Ik hoop het ook, maar ik denk daarnaast dat het misschien weinig effect zal hebben...quote:Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef Anitra het volgende:
Ik blijf hopen dat ze het moment met Menno en Joost aan de bewoners laten zien en even laten zien dat Menno wel gelijk had. Even laten zien dat men een verkeerde inschatting hebben gemaakt.
Vol-ko-men mee eens !!quote:Op maandag 7 november 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dus niét dat dit gaat gebeuren.
Niet nóg meer inmeninging. Dit is nou eenmaal onderdeel van de groepsdynamiek. Zolang Menno niet daadwerkelijk beschadigd wordt en hij bovendien niet zelf meer in staat lijkt te zijn om de beslissing te nemen het huis te verlaten, dient er wat mij betreft beslist niét ingegrepen te worden.
Zoals ik al eerder aangaf: volgens mij is dit veel schadelijker voor de daders dan voor Menno. We moeten nog even afwachten hoe BB dit in beeld gaat brengen, maar Nathalie zal hiermee niet bepaald gevoelens van sympathie oproepen bij de kijkers, en het zal een van de eerste dingen worden waar ze op aangesproken gaat worden zodra ze weer in de buitenwereld is.
Ja psies het zit er zo ingebakken: Geef Menno maar de schuld.quote:Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ik denk daarnaast dat het misschien weinig effect zal hebben...
Ze zijn nu zo gewend aan het Menno overal de schuld van geven dat je dat niet zomaar meer terugdraaid.
En dit vind ik zo knap... Ik geloof niet dat ik er zo volwassen mee om had kunnen gaan. Hij verdedigd zichzelf niet eens....quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Menno redt zich voorlopig uitstekend, hij is er helemaal op voorbereid eenzaam te zijn, en hij heeft al aangegeven dat sommige mensen zich de ogen uit de kop gaan schamen.
Zolang Menno het trekt, gaat het geweldig!
Hij is duidelijk geen kleuter, maar een volwassen vent.
Daarom hoeft BB hem niet in bescherming te nemen.
Petje af hjoe Menno er mee omgaat.quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Vol-ko-men mee eens !!
Elke inmenging van buitenaf zal alleen maar leiden tot nog meer schijnheiligheid van de bashers.
Nog meer geilen op de camera, nog meer dingen doen die "leuk" zijn in de ogen van de kijkers.
Menno zal er niet mee geholpen worden, in tegendeel, hij zal er misschien overmoedig en arrogant van worden "zie, ik ben populair".
Ze doen zichzelf schade aan, ze kunnen nomineren wat ze willen, maar het is de publieke opinie die bepaald ( vergeet niet te stemmen op de talpa-site! )
Menno redt zich voorlopig uitstekend, hij is er helemaal op voorbereid eenzaam te zijn, en hij heeft al aangegeven dat sommige mensen zich de ogen uit de kop gaan schamen.
Zolang Menno het trekt, gaat het geweldig!
Hij is duidelijk geen kleuter, maar een volwassen vent.
Daarom hoeft BB hem niet in bescherming te nemen.
Hoiquote:Op maandag 7 november 2005 17:51 schreef Chaosma het volgende:
Zo, net even alles bijgelezen, en nu weet ik zeker dat mijn gevoel over Nathalie juist was. Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan die gluiperige, kruiperige, zichzelf beminnende, reetkruiperige, likkende, achterbakse, aanstellerige, eeuwig spiegel kijkende, didokloon met haar misselijkmakende stemmetje.
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh ik kon me niet meer inhouden, meestal lurk ik hier alleen maar mee, maar dit wijf maakt me zo kwaad, zeker nu ik net las over haar actie van vannacht op het bed van Menno. Ikop dat wijf.
Ik hoop ook van harte dat BB deze actie van haar op tv laat zien en dat ze er heel erg gauw uitligt.
Pffffffff dit moest me ff van het hart.
Verder hallo allemaal, ik lach me af en toe slap om jullie reacties, dus ga zo door. En bedankt voor de pics.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 17:51 schreef Chaosma het volgende:
Zo, net even alles bijgelezen, en nu weet ik zeker dat mijn gevoel over Nathalie juist was. Vanaf dag 1 had ik al een hekel aan die gluiperige, kruiperige, zichzelf beminnende, reetkruiperige, likkende, achterbakse, aanstellerige, eeuwig spiegel kijkende, didokloon met haar misselijkmakende stemmetje.
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh ik kon me niet meer inhouden, meestal lurk ik hier alleen maar mee, maar dit wijf maakt me zo kwaad, zeker nu ik net las over haar actie van vannacht op het bed van Menno. Ikop dat wijf.
Ik hoop ook van harte dat BB deze actie van haar op tv laat zien en dat ze er heel erg gauw uitligt.
Pffffffff dit moest me ff van het hart.
Verder hallo allemaal, ik lach me af en toe slap om jullie reacties, dus ga zo door. En bedankt voor de pics.![]()
We levellen weer, het begint gewoon eng te wordenquote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef Day het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
Ik heb even 1,5 uur naar muziek en was helemaal frustratie- en stressloos. En dan maak ik de fout om naar Chantal en Ingrid te luisteren en ben weer helemaal opgefokt!!!![]()
Vreselijk die zgn. mensenkennis van haar. Hoe weet ze nou wie de ware Menno is? Ze kent die jongen net een aantal weken!![]()
(zen, Day, zen!!!)
Die kraai KAN niet anders, dat zit in haar genen.quote:Op maandag 7 november 2005 17:53 schreef teamlead het volgende:is die lelijke grafhoer nu verdomme alweer bezig??
![]()
hou toch eindelijk eens je bek dicht greppeldel
Hij heeft lang geduurd, maar welkom bij de clubquote:Op maandag 7 november 2005 17:54 schreef flugeltje het volgende:
Ikzelf heb Nathalie vrij lang een hele lieve meid gevonden. Maar sinds ze gisteren samen met Dido op Joost in ging praten dat hij beter niet meer met Menno om kon gaan zakte ze al behoorlijk naar beneden. De aktie van vannacht heeft voor een absoluut dieptepunt gezorgd.
* flugeltje houdt niet van mensen die andere mensen vernederen![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft lang geduurd, maar welkom bij de club
Die opmerkingen van Amsterdamn en Rotterdam maken me iedere keer weer aan het lachen.quote:Op maandag 7 november 2005 17:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
We levellen weer, het begint gewoon eng te worden![]()
Ik las ook je mening over Amsterdam![]()
Jij vindt toch ook dat het beste wat uit Amsterdam komt... de trein naar Rotterdam is?
Kraai? Vogelgriep....? preventief ruimen dusquote:Op maandag 7 november 2005 17:55 schreef frizti het volgende:
[..]
Die kraai KAN niet anders, dat zit in haar genen.
[afbeelding]
Over de schutting torpederen... meteen gevolgd door Nathaliequote:Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kraai? Vogelgriep....? preventief ruimen dus![]()
En maar weer eens een trekbek van Ingridquote:
Ik help mee als we Joost dan ook gelijk meegooienquote:Op maandag 7 november 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de schutting torpederen... meteen gevolgd door Nathalie![]()
Ja, misschien, misschien,quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, om even duidelijk te zijn voor mezelf: ik ben geen Menno-fan maar wat Nathalie deed met haar gore poten op Menno's bed is natuurlijk in en in triest. Ik ben wel van de plaagstootjes uitdelen maar dit was natuurlijk onder de gordel.
Maargoed, ik vraag me ook af hoe *erg* Menno wil winnen. Wil hij gewoon een aantal kutweken opofferen voor meer dan een ton, of wil hij van zijn BB ervaring toch nog een leuke ervaring maken, en de bewoners terugconfronteren, in de hoop dat de sfeer naar hem toe wat beter wordt?
Laten we vooral Rob ook niet vergetenquote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef style het volgende:
[..]
Ik help mee als we Joost dan ook gelijk meegooien![]()
Nathalie kopieerd Dido zelfs vaak qua houdingquote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Die Naat begint ook met de dag qua uiterlijk meer op Dido te lijken
Salmiakknotsen ookquote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, misschien, misschien,
plus
Die kutlui terugpakken door ze één voor één af te serveren in dit spel,
te beginnen met Rob, dan komt Chantal
Wraak is zoet
Dat is verspilde moeite. Die gaat donderdag toch welquote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Laten we vooral Rob ook niet vergeten
Hopenlijk gaat die er donderdag al uit! Zoniet dan werpen we die, been voor been, er ook uit!quote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Laten we vooral Rob ook niet vergeten
O dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die opmerkingen van Amsterdamn en Rotterdam maken me iedere keer weer aan het lachen.
Doet me denken aan hoe mijn vriend en ik elkaar hebben leren kennen
Ze stond vanmorgen zelfs haar kont te vergelijken met die van Didoquote:Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nathalie kopieerd Dido zelfs vaak qua houding
Een oud gezegde in een nieuw jasje gestokenquote:Op maandag 7 november 2005 18:01 schreef Coos het volgende:
[..]
O dat viel mij ook al op.
Naat zou graag als Queen Dido zijn.
Maar al doe je een aap een pak aan, het blijft een aap.![]()
Ik geloof niet dat Dido haar vuile voeten aan Menno's knuffel af zou vegenquote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring.... 't is en blijft een lelijk ding...quote:Op maandag 7 november 2005 18:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een oud gezegde in een nieuw jasje gestoken![]()
Jeeje, dat doe je toch nietquote:Op maandag 7 november 2005 18:02 schreef Mlose het volgende:
[..]
Ze stond vanmorgen zelfs haar kont te vergelijken met die van Dido
Ja die jaquote:Op maandag 7 november 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring.... 't is en blijft een lelijk ding...![]()
Ik blijf bij mijn aapversie!!!quote:Op maandag 7 november 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring.... 't is en blijft een lelijk ding...![]()
Maar ze vond het ook niet nodig om er iets van te zeggen. Sterker nog ze 'gierde het uit' samen met Rob en Roel...quote:Op maandag 7 november 2005 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Dido haar vuile voeten aan Menno's knuffel af zou vegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |