Nieuwe stijlvorm. Alle interpunctie opsparen tot aan het eind van de zin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef silosil het volgende:
ik vind het een doos met of zonder kleurtje op dr kop zit vol zelfmedelijden en denk alleen aan dr zelf met dat sniekie hoofd van haar zielepiet wanneer gaan ze weer nomineren als niemand dan tanja nomineerd dan weet ik zeker dat er iets mis is.....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nieuwe stijlvorm. Alle interpunctie opsparen tot aan het eind van de zin.
Leuk![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat als de weeën komen, dat kind minstens 48 uur Tanja lekker laat werken .... heeft waarschijnlijk een aardje naar d'r moeder ... wel dreigen eruit te stappen, maar voordat het zover is, moet er eerst nog lange tijd geleden worden ...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk dat als de weeën komen, dat kind minstens 48 uur Tanja lekker laat werken .... heeft waarschijnlijk een aardje naar d'r moeder ... wel dreigen eruit te stappen, maar voordat het zover is, moet er eerst nog lange tijd geleden worden ...
Nee hoor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Perfect-Stranger het volgende:
rookt en drinkt dit wicht tijdens haar zwangerschap ??
Dat is een nieuwe campagne van de overheid om de reproductie van bepaalde bevolkingsgroepen zoveel mogelijk te beperken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Perfect-Stranger het volgende:
Bruut!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe campagne van de overheid om de reproductie van bepaalde bevolkingsgroepen zoveel mogelijk te beperken.
Geen accijnzen op alcohol en tabak tot aan de bevalling![]()
Ze zegt dat ze 3 sigaretten per dag rookt. Maar ik heb gisteren 2 uurtjes in totaal over de dag verdeeld de streams zitten kijken. En ik heb haar in die tijd al 4 sigaretten zien roken. Dus over een dag zal ze er wel stuk of 10 roken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Perfect-Stranger het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nieuwe stijlvorm. Alle interpunctie opsparen tot aan het eind van de zin.
Leuk![]()
Nee, na de geboorte mag er niet worden gerookt in het huis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat Tanja er nog lang inblijft. Heerlijke tv. En een baby die de bewoners uit de slaap houdt lijkt me ook geweldig.
Verder zal het top-tv opleveren als de baby aan de tiet zuigt terwijl Tanja een peuk in haar mond heeft.
Des te sneller komen de iritaties naar boven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, na de geboorte mag er niet worden gerookt in het huis.
Oe dat wordt nog leuker dan. Iemand die chagrijnig is geboren en een peuk opsteekt om niet chagrijnig te zijn die niet mag roken voorspeld vuurwerk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wel in de tuin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef CartWOman het volgende:
Dan zal ze wel naar buiten gaan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe dat wordt nog leuker dan. Iemand die chagrijnig is geboren en een peuk opsteekt om niet chagrijnig te zijn die niet mag roken voorspeld vuurwerk.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, Cartwoman, ik beleef wel een soort paradigmaverschuiving wat die Tanja betreft hoor. Voel me er niet lekker bij, maar toen ze het mislukken van de laatste weekopdracht stak op "iemand anders die zogenaamd de boel had verknald" was ik eigenlijk om...
Ja, wij zien vooral de uitzendingen en vonden hier à la yvonne's bijdrage in "voer voor psychologen" dat er nogal hypocriet gereageerd werd, ik bedoel welke rokende vrouw heeft nu nooit eens gerookt tijdens zwangerschap, wie heeft helemaal geen schulden en nooit gehad, tot die weekopdracht met het roken dus... Ik zie het ineens niet meer zitten eigenlijk. Ze is ook nog eens afschuwelijk dom ook. Idem die ouders btw, die haar dochter nog verder de afgrond in lullen. Lost cause I'm afraid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dat terwijl ík nu juist de goede kanten probeer te zien.
Die momenten zijn er af en toe, maar ze doet ze zo gauw weer teniet...
Na al de moeite die Scanman gedaan heeft om een 'fatsoenlijke' pic van dr te schietenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Hier ook nog maar ff een cap van de aanstaande moeder toen haar iets werd gevraagd door Winston G...
[afbeelding]
Ja, we moeten het wel in het juiste perspectief blijven zien hè...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Na al de moeite die Scanman gedaan heeft om een 'fatsoenlijke' pic van dr te schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |