De eerste zinnen gingen over voetbal en werk.quote:
Van mij mag je... Sommige gezegdes mogen best een nieuw jasje hebben...quote:
true hoe je het dan uit, is voor ieder verschillend.quote:Op maandag 7 november 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is idd wat er gebeurd in het huis...
Maar ik ga er ook vanuit dat je niet zomaar een volledige karakterwisseling doormaakt. Ik persoonlijk zou het nooit in m'n botte kop halen om te doen wat Nathalie vannacht deed. Dat betekent dus ook dat het er voorheen bij haar al inzat dat vernederende kleutergedrag... Hetzelfde met het roddelen van veel bewoners. Rob is behoorlijk venijnig af en toe en Roel wordt eng agressief als hij gedronken heeft. Lijkt me niet dat dit soort zaken ineens boven komen drijven....
Ach ik deed het ook hoor.quote:
GNA GNA GNA bijvoorbeeld ?quote:Op maandag 7 november 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu heb ik een ongelofelijke hekel aan Chantal, maar ik denk dat zij wél iets gezegd zo hebben op dat moment....
Ik kan er ook nog wel inkomen hoor... Maar ze gaan wel heel erg ver. Mijn grens ligt écht bij vernederen. Dat is absoluut on-chique...quote:Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef milagro het volgende:
[..]
true hoe je het dan uit, is voor ieder verschillend.
maar ik vergelijk het een beetje met een langdurig verblijf in een ziekenhuis, dan wordt dat ook jouw wereld, en ga je op een gegeven moment een punt maken van waarom je je medicijnen een minuut later krijgt bij wijze van spreke.
alleen de een uit dat zus , de ander zo.
zet er in intrigant tussen en die neemt vanzelf de gematigde lieden mee.
het is op een gegeven moment heel lastig objectief te blijven kijken naar de gang van zaken.
en wees eerlijk, kijk eens hoe het hier toegaat, men jut elkaar hier net zo goed op, en ook hier ziet men dingen soms compleet anders dan ze zijn of een ander ze ziet.
en als je dan ook nog het gekibbel onderling meeneemt omdat A B's mening over een willekeurige BB bewoner niet deeltdan verbaast het gedrag binnen daarzo me niets.
Als vrouw zijnde moet ik je toch gelijk geven,je ziet t verschil tussen tieten en kont nietquote:Op maandag 7 november 2005 18:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeker niet aangezien Dido de minst mooie in huis heeft (van de dames)
Hahaha, zo, lucht het een beetje op?quote:Op maandag 7 november 2005 17:51 schreef Chaosma het volgende:
Zo, net even alles bijgelezen, en nu weet ik zeker dat mijn gevoel over Nathalie juist was. Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan die gluiperige, kruiperige, zichzelf beminnende, reetkruiperige, likkende, achterbakse, aanstellerige, eeuwig spiegel kijkende, didokloon met haar misselijkmakende stemmetje.
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh ik kon me niet meer inhouden, meestal lurk ik hier alleen maar mee, maar dit wijf maakt me zo kwaad, zeker nu ik net las over haar actie van vannacht op het bed van Menno. Ikop dat wijf.
Ik hoop ook van harte dat BB deze actie van haar op tv laat zien en dat ze er heel erg gauw uitligt.
Pffffffff dit moest me ff van het hart.
Verder hallo allemaal, ik lach me af en toe slap om jullie reacties, dus ga zo door. En bedankt voor de pics.![]()
Ja, ik heb soms ook zelfs medelijden met hem. Echt knap hoe hij zich staande houdt.quote:Op maandag 7 november 2005 17:51 schreef Anitra het volgende:
[..]
Petje af hjoe Menno er mee omgaat.
Ik had waarschijnlijk al hysterisch door het huis gerent
Hij kan zich goed afsluiten en schijnt er idd weinig last van te hebben.
Nope, ze had gezegd dat het niet door de beugel kon...quote:
Nou ik heb nog nooit een konten vergelijkkings test gedaan.quote:Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ik deed het ook hoor.
Ze hadden beiden mooie billen![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde moet ik je toch gelijk geven,je ziet t verschil tussen tieten kont en gezicht niet
Dan ben je erg zeker van jezelfquote:Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou ik heb nog nooit een konten vergelijkkings test gedaan.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
pff. wat een streams
2x "het spelletje, ik ik ik ik ik ik het spelletje GNAGNA"
2x "landgenoten" gevolgd door "jahjah,.. inderdaad, jah"
Daar snap ik dus ook echt geen barst vanquote:Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt dat Rob nog wel een poosje in het huis blijft.
Hebben ze de vorige exit niet meegekregen
Level nou even met mequote:Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef Day het volgende:
Chanatal beschuldigt Menno van het spelletje spelen, maar ondertussen heeft ze alle nominaties voor de komende weken al uitbedacht.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:10 schreef tjCherryman het volgende:
Gehoord op de Nederlandse wereldomroep:
Gezocht: Een Nederlands sprekende mannelijke vrijgezel, bij voorkeur iemand die al 2 maanden geen enkel contact met Nederland en of nederlandse media gehad heeft.
Meld je aan en je wordt in een verduisterd en geluidsdicht toestel naar Nederlandsgetransporteerd..
Eisen: Geen enkele meer.. Bel het gratis nummer en we komen je overal halen....
Tel Nr. +31 BELJOHN
Einde bericht
quote:Op maandag 7 november 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Ze kunnen tijdens de live ook wat plaagstootjes uitdelen natuurlijk... En Ruud is daar de juiste persoon voor....
Gewoon ff terwijl hij met de bewoners aan het babbelen is de knop laten schieten en vervolgens weer aandoen. O, sorry... De knop is stuk, zal Menno vast wel gedaan hebben...
Oh ik vind de manier waarop ook veel te extreem, maar dat vind ik de oordelen hier ook over drie keer niets ookquote:Op maandag 7 november 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog wel inkomen hoor... Maar ze gaan wel heel erg ver. Mijn grens ligt écht bij vernederen. Dat is absoluut on-chique...
Je stelling klopt maar volgens mij is deze BB qua roddelpersonen het ergst.quote:Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef milagro het volgende:
[..]
en wees eerlijk, kijk eens hoe het hier toegaat, men jut elkaar hier net zo goed op, en ook hier ziet men dingen soms compleet anders dan ze zijn of een ander ze ziet.
en als je dan ook nog het gekibbel onderling meeneemt omdat A B's mening over een willekeurige BB bewoner niet deeltdan verbaast het gedrag binnen daarzo me niets.
Dat sterkt mij in mijn vermoeden dat BB deze keer bewust dit soort types gecast heeft.... En met succes, het programma is er zeker leuker op geworden...quote:Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Je stelling klopt maar volgens mij is deze BB qua roddelpersonen het ergst.
Ik kan het zó erg niet herinneren. Maar Chantal is de electrode in het gestook. Zit als een spin in haar web te wachten om naar believen zelf even een boekje over het een of ander open te doen of gooit wat "aas" en de dombo's doen het voor haar.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:13 schreef ChantalC het volgende:
Owwww wat hoop ik dat Ing na BB leest hoe Chantal aan het manipuleren was...
Zat je ook net naar haar te luisteren? Ik begin haar echt steeds onaardiger te vinden.quote:Op maandag 7 november 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Nee Dido, daar komt het niet op neer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |