abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2005 @ 02:25:55 #201
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_31048516
Damn. Als ze heeft gebigd halveert haar iq en vraag ik me serieus af of dat lichaam nog wel vanuit d'r eigen kan functioneren.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  vrijdag 30 september 2005 @ 02:41:32 #202
6941 APK
Factual, I think.
pi_31048686
Ik vroeg mij vanmiddag in de trein af hoe het zou gaan als je klant van Tanja bent.
Je betaalt entree voor een sexboerderij en neemt Tanja mee naar een rustig hoekje of kamertje

En dan krijg je Tanja.

Tanja: Nee, ik heb geen zin.
Klant: Ja, maar, ja, maar, ik betaal toch
Tanja: Boejuh.
Klant: Maar waarom werk je hier dan?
Tanja: Jij verdraait mijn woorden.
Klant: Welke woorden?
Tanja: Jij zegt dat ik in een sexboerdij werkt, hoe durf je!
Klant:

Of zoiets.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 30 september 2005 @ 02:43:07 #203
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31048702
Ze mag m nog steeds wel een keer hebben van me hoor
pi_31048842
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:41 schreef APK het volgende:
Ik vroeg mij vanmiddag in de trein af hoe het zou gaan als je klant van Tanja bent.
Je betaalt entree voor een sexboerderij en neemt Tanja mee naar een rustig hoekje of kamertje

En dan krijg je Tanja.

Tanja: Nee, ik heb geen zin.
Klant: Ja, maar, ja, maar, ik betaal toch
Tanja: Boejuh.
Klant: Maar waarom werk je hier dan?
Tanja: Jij verdraait mijn woorden.
Klant: Welke woorden?
Tanja: Jij zegt dat ik in een sexboerdij werkt, hoe durf je!
Klant:

Of zoiets.

Tanja bij de bakker

Mag ik twee bruin gesneden en een pak melk
We verkopen geen melk
Dat is dan jammer, maar ik heb het gewoon nodig, dus je zorgt maar dat het er is, anders ben ik weg
Nou.... uh....dag dan maar, mevrouw....
Oh gaan we zo beginnen!?

in de verloskamer

Tanja, even niet persen nu, puf maar even

Ik puf niet, doe ik niet, heb ik nog nooit gedaan en ga ik dus ook nu niet ineens doen, dat vind ik hypocriet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31049396
oh my god filmen die handel
pi_31049412
Tanja, opstaan, het is vijf voor zeven geweest!
Nou, egnie!
Jawel, echt, kijk maar!
Dat bedoel ik niet, ik sta niet op om deze tijd
Hoezo niet dan
Daar begin ik echnie aan!
Je zei gister dat ik je vroeg wakker moest maken
Ja, dat was gisteren en bovendien, in Beijum is het nog nooit vijf voor zeven geweest, dus dan zou ik opeens hier moeten doen alsof? Begin ik niet aan, echnie, zo ben ik niet.
pi_31049417
pi_31049766
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 06:56 schreef milagro het volgende:
Tanja, opstaan, het is vijf voor zeven geweest!
Nou, egnie!
Jawel, echt, kijk maar!
Dat bedoel ik niet, ik sta niet op om deze tijd
Hoezo niet dan
Daar begin ik echnie aan!
Je zei gister dat ik je vroeg wakker moest maken
Ja, dat was gisteren en bovendien, in Beijum is het nog nooit vijf voor zeven geweest, dus dan zou ik opeens hier moeten doen alsof? Begin ik niet aan, echnie, zo ben ik niet.
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_31050982
Thank you Thank you, you just made my day!!
pi_31051994
Onderstaand las ik op Mediawatchers, twee posters zaten in de live uitzending...

In de internetuitzending werden de beelden van Tanja herhaald dat ze over die sexboerderij zat te vertellen. Ik weet niet of jullie hebben meegekregen dat haar moeder toen in tranen uitbarste en wegging??

Buiten schaamte ook verdriet, kan ook niet anders volgens mij...
pi_31055345
Ik heb best medelijden met de moeder van Tanja. Je zult maar zo'n dochter hebben.
Nog meer medelijden voel ik voor het kind van Tanja. Wat zal er terechtkomen van de koter?
Het heeft Tanja als rollmodel, dat wordt helemaal niets
pi_31055669
edit: foutje
pi_31055694
Tanja heeft deze week voor de vijfde keer haar koffertjes staan pakken en is toch maar weer gebleven. Opvallend is dat alle mensen die BB een beetje volgen steeds proberen te begrijpen waarom zij zo doet. Die reden is simpel. Ze is een psychopaat. Het is over de rand van de reguliere gekte heen. Het maakt je bijna bang, de gevoelloosheid. Die zwangerschap en dat kind, het dient allemaal maar een doel: het universum moet om haar navel heen draaien. Je kind inzetten als wisselgeld voor een beetje aandacht en geluk, het wordt steeds stuitender om naar te kijken. Het gaat bij haar veel verder dan de wat nukkige hoogzwangere vrouw. Tanja is een zieke vrouw met een kind. Ik zou het, tegen haar wil in, zo snel mogelijk van de moeder scheiden. Tanja verwijt de andere bewoners permanent dat zij geen idee hebben wat het is om een kind te krijgen. In werkelijkheid is de situatie omgekeerd. Tanja heeft zelf geen idee en de andere bewoners kijken verbijsterd naar die narcistische aandachtszuiger. Maar ze zijn te laf om er echt iets van te zeggen.

Alles voor het geld.

poster: nico dijkshoorn op Sep 30, 05 | 10:24 am | profiel

Die Nico
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:28:06 #214
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31055738
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:26 schreef cuall het volgende:

[ code verwijderd ]

Die Nico
cuall, gebruik quote ipv code pleae. je verneukt de layout!

[edit]

Tanks!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_31055784
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Jumparound het volgende:

[..]

cuall, gebruik quote ipv code pleae. je verneukt de layout!
was er al achter sorry
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:30:37 #216
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31055830
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef cuall het volgende:

[..]

was er al achter sorry
Zie mn edit
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_31055909
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef kissa het volgende:
Ik heb best medelijden met de moeder van Tanja. Je zult maar zo'n dochter hebben.
Nog meer medelijden voel ik voor het kind van Tanja. Wat zal er terechtkomen van de koter?
Het heeft Tanja als rollmodel, dat wordt helemaal niets
Misschien dat de koter opgroeit tot een asociaal kutwijf, dat uitkering-trekker wordt een verslaving opdoet, zelfs in een sexboerderij wil gaan werken om schulden af te betalen ...
en uiteindelijk hoogzwanger in een BB terecht komt, om daar lekker geld te verdienen ...

Dan kan Tanja zelf de 'treurige moeder' gaan spelen ...: "Ja, ik wist vooraf dat het beter een jongetje had moeten worden...*snik* ....'
Heb je dan ook net zoveel 'medelijden' met Tanja?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:38:10 #218
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_31056060
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:28 schreef RM-rf het volgende:

Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker,
Ik word een beetje kriegel van dat zinnetje. Een autist zou nooit kijken naar BB, BB gaat over inleven in anderen en emoties, iets wat autisten niet boeiend vinden. Ik heel veel autisten en bij allemaal komt het niet eens in ze op om naar BB te kijken.

erg offtopic, maar het irriteerde me echt enorm
pi_31056358
Over een aantal weken de bevalling.
Talpa doet voorkomen alsof dit een Live-bevalling zal worden.
Nu heeft Tanja regelmatig gezegd dat ze niemand bij de bevalling wil hebben, behalve haar moeder.

Hoe willen ze dit dan aanpakken?
Of heeft Tanja haar contract niet goed gelezen, waar ze zelf eerder al een opmerking over maakte?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31056581
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik word een beetje kriegel van dat zinnetje. Een autist zou nooit kijken naar BB, BB gaat over inleven in anderen en emoties, iets wat autisten niet boeiend vinden. Ik heel veel autisten en bij allemaal komt het niet eens in ze op om naar BB te kijken.

Ik ben het helemaal met je eens hoor, Tanja en autisme hebben niets met elkaar gemeen, het etiket sociopaat/psychopaat past veel beter. Tegenwoordig worden deze termen minder gehanteerd en spreken we over een Borderline- persoonlijkheidsstoornis.
pi_31056641
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
Over een aantal weken de bevalling.
Talpa doet voorkomen alsof dit een Live-bevalling zal worden.
Nu heeft Tanja regelmatig gezegd dat ze niemand bij de bevalling wil hebben, behalve haar moeder.

Of heeft Tanja haar contract niet goed gelezen, waar ze zelf eerder al een opmerking over maakte?
Talpa houdt zich op geen enkele manier aan de regels als het over Tanja gaat, dus ook wat dit punt zullen ze wel van de regels afwijken en Tanja haar zin geven.

Ze doen alles om haar maar daar te houden
pi_31056661
quote:

[..]

(ik noemde bewust de BB-kijker een kijker met een zeker 'autistische aanleg', BB als een sociaal experiment waarbij juist zoveel mogelijk storende invloeden van buitenaf worden geminimaliseerd, waardoor er geconcentreerd kan worden op de 'basis' van sociale groeps-gedragingen ... Tanja is daarin een soort van reagensis, juist doordat ze dit doorbreekt, 'niet meespeelt voor de populariteit')

Juist autisten hebben vaak wel een zekere (indirekte) interesse in sociale gedragingen, en kunnen er op een abstracte, analyserende manier ook veel over kwijt (lees bv de boeken van Temple Gradin, een beroemde amerikaanse autist die ook schrijft over autisme, spraak en bepaalde gedragingen ... ze is overigens afgestudeerde professor in dierengedrag en ontwerpt slachthuizen die diervriendelijker ingericht zijn) .....

De Televisieshows zijn meestal te wisselend en te subjectief gemonteerd voor een autist, die begrijpt niet de 'suggesties' die in de televisiemontage gedaan worden ... bv de livestreams kunnen wel erg interssant voor autisten zijn ... een goed voorbeeld is bv die 'livestreamverslagen' op Fok! een prachtig voorbeeld van een thread die geheel op een autische wijze gevuld wordt, en waar men ook bewust poogt om iedere subjectieve interpretatie te verwijderen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:59:33 #223
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31056695
quote:

[..]

Daar val je ineens wel over?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:03:14 #224
54772 Silmarwen
pi_31056811
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:59 schreef Rica het volgende:

[..]

Daar val je ineens wel over?
Wat lul je?
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:05:57 #225
54772 Silmarwen
pi_31056892
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]

(ik noemde bewust de BB-kijker een kijker met een zeker 'autistische aanleg', BB als een sociaal experiment waarbij juist zoveel mogelijk storende invloeden van buitenaf worden geminimaliseerd, waardoor er geconcentreerd kan worden op de 'basis' van sociale groeps-gedragingen ... Tanja is daarin een soort van reagensis, juist doordat ze dit doorbreekt, 'niet meespeelt voor de populariteit')
Dan nog slaat de redentatie "autistische aanleg" nergens op. Autisten (althans heel erg weinig) zullen dit programma intressant vinden. Het zal ze niet storen hoe Tanja zich gedraagt, omdat ze de fouten amper zien.
quote:
Juist autisten hebben vaak wel een zekere (indirekte) interesse in sociale gedragingen, en kunnen er op een abstracte, analyserende manier ook veel over kwijt (lees bv de boeken van Temple Gradin, een beroemde amerikaanse autist die ook schrijft over autisme, spraak en bepaalde gedragingen ... ze is overigens afgestudeerde professor in dierengedrag en ontwerpt slachthuizen die diervriendelijker ingericht zijn) .....
Ja maar dan op een hele andere manier dan andere mensen. HEt gaat vooral om het naapen van sociale handelingen om zelf te kunnen overleven in het sociale leven.
quote:
De Televisieshows zijn meestal te wisselend en te subjectief gemonteerd voor een autist, die begrijpt niet de 'suggesties' die in de televisiemontage gedaan worden ... bv de livestreams kunnen wel erg interssant voor autisten zijn ... een goed voorbeeld is bv die 'livestreamverslagen' op Fok! een prachtig voorbeeld van een thread die geheel op een autische wijze gevuld wordt, en waar men ook bewust poogt om iedere subjectieve interpretatie te verwijderen
Dat is niet waar. Autisten begrijpen de suggesties wel, maar het gedrag van de bewoners niet. Ze zullen het egoisme van tanja niet begrijpen en dus zich er ook niet aan irriteren.
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:05:58 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31056893
Ik heb liever mensen die iets doen voor hun eigen populariteit, dan mensen die hypocriet en onsociaal de ogen van de ander uitsteken.
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:07:54 #227
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31056954
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:03 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Wat lul je?
Selectieve verontwaardiging. Beetje ongeloofwaardig.
Your games are death
With every breath
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:08:32 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31056978
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
Helemaal niet gelezen, zei ze
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:09:23 #229
54772 Silmarwen
pi_31057000
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:07 schreef Rica het volgende:

[..]

Selectieve verontwaardiging. Beetje ongeloofwaardig.
Sorry, maar ik begrijp echt niet waar je op doelt. Selectieve verontwaardiging. Ik vind het irritant dat autisme zo vaak verkeerd gebruikt wordt. Wat is er selectief aan?
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:09:50 #230
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31057020
edit
pi_31057252
Mensen, houdt de discussie over autisme elders, of mail elkaar.
Dit heeft niks met Tanja te maken.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:26:20 #232
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31057511
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:09 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Sorry, maar ik begrijp echt niet waar je op doelt. Selectieve verontwaardiging. Ik vind het irritant dat autisme zo vaak verkeerd gebruikt wordt. Wat is er selectief aan?
Omdat "Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker" gewoon onnozele Tanjabash is zoals er continue wordt gepost. Waarom zou je hier dan over vallen terwijl de rest van hetzelfde kaliber beantwoord wordt met 's en 's.

Ze is bijvoorbeeld ook geen mongool volgens mij. Of psychopaat. Of crackhoer. Hence selectief.
Your games are death
With every breath
pi_31059921
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef Rica het volgende:
Ze is bijvoorbeeld ook geen mongool volgens mij. Of psychopaat. Of crackhoer. Hence selectief.
Over de typering 'psychopaat' valt m.i. te discussieren .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31060161
Die Dijkshoorn legt de vinger op de zere plek, hij is dus niet alleen een begenadigd taaltovenaar. Hij verdient zeker ook een graad in de amateurpsychologie der burgerlullen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Overlast op 30-09-2005 15:03:48 ]
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2005 @ 15:49:44 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_31061723
Hopen dat ze er nog lang in blijft. Heerlijke irritatie-tv.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31061787
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:49 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ze er nog lang in blijft. Heerlijke irritatie-tv.

Tanja krijgt van John de Mol misschien wel een avondvullend progamma na Big Brother!
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:54:02 #237
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31061856
Zit dat wijf er nog steeds in?
  vrijdag 30 september 2005 @ 16:04:04 #238
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_31062147
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:51 schreef DaveMasteR het volgende:

[..]

Tanja krijgt van John de Mol misschien wel een avondvullend progamma na Big Brother!
Ja, Thuis met Tanja.

Tanja op zoek naar de vermiste peuk.

Tanja en de peukenbende.

Tanja en het mysterie van de assssbak.
pi_31062222
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:51 schreef DaveMasteR het volgende:

[..]

Dat valt op 2 manieren op te vatten .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 30 september 2005 @ 16:08:16 #240
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31062252
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 16:04 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ja, Thuis met Tanja.

Tanja op zoek naar de vermiste peuk.

Tanja en de peukenbende.

Tanja en het mysterie van de assssbak.
Dat lijken wel titels van stripalbums
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:52:38 #241
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31064764
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:26 schreef Rica het volgende:

[..]

Omdat "Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker" gewoon onnozele Tanjabash is zoals er continue wordt gepost. Waarom zou je hier dan over vallen terwijl de rest van hetzelfde kaliber beantwoord wordt met 's en 's.

Ze is gewoon een aso kut wijf, Lekker die focking weekopdracht verneuken, een VOL bord VOOR de andere BB bewoners wegpleuren, daarvoor trouwens de 1-na laatste pindakaas pot voor opbruiken, zich geen ruk aantrekken van de anderen.

Sorry dat ze zo'n ontzettende heldin voor je is, maar ik en 89% zijn het met mij eens dat ze echt een dom kut wijf is
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_31065035
Maarja , zonder haar is er ook maar weinig te beleven.
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:09:46 #243
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31065212
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:55 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens hoor, Tanja en autisme hebben niets met elkaar gemeen, het etiket sociopaat/psychopaat past veel beter. Tegenwoordig worden deze termen minder gehanteerd en spreken we over een Borderline- persoonlijkheidsstoornis.
Wat dacht je van gewoon simpel en onopgevoed?

Ik heb geen medelijden met de moeder van Tanja. Ze heeft er zelf voor gezorgd dat Tanja mee ging doen aan BB. Dan wist ze dat bepaalde dingen naar voren zouden komen.
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:45:45 #244
124714 Rikoko
pi_31066222
*kijkt bb vandaag*

*ziet WEER die tanja*

*doodverwenst Tanja*

pi_31066280
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Rikoko het volgende:
*kijkt bb vandaag*

*ziet WEER die tanja*

*doodverwenst Tanja*

*meldt*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:48:29 #246
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_31066308
Haar lijzige stem en geloken ogen doen mij walgen.....
Ben te zaai voor een signature
pi_31066855
Je zou je toch doodschamen als je zo negatief over komt op de televisie komt als Tanja.
pi_31066926
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:08 schreef DaveMasteR het volgende:
Je zou je toch doodschamen als je zo negatief over komt op de televisie komt als Tanja.
Kun je nagaan, Talpa wilde haar in het begin zo positief mogelijk neerzetten dat heeft die ordinaire hoer zelfs verpest. Nu word ze op tv neergezet zoals ze is. Een kettingrokende egoistische zelfingenomen ex-junkie en potentieel hoer.
  Moderator vrijdag 30 september 2005 @ 20:11:40 #249
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31066938
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Roache_ het volgende:
Ik ben normaal de beschaafdheid zelve, maar ik moet kotsen van dat walgelijke hoerenvarken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:13:27 #250
6941 APK
Factual, I think.
pi_31067001
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Halfgedraaide het volgende:

Talpa wilde haar in het begin zo positief mogelijk neerzetten dat heeft die ordinaire hoer zelfs verpest. Nu word ze op tv neergezet zoals ze is. Een kettingrokende egoistische zelfingenomen ex-junkie en potentieel hoer.
Alles voor de kijkcijfers!
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:13:47 #251
124714 Rikoko
pi_31067014
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben normaal de beschaafdheid zelve, maar ik moet kotsen van dat walgelijke hoerenvarken.
pi_31067159
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Roache_ het volgende:
geloken ogen... wat zeg je dat mooi

ik noem het een irritante zich superieurvoelende walgelijk zelfvoldane rotbek

de manier waarop ze haar sigaret vasthoudt irriteert me ook

pi_31067229
Ik hoop dat ze snel haar niet gewillde meisje krijgt en dat ze dan snel op rot. Wat zou ik graag haar gizicht zien als ze voor de 1e keer na bb haar computer aan zet en leest hoe men over haar denkt.
Dit word niet alleende eerste bevalling maar ook de eerste zelfmoord na bb schat ik
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:21:16 #254
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31067233
Zij mag zo doooooood van mij
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:34:25 #255
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_31067595
Wat PLAE@ zegt!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_31067654
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef PLAE@ het volgende:

Zij mag zo doooooood van mij
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:10:56 #257
521 ruby
Hell yeah!
pi_31068843
Ik vind Tanja een enorme galbak.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:19:25 #258
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31069158
Voor de fans toch maar even een echt mooie foto van Tanja:

pi_31069241
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:

[afbeelding]
Een lach + tiet =
pi_31069263
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Misschien dat de koter opgroeit tot een asociaal kutwijf, dat uitkering-trekker wordt een verslaving opdoet, zelfs in een sexboerderij wil gaan werken om schulden af te betalen ...
en uiteindelijk hoogzwanger in een BB terecht komt, om daar lekker geld te verdienen ...

Dan kan Tanja zelf de 'treurige moeder' gaan spelen ...: "Ja, ik wist vooraf dat het beter een jongetje had moeten worden...*snik* ....'
Heb je dan ook net zoveel 'medelijden' met Tanja?
Eigenlijk is het één grote treurige bende.

Ik vermoed dat dit onaangepaste gedrag doorgegeven wordt van generatie op generatie. Als je als klein kind niet leert 'hoe het hoort' dan is het verdomd moeilijk om later je eigen kind goed op te voeden. Als je geen liefde van je ouders krijgt dan zul je ook je kind geen liefde kunnen geven. Als je als kind geslagen wordt, is de kans groot dat je je eigen kind ook zult meppen.

En ja, ik heb 'medelijden' met ze. Ook met Tanja, terwijl ik het een misselijkmakend mens vind.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:30:47 #261
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_31069515
heeft ze nou vochtverlies, hoop dat ze dit weekend nog gaat bevallen, kan ze tenminste oprotten.
pi_31069559
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef wolferl het volgende:
heeft ze nou vochtverlies, hoop dat ze dit weekend nog gaat bevallen, kan ze tenminste oprotten.
Nee!!!
Woensdagmorgen pas. Dan kijken we de bevalling namelijk live tijdens een college...
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:42:47 #263
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_31069901
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef Kauki het volgende:

[..]

Nee!!!
Woensdagmorgen pas. Dan kijken we de bevalling namelijk live tijdens een college...
Ze mag mag bevallen als Hummie van gummie van tonne bonne konne kreek heks dat goed vind.
pi_31070059
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ze mag mag bevallen als Hummie van gummie van tonne bonne konne kreek heks dat goed vind.
Door bevallen op commando zouden ze inderdaad nog meer tv-geschiedenis schrijven
pi_31070786
Ze is zoo triest..maar te erg voor woorden. Egocentrisme= Tanja!!
Ik heb wel medelijden met haar ongeboren dochtertje, wat wordt dat vreselijk voor dat meisje!!
geniet nooit met mate
pi_31074134
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Rikoko het volgende:
*kijkt bb vandaag*

*ziet WEER die tanja*
ach gut ... wat lief ...
Jij dacht echt dat Tanja uit het huis stapt toen ze d'r mee dreigde ...

Mooi dat er nog mensen zijn die daar dan toch wéér intrappen ... dat is zo'n beetje de running gag deze BB

Ik denk dat als de weeën komen, dat kind minstens 48 uur Tanja lekker laat werken .... heeft waarschijnlijk een aardje naar d'r moeder ... wel dreigen eruit te stappen, maar voordat het zover is, moet er eerst nog lange tijd geleden worden ...
pi_31079260
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:

[afbeelding]
Metamorfose

Gemaakt door Knurft-Zork3
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:33:04 #268
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31079301
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:29 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Metamorfose

[afbeelding]

Kun je nagaan. Tanja maakt zich in het BB huis amper op en was nu onder handen genomen door de make-up queen Chantal.
De overige dames smeren zich de hele dag in met poeder en andere zooi.
Een leuke sanctie zou zijn * make-up inleveren !!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:45:56 #269
124714 Rikoko
pi_31079500
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ach gut ... wat lief ...
Jij dacht echt dat Tanja uit het huis stapt toen ze d'r mee dreigde ...

Mooi dat er nog mensen zijn die daar dan toch wéér intrappen ... dat is zo'n beetje de running gag deze BB

Ik denk dat als de weeën komen, dat kind minstens 48 uur Tanja lekker laat werken .... heeft waarschijnlijk een aardje naar d'r moeder ... wel dreigen eruit te stappen, maar voordat het zover is, moet er eerst nog lange tijd geleden worden ...
TUurlijk wist ik wel dat die gonorroe-snol dr niet uit ging, maar misschien kon er een wonder gebeuren.............Divine Intervention?
pi_31079705
Ik mag Tanja absoluut niet, wat een egoistisch irritant negatief varken. Ze heeft een plaat beton voor dr kop van tien kilometer dik, onaangepast en absoluut niet communicatief ingesteld. Egocentrisme ten top!~

Maar...

Hoe zou ik me voelen als ik zwanger inh BB zat, een voorkeursbehandeling genoot?? Je weet dat de andere bewoners je als extra bedreiging zien want jij bent de grote publiekstrekker van Talpa. Kan me voorstellen dat je dan misschien wat extra alert en achterdochtig bent. Je bent zwanger en onder invloed van hormonen en dat kan afschuwelijk zijn, hormonen doen rare dingen met je dat weet ik uit ervaring. Op haar manier probeert ze toch bepaalde dingen, zoals het lekkers uit haar rantsoen bewaren zodat ze het later kan delen met de rest van de bewoners, haar budget apart laten zetten zodat het niet afgaat van het budget van de rest van de bewoners. Maar op de een of andere manier komen zelfs haar goede bedoelingen uiterst negatief over.
Dus ik probeer hier en daar wat begrip op te brengen, maar mijn god, ze is zooooooooo nhegatief!! Ik kan me niet voorstellen dat ik zelf zo zou doen, dus wat ik ook probeer, ik blijf een hekel aan dr houden
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31079728
Ik vond Tanja er mooi uitzien gisteravond, niet alleen door de make-up, maar ook door haar lach...op zo'n moment voel ik compassie voor haar, dan denk ik "godver de godver Tanja, waarom laat je dit stukje niet vaker zien, ook dit ben jij"...jammer hoor..
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:04:41 #272
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31079831
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:59 schreef Djoj het volgende:
Ik vond Tanja er mooi uitzien gisteravond, niet alleen door de make-up, maar ook door haar lach...op zo'n moment voel ik compassie voor haar, dan denk ik "godver de godver Tanja, waarom laat je dit stukje niet vaker zien, ook dit ben jij"...jammer hoor..
Ze heeft inderdaad op sommige momenten een enorm lieve uitstraling ( ook zonder make-up)maar kruipt continu terug achter een héle grote muur van onverschilligheid .

Zonde.
pi_31079869
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:04 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze heeft inderdaad op sommige momenten een enorm lieve uitstraling ( ook zonder make-up)maar kruipt continu terug achter een héle grote muur van onverschilligheid .

Zonde.
Ja inderdaad, als ze dat lieve en leuke wat ze heel af en toe heeft, wat meer zou kunnen vasthouden, zou ik vast veel meer sympathie voor haar kunnen opbrengen.
De nakende waarheid.
pi_31081011
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:29 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Metamorfose

[afbeelding]

Toch wel een grappig en mooi beeld, toont dat ze heel goed de 'facade' doorheeft, het 'spel' dat gespeeld wordt (en waaraan ze een hekel lijkt te hebben)...
de communicatie direkt met de camera ..., het in vertrouwen nemen van de kijkers (zou ze denken dat de kijkers 'niet' anti-haar zijn? dan krijgt ze een flinke teleurstelling, als ze eruit komt)
het tonen, dat het 'enkel' een dikke laag makeup was, plamuur.

De andere dames, zoals Dido, Ingrid, Nathalie en Chantal zouden dat volgens mij _nooit_ doen, die spelen theater en denken dat niemand hen doorheeft... Lieske speelt dan wel geen theater, maar zou het graag doen als ze kon ..
Ze willen allemaal 'winnen' en spelen daarvoor een spelletje ...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:53:12 #275
121302 silosil
groetjes uit alkmaar
pi_31081025
ik vind het een doos met of zonder kleurtje op dr kop zit vol zelfmedelijden en denk alleen aan dr zelf met dat sniekie hoofd van haar zielepiet wanneer gaan ze weer nomineren als niemand dan tanja nomineerd dan weet ik zeker dat er iets mis is.....
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:05:04 #276
242 Pinball
Electric Monk
pi_31081307
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef silosil het volgende:
ik vind het een doos met of zonder kleurtje op dr kop zit vol zelfmedelijden en denk alleen aan dr zelf met dat sniekie hoofd van haar zielepiet wanneer gaan ze weer nomineren als niemand dan tanja nomineerd dan weet ik zeker dat er iets mis is.....
Nieuwe stijlvorm. Alle interpunctie opsparen tot aan het eind van de zin.
Leuk
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:11:04 #277
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31081447
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:

[..]

Leuk
Toch heeft het wel wat. En die grammaticale fout op het laatst maakt het helemaal af.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31081807
quote:

[..]

Everything happens for a reason
pi_31081896
quote:

Ow wat zou ik dat rechtvaardig vinden!!!!!!
De nakende waarheid.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:43:17 #280
129684 Perfect-Stranger
kom uit de schaduw
pi_31082284
rookt en drinkt dit wicht tijdens haar zwangerschap ??
en loop in de zon
pi_31082472
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Perfect-Stranger het volgende:
Nee hoor?

tenminste, ik heb haar nog nooit met een sigaret in beeld gezien.

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:50:41 #282
242 Pinball
Electric Monk
pi_31082497
quote:
Dat is een nieuwe campagne van de overheid om de reproductie van bepaalde bevolkingsgroepen zoveel mogelijk te beperken.
Geen accijnzen op alcohol en tabak tot aan de bevalling
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31082793
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat is een nieuwe campagne van de overheid om de reproductie van bepaalde bevolkingsgroepen zoveel mogelijk te beperken.
Geen accijnzen op alcohol en tabak tot aan de bevalling
Bruut!!

De nakende waarheid.
pi_31082824
quote:
Ze zegt dat ze 3 sigaretten per dag rookt. Maar ik heb gisteren 2 uurtjes in totaal over de dag verdeeld de streams zitten kijken. En ik heb haar in die tijd al 4 sigaretten zien roken. Dus over een dag zal ze er wel stuk of 10 roken.
pi_31082974
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:

[..]

Leuk
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_31086378
Ik geloofde er bij de vorige nominatieronde al niets van dat niemand op Tanja had willen stemmen. Dat ze de eigenlijke nominaties vanuit de dagboekkamer niet uitzonden zou daar goed mee te maken kunnen hebben: men zal daar te horen hebben gekregen dat ze niet op haar mochten stemmen, denk ik. Zes bewoners die op Lieske stemmen omdat ze niets met haar hebben en zeurdoos Tanja geen een stem, erg raar. De volgende ronde moet zij stemmen krijgen van de bewoners, kan niet anders. Ik snap er overigens niets van hoe luchthartig men heeft gereageerd op nóg een week op rantsoen (behalve voor rookjunk en takkewijf Tanja), is pindakaas écht zo lekker?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:17:19 #287
862 Arcee
Look closer
pi_31086562
"Ik ben het helemaal zat, ik ga weg."

"Ik ga echt weg."

"Ik ga morgen echt weg."

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:36:14 #288
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_31087090
Hier ook nog maar ff een cap van de aanstaande moeder toen haar iets werd gevraagd door Winston G...

pi_31093032
Maar hé, mag Tanja zelf niet stemmen?
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:41:51 #290
7889 tong80
Spleenheup
pi_31093967
Ik hoop dat Tanja er nog lang inblijft. Heerlijke tv. En een baby die de bewoners uit de slaap houdt lijkt me ook geweldig.

Verder zal het top-tv opleveren als de baby aan de tiet zuigt terwijl Tanja een peuk in haar mond heeft.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31094056
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat Tanja er nog lang inblijft. Heerlijke tv. En een baby die de bewoners uit de slaap houdt lijkt me ook geweldig.

Verder zal het top-tv opleveren als de baby aan de tiet zuigt terwijl Tanja een peuk in haar mond heeft.

Nee, na de geboorte mag er niet worden gerookt in het huis.
pi_31094147
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Des te sneller komen de iritaties naar boven.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:46:38 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_31094155
quote:

[..]

Oe dat wordt nog leuker dan. Iemand die chagrijnig is geboren en een peuk opsteekt om niet chagrijnig te zijn die niet mag roken voorspeld vuurwerk.

pi_31094169
Mm, Cartwoman, ik beleef wel een soort paradigmaverschuiving wat die Tanja betreft hoor. Voel me er niet lekker bij, maar toen ze het mislukken van de laatste weekopdracht stak op "iemand anders die zogenaamd de boel had verknald" was ik eigenlijk om...
I´m back.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:50:55 #295
6941 APK
Factual, I think.
pi_31094328
quote:

Wel in de tuin.
pi_31094332
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Oe dat wordt nog leuker dan. Iemand die chagrijnig is geboren en een peuk opsteekt om niet chagrijnig te zijn die niet mag roken voorspeld vuurwerk.

Dan zal ze wel naar buiten gaan...

Het is haar eigen regel namelijk.
pi_31094559
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, Cartwoman, ik beleef wel een soort paradigmaverschuiving wat die Tanja betreft hoor. Voel me er niet lekker bij, maar toen ze het mislukken van de laatste weekopdracht stak op "iemand anders die zogenaamd de boel had verknald" was ik eigenlijk om...

En dat terwijl ík nu juist de goede kanten probeer te zien.
Die momenten zijn er af en toe, maar ze doet ze zo gauw weer teniet...
pi_31094697
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:57 schreef CartWOman het volgende:

[..]

En dat terwijl ík nu juist de goede kanten probeer te zien.
Die momenten zijn er af en toe, maar ze doet ze zo gauw weer teniet...
Ja, wij zien vooral de uitzendingen en vonden hier à la yvonne's bijdrage in "voer voor psychologen" dat er nogal hypocriet gereageerd werd, ik bedoel welke rokende vrouw heeft nu nooit eens gerookt tijdens zwangerschap, wie heeft helemaal geen schulden en nooit gehad, tot die weekopdracht met het roken dus... Ik zie het ineens niet meer zitten eigenlijk. Ze is ook nog eens afschuwelijk dom ook. Idem die ouders btw, die haar dochter nog verder de afgrond in lullen. Lost cause I'm afraid.
I´m back.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:03:27 #299
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31094761
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Hier ook nog maar ff een cap van de aanstaande moeder toen haar iets werd gevraagd door Winston G...

[afbeelding]
Na al de moeite die Scanman gedaan heeft om een 'fatsoenlijke' pic van dr te schieten
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:27:23 #300
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_31097368
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:03 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Na al de moeite die Scanman gedaan heeft om een 'fatsoenlijke' pic van dr te schieten
Ja, we moeten het wel in het juiste perspectief blijven zien hè...

Wat is die "AAAAAI" kreet van Tanja trouwens...is dat iets Gronings? Of gewoon weer irritant gedoe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')