Selectieve verontwaardiging. Beetje ongeloofwaardig.quote:
Helemaal niet gelezen, zei zequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
Hoe willen ze dit dan aanpakken?
Of heeft Tanja haar contract niet goed gelezen, waar ze zelf eerder al een opmerking over maakte?
Sorry, maar ik begrijp echt niet waar je op doelt. Selectieve verontwaardiging. Ik vind het irritant dat autisme zo vaak verkeerd gebruikt wordt. Wat is er selectief aan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging. Beetje ongeloofwaardig.
Omdat "Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker" gewoon onnozele Tanjabash is zoals er continue wordt gepost. Waarom zou je hier dan over vallen terwijl de rest van hetzelfde kaliber beantwoord wordt metquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp echt niet waar je op doelt. Selectieve verontwaardiging. Ik vind het irritant dat autisme zo vaak verkeerd gebruikt wordt. Wat is er selectief aan?
Over de typering 'psychopaat' valt m.i. te discussierenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef Rica het volgende:
Ze is bijvoorbeeld ook geen mongool volgens mij. Of psychopaat. Of crackhoer. Hence selectief.
Tanja krijgt van John de Mol misschien wel een avondvullend progamma na Big Brother!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ze er nog lang in blijft. Heerlijke irritatie-tv.
Ja, Thuis met Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:51 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Tanja krijgt van John de Mol misschien wel een avondvullend progamma na Big Brother!
Dat valt op 2 manieren op te vattenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:51 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Tanja krijgt van John de Mol misschien wel een avondvullend progamma na Big Brother!
Dat lijken wel titels van stripalbumsquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, Thuis met Tanja.
Tanja op zoek naar de vermiste peuk.
Tanja en de peukenbende.
Tanja en het mysterie van de assssbak.
![]()
Ze is gewoon een aso kut wijf, Lekker die focking weekopdracht verneuken, een VOL bord VOOR de andere BB bewoners wegpleuren, daarvoor trouwens de 1-na laatste pindakaas pot voor opbruiken, zich geen ruk aantrekken van de anderen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat "Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker" gewoon onnozele Tanjabash is zoals er continue wordt gepost. Waarom zou je hier dan over vallen terwijl de rest van hetzelfde kaliber beantwoord wordt met's en
's.
Ze is bijvoorbeeld ook geen mongool volgens mij. Of psychopaat. Of crackhoer. Hence selectief.
Wat dacht je van gewoon simpel en onopgevoed?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor, Tanja en autisme hebben niets met elkaar gemeen, het etiket sociopaat/psychopaat past veel beter. Tegenwoordig worden deze termen minder gehanteerd en spreken we over een Borderline- persoonlijkheidsstoornis.![]()
*meldt*quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Rikoko het volgende:
*kijkt bb vandaag*
*ziet WEER die tanja*
*doodverwenst Tanja*
Kun je nagaan, Talpa wilde haar in het begin zo positief mogelijk neerzetten dat heeft die ordinaire hoer zelfs verpest. Nu word ze op tv neergezet zoals ze is. Een kettingrokende egoistische zelfingenomen ex-junkie en potentieel hoer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:08 schreef DaveMasteR het volgende:
Je zou je toch doodschamen als je zo negatief over komt op de televisie komt als Tanja.
Ik ben normaal de beschaafdheid zelve, maar ik moet kotsen van dat walgelijke hoerenvarken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Roache_ het volgende:
Haar lijzige stem en geloken ogen doen mij walgen.....
Alles voor de kijkcijfers!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Talpa wilde haar in het begin zo positief mogelijk neerzetten dat heeft die ordinaire hoer zelfs verpest. Nu word ze op tv neergezet zoals ze is. Een kettingrokende egoistische zelfingenomen ex-junkie en potentieel hoer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |