abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:13:47 #251
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31067014
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben normaal de beschaafdheid zelve, maar ik moet kotsen van dat walgelijke hoerenvarken.
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_31067159
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef Roache_ het volgende:
Haar lijzige stem en geloken ogen doen mij walgen.....
geloken ogen... wat zeg je dat mooi

ik noem het een irritante zich superieurvoelende walgelijk zelfvoldane rotbek

de manier waarop ze haar sigaret vasthoudt irriteert me ook

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31067229
Ik hoop dat ze snel haar niet gewillde meisje krijgt en dat ze dan snel op rot. Wat zou ik graag haar gizicht zien als ze voor de 1e keer na bb haar computer aan zet en leest hoe men over haar denkt.
Dit word niet alleende eerste bevalling maar ook de eerste zelfmoord na bb schat ik
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:21:16 #254
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31067233
Zij mag zo doooooood van mij
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:34:25 #255
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_31067595
Wat PLAE@ zegt!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_31067654
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef PLAE@ het volgende:

Zij mag zo doooooood van mij
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:10:56 #257
521 ruby
Hell yeah!
pi_31068843
Ik vind Tanja een enorme galbak.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:19:25 #258
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31069158
Voor de fans toch maar even een echt mooie foto van Tanja:

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31069241
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:

[afbeelding]
Een lach + tiet =
pi_31069263
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Misschien dat de koter opgroeit tot een asociaal kutwijf, dat uitkering-trekker wordt een verslaving opdoet, zelfs in een sexboerderij wil gaan werken om schulden af te betalen ...
en uiteindelijk hoogzwanger in een BB terecht komt, om daar lekker geld te verdienen ...

Dan kan Tanja zelf de 'treurige moeder' gaan spelen ...: "Ja, ik wist vooraf dat het beter een jongetje had moeten worden...*snik* ....'
Heb je dan ook net zoveel 'medelijden' met Tanja?
Eigenlijk is het één grote treurige bende.

Ik vermoed dat dit onaangepaste gedrag doorgegeven wordt van generatie op generatie. Als je als klein kind niet leert 'hoe het hoort' dan is het verdomd moeilijk om later je eigen kind goed op te voeden. Als je geen liefde van je ouders krijgt dan zul je ook je kind geen liefde kunnen geven. Als je als kind geslagen wordt, is de kans groot dat je je eigen kind ook zult meppen.

En ja, ik heb 'medelijden' met ze. Ook met Tanja, terwijl ik het een misselijkmakend mens vind.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:30:47 #261
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_31069515
heeft ze nou vochtverlies, hoop dat ze dit weekend nog gaat bevallen, kan ze tenminste oprotten.
pi_31069559
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef wolferl het volgende:
heeft ze nou vochtverlies, hoop dat ze dit weekend nog gaat bevallen, kan ze tenminste oprotten.
Nee!!!
Woensdagmorgen pas. Dan kijken we de bevalling namelijk live tijdens een college...
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:42:47 #263
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_31069901
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef Kauki het volgende:

[..]

Nee!!!
Woensdagmorgen pas. Dan kijken we de bevalling namelijk live tijdens een college...
Ze mag mag bevallen als Hummie van gummie van tonne bonne konne kreek heks dat goed vind.
pi_31070059
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ze mag mag bevallen als Hummie van gummie van tonne bonne konne kreek heks dat goed vind.
Door bevallen op commando zouden ze inderdaad nog meer tv-geschiedenis schrijven
pi_31070786
Ze is zoo triest..maar te erg voor woorden. Egocentrisme= Tanja!!
Ik heb wel medelijden met haar ongeboren dochtertje, wat wordt dat vreselijk voor dat meisje!!
geniet nooit met mate
pi_31074134
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Rikoko het volgende:
*kijkt bb vandaag*

*ziet WEER die tanja*
ach gut ... wat lief ...
Jij dacht echt dat Tanja uit het huis stapt toen ze d'r mee dreigde ...

Mooi dat er nog mensen zijn die daar dan toch wéér intrappen ... dat is zo'n beetje de running gag deze BB

Ik denk dat als de weeën komen, dat kind minstens 48 uur Tanja lekker laat werken .... heeft waarschijnlijk een aardje naar d'r moeder ... wel dreigen eruit te stappen, maar voordat het zover is, moet er eerst nog lange tijd geleden worden ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31079260
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:

[afbeelding]
Metamorfose

Gemaakt door Knurft-Zork3
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:33:04 #268
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31079301
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:29 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Metamorfose

[afbeelding]

Kun je nagaan. Tanja maakt zich in het BB huis amper op en was nu onder handen genomen door de make-up queen Chantal.
De overige dames smeren zich de hele dag in met poeder en andere zooi.
Een leuke sanctie zou zijn * make-up inleveren !!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:45:56 #269
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31079500
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ach gut ... wat lief ...
Jij dacht echt dat Tanja uit het huis stapt toen ze d'r mee dreigde ...

Mooi dat er nog mensen zijn die daar dan toch wéér intrappen ... dat is zo'n beetje de running gag deze BB

Ik denk dat als de weeën komen, dat kind minstens 48 uur Tanja lekker laat werken .... heeft waarschijnlijk een aardje naar d'r moeder ... wel dreigen eruit te stappen, maar voordat het zover is, moet er eerst nog lange tijd geleden worden ...
TUurlijk wist ik wel dat die gonorroe-snol dr niet uit ging, maar misschien kon er een wonder gebeuren.............Divine Intervention?
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_31079705
Ik mag Tanja absoluut niet, wat een egoistisch irritant negatief varken. Ze heeft een plaat beton voor dr kop van tien kilometer dik, onaangepast en absoluut niet communicatief ingesteld. Egocentrisme ten top!~

Maar...

Hoe zou ik me voelen als ik zwanger inh BB zat, een voorkeursbehandeling genoot?? Je weet dat de andere bewoners je als extra bedreiging zien want jij bent de grote publiekstrekker van Talpa. Kan me voorstellen dat je dan misschien wat extra alert en achterdochtig bent. Je bent zwanger en onder invloed van hormonen en dat kan afschuwelijk zijn, hormonen doen rare dingen met je dat weet ik uit ervaring. Op haar manier probeert ze toch bepaalde dingen, zoals het lekkers uit haar rantsoen bewaren zodat ze het later kan delen met de rest van de bewoners, haar budget apart laten zetten zodat het niet afgaat van het budget van de rest van de bewoners. Maar op de een of andere manier komen zelfs haar goede bedoelingen uiterst negatief over.
Dus ik probeer hier en daar wat begrip op te brengen, maar mijn god, ze is zooooooooo nhegatief!! Ik kan me niet voorstellen dat ik zelf zo zou doen, dus wat ik ook probeer, ik blijf een hekel aan dr houden
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31079728
Ik vond Tanja er mooi uitzien gisteravond, niet alleen door de make-up, maar ook door haar lach...op zo'n moment voel ik compassie voor haar, dan denk ik "godver de godver Tanja, waarom laat je dit stukje niet vaker zien, ook dit ben jij"...jammer hoor..
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:04:41 #272
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31079831
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:59 schreef Djoj het volgende:
Ik vond Tanja er mooi uitzien gisteravond, niet alleen door de make-up, maar ook door haar lach...op zo'n moment voel ik compassie voor haar, dan denk ik "godver de godver Tanja, waarom laat je dit stukje niet vaker zien, ook dit ben jij"...jammer hoor..
Ze heeft inderdaad op sommige momenten een enorm lieve uitstraling ( ook zonder make-up)maar kruipt continu terug achter een héle grote muur van onverschilligheid .

Zonde.
pi_31079869
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:04 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze heeft inderdaad op sommige momenten een enorm lieve uitstraling ( ook zonder make-up)maar kruipt continu terug achter een héle grote muur van onverschilligheid .

Zonde.
Ja inderdaad, als ze dat lieve en leuke wat ze heel af en toe heeft, wat meer zou kunnen vasthouden, zou ik vast veel meer sympathie voor haar kunnen opbrengen.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31081011
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:29 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Metamorfose

[afbeelding]

Toch wel een grappig en mooi beeld, toont dat ze heel goed de 'facade' doorheeft, het 'spel' dat gespeeld wordt (en waaraan ze een hekel lijkt te hebben)...
de communicatie direkt met de camera ..., het in vertrouwen nemen van de kijkers (zou ze denken dat de kijkers 'niet' anti-haar zijn? dan krijgt ze een flinke teleurstelling, als ze eruit komt)
het tonen, dat het 'enkel' een dikke laag makeup was, plamuur.

De andere dames, zoals Dido, Ingrid, Nathalie en Chantal zouden dat volgens mij _nooit_ doen, die spelen theater en denken dat niemand hen doorheeft... Lieske speelt dan wel geen theater, maar zou het graag doen als ze kon ..
Ze willen allemaal 'winnen' en spelen daarvoor een spelletje ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:53:12 #275
121302 silosil
groetjes uit alkmaar
pi_31081025
ik vind het een doos met of zonder kleurtje op dr kop zit vol zelfmedelijden en denk alleen aan dr zelf met dat sniekie hoofd van haar zielepiet wanneer gaan ze weer nomineren als niemand dan tanja nomineerd dan weet ik zeker dat er iets mis is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')