressief trailer-trash ...quote:Op zondag 18 september 2005 22:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat vind ik iets teveel credit voor dr depressieve, anti-sociale gedrag... zoek je er nou niet teveel diepgang achter?
Ze drinkt dus ook nog? Damn... En ze was bijna in mijn achting gestegen door haar vrolijke gedrag van de laatste dagenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En dan ook nog door blijven drinken, triest om zo'n labiele vrouw in het huis te droppen...
![]()
[afbeelding]
Bij een liveshow zag ik haar volgens mij met een glas champagne in haar hand.quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze drinkt dus ook nog? Damn... En ze was bijna in mijn achting gestegen door haar vrolijke gedrag van de laatste dagen![]()
verstandig. ik zal het wel verkeerd gezien hebben.quote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef Lienekien het volgende:
Nee, volgens mij heeft Tanja in het BB-huis geen drup alcohol gedronken.
het is inderdaad wel zo dat proberen te stoppen waarschijnlijk nog slechter is voor de baby inquote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo zeg.
Ja het is niet zo verstandig om te roken als je zwanger bent maar gezien haar voorgeschiedenis en de andere dingen waarmee ze is gestopt valt deze verslaving mee..
Je kan je beter druk maken om de stress van de moeder in spé
Zorgen om de toekomst ect...
Haar leven is niet over rozen gegaan voor zover ik er zicht op heb met alle dingen die ik tot op heden heb gelezen en gezien...
Wat voor flesje heeft ze in haar hand dan op de foto hierboven? Of is die gesoept?quote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef Lienekien het volgende:
Nee, volgens mij heeft Tanja in het BB-huis geen drup alcohol gedronken.
Ik denk dat John de publieke verontwaardiging die dit zou opleveren, niet wil riskeren.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Ireth het volgende:
Ik zat vanacht tijdens mijn muggenjacht (we kweken ze zelf, hadden er ruim 40) zo te denken, kan het niet zo zijn dat John het contract van Tanja zo heeft opgesteld dat ze BB niet eens zelf kan verlaten? We denken allemaal wel dat ze de vorige keer van Hummie een blijf-premie hebt gekregen, maar wat als er nou een boeteclausule ingebouwd zit? Bij vrijwillig vertrek kost het Tanja 50.000 euro ofzo? Lijkt mij toch dat John niet zo stom is om Tanja de macht te geven te blijven tegen geld van Hummie? Lijkt me eerder andersom? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand tegen zijn/haar zin in blijft....
Of hij heeft in elk contract (van elke bewoner dus) een boeteclausule voor contractbreuk laten opstellen in de wetenschap dat de rest toch wel blijft zitten/het kan betalen en Tanja niet... Tanja is namelijk, dankzij de hormonen, een groot risicofactor. Denk aan wispelturigheid, kont tegen de krib gooien, of het gedrag wat ze nu vertoont. Het lijkt mij dat de eerste de beste hormonster die hoogzwanger is en haar zin niet krijgt opstaat en wegloopt, zonder pardon. Ben zelf ook zo hoogzwanger geweest en je kan dan onder invloed van hormonen al WW4 laten uitbreken omdat je geen reep sjokola krijgt of omdat iemand de verkeerde sokken aanheeft.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Uit het commentaren-topic:
[..]
Ik denk dat John de publieke verontwaardiging die dit zou opleveren, niet wil riskeren.
Het niet uitkeren van de tamelijk forse dagvergoeding is ook al een soort verkapte boete. Daar bovenop nog een bedrag van haar eisen waar ze de rest van haar leven niet meer bovenop komt, zo stom is John niet. Zeker gezien de commotie die er vooraf tóch al was over het laten meedoen van een zwangere vrouw.
Mellùùùk!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:53 schreef Ireth het volgende:
..]
Het zou me niets verbazen als John/Hummie er een veiligheidsclausule in hebben gebouwd ter voorkoming van het zomaar weglopen van hun melkkoe...
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:53 schreef Ireth het volgende:
Ben zelf ook zo hoogzwanger geweest en je kan dan onder invloed van hormonen al WW4 laten uitbreken omdat je geen reep sjokola krijgt of omdat iemand de verkeerde sokken aanheeft.
Nou, die mede-bewoners, de rotzakken, die weten heus wel dat Tanja het wat moeilijker heeft, maar blijven maar rond haar hangen, praten tegen haar ... daaraan heeft Tanja momenteel eventjes geen behoefte en daar zouden de anderen best wel eens rekening mee kunnen houden ...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef cevece het volgende:
Hoe vinden jullie deze:
Quote van BB-site over Tanja:
"Maar zij heeft het even gehad met het gezeur van haar mede-Bewoners."
Halloooo zeg... wie zeurt er nou de hele tijd ???
tnx Phileine.... Dan weet ik dat ook weer....quote:Op woensdag 21 september 2005 12:08 schreef phileine het volgende:
Was er in BB3 niet zo'n soort constructie? Een inleg van 10.000 euro, die je niet meer terugkreeg als je vrijwillig wegging? Ik kan me nog wel eindeloze discussies erover herinneren toen Diane weg wilde, en anderen aanboden een deel voor haar te betalen.
Oh ja mag ik nog even zeiken. Stress is níet erger dan roken tijdens de zwangerschap. Er zijn zelfs onderzoeken die er op wijzen dat een bepaald stress-level goed is voor het kind. Kul-argument.
Tanja d'r moeder liet min of meer doorschemeren dat zij Tanja voor BB heeft opgegeven. Heeft die dan de 10.000 betaald.... hahahahahaha lijkt me ook heftig als je moeder 10 ruggen op tafel legt om je maar niet thuis te hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:08 schreef phileine het volgende:
Was er in BB3 niet zo'n soort constructie? Een inleg van 10.000 euro, die je niet meer terugkreeg als je vrijwillig wegging? Ik kan me nog wel eindeloze discussies erover herinneren toen Diane weg wilde, en anderen aanboden een deel voor haar te betalen.
Oh ja mag ik nog even zeiken. Stress is níet erger dan roken tijdens de zwangerschap. Er zijn zelfs onderzoeken die er op wijzen dat een bepaald stress-level goed is voor het kind. Kul-argument.
Tanja is een grote meid. Als ze het niet meer trekt kan ze zo stoppen. En ik volg de streams nu niet dus ik kan niet echt oordelen, maar naar wat ik gisteren zag en nu lees hebben ze niet écht een spartaans werkritme toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:42 schreef Loedertje het volgende:
Heeft Tanja geen *recht* op een middagdutje of iets meer pauze dan de anderen gezien haar zwangerschap?
Dit is gewoon niet leuk meer zo
Ik ook. Ze lullen behoorlijk over haar achter haar rug. Er zal ongetwijfeld een moment komen dat ze breken en dan met z'n allen tekeer gaan tegen haar. Levert wel leuke tv opquote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef ruby het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de groep Tanja gaat confronteren met haar gedrag.
Iedereen daar heeft recht op pauze. Ik denk niet dat zij meer recht heeft...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:42 schreef Loedertje het volgende:
Heeft Tanja geen *recht* op een middagdutje of iets meer pauze dan de anderen gezien haar zwangerschap?
Dit is gewoon niet leuk meer zo
quote:If this is normal behaviour for pregnant women, I'm wondering why cockroaches aren't ruling the earth
Wat heb je nou net gezien dan, op TV?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Fredgroes het volgende:
durft nou niemand die muts te nomineren
Nee karn, ik kan je geruststellen. Zo is het NIET voor iedereen. Tanja is helaas niet de enige (ga maar eens lezen in wat Zwangerschap&Geboorte topics in OUD) maar er zijn genoeg vrouwen die wèl stralen van geluk, die wèl constant denken aan dat kindje en die helemaal niet zo egoistisch zijn. Vrouwen die veel zwaardere zwangerschapsklachten hebben, maar toch tussen het spugen door nog best heel vriendelijk en sociaal kunnen zijn. Overigens zien die hun kind wèl als het allerbelangrijkste ter wereld, maar dat kunnen we ze niet kwalijk nemen, toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef karn het volgende:
I now, (even more worrying, because surely nobody would ask this without having first been seriously tortured to do so) want to hear from other first-time pregnant women if it really is the way she describes it?
Are you all so completely self-obsessed? Is it so, that in the latter stages of pregnancy, you live in a bubble of MEEEEEE?
Not 'My Baby', as most people might be forgiven for thinking, but 'ME'?
Ja ... dat ze zich eens een opdracht vanuit de dagboekkamer kan herinneren is al een pluspunt natuurlijk. Zo snel ookquote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef Pinball het volgende:
het kwam er snel en spontaan uit.
Ze heeft het vast opgegoogled. Eens even kijken; zwangerschap en stress en roken en wat is beter, als zoekterm en zoek! Hey! Wat een ingewikkelde artikelen, even verder kijken, oh ja dit lijkt er meer op; 'mijn gyn zegt dat het beter is soms nog een beetje te roken dan de stress die ik zou hebben als ik nu zou stoppen met roken' ha! dit is het antwoord wat ik zoek. Klik. ouders forum van fok!? even doorscannen, ja zie je wel, iedereen zegt het, nou ja iedereen; wie is die phileine? maar ja het gros zegt dat de gyn het gezegd heeft en die zouden echt niet roken als het niet zou mogen hoor! dat doen zwangere vrouwen echt niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef phileine het volgende:
[..]
P.S. Wie doet mij de naam van de medicus die heeft beweerd dat de stress van stoppen met roken slechter is voor de baby dan doorroken? Ik ken nog wel een medisch tuchtcommissietje dat wel geïnteresseerd zou zijn in zo'n type. Of is het toch onze eigen Dr. vd Tonnekreek die anders vreesde dat Tanja direct haar biezen weer eens zou gaan pakken?
Het was een leuk item geweest om de beelden van de stemming in de DBK te vergelijken met de (uiteraard in veel wolliger taalgebruik verhulde) live-stemming. Misschien dat dit inderdaad niet kon, omdat er in de DBK gezegd is dat er niet op Tanja gestemd mocht worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:18 schreef Ess het volgende:
Het niet nomineren van deze zwaar labiele vrouw heeft volgens mij niks met de andere bewoners te maken als wel met de organisatie achter BB. Waarom kregen we vanavond anders de nominaties vanuit de DBK niet te zien. Ze mochten gewoon niet op haar stemmen.
Dat is inderdaad niet uit te sluiten, maar ik ga nog héél even van het goede in de mens (en Tanja) uit. Als het nodig blijkt sta ik vooraan om haar weer af te brandenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:15 schreef Furby het volgende:
Ja ... dat ze zich eens een opdracht vanuit de dagboekkamer kan herinneren is al een pluspunt natuurlijk. Zo snel ook
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat niet. Zoiets gaat zéker gelekt worden vroeg of laat, per ongeluk of expres, en bovendien zie ik dat stelletje huichelachtige kutsnollen heel wel in staat om uit taktisch oogpunt allemaal op Lieske te stemmen.
Marrianne Hugenholtz (praktijk Kinkerstraat Amsterdam) o.i.d. (heeft ooit een boek geschreven over couveusekindjes)quote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef phileine het volgende:
P.S. Wie doet mij de naam van de medicus die heeft beweerd dat de stress van stoppen met roken slechter is voor de baby dan doorroken? Ik ken nog wel een medisch tuchtcommissietje dat wel geïnteresseerd zou zijn in zo'n type. Of is het toch onze eigen Dr. vd Tonnekreek die anders vreesde dat Tanja direct haar biezen weer eens zou gaan pakken?
Die tante dus.quote:http://www.zwangerenbevallen.be/files/bibliotheek.doc
Nice replyquote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef phileine het volgende:
"maar vlak voordat dat gebeurt sputter je nog even enorm en blaas je als een boze kat". Ik heb wel altijd sorry gezegd en het afgezoend.
Opkomen? Didn't she just nominate her live on television after sympathising with her last night?quote:Toch moet ik Tanja wat credits geven voor vandaag. [........] en het opkomen voor Lieske heeft ze toch wel wat punten gescoord.
Bij ons? Ben jij een oude bewoner?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef haloII het volgende:
Bij ons kreeg degene die eruit ging ook altijd een soort van bye bye bonus.
Oeh that would have been so much better!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Het was een leuk item geweest om de beelden van de stemming in de DBK te vergelijken met de (uiteraard in veel wolliger taalgebruik verhulde) live-stemming.
En met een belachelijke reden: dat met die 5000 euro was ze niet vergeten, en "ik blijf nu eenmaal bij mijn nominatie, dus ik houd pas op met op jou te stemmen als jij of ik uit het huis gaan."quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef karn het volgende:
[..]
I really thought Tanja nominated Lieske![]()
Weet je wat pas tenenkrommend is? Dat sommigen werkelijk elke zin uit proberen te leggen als een misselijkmakende actie van de feeks Tanja. DAT is pas om van te kotsen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef phileine het volgende:
Ja dat was wel tenenkrommend. Ze hoopt toch nog steeds erg op een jongetje blijkbaar. En trouwens, als je al denkt dat BB je voor het lapje heeft gehouden, dan zetten ze toch net zo makkelijk eerst een roze babykamertje neer om dat later om te wisselen voor een blauwe?
Eens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef American_Nightmare het volgende:
In mijn optiek heeft Tanja in het verleden niet de meest handige beslissingen gemaakt en doet dat nu van tijd tot tijd nog steeds niet. Maar van de andere kant; wie is wel perfect, en wie maakt wel louter topbeslissingen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:12 schreef cevece het volgende:
Ik stoorde me gister eigenlijk heel erg toen Tanja de babykamer inliep, het roze kamertje zag en haar grootste teleurstelling allertijden te verwerken kreeg.
Ja logisch, een BEVESTIGING ...dus TÓCH...een meisjequote:
"Zie je wel TOCH een meisje" (of iets in die strekking)
Boos worden omdat iemand haar voorkeur uitspreektquote:Wat maakt het in godsnaam uit wat voor geslacht je kindje is......... ik kan daar ZO ONGELOVELIJK BOOS om worden !!!![]()
Ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
. Maar van de andere kant; wie is wel perfect, en wie maakt wel louter topbeslissingen?
Dat heb je mij niet zien schrijven. Dat soort uitspraken vind ik persoonlijk te ver gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee Tanja is een feeks en een hoer .......
Ach man, ga toch wegquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, die anderen doen hardstiikke hun 'best' lopen als bezetenen mee te 'puffen' .. met aanplak-buiken voor, doen net alsof ze elkaars beste vrienden zijn, lopen aan hetb handje van Hummie, laten zich manipuleren ....
Is het nu echt zo vreemd dat ik zelf eigenlijk Tanja degene vind die het meest 'zichzelf' is?
Ja, dat 'zichzelf' is inderdaadeen weinig rooskleurig, asociaal, depressief wrak dat ongezond leeft ... dat is wel jammer, maar zelfs dan nog, staat ze eerder boven die sukkelige wanna-bee's die de rest van de bewoners zijn, groeps-meelopers en populariteitsscore-metertjes ...
Tanja lijkt wel de enige te zijn die door dat hele BB gedoe een beetje 'heenprikt', doorheeft dat men soweiso tot op het bot gemanipuleerd wordt en de enige die zelf daartegen gewapend is ....al heeft ze het natuurlijk makkelijk, ze staat 'buiten' het spelletje, doet voor spek en bonen mee ...
ze weet vooraf al dat ze sowieso nog een maandje er zal zitten, totdat de baby eruit komt en kort daarna ook wel weg _moet_ ...
Ze denken nog steeds dat Tanja het populairst is bij de kijkers. Ze durfen gewoon niet. En Lieske is het gemakkelijkste slachtoffer om op safe te spelen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef Rocket Ride het volgende:
Misschien een rare vraag, maar mag Tanja niet genomineerd worden? Ik vond het vreemd dat iedereen zich de laatste tijd aan haar stoorden, maar dat niemand op haar stemde.
Oh nu snap ik je vraag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom denk je dat ze van de opdracht wist?
Ik weet zeker dat ze nog meer zei.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:51 schreef phileine het volgende:
Ze zei "mag ik ook meedoen?" toen Bridget zei dat ze de nieuwe weekopdracht ging vertellen. Dat vraagt ze elke keer, omdat er een aantal opdrachten zijn geweest waaraan Tanja niet mocht meedoen. Ik vind dat niet gelijk bewijs dat ze van de opdracht wist.
Misschien zei ze wel meer, maar ik begreep uit het 'mag ik meedoen' hetzelfde: na het fietsen, de eierensokken en het lopen wilde ze een opdracht waaraan ze wél mee kon doen.quote:
Wat een sociaal en flexibel schatje is het toch, hè?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Nog even de reactie van Tanja over het licht aan overdag: "Dan gaat dan een leuk spelletje worden. Als ik wil slapen gaat het licht uít!"
Verder valt ze liever flauw dan dat ze haar magnetron-maaltijden moet eten.
Ze eet dus alleen rijstwafels.
Ze heeft die stuiterdingen al opgegetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:56 schreef tong80 het volgende:
GVD ik wil die spruitjes in haar strot duwen
quote:Op zondag 25 september 2005 11:48 schreef worker het volgende:
Tanja heeft waarschijnlijk in de prostitutie gezeten. Op de BB site zelf is te lezen dat Tanja zo iets zegt van " ik zou het zo doen". Als je het bijbehorende filmpje kijkt en luistert, dan hoor je haar aan het eind zeggen "ik zou het zo WEER doen". Er is ook een andere bewoner die daar op ingaat, Tanja corrigeert zichzelf dan...
Je herkende haarquote:
Als je dat leest én nadenkt over het feit dat Tanja min of meer door d'r moeder in het BB-huis gezet is, zou ze dan de keus gehad hebben: óf verplichte opname in afkickkliniek óf het BB-huis in ??quote:
En jij mocht kiezen tussen een pc of een nieuwe triangel?quote:Op zondag 25 september 2005 12:02 schreef cevece het volgende:
[..]
Als je dat leest én nadenkt over het feit dat Tanja min of meer door d'r moeder in het BB-huis gezet is, zou ze dan de keus gehad hebben: óf verplichte opname in afkickkliniek óf het BB-huis in ??
Bull, dat ging ergens anders over.quote:Op zondag 25 september 2005 11:48 schreef worker het volgende:
Tanja heeft waarschijnlijk in de prostitutie gezeten. Op de BB site zelf is te lezen dat Tanja zo iets zegt van " ik zou het zo doen". Als je het bijbehorende filmpje kijkt en luistert, dan hoor je haar aan het eind zeggen "ik zou het zo WEER doen". Er is ook een andere bewoner die daar op ingaat, Tanja corrigeert zichzelf dan...
Precies !quote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef phileine het volgende:
magnetronmaaltijden zíjn ook niet te vreten.
quote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef phileine het volgende:
magnetronmaaltijden zíjn ook niet te vreten.
Nee, pindakaas en uien zijn lekker.quote:
Was het maar zoquote:Op zondag 25 september 2005 12:09 schreef Rica het volgende:
[..]
En jij mocht kiezen tussen een pc of een nieuwe triangel?
Waarom ben ik hier niet verbaasd over ?quote:Op zondag 25 september 2005 12:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bull, dat ging ergens anders over.
Wat ze wél heeft gezegd is dat ze liever op haar rug geld gaat verdienen dan geld aan te nemen van Shurendy, de vader van de baby.
Ze heeft in ieder geval geen leuke jeugd gehad; in internaten gezeten en later begeleid op kamers gewoond.
quote:Op zondag 25 september 2005 12:09 schreef Rica het volgende:
[..]
En jij mocht kiezen tussen een pc of een nieuwe triangel?
Uhh ze heeft wel degelijk gezegd ik zou het zo WEER doen dus het is geen bull verhaal .. pas toen Chantal en Ingrid vroegen : Huh ? WEER ? verbeterde Tanja zich !!quote:Op zondag 25 september 2005 12:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat ze wél heeft gezegd is dat ze liever op haar rug geld gaat verdienen dan geld aan te nemen van Shurendy, de vader van de baby.
Ze heeft in ieder geval geen leuke jeugd gehad; in internaten gezeten en later begeleid op kamers gewoond.
Het waarom heeft ze nog niet verteld, misschien doet ze dat nog eens.
Volgens mij heb jij het over een uitspraak van vorige week.quote:Op zondag 25 september 2005 12:15 schreef CartWOman het volgende:
Niks Bull. Het filmpje staat gewoon bij Talpa op de site, en er is geen twijfel mogelijk waar dit over ging.quote:Op zondag 25 september 2005 12:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ok... ik kan me nl. iets herinneren van zo'n uitspraak en dat je die verkeerd kon interpreteren.quote:Op maandag 26 september 2005 07:29 schreef worker het volgende:
[..]
Niks Bull. Het filmpje staat gewoon bij Talpa op de site, en er is geen twijfel mogelijk waar dit over ging.
quote:Datum: Sun 25 Sep 2005
Weer op haar rug?
Tanja vertelde vannacht dat ze zo weer op haar rug zou gaan liggen, als ze te weinig geld zou hebben om rond te komen. Maar dan kiest ze wel voor zo'n sex-boerderij, want dat betaalt beter. Maar toen Ingrid aan haar vroeg "WEER?" herstelde ze dat en liet dat woordje vervolgens weg. Niettemin wel een opvallende 'verspreking'?! "Als je al zo vaak door kerels bent gebruikt, dan maakt het toch allemaal niet meer uit. Je krijgt er dan tenminste voor betaald", zo voegt ze er nog aan toe.
Bron
Nevermind, gevonden. En inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 10:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ok... ik kan me nl. iets herinneren van zo'n uitspraak en dat je die verkeerd kon interpreteren.
Dus ben nu wel benieuwd naar dat filmpje. Heb je een link?
quote:stond op het puntje"Tanja vertelt aan Ingrid, Lieske en Menno dat op het puntje heeft gestaan om bij een seksboerderij te gaan werken. Ze komen op het onderwerp nadat Tanja heeft vertelt dat ze wil studeren, maar geen recht meer heeft op studiefinanciering. Ze moet dan huursubsudie aanvragen en waarschijnlijk haar auto wegdoen.
Ingrid wil weten hoe ver Tanja gaat: "Je hebt toch alles over voor je kind? "Moet ik op mijn rug gaan liggen dan?", zegt Tanja somber. Ingrid verwijst naar Tanja's verspreking van eerder deze week. "Ik versprak me niet. Ik ben nooit hoer geweest. Ik heb wel op het puntje gestaan. Ik was toen net op een hele wrede en lullige manier ontslagen en van de één op de andere dag zou ik alles verliezen. Ik had zelfs geen recht op een WW-uitkering, dus toen zat er weinig anders op. Ik wilde mijn huis, hond en auto niet wegdoen. Ik was ook net overspannen geweest en had eigenlijk te snel weer werk gevonden."
"Maar wat heeft je doen besluiten om het niet te doen?", wil Ingrid weten. "Ik kreeg een andere baan angeboden. Ik was wel al op een seksboerderij geweest en had al gesprekken gehad over hoe het allemaal in zijn werking gaat. Ook had ik al een rondleiding gehad en heb toen gezien hoe het eruit zag. Zelfs al gehoord hoeveel ik zou verdienen als alles goed zou gaan. Je moet aan heel veel eisen voldoen om op een seksboerderij te mogen werken. Je kan op zo'n boerderij ook ingehuurd worden om met een man naar een feestje te gaan. Dan hoef je alleen maar aanwezig te zijn en te lachen."
"Maar je was wel aangenomen?", vraagt Ingrid. "Zover was het nog niet. Ik ben alleen op gesprek geweest. Ze keken naar mijn uiterlijk, ik moest getest worden en mijn verleden werd doorgenomen. Als je voor hen werkt, draag je al je verdiensten af. Je moet er wel voor werken. Je moet proberen er zoveel mogelijk uit te halen. Dus als iemand vraagt of je iets wil drinken, moet je altijd ja zeggen.
"Ben je blij dat je ander werk hebt gevonden?", vraagt Menno recht op de man af. "Oh echt wel. Maar ik zou daar genoeg kunnen verdienen om mijn huis te kunnen betalen. Het is wel het laatste wat ik zou doen", laat Tanja nog eens nadrukkelijk weten. "Maar stel dat ik weer in zo'n zelfde situatie zou komen, met een kind, dan hoef ik er niet lang over na te denken. Gelukkig is mijn situatie tegenwoordig anders. Als ik nu in WW kom, dan kom ik daarna in de bijstand. Toen had ik helemaal nergens recht op."
Lieske hoopt dat Tanja het prijzengeld wint, want dan zijn er twee mensen bij gebaat. "Stel dat ik het zou winnen", zegt Tanja, "Dan heb ik er helemaal niks aan. Je moet namelijk eerst kansspelbelasting betalen. Van die 250.000 euro die ik dan overhoud kan ik niet leven, want ik heb dan geen recht meer op een uitkering, want ik moet het geld opmaken. Je schiet er altijd bij in, want 250.000 euro is zo op."
Ze snapt niet dat een uitkering hooguit 11500 per jaar is....... 250 000 : 11500 =+/- 23 jaar in 1x uitkering , maar goed, Tanja is gewoon niet zo slim.......ik denk echter dat ze al wel op haar klompen aan voelt dat ze geen kans maakt met haar egotripperige gedrag, die ligt er gauw uit na de geboorte, mischien nog ervoor......quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef elskreeft het volgende:
snap werkelijk nie tdat ze het maar steeds heeft over uitkeringen waar ze wel of niet recht op heeft en in welke armoede ze straks met kind moet leven. ze zou toch ook een BAAN kunnen zoeken (ipv studeren), zodat ze , zoals praktisch alle alleenstaande moeders, een inkomen heeft om op een normaal niveau van te leven en zelfs nog (roze) Nikes voor 't kind kan kopen.
ze legt zich er volledig bij neer dat ze een armoedig bestaan gaat krijgen!
Dat blijft maar nagalmen bij mij.... ongelofelijk!quote:" ..... Van die 250.000 euro die ik dan overhoud kan ik niet leven, want ik heb dan geen recht meer op een uitkering, want ik moet het geld opmaken. Je schiet er altijd bij in, want 250.000 euro is zo op."
quote:Op woensdag 28 september 2005 03:24 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Staat daar nou dat been van Rob tegen die kast?Blijft grappig gezicht.
![]()
Ik heb daar ook nog een paar keer over nagedacht en samen met die vreselijke glimlach en het rondje dat ze al hangend op haar draaistoel maakte toen Ingrid nog een keer naar 'de verspreking' vroeg en ze alles ging uitleggen. Dat nare lachje, vraag me steeds af of ze nou gewoon uit d'r nek kletst of dat ze echt zo ontzettend dom is.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:43 schreef svann het volgende:
[..]
Dat blijft maar nagalmen bij mij.... ongelofelijk!
PS. Was jij niet op bronvermelding gebrand, Loeder?
Collegiaal is ze ook al niet neequote:Op woensdag 28 september 2005 10:58 schreef Piennie het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het schandalig vind hoe Tanja me haar eten omgaat.
Eerst ligt ze te zeuren over de voeding. Dan maakt ze veeeel te veeel eten en steekt hier extra de ogen uit naar de andere bewoners die op rantsoen staan. En dan gooit ze ook nog een meer dan de helft weg. Belangelijk. Ze moet toch weten wat dat allemaal kost en dat je dat ook makkelijk nog kunt opwarmen!!!
Ik vind dit echt niet kunnen en vind dat BB haar te veel voortrekt. Ze mag en kan werkelijk alles. En dat alleen voor de kijkcijfers. Nou BB ik kijk in elk geval niet naar BB om Tanja te zien!!!
Uch!!
Wat is daar schandalig aan ....?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:58 schreef Piennie het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het schandalig vind hoe Tanja me haar eten omgaat.
Verschil is dat ik werk voor mijn geld, dat ik dus alle recht heb om onderuit gezakt op de bank te zitten met mijn bord op schoot en het restant weg te gooien als het mij blieft... een nog groter verschil zit um in het feit dat ik niet loop te zeiken en griepen op van alles en nog wat, en zij wel..verschil is dat zij heeft gekozen om publiekelijk bezit te worden en ik niet....tja, verschil moet er zijn he...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat is daar schandalig aan ....?
Ik zat van het weekend BigBrother te kijken met een zak chips en lekkere salsa dipsaus, kaasblokjes en lekkere olijven en een prima flesje merlot ....
Dat kon ik ook niet allemaal op, en een deel heb ik in de prullebak gesmeten en door de gootsteen gespoelt...
Zit jij soms voor je Beeldbuis mee te hongeren met de andere bewoners?
Ik kijk juist wel graag naar Tanja, die representeert eigenlijk perfect de houding van veel kijkers, die van een afstandje lekker uitgezakt, met een peukje in de bek en het eten op de schoot, gaan zitten kijken hoe een paar van die stumpers, zich laten opsluiten in een huis en rond laten commanderen door een dom ex-roddelkrant-redactricetje...
nou... ik denk dat ze met haar bespreken wat ze niet mag zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef APK het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Tanja reageert op de manier hoe ze door BB neergezet is, zeker in de aflevering van gisteren (waarin gesuggereerd werd dat zij het rantsoen van de anderen consumeerde).
Hopelijk schiet ze in een interview even flink uit haar slof en geeft ze ons een inkijkje in de werkwijze van Hummie achter de schermen.![]()
Die verhouding slaat de plank toch volledig mis? Je moet het zien als dat jij een huis vol hongerige mensen hebt die geen geld hebben voor eten en dat jij dan aan de biefstuk e.d. gaat en dan het grootste deel daarvan wegflikkert. Tuurlijk liggen er mensen te vreten voor de tv en misschien representeert tanja die mensen, maar dit heeft te maken met solidariteit. Dat woord komt niet voor in haar woordenboek, dat is wel duidelijk!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat is daar schandalig aan ....?
Ik zat van het weekend BigBrother te kijken met een zak chips en lekkere salsa dipsaus, kaasblokjes en lekkere olijven en een prima flesje merlot ....
Dat kon ik ook niet allemaal op, en een deel heb ik in de prullebak gesmeten en door de gootsteen gespoelt...
Zit jij soms voor je Beeldbuis mee te hongeren met de andere bewoners?
Ik kijk juist wel graag naar Tanja, die representeert eigenlijk perfect de houding van veel kijkers, die van een afstandje lekker uitgezakt, met een peukje in de bek en het eten op de schoot, gaan zitten kijken hoe een paar van die stumpers, zich laten opsluiten in een huis en rond laten commanderen door een dom ex-roddelkrant-redactricetje...
Uiteraard, staat zelfs in het contract dat ze niet gelezen heeft, maar dat mens spoort niet en als haar onrecht aangedaan wordt vergeet zij dat nooit.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nou... ik denk dat ze met haar bespreken wat ze niet mag zeggen.
al heb ik dat gevoel niet. Rikkert (in de studio) was zichzelf vond ik.
nou idd!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
Mijn god net de streamverslagen gelezen. Het is te stuitend voor woorden.
quote:Op donderdag 29 september 2005 07:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: ''Ik versprak me niet. Ik ben nooit...uhm...hoer geweest. Ik stond op het puntje te werken op een seksboerderij.
Ik had zelfs geen recht meer op een WW-uitkering. Er zat weinig anders op.''
Zelf ontslag nemen, en dan verbaasd zijn dat je geen WW krijgt. Dus dan maar de prostitutie in!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]Een gewone baan is uiteraard out of the question
Ik heb zo'n ontzettend medelijden met haar dochtertje. Het is toch niet normaal dat een moeder zo reageert op het geslacht van haar kindje? Ze weet nu al een paar weken dat ze een meisje krijgt en ze kan zich er maar niet bij neerleggen. Ze moet eens beseffen hoe bijzonder het is om een kindje in je buik te hebben. Ik kots op zulke mensen!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:07 schreef CartWOman het volgende:
In hoeverre zal BB haar haar zin blijven geven?
Twee feiten van vannacht:
* Ze wil NIET op de kinderkamer slapen want dit doet haar teveel denken aan wat het geslacht van de baby zal zijn.
* Ze wil NIET meer leren om de vragenopdracht te laten slagen.
Wanneer gaat Tanja te ver bij BB? Daar ben ik erg benieuwd naar.
Toegeven , ze is eigenlijk wel slim bezig.Ze buit de situatie helemaal uit en gaat tot het uiterste. Doordat ze net doet alsof ze weg wilt krijgt ze steeds geld en dingen toegeschoven van Hummie.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, Tanja heeft de weekopdracht net verpest door op de wc te roken
Dat wordt dus waarschijnlijk nog een week op noodrantsoen voor de rest van de bewoners
Maar ze wil nu echt naar huis, heeft het helemaal gehad
Dido probeert nu een goed gesprek met haar aan te gaan maar Tanja geeft alleen maar kutantwoorden; maar waarom dan? omdat ik gewoon zin had in een sigaret, en ik heb maar 1 trekje gehad, wat een verschrikkelijk mens zeg
Laten we hopen dat ze morgen vertrekt, maar Hummie zal er wel weer een (financieel) stokje voor steken...
Ik zou eerst zeggen dat ik haar een associale egoistische drugshoer vind. En verder gewoon helemaal NIETS meer tegen haar zeggen of iets voor haar doen. Totaal negeren.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:50 schreef twi het volgende:
Als ik in 't huis zou zitten, zou ik 'r gewoon wurgen. Ook leuk voor John de Mol, de Live TV moord.
Nee, je ziet het he-le-maal verkeerd Milagro. Zij hoeft dat niet te doen, anderen moeten dat doen. Want zij heeft die enorme last van een voorkeursbehandeling maar mee torsen. Het arme schaap.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:35 schreef milagro het volgende:![]()
Hoezo laf ! hoezo schijnheilig!
![]()
En dat alles dan met die irritante chronische zelfvoldane blik gezegd, hè
Ik ben nu alleen maar heel benieuwd naar hoe lang het nog duurt voordat iemand in huis echt compleet z'n geduld verliest en een bord naar haar hoofd smijt.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat de rest zo mak blijft.... eventjes een kleine opstand en dan weer op eieren lopend.
Zoiets zou bij mij een week duren en dan Tora Tora Tora!!!!!!!!!!!!!!!
En toch heeft ze wel degelijk een punt .... volgens mij valt het met de schijnheiligheid van Tanja nu net wel mee, domweg omdat die eigenlijk ook met dat hele 'populariteits-spelletje' niet meedoet ....quote:Op donderdag 29 september 2005 15:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, je ziet het he-le-maal verkeerd Milagro. Zij hoeft dat niet te doen, anderen moeten dat doen. Want zij heeft die enorme last van een voorkeursbehandeling maar mee torsen. Het arme schaap.
quote:WERKLOZE STEIGERBOUWER Ik ben de vader van de Big Brother Baby!
Een werkloze steigerbouwer uit Groningen is de vader van de baby die Tanja in het Big Brother-huis zal baren! De van oorsprong Antilliaanse steigerbouwer zal niet bij die bevalling zijn, maar zijn kind op tv geboren zien worden! En of hij dan nog in de armen van moeder en kind terugkeert is nog maar de vraag. Tanja hoopt via BB een rijke man te ontmoeten. Aan dat beeld voldoet de werkloze steigerbouwer op dit moment bepaald niet...
De vijfde Big Brother is nog maar een paar dagen oud, maar zwangere TANJA
(27 en links op de foto) is nu al één van de meest besprokene uit het BB-huis . Niet alleen omdat zij zwanger is, maar ook omdat zij -ondanks het feit dat zij over acht weken moet bevallen nog altijd (zware shag) rookt...
Rob, de vader van de baby ziet het allemaal aan op tv. De werkloze steigerbouwer uit Groningen wist tot nu toe uit de publiciteit te ontlopen, maar zegt in Story: ‘Ja, het klopt: haar baby is van mij...’ De Antiliaan denkt ook dat hij de bevalling van zijn kind opinternet of op tv zal moeten volgen.
De Groningse Tanja die het Big Brotherhuis binnenstapte, zonder de vader van het kind op de hoogte te stellen van haar voornemen, werd per ongeluk zwanger. Aan de ontbijttafel legde Tanja vanmorgen, woensdag, nog eens aan haar mede-Bewoners uit hoe ze zwanger is geworden. Haar anticonceptiemethode bleek toch niet zo waterdicht. Tanja vertelt dat ze bijhoudt wanneer haar eisprong plaatsvindt. Achteraf gezien heeft de bewuste eisprong waarschijnlijk een week later plaatsgevonden dan Tanja dacht.
Over acht weken is ze nu uitgerekend en bij de geboorte is haar kind nu in een klap een bekende Nederlander. De belevenissen van de 32 weken zwangere Tanja uit Groningen zijn 24 uur per dag te volgen op internet en 's avonds op Talpa in het programma Big Brother.
De laatste maanden was ze al gestopt met werken, omdat ze zich ziek voelde door de zwangerschap.
In het tot nu toe enige interview onthult ze dat ze de vader van haar kind al geruime tijd kent, maar dat er pas recent een vonk tussen de twee oversprong.
Vlak daarna bleek Tanja zwanger. 'Een ongelukje', aldus de bewoonster van het BB-huis.
Tanja en haar vriend Rob weten nog niet of ze samen verder willen. Wel willen ze beiden het kindje heel graag...
Tanja vertelt overigens in het huis graag over haar zwangerschap. Ze vertelde dat ze haar toekomst al uitgestippeld heeft.
Rechten studeren, werken en voor haar kindje zorgen. Ze wil dan de deeltijd studie Rechten gaan doen.
Maar stiekem hoopt ze dat ze een knappe rijke man tegenkomt die voor haar zal zorgen.
Bron
quote:Vader van Tanja's baby vertelt
Wie is nu eigenlijk de aanstaande vader van Tanja's kind? Hij was al even te zien in onze Liveshow van 1 september: Shurendy. Daar gaf hij aan 100% achter Tanja te staan, afsluitend met de woorden 'Zet hem op!'. Wilma Nanninga van De Telegraaf interviewde hem. Lees hier haar tekst. Shurendy vertelt openhartig over zijn eerste ontmoeting met Tanja, de schok toen ze zwanger bleek te zijn en hoe zijn leven er nu uitziet. "Dit is allemaal heel onwerkelijk."
Met een nerveus lachje op zijn gezicht, een piercing door zijn wenkbrauw en bruine ogen die tot spleetjes verworden als hij lacht, zit hij tegenover me. Shurendy, de papa van de nog ongeboren maar nu al veelbesproken BB-baby. De 24-jarige werkzoekende steigerbouwer moet duidelijk verwerken wat er momenteel allemaal gebeurt. "Ik besef eigenlijk nog steeds niet dat ik vader word."
Shurendy, die zijn zenuwen nauwelijks kan onderdrukken, steekt van wal: "Ik moet sowieso erg wennen aan het idee dat Tanja ons kind bij zich draagt. En nu ook nog dit hele gebeuren erbij..." Door de onverwachte zwangerschap was zijn leven überhaupt al overhoop gehaald. En dan zit Tanja, de moeder van zijn kind, ook nog eens opgesloten in het Big Brother-Huis.
De aanstaande vader: "Ik wist dat ze zich had aangemeld voor het programma. Maar ik verwachtte niet dat ze ook écht het Huis in zou gaan. Dat had ze mij niet verteld, dat mocht niet. En ineens ging ze. Ik heb haar nog een kwartier gezien voordat ze het Huis inging. We namen afscheid met knuffels en kusjes, en ik heb haar sterkte gewenst. Tja, wat kon ik verder doen...? Ik was compleet overdonderd. Ik had haar eigenlijk nog wel willen vragen of ze het echt zeker wist." Ineens zelfverzekerd: "Maar ik neem haar niets kwalijk. Ik sta nu achter haar keuze. Er wordt goed voor haar en de baby gezorgd. Ze zit daar prima! Maar mocht de baby in het Huis geboren worden, dan weet ik niet hoe ik me zal voelen. Het is gewoon een hele vreemde situatie. Zij in dat Huis en ik hier."
Eerste ontmoetingShurendy herinnert zich hun eerste ontmoeting nog goed. "Ik had haar al wel eens gezien en vond haar een leuke meid. In een kroeg in Groningen kwam ik met Tanja in contact. Diezelfde avond nog ging ik met haar mee naar huis. En de volgende ochtend stapte ik met kriebels in mijn buik de deur weer uit. Ik was wel een beetje verliefd, ja. Daarna zagen we elkaar vrijwel iedere dag." Tot het telefoontje van Tanja, zes weken na hun eerste nacht, zijn hele leven op de kop zette. "Ik was op vakantie op Curaçao, waar mijn vader woont. Ze belde me om te zeggen dat ze zwanger was." Met de ongeloof opnieuw in zijn ogen: "Ik schrok me rot! Ik reageerde meteen: 'Je zei toch dat dat niet zou gebeuren?!'" Tanja rekende haar vruchtbare dagen altijd uit, zo laat hij doorschemeren. "Ze was niet aan de pil. En dat wist ik. Ik zei nog tegen haar: 'Ik zit niet op een baby te wachten, want ik ben zelf nog een kind.' Maar ze zei tegen me dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Dus dat deed ik toen ook maar niet."
Shurendy werd volledig overdonderd door het nieuws. "Tegenover Tanja liet ik op dat moment niet blijken dat ik er, ondanks de grote schok, eigenlijk wél blij mee was. Na het gesprek heb ik meteen met wat vrienden een flesje whiskey soldaat gemaakt om mijn aanstaande vaderschap te vieren."
De relatie met Tanja is echter nooit meer hetzelfde geworden. "Als ik me onder druk gezet voel, trek ik me terug in mijn schulp." Hij denkt even na en zegt schuchter: "We groeiden langzaam uit elkaar. Intiem zijn we ook niet meer geweest, ik was bang dat ik iets kapotmaakte daarbinnen." De papa in spe kijkt even weg: "Het is jammer dat het zo gelopen is, want Tanja is een topmeid. Maar, we hebben eigenlijk nooit definitief een punt achter onze relatie gezet, dus wie weet... Misschien vormen we ooit nog eens een gezinnetje. Hoe het ook zal lopen, ik wil wel absoluut een vader zijn voor mijn kind." Hij slikt even en legt uit: "Ook omdat mijn eigen vader er nooit voor mij is geweest. Hij woont op Curaçao. Ik heb vaak contact met hem gezocht, maar hij stond daar absoluut niet voor open. Al moet ik zeggen dat die houding de laatste tijd gelukkig aan het veranderen is. Ik ga het in ieder geval beter doen!"
SigaretDe aanstaande moeder rookt in het Big Brother-Huis. Shurendy, met grote ogen: "Dat vind ik écht niet goed. Ik heb al zó vaak haar sigaretten afgepakt en verstopt. Ze moet gewoon stoppen", zegt hij, terwijl hij er zelf eentje opsteekt. "Maar ík ben niet zwanger hè", lacht de aanstaande papa.
De Groninger zit niet aan de buis gekluisterd om Tanja te zien. "Mijn gevoel zegt: niet kijken." Waarom, daar kan hij na veel gepeins niet echt een antwoord op geven. "Er komt teveel op me af. De moeder van mijn kind is op televisie, dat is al heel raar. En ik word voor het eerst vader. Het is zo ontzettend wennen. Ik moet alles nog een plekje geven."
Is er misschien een ander in het spel?Grijnzend: "Ik kijk wel om me heen, en flirt ook... En ik trek vaak op met een ex-vriendin. Dat mag toch? Zij is half-Egyptisch en heeft al twee kinderen, maar dat vind ik alleen maar leuk.Toch sta ik op dit moment niet open voor een ander in mijn leven, omdat het niet duidelijk is hoe het tussen Tanja en mij verder zal gaan. Ze is uitgerekend op 24 oktober. Als het kan, wil ik dolgraag bij de bevalling zijn."
Terwijl heel Nederland toekijkt hoe 's werelds eerste Big Brother-baby wordt geboren?"Ja, ook daar moet ik nog steeds aan wennen. Misschien komt het niet eens zover. Is ze vóór de bevalling alweer thuis." Om zich heen kijkend: "Hoe dan ook, ik sta hier op haar te wachten als ze wordt weggestemd." Vertederd: "Weet je, ik ben bij de laatste echo geweest, dat was zó mooi. Ik denk dat het een jongetje wordt, want ik zag best grove gelaatstrekken bij het kindje. Gehuild heb ik niet, nee. Misschien omdat ik nog steeds niet goed besef dat ik vader ga worden. Die gevoelens heb ik gewoon nog niet. Maar men zegt dat als je je kind voor de eerste keer ziet, je onmiddellijk verliefd bent. De tijd zal het leren."
En hoe gaat het kindje heten?Aarzelend: "We hebben nog niets definitiefs besloten." Shurendy grijpt naar zijn hoofd. "Echt, ik moet alles nog een plekje geven. Het lijkt wel een sprookje, maar dan wel één waarbij ik alleen maar kan hopen dat het een happy end gaat krijgen..."
Tekst: Wilma Nanninga, De Telegraaf.
Welnee joh!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:28 schreef TCIW het volgende:
Denken jullie dat Tanja haar zwangerschap misbruikt in BB?
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:28 schreef TCIW het volgende:
Denken jullie dat Tanja haar zwangerschap misbruikt in BB?
Feit is ook dat de overtreder van het rookverbod vanavond niet te horen heeft gekregen dat ze daarvoor automatisch genomineerd staat en dit voor haar ongetwijfeld wederom met een sisser zal aflopen.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:07 schreef CartWOman het volgende:
In hoeverre zal BB haar haar zin blijven geven?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:41 schreef APK het volgende:
Ik vroeg mij vanmiddag in de trein af hoe het zou gaan als je klant van Tanja bent.![]()
Je betaalt entree voor een sexboerderij en neemt Tanja mee naar een rustig hoekje of kamertje
En dan krijg je Tanja.
Tanja: Nee, ik heb geen zin.
Klant: Ja, maar, ja, maar, ik betaal toch
Tanja: Boejuh.
Klant: Maar waarom werk je hier dan?
Tanja: Jij verdraait mijn woorden.
Klant: Welke woorden?
Tanja: Jij zegt dat ik in een sexboerdij werkt, hoe durf je!
Klant:
Of zoiets.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 06:56 schreef milagro het volgende:
Tanja, opstaan, het is vijf voor zeven geweest!![]()
Nou, egnie!![]()
Jawel, echt, kijk maar!![]()
Dat bedoel ik niet, ik sta niet op om deze tijd![]()
Hoezo niet dan![]()
Daar begin ik echnie aan!![]()
Je zei gister dat ik je vroeg wakker moest maken
Ja, dat was gisteren en bovendien, in Beijum is het nog nooit vijf voor zeven geweest, dus dan zou ik opeens hier moeten doen alsof? Begin ik niet aan, echnie, zo ben ik niet.![]()
cuall, gebruik quote ipv code pleae. je verneukt de layout!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
cuall, gebruik quote ipv code pleae. je verneukt de layout!
Zie mn editquote:
Misschien dat de koter opgroeit tot een asociaal kutwijf, dat uitkering-trekker wordt een verslaving opdoet, zelfs in een sexboerderij wil gaan werken om schulden af te betalen ...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef kissa het volgende:
Ik heb best medelijden met de moeder van Tanja. Je zult maar zo'n dochter hebben.
Nog meer medelijden voel ik voor het kind van Tanja. Wat zal er terechtkomen van de koter?
Het heeft Tanja als rollmodel, dat wordt helemaal niets![]()
Ik word een beetje kriegel van dat zinnetje. Een autist zou nooit kijken naar BB, BB gaat over inleven in anderen en emoties, iets wat autisten niet boeiend vinden. Ik heel veel autisten en bij allemaal komt het niet eens in ze op om naar BB te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:28 schreef RM-rf het volgende:
Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker,
Ik ben het helemaal met je eens hoor, Tanja en autisme hebben niets met elkaar gemeen, het etiket sociopaat/psychopaat past veel beter. Tegenwoordig worden deze termen minder gehanteerd en spreken we over een Borderline- persoonlijkheidsstoornis.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje kriegel van dat zinnetje. Een autist zou nooit kijken naar BB, BB gaat over inleven in anderen en emoties, iets wat autisten niet boeiend vinden. Ik heel veel autisten en bij allemaal komt het niet eens in ze op om naar BB te kijken.
erg offtopic, maar het irriteerde me echt enorm
Talpa houdt zich op geen enkele manier aan de regels als het over Tanja gaat, dus ook wat dit punt zullen ze wel van de regels afwijken en Tanja haar zin geven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
Over een aantal weken de bevalling.
Talpa doet voorkomen alsof dit een Live-bevalling zal worden.
Nu heeft Tanja regelmatig gezegd dat ze niemand bij de bevalling wil hebben, behalve haar moeder.
Hoe willen ze dit dan aanpakken?
Of heeft Tanja haar contract niet goed gelezen, waar ze zelf eerder al een opmerking over maakte?
(ik noemde bewust de BB-kijker een kijker met een zeker 'autistische aanleg', BB als een sociaal experiment waarbij juist zoveel mogelijk storende invloeden van buitenaf worden geminimaliseerd, waardoor er geconcentreerd kan worden op de 'basis' van sociale groeps-gedragingen ... Tanja is daarin een soort van reagensis, juist doordat ze dit doorbreekt, 'niet meespeelt voor de populariteit')quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje kriegel van dat zinnetje. Een autist zou nooit kijken naar BB, BB gaat over inleven in anderen en emoties, iets wat autisten niet boeiend vinden. Ik heel veel autisten en bij allemaal komt het niet eens in ze op om naar BB te kijken.
Daar val je ineens wel over?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan nog slaat de redentatie "autistische aanleg" nergens op. Autisten (althans heel erg weinig) zullen dit programma intressant vinden. Het zal ze niet storen hoe Tanja zich gedraagt, omdat ze de fouten amper zien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
(ik noemde bewust de BB-kijker een kijker met een zeker 'autistische aanleg', BB als een sociaal experiment waarbij juist zoveel mogelijk storende invloeden van buitenaf worden geminimaliseerd, waardoor er geconcentreerd kan worden op de 'basis' van sociale groeps-gedragingen ... Tanja is daarin een soort van reagensis, juist doordat ze dit doorbreekt, 'niet meespeelt voor de populariteit')
Ja maar dan op een hele andere manier dan andere mensen. HEt gaat vooral om het naapen van sociale handelingen om zelf te kunnen overleven in het sociale leven.quote:Juist autisten hebben vaak wel een zekere (indirekte) interesse in sociale gedragingen, en kunnen er op een abstracte, analyserende manier ook veel over kwijt (lees bv de boeken van Temple Gradin, een beroemde amerikaanse autist die ook schrijft over autisme, spraak en bepaalde gedragingen ... ze is overigens afgestudeerde professor in dierengedrag en ontwerpt slachthuizen die diervriendelijker ingericht zijn) .....
Dat is niet waar. Autisten begrijpen de suggesties wel, maar het gedrag van de bewoners niet. Ze zullen het egoisme van tanja niet begrijpen en dus zich er ook niet aan irriteren.quote:De Televisieshows zijn meestal te wisselend en te subjectief gemonteerd voor een autist, die begrijpt niet de 'suggesties' die in de televisiemontage gedaan worden ... bv de livestreams kunnen wel erg interssant voor autisten zijn ... een goed voorbeeld is bv die 'livestreamverslagen' op Fok! een prachtig voorbeeld van een thread die geheel op een autische wijze gevuld wordt, en waar men ook bewust poogt om iedere subjectieve interpretatie te verwijderen
Selectieve verontwaardiging. Beetje ongeloofwaardig.quote:
Helemaal niet gelezen, zei zequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
Hoe willen ze dit dan aanpakken?
Of heeft Tanja haar contract niet goed gelezen, waar ze zelf eerder al een opmerking over maakte?
Sorry, maar ik begrijp echt niet waar je op doelt. Selectieve verontwaardiging. Ik vind het irritant dat autisme zo vaak verkeerd gebruikt wordt. Wat is er selectief aan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging. Beetje ongeloofwaardig.
Omdat "Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker" gewoon onnozele Tanjabash is zoals er continue wordt gepost. Waarom zou je hier dan over vallen terwijl de rest van hetzelfde kaliber beantwoord wordt metquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp echt niet waar je op doelt. Selectieve verontwaardiging. Ik vind het irritant dat autisme zo vaak verkeerd gebruikt wordt. Wat is er selectief aan?
Over de typering 'psychopaat' valt m.i. te discussierenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef Rica het volgende:
Ze is bijvoorbeeld ook geen mongool volgens mij. Of psychopaat. Of crackhoer. Hence selectief.
Tanja krijgt van John de Mol misschien wel een avondvullend progamma na Big Brother!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ze er nog lang in blijft. Heerlijke irritatie-tv.
Ja, Thuis met Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:51 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Tanja krijgt van John de Mol misschien wel een avondvullend progamma na Big Brother!
Dat valt op 2 manieren op te vattenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:51 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Tanja krijgt van John de Mol misschien wel een avondvullend progamma na Big Brother!
Dat lijken wel titels van stripalbumsquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, Thuis met Tanja.
Tanja op zoek naar de vermiste peuk.
Tanja en de peukenbende.
Tanja en het mysterie van de assssbak.
![]()
Ze is gewoon een aso kut wijf, Lekker die focking weekopdracht verneuken, een VOL bord VOOR de andere BB bewoners wegpleuren, daarvoor trouwens de 1-na laatste pindakaas pot voor opbruiken, zich geen ruk aantrekken van de anderen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat "Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker" gewoon onnozele Tanjabash is zoals er continue wordt gepost. Waarom zou je hier dan over vallen terwijl de rest van hetzelfde kaliber beantwoord wordt met's en
's.
Ze is bijvoorbeeld ook geen mongool volgens mij. Of psychopaat. Of crackhoer. Hence selectief.
Wat dacht je van gewoon simpel en onopgevoed?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor, Tanja en autisme hebben niets met elkaar gemeen, het etiket sociopaat/psychopaat past veel beter. Tegenwoordig worden deze termen minder gehanteerd en spreken we over een Borderline- persoonlijkheidsstoornis.![]()
*meldt*quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Rikoko het volgende:
*kijkt bb vandaag*
*ziet WEER die tanja*
*doodverwenst Tanja*
Kun je nagaan, Talpa wilde haar in het begin zo positief mogelijk neerzetten dat heeft die ordinaire hoer zelfs verpest. Nu word ze op tv neergezet zoals ze is. Een kettingrokende egoistische zelfingenomen ex-junkie en potentieel hoer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:08 schreef DaveMasteR het volgende:
Je zou je toch doodschamen als je zo negatief over komt op de televisie komt als Tanja.
Ik ben normaal de beschaafdheid zelve, maar ik moet kotsen van dat walgelijke hoerenvarken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Roache_ het volgende:
Haar lijzige stem en geloken ogen doen mij walgen.....
Alles voor de kijkcijfers!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Talpa wilde haar in het begin zo positief mogelijk neerzetten dat heeft die ordinaire hoer zelfs verpest. Nu word ze op tv neergezet zoals ze is. Een kettingrokende egoistische zelfingenomen ex-junkie en potentieel hoer.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben normaal de beschaafdheid zelve, maar ik moet kotsen van dat walgelijke hoerenvarken.
geloken ogen... wat zeg je dat mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Roache_ het volgende:
Haar lijzige stem en geloken ogen doen mij walgen.....
Een lach + tiet =quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Voor de fans toch maar even een echt mooie foto van Tanja:
[afbeelding]
Eigenlijk is het één grote treurige bende.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien dat de koter opgroeit tot een asociaal kutwijf, dat uitkering-trekker wordt een verslaving opdoet, zelfs in een sexboerderij wil gaan werken om schulden af te betalen ...
en uiteindelijk hoogzwanger in een BB terecht komt, om daar lekker geld te verdienen ...
Dan kan Tanja zelf de 'treurige moeder' gaan spelen ...: "Ja, ik wist vooraf dat het beter een jongetje had moeten worden...*snik* ....'
Heb je dan ook net zoveel 'medelijden' met Tanja?
Nee!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef wolferl het volgende:
heeft ze nou vochtverlies, hoop dat ze dit weekend nog gaat bevallen, kan ze tenminste oprotten.
Ze mag mag bevallen als Hummie van gummie van tonne bonne konne kreek heks dat goed vind.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef Kauki het volgende:
[..]
Nee!!!
Woensdagmorgen pas. Dan kijken we de bevalling namelijk live tijdens een college...![]()
Door bevallen op commando zouden ze inderdaad nog meer tv-geschiedenis schrijvenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze mag mag bevallen als Hummie van gummie van tonne bonne konne kreek heks dat goed vind.![]()
ach gut ... wat lief ...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Rikoko het volgende:
*kijkt bb vandaag*
*ziet WEER die tanja*
Metamorfosequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Voor de fans toch maar even een echt mooie foto van Tanja:
[afbeelding]
Kun je nagaan. Tanja maakt zich in het BB huis amper op en was nu onder handen genomen door de make-up queen Chantal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Metamorfose
[afbeelding]
Gemaakt door Knurft-Zork3
TUurlijk wist ik wel dat die gonorroe-snol dr niet uit ging, maar misschien kon er een wonder gebeuren.............Divine Intervention?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ach gut ... wat lief ...
Jij dacht echt dat Tanja uit het huis stapt toen ze d'r mee dreigde ...
Mooi dat er nog mensen zijn die daar dan toch wéér intrappen ... dat is zo'n beetje de running gag deze BB
Ik denk dat als de weeën komen, dat kind minstens 48 uur Tanja lekker laat werken .... heeft waarschijnlijk een aardje naar d'r moeder ... wel dreigen eruit te stappen, maar voordat het zover is, moet er eerst nog lange tijd geleden worden ...
Ze heeft inderdaad op sommige momenten een enorm lieve uitstraling ( ook zonder make-up)maar kruipt continu terug achter een héle grote muur van onverschilligheid .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:59 schreef Djoj het volgende:
Ik vond Tanja er mooi uitzien gisteravond, niet alleen door de make-up, maar ook door haar lach...op zo'n moment voel ik compassie voor haar, dan denk ik "godver de godver Tanja, waarom laat je dit stukje niet vaker zien, ook dit ben jij"...jammer hoor..![]()
Ja inderdaad, als ze dat lieve en leuke wat ze heel af en toe heeft, wat meer zou kunnen vasthouden, zou ik vast veel meer sympathie voor haar kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad op sommige momenten een enorm lieve uitstraling ( ook zonder make-up)maar kruipt continu terug achter een héle grote muur van onverschilligheid .
Zonde.
Toch wel een grappig en mooi beeld, toont dat ze heel goed de 'facade' doorheeft, het 'spel' dat gespeeld wordt (en waaraan ze een hekel lijkt te hebben)...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Metamorfose
[afbeelding]
Gemaakt door Knurft-Zork3
Nieuwe stijlvorm. Alle interpunctie opsparen tot aan het eind van de zin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef silosil het volgende:
ik vind het een doos met of zonder kleurtje op dr kop zit vol zelfmedelijden en denk alleen aan dr zelf met dat sniekie hoofd van haar zielepiet wanneer gaan ze weer nomineren als niemand dan tanja nomineerd dan weet ik zeker dat er iets mis is.....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nieuwe stijlvorm. Alle interpunctie opsparen tot aan het eind van de zin.
Leuk![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat als de weeën komen, dat kind minstens 48 uur Tanja lekker laat werken .... heeft waarschijnlijk een aardje naar d'r moeder ... wel dreigen eruit te stappen, maar voordat het zover is, moet er eerst nog lange tijd geleden worden ...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef RM-rf het volgende:
Nee hoor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Perfect-Stranger het volgende:
rookt en drinkt dit wicht tijdens haar zwangerschap ??
Dat is een nieuwe campagne van de overheid om de reproductie van bepaalde bevolkingsgroepen zoveel mogelijk te beperken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Perfect-Stranger het volgende:
Bruut!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe campagne van de overheid om de reproductie van bepaalde bevolkingsgroepen zoveel mogelijk te beperken.
Geen accijnzen op alcohol en tabak tot aan de bevalling![]()
Ze zegt dat ze 3 sigaretten per dag rookt. Maar ik heb gisteren 2 uurtjes in totaal over de dag verdeeld de streams zitten kijken. En ik heb haar in die tijd al 4 sigaretten zien roken. Dus over een dag zal ze er wel stuk of 10 roken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Perfect-Stranger het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nieuwe stijlvorm. Alle interpunctie opsparen tot aan het eind van de zin.
Leuk![]()
Nee, na de geboorte mag er niet worden gerookt in het huis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat Tanja er nog lang inblijft. Heerlijke tv. En een baby die de bewoners uit de slaap houdt lijkt me ook geweldig.
Verder zal het top-tv opleveren als de baby aan de tiet zuigt terwijl Tanja een peuk in haar mond heeft.
Des te sneller komen de iritaties naar boven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, na de geboorte mag er niet worden gerookt in het huis.
Oe dat wordt nog leuker dan. Iemand die chagrijnig is geboren en een peuk opsteekt om niet chagrijnig te zijn die niet mag roken voorspeld vuurwerk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wel in de tuin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:
Dan zal ze wel naar buiten gaan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe dat wordt nog leuker dan. Iemand die chagrijnig is geboren en een peuk opsteekt om niet chagrijnig te zijn die niet mag roken voorspeld vuurwerk.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, Cartwoman, ik beleef wel een soort paradigmaverschuiving wat die Tanja betreft hoor. Voel me er niet lekker bij, maar toen ze het mislukken van de laatste weekopdracht stak op "iemand anders die zogenaamd de boel had verknald" was ik eigenlijk om...
Ja, wij zien vooral de uitzendingen en vonden hier à la yvonne's bijdrage in "voer voor psychologen" dat er nogal hypocriet gereageerd werd, ik bedoel welke rokende vrouw heeft nu nooit eens gerookt tijdens zwangerschap, wie heeft helemaal geen schulden en nooit gehad, tot die weekopdracht met het roken dus... Ik zie het ineens niet meer zitten eigenlijk. Ze is ook nog eens afschuwelijk dom ook. Idem die ouders btw, die haar dochter nog verder de afgrond in lullen. Lost cause I'm afraid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dat terwijl ík nu juist de goede kanten probeer te zien.
Die momenten zijn er af en toe, maar ze doet ze zo gauw weer teniet...
Na al de moeite die Scanman gedaan heeft om een 'fatsoenlijke' pic van dr te schietenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Hier ook nog maar ff een cap van de aanstaande moeder toen haar iets werd gevraagd door Winston G...
[afbeelding]
Ja, we moeten het wel in het juiste perspectief blijven zien hè...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Na al de moeite die Scanman gedaan heeft om een 'fatsoenlijke' pic van dr te schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |