Wat is daar schandalig aan ....?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:58 schreef Piennie het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het schandalig vind hoe Tanja me haar eten omgaat.
Verschil is dat ik werk voor mijn geld, dat ik dus alle recht heb om onderuit gezakt op de bank te zitten met mijn bord op schoot en het restant weg te gooien als het mij blieft... een nog groter verschil zit um in het feit dat ik niet loop te zeiken en griepen op van alles en nog wat, en zij wel..verschil is dat zij heeft gekozen om publiekelijk bezit te worden en ik niet....tja, verschil moet er zijn he...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat is daar schandalig aan ....?
Ik zat van het weekend BigBrother te kijken met een zak chips en lekkere salsa dipsaus, kaasblokjes en lekkere olijven en een prima flesje merlot ....
Dat kon ik ook niet allemaal op, en een deel heb ik in de prullebak gesmeten en door de gootsteen gespoelt...
Zit jij soms voor je Beeldbuis mee te hongeren met de andere bewoners?
Ik kijk juist wel graag naar Tanja, die representeert eigenlijk perfect de houding van veel kijkers, die van een afstandje lekker uitgezakt, met een peukje in de bek en het eten op de schoot, gaan zitten kijken hoe een paar van die stumpers, zich laten opsluiten in een huis en rond laten commanderen door een dom ex-roddelkrant-redactricetje...
nou... ik denk dat ze met haar bespreken wat ze niet mag zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef APK het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Tanja reageert op de manier hoe ze door BB neergezet is, zeker in de aflevering van gisteren (waarin gesuggereerd werd dat zij het rantsoen van de anderen consumeerde).
Hopelijk schiet ze in een interview even flink uit haar slof en geeft ze ons een inkijkje in de werkwijze van Hummie achter de schermen.![]()
Die verhouding slaat de plank toch volledig mis? Je moet het zien als dat jij een huis vol hongerige mensen hebt die geen geld hebben voor eten en dat jij dan aan de biefstuk e.d. gaat en dan het grootste deel daarvan wegflikkert. Tuurlijk liggen er mensen te vreten voor de tv en misschien representeert tanja die mensen, maar dit heeft te maken met solidariteit. Dat woord komt niet voor in haar woordenboek, dat is wel duidelijk!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat is daar schandalig aan ....?
Ik zat van het weekend BigBrother te kijken met een zak chips en lekkere salsa dipsaus, kaasblokjes en lekkere olijven en een prima flesje merlot ....
Dat kon ik ook niet allemaal op, en een deel heb ik in de prullebak gesmeten en door de gootsteen gespoelt...
Zit jij soms voor je Beeldbuis mee te hongeren met de andere bewoners?
Ik kijk juist wel graag naar Tanja, die representeert eigenlijk perfect de houding van veel kijkers, die van een afstandje lekker uitgezakt, met een peukje in de bek en het eten op de schoot, gaan zitten kijken hoe een paar van die stumpers, zich laten opsluiten in een huis en rond laten commanderen door een dom ex-roddelkrant-redactricetje...
Uiteraard, staat zelfs in het contract dat ze niet gelezen heeft, maar dat mens spoort niet en als haar onrecht aangedaan wordt vergeet zij dat nooit.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nou... ik denk dat ze met haar bespreken wat ze niet mag zeggen.
al heb ik dat gevoel niet. Rikkert (in de studio) was zichzelf vond ik.
nou idd!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
Mijn god net de streamverslagen gelezen. Het is te stuitend voor woorden.
quote:Op donderdag 29 september 2005 07:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja: ''Ik versprak me niet. Ik ben nooit...uhm...hoer geweest. Ik stond op het puntje te werken op een seksboerderij.
Ik had zelfs geen recht meer op een WW-uitkering. Er zat weinig anders op.''
Zelf ontslag nemen, en dan verbaasd zijn dat je geen WW krijgt. Dus dan maar de prostitutie in!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]Een gewone baan is uiteraard out of the question
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |