Ik help mee als we Joost dan ook gelijk meegooienquote:Op maandag 7 november 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de schutting torpederen... meteen gevolgd door Nathalie![]()
Ja, misschien, misschien,quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, om even duidelijk te zijn voor mezelf: ik ben geen Menno-fan maar wat Nathalie deed met haar gore poten op Menno's bed is natuurlijk in en in triest. Ik ben wel van de plaagstootjes uitdelen maar dit was natuurlijk onder de gordel.
Maargoed, ik vraag me ook af hoe *erg* Menno wil winnen. Wil hij gewoon een aantal kutweken opofferen voor meer dan een ton, of wil hij van zijn BB ervaring toch nog een leuke ervaring maken, en de bewoners terugconfronteren, in de hoop dat de sfeer naar hem toe wat beter wordt?
Laten we vooral Rob ook niet vergetenquote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef style het volgende:
[..]
Ik help mee als we Joost dan ook gelijk meegooien![]()
Nathalie kopieerd Dido zelfs vaak qua houdingquote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Die Naat begint ook met de dag qua uiterlijk meer op Dido te lijken
Salmiakknotsen ookquote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, misschien, misschien,
plus
Die kutlui terugpakken door ze één voor één af te serveren in dit spel,
te beginnen met Rob, dan komt Chantal
Wraak is zoet
Dat is verspilde moeite. Die gaat donderdag toch welquote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Laten we vooral Rob ook niet vergeten
Hopenlijk gaat die er donderdag al uit! Zoniet dan werpen we die, been voor been, er ook uit!quote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Laten we vooral Rob ook niet vergeten
O dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die opmerkingen van Amsterdamn en Rotterdam maken me iedere keer weer aan het lachen.
Doet me denken aan hoe mijn vriend en ik elkaar hebben leren kennen
Ze stond vanmorgen zelfs haar kont te vergelijken met die van Didoquote:Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nathalie kopieerd Dido zelfs vaak qua houding
Een oud gezegde in een nieuw jasje gestokenquote:Op maandag 7 november 2005 18:01 schreef Coos het volgende:
[..]
O dat viel mij ook al op.
Naat zou graag als Queen Dido zijn.
Maar al doe je een aap een pak aan, het blijft een aap.![]()
Ik geloof niet dat Dido haar vuile voeten aan Menno's knuffel af zou vegenquote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring.... 't is en blijft een lelijk ding...quote:Op maandag 7 november 2005 18:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een oud gezegde in een nieuw jasje gestoken![]()
Jeeje, dat doe je toch nietquote:Op maandag 7 november 2005 18:02 schreef Mlose het volgende:
[..]
Ze stond vanmorgen zelfs haar kont te vergelijken met die van Dido
Ja die jaquote:Op maandag 7 november 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring.... 't is en blijft een lelijk ding...![]()
Ik blijf bij mijn aapversie!!!quote:Op maandag 7 november 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring.... 't is en blijft een lelijk ding...![]()
Maar ze vond het ook niet nodig om er iets van te zeggen. Sterker nog ze 'gierde het uit' samen met Rob en Roel...quote:Op maandag 7 november 2005 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Dido haar vuile voeten aan Menno's knuffel af zou vegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |