quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben normaal de beschaafdheid zelve, maar ik moet kotsen van dat walgelijke hoerenvarken.
geloken ogen... wat zeg je dat mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Roache_ het volgende:
Haar lijzige stem en geloken ogen doen mij walgen.....
Een lach + tiet =quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Voor de fans toch maar even een echt mooie foto van Tanja:
[afbeelding]
Eigenlijk is het één grote treurige bende.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien dat de koter opgroeit tot een asociaal kutwijf, dat uitkering-trekker wordt een verslaving opdoet, zelfs in een sexboerderij wil gaan werken om schulden af te betalen ...
en uiteindelijk hoogzwanger in een BB terecht komt, om daar lekker geld te verdienen ...
Dan kan Tanja zelf de 'treurige moeder' gaan spelen ...: "Ja, ik wist vooraf dat het beter een jongetje had moeten worden...*snik* ....'
Heb je dan ook net zoveel 'medelijden' met Tanja?
Nee!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef wolferl het volgende:
heeft ze nou vochtverlies, hoop dat ze dit weekend nog gaat bevallen, kan ze tenminste oprotten.
Ze mag mag bevallen als Hummie van gummie van tonne bonne konne kreek heks dat goed vind.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef Kauki het volgende:
[..]
Nee!!!
Woensdagmorgen pas. Dan kijken we de bevalling namelijk live tijdens een college...![]()
Door bevallen op commando zouden ze inderdaad nog meer tv-geschiedenis schrijvenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze mag mag bevallen als Hummie van gummie van tonne bonne konne kreek heks dat goed vind.![]()
ach gut ... wat lief ...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Rikoko het volgende:
*kijkt bb vandaag*
*ziet WEER die tanja*
Metamorfosequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Voor de fans toch maar even een echt mooie foto van Tanja:
[afbeelding]
Kun je nagaan. Tanja maakt zich in het BB huis amper op en was nu onder handen genomen door de make-up queen Chantal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Metamorfose
[afbeelding]
Gemaakt door Knurft-Zork3
TUurlijk wist ik wel dat die gonorroe-snol dr niet uit ging, maar misschien kon er een wonder gebeuren.............Divine Intervention?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ach gut ... wat lief ...
Jij dacht echt dat Tanja uit het huis stapt toen ze d'r mee dreigde ...
Mooi dat er nog mensen zijn die daar dan toch wéér intrappen ... dat is zo'n beetje de running gag deze BB
Ik denk dat als de weeën komen, dat kind minstens 48 uur Tanja lekker laat werken .... heeft waarschijnlijk een aardje naar d'r moeder ... wel dreigen eruit te stappen, maar voordat het zover is, moet er eerst nog lange tijd geleden worden ...
Ze heeft inderdaad op sommige momenten een enorm lieve uitstraling ( ook zonder make-up)maar kruipt continu terug achter een héle grote muur van onverschilligheid .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:59 schreef Djoj het volgende:
Ik vond Tanja er mooi uitzien gisteravond, niet alleen door de make-up, maar ook door haar lach...op zo'n moment voel ik compassie voor haar, dan denk ik "godver de godver Tanja, waarom laat je dit stukje niet vaker zien, ook dit ben jij"...jammer hoor..![]()
Ja inderdaad, als ze dat lieve en leuke wat ze heel af en toe heeft, wat meer zou kunnen vasthouden, zou ik vast veel meer sympathie voor haar kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad op sommige momenten een enorm lieve uitstraling ( ook zonder make-up)maar kruipt continu terug achter een héle grote muur van onverschilligheid .
Zonde.
Toch wel een grappig en mooi beeld, toont dat ze heel goed de 'facade' doorheeft, het 'spel' dat gespeeld wordt (en waaraan ze een hekel lijkt te hebben)...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Metamorfose
[afbeelding]
Gemaakt door Knurft-Zork3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |