quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:41 schreef APK het volgende:
Ik vroeg mij vanmiddag in de trein af hoe het zou gaan als je klant van Tanja bent.![]()
Je betaalt entree voor een sexboerderij en neemt Tanja mee naar een rustig hoekje of kamertje
En dan krijg je Tanja.
Tanja: Nee, ik heb geen zin.
Klant: Ja, maar, ja, maar, ik betaal toch
Tanja: Boejuh.
Klant: Maar waarom werk je hier dan?
Tanja: Jij verdraait mijn woorden.
Klant: Welke woorden?
Tanja: Jij zegt dat ik in een sexboerdij werkt, hoe durf je!
Klant:
Of zoiets.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 06:56 schreef milagro het volgende:
Tanja, opstaan, het is vijf voor zeven geweest!![]()
Nou, egnie!![]()
Jawel, echt, kijk maar!![]()
Dat bedoel ik niet, ik sta niet op om deze tijd![]()
Hoezo niet dan![]()
Daar begin ik echnie aan!![]()
Je zei gister dat ik je vroeg wakker moest maken
Ja, dat was gisteren en bovendien, in Beijum is het nog nooit vijf voor zeven geweest, dus dan zou ik opeens hier moeten doen alsof? Begin ik niet aan, echnie, zo ben ik niet.![]()
cuall, gebruik quote ipv code pleae. je verneukt de layout!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
cuall, gebruik quote ipv code pleae. je verneukt de layout!
Zie mn editquote:
Misschien dat de koter opgroeit tot een asociaal kutwijf, dat uitkering-trekker wordt een verslaving opdoet, zelfs in een sexboerderij wil gaan werken om schulden af te betalen ...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef kissa het volgende:
Ik heb best medelijden met de moeder van Tanja. Je zult maar zo'n dochter hebben.
Nog meer medelijden voel ik voor het kind van Tanja. Wat zal er terechtkomen van de koter?
Het heeft Tanja als rollmodel, dat wordt helemaal niets![]()
Ik word een beetje kriegel van dat zinnetje. Een autist zou nooit kijken naar BB, BB gaat over inleven in anderen en emoties, iets wat autisten niet boeiend vinden. Ik heel veel autisten en bij allemaal komt het niet eens in ze op om naar BB te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:28 schreef RM-rf het volgende:
Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker,
Ik ben het helemaal met je eens hoor, Tanja en autisme hebben niets met elkaar gemeen, het etiket sociopaat/psychopaat past veel beter. Tegenwoordig worden deze termen minder gehanteerd en spreken we over een Borderline- persoonlijkheidsstoornis.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje kriegel van dat zinnetje. Een autist zou nooit kijken naar BB, BB gaat over inleven in anderen en emoties, iets wat autisten niet boeiend vinden. Ik heel veel autisten en bij allemaal komt het niet eens in ze op om naar BB te kijken.
erg offtopic, maar het irriteerde me echt enorm
Talpa houdt zich op geen enkele manier aan de regels als het over Tanja gaat, dus ook wat dit punt zullen ze wel van de regels afwijken en Tanja haar zin geven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
Over een aantal weken de bevalling.
Talpa doet voorkomen alsof dit een Live-bevalling zal worden.
Nu heeft Tanja regelmatig gezegd dat ze niemand bij de bevalling wil hebben, behalve haar moeder.
Hoe willen ze dit dan aanpakken?
Of heeft Tanja haar contract niet goed gelezen, waar ze zelf eerder al een opmerking over maakte?
(ik noemde bewust de BB-kijker een kijker met een zeker 'autistische aanleg', BB als een sociaal experiment waarbij juist zoveel mogelijk storende invloeden van buitenaf worden geminimaliseerd, waardoor er geconcentreerd kan worden op de 'basis' van sociale groeps-gedragingen ... Tanja is daarin een soort van reagensis, juist doordat ze dit doorbreekt, 'niet meespeelt voor de populariteit')quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje kriegel van dat zinnetje. Een autist zou nooit kijken naar BB, BB gaat over inleven in anderen en emoties, iets wat autisten niet boeiend vinden. Ik heel veel autisten en bij allemaal komt het niet eens in ze op om naar BB te kijken.
Daar val je ineens wel over?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan nog slaat de redentatie "autistische aanleg" nergens op. Autisten (althans heel erg weinig) zullen dit programma intressant vinden. Het zal ze niet storen hoe Tanja zich gedraagt, omdat ze de fouten amper zien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
(ik noemde bewust de BB-kijker een kijker met een zeker 'autistische aanleg', BB als een sociaal experiment waarbij juist zoveel mogelijk storende invloeden van buitenaf worden geminimaliseerd, waardoor er geconcentreerd kan worden op de 'basis' van sociale groeps-gedragingen ... Tanja is daarin een soort van reagensis, juist doordat ze dit doorbreekt, 'niet meespeelt voor de populariteit')
Ja maar dan op een hele andere manier dan andere mensen. HEt gaat vooral om het naapen van sociale handelingen om zelf te kunnen overleven in het sociale leven.quote:Juist autisten hebben vaak wel een zekere (indirekte) interesse in sociale gedragingen, en kunnen er op een abstracte, analyserende manier ook veel over kwijt (lees bv de boeken van Temple Gradin, een beroemde amerikaanse autist die ook schrijft over autisme, spraak en bepaalde gedragingen ... ze is overigens afgestudeerde professor in dierengedrag en ontwerpt slachthuizen die diervriendelijker ingericht zijn) .....
Dat is niet waar. Autisten begrijpen de suggesties wel, maar het gedrag van de bewoners niet. Ze zullen het egoisme van tanja niet begrijpen en dus zich er ook niet aan irriteren.quote:De Televisieshows zijn meestal te wisselend en te subjectief gemonteerd voor een autist, die begrijpt niet de 'suggesties' die in de televisiemontage gedaan worden ... bv de livestreams kunnen wel erg interssant voor autisten zijn ... een goed voorbeeld is bv die 'livestreamverslagen' op Fok! een prachtig voorbeeld van een thread die geheel op een autische wijze gevuld wordt, en waar men ook bewust poogt om iedere subjectieve interpretatie te verwijderen
Selectieve verontwaardiging. Beetje ongeloofwaardig.quote:
Helemaal niet gelezen, zei zequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
Hoe willen ze dit dan aanpakken?
Of heeft Tanja haar contract niet goed gelezen, waar ze zelf eerder al een opmerking over maakte?
Sorry, maar ik begrijp echt niet waar je op doelt. Selectieve verontwaardiging. Ik vind het irritant dat autisme zo vaak verkeerd gebruikt wordt. Wat is er selectief aan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging. Beetje ongeloofwaardig.
Omdat "Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker" gewoon onnozele Tanjabash is zoals er continue wordt gepost. Waarom zou je hier dan over vallen terwijl de rest van hetzelfde kaliber beantwoord wordt metquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp echt niet waar je op doelt. Selectieve verontwaardiging. Ik vind het irritant dat autisme zo vaak verkeerd gebruikt wordt. Wat is er selectief aan?
Over de typering 'psychopaat' valt m.i. te discussierenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef Rica het volgende:
Ze is bijvoorbeeld ook geen mongool volgens mij. Of psychopaat. Of crackhoer. Hence selectief.
Tanja krijgt van John de Mol misschien wel een avondvullend progamma na Big Brother!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ze er nog lang in blijft. Heerlijke irritatie-tv.
Ja, Thuis met Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:51 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Tanja krijgt van John de Mol misschien wel een avondvullend progamma na Big Brother!
Dat valt op 2 manieren op te vattenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:51 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Tanja krijgt van John de Mol misschien wel een avondvullend progamma na Big Brother!
Dat lijken wel titels van stripalbumsquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, Thuis met Tanja.
Tanja op zoek naar de vermiste peuk.
Tanja en de peukenbende.
Tanja en het mysterie van de assssbak.
![]()
Ze is gewoon een aso kut wijf, Lekker die focking weekopdracht verneuken, een VOL bord VOOR de andere BB bewoners wegpleuren, daarvoor trouwens de 1-na laatste pindakaas pot voor opbruiken, zich geen ruk aantrekken van de anderen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat "Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker" gewoon onnozele Tanjabash is zoals er continue wordt gepost. Waarom zou je hier dan over vallen terwijl de rest van hetzelfde kaliber beantwoord wordt met's en
's.
Ze is bijvoorbeeld ook geen mongool volgens mij. Of psychopaat. Of crackhoer. Hence selectief.
Wat dacht je van gewoon simpel en onopgevoed?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor, Tanja en autisme hebben niets met elkaar gemeen, het etiket sociopaat/psychopaat past veel beter. Tegenwoordig worden deze termen minder gehanteerd en spreken we over een Borderline- persoonlijkheidsstoornis.![]()
*meldt*quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Rikoko het volgende:
*kijkt bb vandaag*
*ziet WEER die tanja*
*doodverwenst Tanja*
Kun je nagaan, Talpa wilde haar in het begin zo positief mogelijk neerzetten dat heeft die ordinaire hoer zelfs verpest. Nu word ze op tv neergezet zoals ze is. Een kettingrokende egoistische zelfingenomen ex-junkie en potentieel hoer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:08 schreef DaveMasteR het volgende:
Je zou je toch doodschamen als je zo negatief over komt op de televisie komt als Tanja.
Ik ben normaal de beschaafdheid zelve, maar ik moet kotsen van dat walgelijke hoerenvarken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Roache_ het volgende:
Haar lijzige stem en geloken ogen doen mij walgen.....
Alles voor de kijkcijfers!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Talpa wilde haar in het begin zo positief mogelijk neerzetten dat heeft die ordinaire hoer zelfs verpest. Nu word ze op tv neergezet zoals ze is. Een kettingrokende egoistische zelfingenomen ex-junkie en potentieel hoer.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben normaal de beschaafdheid zelve, maar ik moet kotsen van dat walgelijke hoerenvarken.
geloken ogen... wat zeg je dat mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Roache_ het volgende:
Haar lijzige stem en geloken ogen doen mij walgen.....
Een lach + tiet =quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Voor de fans toch maar even een echt mooie foto van Tanja:
[afbeelding]
Eigenlijk is het één grote treurige bende.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien dat de koter opgroeit tot een asociaal kutwijf, dat uitkering-trekker wordt een verslaving opdoet, zelfs in een sexboerderij wil gaan werken om schulden af te betalen ...
en uiteindelijk hoogzwanger in een BB terecht komt, om daar lekker geld te verdienen ...
Dan kan Tanja zelf de 'treurige moeder' gaan spelen ...: "Ja, ik wist vooraf dat het beter een jongetje had moeten worden...*snik* ....'
Heb je dan ook net zoveel 'medelijden' met Tanja?
Nee!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef wolferl het volgende:
heeft ze nou vochtverlies, hoop dat ze dit weekend nog gaat bevallen, kan ze tenminste oprotten.
Ze mag mag bevallen als Hummie van gummie van tonne bonne konne kreek heks dat goed vind.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef Kauki het volgende:
[..]
Nee!!!
Woensdagmorgen pas. Dan kijken we de bevalling namelijk live tijdens een college...![]()
Door bevallen op commando zouden ze inderdaad nog meer tv-geschiedenis schrijvenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze mag mag bevallen als Hummie van gummie van tonne bonne konne kreek heks dat goed vind.![]()
ach gut ... wat lief ...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Rikoko het volgende:
*kijkt bb vandaag*
*ziet WEER die tanja*
Metamorfosequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Voor de fans toch maar even een echt mooie foto van Tanja:
[afbeelding]
Kun je nagaan. Tanja maakt zich in het BB huis amper op en was nu onder handen genomen door de make-up queen Chantal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Metamorfose
[afbeelding]
Gemaakt door Knurft-Zork3
TUurlijk wist ik wel dat die gonorroe-snol dr niet uit ging, maar misschien kon er een wonder gebeuren.............Divine Intervention?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ach gut ... wat lief ...
Jij dacht echt dat Tanja uit het huis stapt toen ze d'r mee dreigde ...
Mooi dat er nog mensen zijn die daar dan toch wéér intrappen ... dat is zo'n beetje de running gag deze BB
Ik denk dat als de weeën komen, dat kind minstens 48 uur Tanja lekker laat werken .... heeft waarschijnlijk een aardje naar d'r moeder ... wel dreigen eruit te stappen, maar voordat het zover is, moet er eerst nog lange tijd geleden worden ...
Ze heeft inderdaad op sommige momenten een enorm lieve uitstraling ( ook zonder make-up)maar kruipt continu terug achter een héle grote muur van onverschilligheid .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:59 schreef Djoj het volgende:
Ik vond Tanja er mooi uitzien gisteravond, niet alleen door de make-up, maar ook door haar lach...op zo'n moment voel ik compassie voor haar, dan denk ik "godver de godver Tanja, waarom laat je dit stukje niet vaker zien, ook dit ben jij"...jammer hoor..![]()
Ja inderdaad, als ze dat lieve en leuke wat ze heel af en toe heeft, wat meer zou kunnen vasthouden, zou ik vast veel meer sympathie voor haar kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad op sommige momenten een enorm lieve uitstraling ( ook zonder make-up)maar kruipt continu terug achter een héle grote muur van onverschilligheid .
Zonde.
Toch wel een grappig en mooi beeld, toont dat ze heel goed de 'facade' doorheeft, het 'spel' dat gespeeld wordt (en waaraan ze een hekel lijkt te hebben)...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Metamorfose
[afbeelding]
Gemaakt door Knurft-Zork3
Nieuwe stijlvorm. Alle interpunctie opsparen tot aan het eind van de zin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef silosil het volgende:
ik vind het een doos met of zonder kleurtje op dr kop zit vol zelfmedelijden en denk alleen aan dr zelf met dat sniekie hoofd van haar zielepiet wanneer gaan ze weer nomineren als niemand dan tanja nomineerd dan weet ik zeker dat er iets mis is.....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nieuwe stijlvorm. Alle interpunctie opsparen tot aan het eind van de zin.
Leuk![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat als de weeën komen, dat kind minstens 48 uur Tanja lekker laat werken .... heeft waarschijnlijk een aardje naar d'r moeder ... wel dreigen eruit te stappen, maar voordat het zover is, moet er eerst nog lange tijd geleden worden ...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef RM-rf het volgende:
Nee hoor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Perfect-Stranger het volgende:
rookt en drinkt dit wicht tijdens haar zwangerschap ??
Dat is een nieuwe campagne van de overheid om de reproductie van bepaalde bevolkingsgroepen zoveel mogelijk te beperken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Perfect-Stranger het volgende:
Bruut!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe campagne van de overheid om de reproductie van bepaalde bevolkingsgroepen zoveel mogelijk te beperken.
Geen accijnzen op alcohol en tabak tot aan de bevalling![]()
Ze zegt dat ze 3 sigaretten per dag rookt. Maar ik heb gisteren 2 uurtjes in totaal over de dag verdeeld de streams zitten kijken. En ik heb haar in die tijd al 4 sigaretten zien roken. Dus over een dag zal ze er wel stuk of 10 roken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Perfect-Stranger het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nieuwe stijlvorm. Alle interpunctie opsparen tot aan het eind van de zin.
Leuk![]()
Nee, na de geboorte mag er niet worden gerookt in het huis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat Tanja er nog lang inblijft. Heerlijke tv. En een baby die de bewoners uit de slaap houdt lijkt me ook geweldig.
Verder zal het top-tv opleveren als de baby aan de tiet zuigt terwijl Tanja een peuk in haar mond heeft.
Des te sneller komen de iritaties naar boven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, na de geboorte mag er niet worden gerookt in het huis.
Oe dat wordt nog leuker dan. Iemand die chagrijnig is geboren en een peuk opsteekt om niet chagrijnig te zijn die niet mag roken voorspeld vuurwerk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wel in de tuin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:
Dan zal ze wel naar buiten gaan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe dat wordt nog leuker dan. Iemand die chagrijnig is geboren en een peuk opsteekt om niet chagrijnig te zijn die niet mag roken voorspeld vuurwerk.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, Cartwoman, ik beleef wel een soort paradigmaverschuiving wat die Tanja betreft hoor. Voel me er niet lekker bij, maar toen ze het mislukken van de laatste weekopdracht stak op "iemand anders die zogenaamd de boel had verknald" was ik eigenlijk om...
Ja, wij zien vooral de uitzendingen en vonden hier à la yvonne's bijdrage in "voer voor psychologen" dat er nogal hypocriet gereageerd werd, ik bedoel welke rokende vrouw heeft nu nooit eens gerookt tijdens zwangerschap, wie heeft helemaal geen schulden en nooit gehad, tot die weekopdracht met het roken dus... Ik zie het ineens niet meer zitten eigenlijk. Ze is ook nog eens afschuwelijk dom ook. Idem die ouders btw, die haar dochter nog verder de afgrond in lullen. Lost cause I'm afraid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dat terwijl ík nu juist de goede kanten probeer te zien.
Die momenten zijn er af en toe, maar ze doet ze zo gauw weer teniet...
Na al de moeite die Scanman gedaan heeft om een 'fatsoenlijke' pic van dr te schietenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Hier ook nog maar ff een cap van de aanstaande moeder toen haar iets werd gevraagd door Winston G...
[afbeelding]
Ja, we moeten het wel in het juiste perspectief blijven zien hè...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Na al de moeite die Scanman gedaan heeft om een 'fatsoenlijke' pic van dr te schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |