Nâh, je moet er van houden.quote:Op maandag 7 november 2005 18:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
het programma is er zeker leuker op geworden...
quote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef Bocaj het volgende:
Bedankt teamlead, nu ik Dido hoor denk ik steeds aan.. Landgenoten: Het heeft ons behaagd....
Ja daar heb je punt...quote:Op maandag 7 november 2005 18:14 schreef teamlead het volgende:![]()
tenzij we een stripverhaal uitbrengen
Maar o, wat kunnen we onszelf heerlijk aan hen ergerenquote:Op maandag 7 november 2005 18:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, je moet er van houden.![]()
Tot nu toe vindt ik dit de slechtste qua intermenselijke reacties.
Het zijn bijna allemaal narcisten.![]()
Schat, als je hiermee bedoelt dat je je kan vinden in Chantal's woorden, dan levellen wij vanaf nu nooit meer!!!quote:
Ik denk inderdaad dat ze er wat van gezegd zou hebben, maar dan wel op die sneaky Chantal manier. Zodat het niet klínkt als kritiek, maar ze het later wél als kritiek kan uitleggen, indien nodig.quote:Op maandag 7 november 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
Nu heb ik een ongelofelijke hekel aan Chantal, maar ik denk dat zij wél iets gezegd zo hebben op dat moment....
Vraag me af waarom ze dat denken, aangezien Rob er laatst al bijna uit wasquote:Op maandag 7 november 2005 18:07 schreef ChantalC het volgende:
Ing en Sjankwal denken dat Menno weg gaat.... Forget it viswijfen!
quote:Op maandag 7 november 2005 18:10 schreef tjCherryman het volgende:
Gehoord op de Nederlandse wereldomroep:
Gezocht: Een Nederlands sprekende mannelijke vrijgezel, bij voorkeur iemand die al 2 maanden geen enkel contact met Nederland en of nederlandse media gehad heeft.
Meld je aan en je wordt in een verduisterd en geluidsdicht toestel naar Nederlandsgetransporteerd..
Eisen: Geen enkele meer.. Bel het gratis nummer en we komen je overal halen....
Tel Nr. +31 BELJOHN
Einde bericht
Wat er wel in resulteerd dat ik het grootste deel van de dag het geluid uit heb staan!!quote:Op maandag 7 november 2005 18:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar o, wat kunnen we onszelf heerlijk aan hen ergeren![]()
Dat bedoel ikquote:Op maandag 7 november 2005 18:17 schreef teamlead het volgende:
Chantal vindt dat ze wel het spelletje eerlijk moeten spelen en niet achterbaks gedaan moet worden in het huis
quote:Op maandag 7 november 2005 18:17 schreef Day het volgende:
[..]
Schat, als je hiermee bedoelt dat je je kan vinden in Chantal's woorden, dan levellen wij vanaf nu nooit meer!!!
*valt op haar knieën en bidt dat ze PC Eend's post gewoon verkeerd begrepen heeft.
quote:Op maandag 7 november 2005 17:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
We levellen weer, het begint gewoon eng te worden![]()
Ik las ook je mening over Amsterdam![]()
Jij vindt toch ook dat het beste wat uit Amsterdam komt... de trein naar Rotterdam is?
Je herinnert je ms alleen de spectaculaire momenten of je keek minder vaak of beide.quote:Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Je stelling klopt maar volgens mij is deze BB qua roddelpersonen het ergst.
Ik kan het zó erg niet herinneren. Maar Chantal is de electrode in het gestook. Zit als een spin in haar web te wachten om naar believen zelf even een boekje over het een of ander open te doen of gooit wat "aas" en de dombo's doen het voor haar.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, je moet er van houden.![]()
Tot nu toe vindt ik dit de slechtste qua intermenselijke reacties.
Het zijn bijna allemaal narcisten.![]()
ja tis echt vervelend als ze op alle streams tegelijk zitten te roddelenquote:Op maandag 7 november 2005 18:21 schreef Day het volgende:
* Schakelt over naar de tuin nu voor de volgende roddelsessie
(ik heb het er maar druk mee)
Klopt... Vanmiddag in de badkamer was ook leuk.quote:Op maandag 7 november 2005 18:21 schreef AnTjUh het volgende:
Lieske is het pispaaltje van BB aan t worden
OOOOH, gelukkkig! Wil je me niet meer zo laten schrikken?quote:Op maandag 7 november 2005 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd begrepen omdat je een post van me gemist heb
Mijn punt was juist dat we juist altijd zo goed levellen
[..]
Dat was héél wat anders volgens Dido.quote:Op maandag 7 november 2005 18:22 schreef Lipgloss het volgende:
Is cheapy Dido de zes stemmen tegen Lies vergeten? Bah wat een bitch
Nee alle BB's gezien en ook op Fok gepost vanaf BB1.quote:Op maandag 7 november 2005 18:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Je herinnert je ms alleen de spectaculaire momenten of je keek minder vaak of beide.
BB2 zat ook vol roddel en achterklap
Om met Haagse Harry te spreken Jabba de Kut [afbeelding]
Vind t precies t zelfde, stemmen zijn stemmen KLAARquote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was héél wat anders volgens Dido.
echt eenquote:Op maandag 7 november 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie kan net zo goed weg gaan, want die beaamt gewoon alles.
Absoluut niet, maar je hapt ook nietquote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef Day het volgende:
[..]
OOOOH, gelukkkig! Wil je me niet meer zo laten schrikken?![]()
Kom je ook uit Rotterdam, dan?! (ik wist 't, ik wist 't, ik wist 't!!!!)
Kom in mijn armen(Gert is er ook bij, nu
)
quote:Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef Gigageil het volgende:
Ingrid ziet eruit als een zonnebankgebruinde Jordaan-hoer met die witte reuzenkraag, ziet er echt niet uit.![]()
Nee joh.. al lang niet meer. Ze heeft er nu veel meer schijt aan gekregen. Ze wil alleen wel graag de die andere kutwijven meiden hetzelfde meemaken.quote:Op maandag 7 november 2005 18:25 schreef schatje het volgende:
Is Dido nou nog aan het janken over haar nominatie
Hoiquote:Op maandag 7 november 2005 18:28 schreef BBscanner het volgende:
Hallo allemaal![]()
Er staat een nieuwe Trivia klaar wie weet hem?
Ja natuurlijk, dat was Lieske maar, nu is het de Dido, die maar al te graag ineens bij Roel in bed duikt (voor de stemmen?), maarja als je Dido heet dan mag dat ook!quote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat noemen we verdraaien van feitenquote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 18:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar je hapt ook niet
Op mijn afgezaagde grap: het beste wat uit Amsterdam komt..... is de trein naar Rotterdam had je even ja moeten zeggen, zodat ik kon zeggen dat dat alleen maar kwam omdat ik in die trein zat op weg naar jou, om je harses te verbouwen![]()
![]()
helemaal mee eensquote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef Showtime het volgende:
Zou mooi zijn als big brother de actie van Nathalie donderdag live aan alle bewoners laat zien, zou alle stemmen in de volgende ronde weer overhoop gooien. Meer spektakel en spanning in de tent, daar draait het uiteindelijk om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |