abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30994401
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:58 schreef Piennie het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het schandalig vind hoe Tanja me haar eten omgaat.
Wat is daar schandalig aan ....?

Ik zat van het weekend BigBrother te kijken met een zak chips en lekkere salsa dipsaus, kaasblokjes en lekkere olijven en een prima flesje merlot ....
Dat kon ik ook niet allemaal op, en een deel heb ik in de prullebak gesmeten en door de gootsteen gespoelt...

Zit jij soms voor je Beeldbuis mee te hongeren met de andere bewoners?

Ik kijk juist wel graag naar Tanja, die representeert eigenlijk perfect de houding van veel kijkers, die van een afstandje lekker uitgezakt, met een peukje in de bek en het eten op de schoot, gaan zitten kijken hoe een paar van die stumpers, zich laten opsluiten in een huis en rond laten commanderen door een dom ex-roddelkrant-redactricetje...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31001726
Ik weet eigenlijk bijna zeker dat Tanja ook de gelegenheid krijt om ergens te roken. Ik kan niet geloven dat zij het anders zo goed vol houdt en er zo rustig onder blijft.
pi_31002653
Ik vraag me af welk bedrag die crackh**r van graftak Hummie krijgt om in het huis te blijven
Want die zwangere crackh**r moet en zal bevallen in het huis, alles voor de kijkcijfers hè
En je wil niet weten hoeveel giftige stoffen (benzeen,koolmonoxide,teer,nicotine) dat kindje al heeft binnengekregen, zulke jonge celletjes kunnen dat gewoon niet aan en het kind zal er ook zeker iets aan over houden, denk aan astma of nog erger
Afgesloten van de buitenwereld is het concept van BB, maar voor een zwangere crackh**r is ineens alles mogelijk, ze moet en zal in het huis bevallen van dat nicotinemonstertje, ik hoop echt dat ze zo snel mogelijk vertrekt maar er zal wel weer gemanipuleerd worden...
pi_31002946
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik zat van het weekend BigBrother te kijken met een zak chips en lekkere salsa dipsaus, kaasblokjes en lekkere olijven en een prima flesje merlot ....
Dat kon ik ook niet allemaal op, en een deel heb ik in de prullebak gesmeten en door de gootsteen gespoelt...

Ik kijk juist wel graag naar Tanja, die representeert eigenlijk perfect de houding van veel kijkers, die van een afstandje lekker uitgezakt, met een peukje in de bek en het eten op de schoot, gaan zitten kijken hoe een paar van die stumpers, zich laten opsluiten in een huis en rond laten commanderen door een dom ex-roddelkrant-redactricetje...
Verschil is dat ik werk voor mijn geld, dat ik dus alle recht heb om onderuit gezakt op de bank te zitten met mijn bord op schoot en het restant weg te gooien als het mij blieft... een nog groter verschil zit um in het feit dat ik niet loop te zeiken en griepen op van alles en nog wat, en zij wel..verschil is dat zij heeft gekozen om publiekelijk bezit te worden en ik niet....tja, verschil moet er zijn he...
pi_31003595
Zo, Tanja heeft de weekopdracht net verpest door op de wc te roken
Dat wordt dus waarschijnlijk nog een week op noodrantsoen voor de rest van de bewoners
Maar ze wil nu echt naar huis, heeft het helemaal gehad
Dido probeert nu een goed gesprek met haar aan te gaan maar Tanja geeft alleen maar kutantwoorden; maar waarom dan? omdat ik gewoon zin had in een sigaret, en ik heb maar 1 trekje gehad, wat een verschrikkelijk mens zeg
Laten we hopen dat ze morgen vertrekt, maar Hummie zal er wel weer een (financieel) stokje voor steken...
  woensdag 28 september 2005 @ 18:20:59 #156
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_31004434
Waarom wordt dat mens niet gewoon genomineerd

Wat een walgelijk typ

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2005 @ 18:25:44 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_31004586
Mijn god net de streamverslagen gelezen. Het is te stuitend voor woorden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 28 september 2005 @ 18:40:44 #158
105242 P-au-L
Milf Monique!!
  woensdag 28 september 2005 @ 19:24:50 #159
6941 APK
Factual, I think.
pi_31006561
Ik ben benieuwd hoe Tanja reageert op de manier hoe ze door BB neergezet is, zeker in de aflevering van gisteren (waarin gesuggereerd werd dat zij het rantsoen van de anderen consumeerde).

Hopelijk schiet ze in een interview even flink uit haar slof en geeft ze ons een inkijkje in de werkwijze van Hummie achter de schermen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31006626
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef APK het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Tanja reageert op de manier hoe ze door BB neergezet is, zeker in de aflevering van gisteren (waarin gesuggereerd werd dat zij het rantsoen van de anderen consumeerde).

Hopelijk schiet ze in een interview even flink uit haar slof en geeft ze ons een inkijkje in de werkwijze van Hummie achter de schermen.
nou... ik denk dat ze met haar bespreken wat ze niet mag zeggen.
al heb ik dat gevoel niet. Rikkert (in de studio) was zichzelf vond ik.
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 19:33:37 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31006861
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Die verhouding slaat de plank toch volledig mis? Je moet het zien als dat jij een huis vol hongerige mensen hebt die geen geld hebben voor eten en dat jij dan aan de biefstuk e.d. gaat en dan het grootste deel daarvan wegflikkert. Tuurlijk liggen er mensen te vreten voor de tv en misschien representeert tanja die mensen, maar dit heeft te maken met solidariteit. Dat woord komt niet voor in haar woordenboek, dat is wel duidelijk!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 28 september 2005 @ 19:34:07 #162
6941 APK
Factual, I think.
pi_31006877
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef SlimShady het volgende:

[..]

nou... ik denk dat ze met haar bespreken wat ze niet mag zeggen.
al heb ik dat gevoel niet. Rikkert (in de studio) was zichzelf vond ik.
Uiteraard, staat zelfs in het contract dat ze niet gelezen heeft, maar dat mens spoort niet en als haar onrecht aangedaan wordt vergeet zij dat nooit.

Nu vertrouwt zij Hummie nog, benieuwd hoe ze het verraad van Hummie gaat bestraffen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31007026
Hummie wat een kut naam is dat eigenlijk ...bah

Netzoals het persoontje Tanja. Vieze bijstandshoer...
Haleloeja
pi_31008015
Als ze haar niet mogen nomineren, als ze van Hummie niet weg mag, maar als ze wel weg wil, is er maar 1 manier: Flikker haar AUB over de schutting.
Is bovendien nog minder risicovol voor die baby dan alles wat moeder in spe zelf allemaal wel en niet in d'r lijf kachelt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2005 @ 20:07:46 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_31008081
Ze werd vanavond weer goed-slecht in beeld gebracht. Morgen de echte excecutie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31008174
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
Mijn god net de streamverslagen gelezen. Het is te stuitend voor woorden.

nou idd!
ik heb het ook gelezen, maar niet helemaal, werd er echt onpasselijk van
Everything happens for a reason
pi_31008206
Ze zag er weer geil uit vandaag !
pi_31009794
Ze wordt momenteel wel lekker onder vuur genomen over haar debiele gedrag, maar haar hele houding en haar ideeen over de gang van zaken zijn werkelijk tenenkrommend.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31011240
Merde. Wat een asociaal wijf zeg. Het is schokkend hoe ze zit te zeiken over het eten dat door 2 andere (hongerende) bewoners voor haar wordt gemaakt. Over hoe de broccoli gekookt moet worden, en dat ze leiver gebakken ipv gekookte aardappels had gezien.
pi_31012353
Wat een verschikkelijke trut is die Tanja zeg

zoooo, dat moest ik gewoon ff kwijt
  woensdag 28 september 2005 @ 23:40:52 #171
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31013934
Ik hoop echt dat ze d'r woord houd en er morgen uitgaat, misselijke trol dat ze is, ikke ikke ikke en de rest kan STIKKEN
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_31014354
Wat een naar mens is het toch. Ik ben zojuist bezig met de streamverslagen aan het lezen en mijn god, wat heeft ze het toch enorm slecht.

Of zou dat allemaal door de hormonen komen?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_31018021
Tanja: ''Ik versprak me niet. Ik ben nooit...uhm...hoer geweest. Ik stond op het puntje te werken op een seksboerderij.
Ik had zelfs geen recht meer op een WW-uitkering. Er zat weinig anders op.''
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_31021942
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: ''Ik versprak me niet. Ik ben nooit...uhm...hoer geweest. Ik stond op het puntje te werken op een seksboerderij.
Ik had zelfs geen recht meer op een WW-uitkering. Er zat weinig anders op.''
Een gewone baan is uiteraard out of the question
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_31022221
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef Ripley het volgende:

[..]

Een gewone baan is uiteraard out of the question
Zelf ontslag nemen, en dan verbaasd zijn dat je geen WW krijgt. Dus dan maar de prostitutie in!

'Liggend ontvangen', daar is ze goed in .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')