quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:41 schreef APK het volgende:
Ik vroeg mij vanmiddag in de trein af hoe het zou gaan als je klant van Tanja bent.![]()
Je betaalt entree voor een sexboerderij en neemt Tanja mee naar een rustig hoekje of kamertje
En dan krijg je Tanja.
Tanja: Nee, ik heb geen zin.
Klant: Ja, maar, ja, maar, ik betaal toch
Tanja: Boejuh.
Klant: Maar waarom werk je hier dan?
Tanja: Jij verdraait mijn woorden.
Klant: Welke woorden?
Tanja: Jij zegt dat ik in een sexboerdij werkt, hoe durf je!
Klant:
Of zoiets.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 06:56 schreef milagro het volgende:
Tanja, opstaan, het is vijf voor zeven geweest!![]()
Nou, egnie!![]()
Jawel, echt, kijk maar!![]()
Dat bedoel ik niet, ik sta niet op om deze tijd![]()
Hoezo niet dan![]()
Daar begin ik echnie aan!![]()
Je zei gister dat ik je vroeg wakker moest maken
Ja, dat was gisteren en bovendien, in Beijum is het nog nooit vijf voor zeven geweest, dus dan zou ik opeens hier moeten doen alsof? Begin ik niet aan, echnie, zo ben ik niet.![]()
cuall, gebruik quote ipv code pleae. je verneukt de layout!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
cuall, gebruik quote ipv code pleae. je verneukt de layout!
Zie mn editquote:
Misschien dat de koter opgroeit tot een asociaal kutwijf, dat uitkering-trekker wordt een verslaving opdoet, zelfs in een sexboerderij wil gaan werken om schulden af te betalen ...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef kissa het volgende:
Ik heb best medelijden met de moeder van Tanja. Je zult maar zo'n dochter hebben.
Nog meer medelijden voel ik voor het kind van Tanja. Wat zal er terechtkomen van de koter?
Het heeft Tanja als rollmodel, dat wordt helemaal niets![]()
Ik word een beetje kriegel van dat zinnetje. Een autist zou nooit kijken naar BB, BB gaat over inleven in anderen en emoties, iets wat autisten niet boeiend vinden. Ik heel veel autisten en bij allemaal komt het niet eens in ze op om naar BB te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:28 schreef RM-rf het volgende:
Tanja is eigenlijk een beetje de hoop van de autistisch aangelegde BB-kijker,
Ik ben het helemaal met je eens hoor, Tanja en autisme hebben niets met elkaar gemeen, het etiket sociopaat/psychopaat past veel beter. Tegenwoordig worden deze termen minder gehanteerd en spreken we over een Borderline- persoonlijkheidsstoornis.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje kriegel van dat zinnetje. Een autist zou nooit kijken naar BB, BB gaat over inleven in anderen en emoties, iets wat autisten niet boeiend vinden. Ik heel veel autisten en bij allemaal komt het niet eens in ze op om naar BB te kijken.
erg offtopic, maar het irriteerde me echt enorm
Talpa houdt zich op geen enkele manier aan de regels als het over Tanja gaat, dus ook wat dit punt zullen ze wel van de regels afwijken en Tanja haar zin geven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
Over een aantal weken de bevalling.
Talpa doet voorkomen alsof dit een Live-bevalling zal worden.
Nu heeft Tanja regelmatig gezegd dat ze niemand bij de bevalling wil hebben, behalve haar moeder.
Hoe willen ze dit dan aanpakken?
Of heeft Tanja haar contract niet goed gelezen, waar ze zelf eerder al een opmerking over maakte?
(ik noemde bewust de BB-kijker een kijker met een zeker 'autistische aanleg', BB als een sociaal experiment waarbij juist zoveel mogelijk storende invloeden van buitenaf worden geminimaliseerd, waardoor er geconcentreerd kan worden op de 'basis' van sociale groeps-gedragingen ... Tanja is daarin een soort van reagensis, juist doordat ze dit doorbreekt, 'niet meespeelt voor de populariteit')quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje kriegel van dat zinnetje. Een autist zou nooit kijken naar BB, BB gaat over inleven in anderen en emoties, iets wat autisten niet boeiend vinden. Ik heel veel autisten en bij allemaal komt het niet eens in ze op om naar BB te kijken.
Daar val je ineens wel over?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan nog slaat de redentatie "autistische aanleg" nergens op. Autisten (althans heel erg weinig) zullen dit programma intressant vinden. Het zal ze niet storen hoe Tanja zich gedraagt, omdat ze de fouten amper zien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
(ik noemde bewust de BB-kijker een kijker met een zeker 'autistische aanleg', BB als een sociaal experiment waarbij juist zoveel mogelijk storende invloeden van buitenaf worden geminimaliseerd, waardoor er geconcentreerd kan worden op de 'basis' van sociale groeps-gedragingen ... Tanja is daarin een soort van reagensis, juist doordat ze dit doorbreekt, 'niet meespeelt voor de populariteit')
Ja maar dan op een hele andere manier dan andere mensen. HEt gaat vooral om het naapen van sociale handelingen om zelf te kunnen overleven in het sociale leven.quote:Juist autisten hebben vaak wel een zekere (indirekte) interesse in sociale gedragingen, en kunnen er op een abstracte, analyserende manier ook veel over kwijt (lees bv de boeken van Temple Gradin, een beroemde amerikaanse autist die ook schrijft over autisme, spraak en bepaalde gedragingen ... ze is overigens afgestudeerde professor in dierengedrag en ontwerpt slachthuizen die diervriendelijker ingericht zijn) .....
Dat is niet waar. Autisten begrijpen de suggesties wel, maar het gedrag van de bewoners niet. Ze zullen het egoisme van tanja niet begrijpen en dus zich er ook niet aan irriteren.quote:De Televisieshows zijn meestal te wisselend en te subjectief gemonteerd voor een autist, die begrijpt niet de 'suggesties' die in de televisiemontage gedaan worden ... bv de livestreams kunnen wel erg interssant voor autisten zijn ... een goed voorbeeld is bv die 'livestreamverslagen' op Fok! een prachtig voorbeeld van een thread die geheel op een autische wijze gevuld wordt, en waar men ook bewust poogt om iedere subjectieve interpretatie te verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |