quote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat niet. Zoiets gaat zéker gelekt worden vroeg of laat, per ongeluk of expres, en bovendien zie ik dat stelletje huichelachtige kutsnollen heel wel in staat om uit taktisch oogpunt allemaal op Lieske te stemmen.
Marrianne Hugenholtz (praktijk Kinkerstraat Amsterdam) o.i.d. (heeft ooit een boek geschreven over couveusekindjes)quote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef phileine het volgende:
P.S. Wie doet mij de naam van de medicus die heeft beweerd dat de stress van stoppen met roken slechter is voor de baby dan doorroken? Ik ken nog wel een medisch tuchtcommissietje dat wel geïnteresseerd zou zijn in zo'n type. Of is het toch onze eigen Dr. vd Tonnekreek die anders vreesde dat Tanja direct haar biezen weer eens zou gaan pakken?
Die tante dus.quote:http://www.zwangerenbevallen.be/files/bibliotheek.doc
Nice replyquote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef phileine het volgende:
"maar vlak voordat dat gebeurt sputter je nog even enorm en blaas je als een boze kat". Ik heb wel altijd sorry gezegd en het afgezoend.
Opkomen? Didn't she just nominate her live on television after sympathising with her last night?quote:Toch moet ik Tanja wat credits geven voor vandaag. [........] en het opkomen voor Lieske heeft ze toch wel wat punten gescoord.
Bij ons? Ben jij een oude bewoner?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:44 schreef haloII het volgende:
Bij ons kreeg degene die eruit ging ook altijd een soort van bye bye bonus.
Oeh that would have been so much better!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
Het was een leuk item geweest om de beelden van de stemming in de DBK te vergelijken met de (uiteraard in veel wolliger taalgebruik verhulde) live-stemming.
En met een belachelijke reden: dat met die 5000 euro was ze niet vergeten, en "ik blijf nu eenmaal bij mijn nominatie, dus ik houd pas op met op jou te stemmen als jij of ik uit het huis gaan."quote:Op donderdag 22 september 2005 22:53 schreef karn het volgende:
[..]
I really thought Tanja nominated Lieske![]()
Weet je wat pas tenenkrommend is? Dat sommigen werkelijk elke zin uit proberen te leggen als een misselijkmakende actie van de feeks Tanja. DAT is pas om van te kotsen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef phileine het volgende:
Ja dat was wel tenenkrommend. Ze hoopt toch nog steeds erg op een jongetje blijkbaar. En trouwens, als je al denkt dat BB je voor het lapje heeft gehouden, dan zetten ze toch net zo makkelijk eerst een roze babykamertje neer om dat later om te wisselen voor een blauwe?
Eens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef American_Nightmare het volgende:
In mijn optiek heeft Tanja in het verleden niet de meest handige beslissingen gemaakt en doet dat nu van tijd tot tijd nog steeds niet. Maar van de andere kant; wie is wel perfect, en wie maakt wel louter topbeslissingen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:12 schreef cevece het volgende:
Ik stoorde me gister eigenlijk heel erg toen Tanja de babykamer inliep, het roze kamertje zag en haar grootste teleurstelling allertijden te verwerken kreeg.
Ja logisch, een BEVESTIGING ...dus TÓCH...een meisjequote:
"Zie je wel TOCH een meisje" (of iets in die strekking)
Boos worden omdat iemand haar voorkeur uitspreektquote:Wat maakt het in godsnaam uit wat voor geslacht je kindje is......... ik kan daar ZO ONGELOVELIJK BOOS om worden !!!![]()
Ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
. Maar van de andere kant; wie is wel perfect, en wie maakt wel louter topbeslissingen?
Dat heb je mij niet zien schrijven. Dat soort uitspraken vind ik persoonlijk te ver gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee Tanja is een feeks en een hoer .......
Ach man, ga toch wegquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, die anderen doen hardstiikke hun 'best' lopen als bezetenen mee te 'puffen' .. met aanplak-buiken voor, doen net alsof ze elkaars beste vrienden zijn, lopen aan hetb handje van Hummie, laten zich manipuleren ....
Is het nu echt zo vreemd dat ik zelf eigenlijk Tanja degene vind die het meest 'zichzelf' is?
Ja, dat 'zichzelf' is inderdaadeen weinig rooskleurig, asociaal, depressief wrak dat ongezond leeft ... dat is wel jammer, maar zelfs dan nog, staat ze eerder boven die sukkelige wanna-bee's die de rest van de bewoners zijn, groeps-meelopers en populariteitsscore-metertjes ...
Tanja lijkt wel de enige te zijn die door dat hele BB gedoe een beetje 'heenprikt', doorheeft dat men soweiso tot op het bot gemanipuleerd wordt en de enige die zelf daartegen gewapend is ....al heeft ze het natuurlijk makkelijk, ze staat 'buiten' het spelletje, doet voor spek en bonen mee ...
ze weet vooraf al dat ze sowieso nog een maandje er zal zitten, totdat de baby eruit komt en kort daarna ook wel weg _moet_ ...
Ze denken nog steeds dat Tanja het populairst is bij de kijkers. Ze durfen gewoon niet. En Lieske is het gemakkelijkste slachtoffer om op safe te spelen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef Rocket Ride het volgende:
Misschien een rare vraag, maar mag Tanja niet genomineerd worden? Ik vond het vreemd dat iedereen zich de laatste tijd aan haar stoorden, maar dat niemand op haar stemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |