You made your point, OK?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, Tanja steekt er nog eentje op nu
Beseft ze eigenlijk wel dat ze straks van een nicotinemonstertje gaat bevallen?
zij kan zeker lachen en leuk zijn. ik vind het echt een leuke meid... als ze niet rookt.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef mamapan het volgende:
Tanja kan ook lachen!!!! Ik heb het net gezien. Ze was ook lichamelijk bezig: een bal op haar vinger laten draaien. Lukte helaas niet helemaal, maar toch........
Overdrijf niet zo zeg.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, Tanja steekt er nog eentje op nu
Beseft ze eigenlijk wel dat ze straks van een nicotinemonstertje gaat bevallen?
Ze kijkt juist het meest gelukzalig als ze diép inhaleert.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zij kan zeker lachen en leuk zijn. ik vind het echt een leuke meid... als ze niet rookt.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja het is niet zo verstandig om te roken als je hoogzwanger bent maar gezien haar voorgeschiedenis en de andere dingen waarmee ze is gestopt valt deze verslaving mee..
Nee, die anderen doen hardstiikke hun 'best' lopen als bezetenen mee te 'puffen' .. met aanplak-buiken voor, doen net alsof ze elkaars beste vrienden zijn, lopen aan hetb handje van Hummie, laten zich manipuleren ....quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef B.A.Trix het volgende:
Tanja is gewoon stom! Iedereen doet mee met die pufcursus en degene die zwanger is heeft geen zin.. opzouten dan!![]()
Ik geef je groot gelijk! De rest is ook stom!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, die anderen doen hardstiikke hun 'best' lopen als bezetenen mee te 'puffen' .. met aanplak-buiken voor, doen net alsof ze elkaars beste vrienden zijn, lopen aan hetb handje van Hummie, laten zich manipuleren ....
Is het nu echt zo vreemd dat ik zelf eigenlijk Tanja degene vind die het meest 'zichzelf' is?
Ja, dat 'zichzelf' is inderdaadeen weinig rooskleurig, asociaal, depressief wrak dat ongezond leeft ... dat is wel jammer, maar zelfs dan nog, staat ze eerder boven die sukkelige wanna-bee's die de rest van de bewoners zijn, groeps-meelopers en populariteitsscore-metertjes ...
Tanja lijkt wel de enige te zijn die door dat hele BB gedoe een beetje 'heenprikt', doorheeft dat men soweiso tot op het bot gemanipuleerd wordt en de enige die zelf daartegen gewapend is ....al heeft ze het natuurlijk makkelijk, ze staat 'buiten' het spelletje, doet voor spek en bonen mee ...
ze weet vooraf al dat ze sowieso nog een maandje er zal zitten, totdat de baby eruit komt en kort daarna ook wel weg _moet_ ...
Ze doet ook helemaal niet mee met het spelletje .. en nee, dat is niet haar keuze, maar dat heeft BB zelf zo geregeld, doodsbang als ze waren dat Tanja er vooraf al uitgegooid zou worden, _moest_ ze blijven tot de bevalling, kort daarna moet ze sowieso weg (omdat men een baby niet continue _mag_ filmen) en dat hebben ze nu zo geregeld, en daar doet BB nog steeds alles voor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:58 schreef Jumparound het volgende:
Als je niet van plan bent een spelletje mee te spelen moet je er vooral niet aan mee gaan doen...
Hehe, dat is juist mn probleem... ze had zich niet moeten opgeven...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ze doet ook helemaal niet mee met het spelletje .. en nee, dat is niet haar keuze, maar dat heeft BB zelf zo geregeld, doodsbang als ze waren dat Tanja er vooraf al uitgegooid zou worden, _moest_ ze blijven tot de bevalling, kort daarna moet ze sowieso weg (omdat men een baby niet continue _mag_ filmen) en dat hebben ze nu zo geregeld, en daar doet BB nog steeds alles voor..
Tanja zit gewoon geld te incasseren, enige 'sociale activiteit' maakt haar positie binnen BB niet anders, en dat merk je ...
Dat vind ik iets teveel credit voor dr depressieve, anti-sociale gedrag... zoek je er nou niet teveel diepgang achter?quote:Tanja lijkt wel de enige te zijn die door dat hele BB gedoe een beetje 'heenprikt'
Ik denk (vermoed) ook niet dat het een bewuste kwaliteit is, verder vind ik het ook depressief trailer-trash ...quote:Op zondag 18 september 2005 22:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat vind ik iets teveel credit voor dr depressieve, anti-sociale gedrag... zoek je er nou niet teveel diepgang achter?
Ze drinkt dus ook nog? Damn... En ze was bijna in mijn achting gestegen door haar vrolijke gedrag van de laatste dagenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En dan ook nog door blijven drinken, triest om zo'n labiele vrouw in het huis te droppen...
![]()
[afbeelding]
Bij een liveshow zag ik haar volgens mij met een glas champagne in haar hand.quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze drinkt dus ook nog? Damn... En ze was bijna in mijn achting gestegen door haar vrolijke gedrag van de laatste dagen![]()
verstandig. ik zal het wel verkeerd gezien hebben.quote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef Lienekien het volgende:
Nee, volgens mij heeft Tanja in het BB-huis geen drup alcohol gedronken.
het is inderdaad wel zo dat proberen te stoppen waarschijnlijk nog slechter is voor de baby inquote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo zeg.
Ja het is niet zo verstandig om te roken als je zwanger bent maar gezien haar voorgeschiedenis en de andere dingen waarmee ze is gestopt valt deze verslaving mee..
Je kan je beter druk maken om de stress van de moeder in spé
Zorgen om de toekomst ect...
Haar leven is niet over rozen gegaan voor zover ik er zicht op heb met alle dingen die ik tot op heden heb gelezen en gezien...
Wat voor flesje heeft ze in haar hand dan op de foto hierboven? Of is die gesoept?quote:Op maandag 19 september 2005 11:29 schreef Lienekien het volgende:
Nee, volgens mij heeft Tanja in het BB-huis geen drup alcohol gedronken.
Ik denk dat John de publieke verontwaardiging die dit zou opleveren, niet wil riskeren.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Ireth het volgende:
Ik zat vanacht tijdens mijn muggenjacht (we kweken ze zelf, hadden er ruim 40) zo te denken, kan het niet zo zijn dat John het contract van Tanja zo heeft opgesteld dat ze BB niet eens zelf kan verlaten? We denken allemaal wel dat ze de vorige keer van Hummie een blijf-premie hebt gekregen, maar wat als er nou een boeteclausule ingebouwd zit? Bij vrijwillig vertrek kost het Tanja 50.000 euro ofzo? Lijkt mij toch dat John niet zo stom is om Tanja de macht te geven te blijven tegen geld van Hummie? Lijkt me eerder andersom? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand tegen zijn/haar zin in blijft....
Of hij heeft in elk contract (van elke bewoner dus) een boeteclausule voor contractbreuk laten opstellen in de wetenschap dat de rest toch wel blijft zitten/het kan betalen en Tanja niet... Tanja is namelijk, dankzij de hormonen, een groot risicofactor. Denk aan wispelturigheid, kont tegen de krib gooien, of het gedrag wat ze nu vertoont. Het lijkt mij dat de eerste de beste hormonster die hoogzwanger is en haar zin niet krijgt opstaat en wegloopt, zonder pardon. Ben zelf ook zo hoogzwanger geweest en je kan dan onder invloed van hormonen al WW4 laten uitbreken omdat je geen reep sjokola krijgt of omdat iemand de verkeerde sokken aanheeft.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Uit het commentaren-topic:
[..]
Ik denk dat John de publieke verontwaardiging die dit zou opleveren, niet wil riskeren.
Het niet uitkeren van de tamelijk forse dagvergoeding is ook al een soort verkapte boete. Daar bovenop nog een bedrag van haar eisen waar ze de rest van haar leven niet meer bovenop komt, zo stom is John niet. Zeker gezien de commotie die er vooraf tóch al was over het laten meedoen van een zwangere vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |