quote:Je bent een lelijke graftak
Roddel tante.
Nicotine fabriek.
Als er spanning door onstaat tussen de bewoners levert het waarschijnlijk leuke tv op.quote:Op maandag 7 november 2005 17:08 schreef style het volgende:
Het is maar wat je leuk vindt. Ik kan er niets leuks aan ontdekken.![]()
Dat het leuke tv oplevert kan ik alleen maar met je eens zijn... Maar god, wat tenenkrommend zijn ze soms bezig zeg....quote:Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Als er spanning door onstaat tussen de bewoners levert het waarschijnlijk leuke tv op.
Dat merk je al aan de collectieve verontwaardigheid in dit topic.
Volgens mij allemaal afkomstig van haar 'nana love' fans....quote:Op maandag 7 november 2005 17:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat Nathalie helemaal geen fans heeft, maar bij de vorige exit kreeg ze wel veruit de meeste stemmen. Vreemd
Nog niet eigenlijk (ben ook wel wat gewend van de twee maanden die ik in dienst heb gezeten) maar dat komt ook omdat Menno nauwelijks reageert, zie ook het geval van liegende Joost.quote:Op maandag 7 november 2005 17:20 schreef flugeltje het volgende:
Vind jij bepaalde acties dan niet te ver gaan....?
Ik vond de aktie van Nathalie van vannacht vrij respectloos moet ik eerlijk toegeven...quote:Op maandag 7 november 2005 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Nog niet eigenlijk (ben ook wel wat gewend van de twee maanden die ik in dienst heb gezeten) maar dat komt ook omdat Menno nauwelijks reageert, zie ook het geval van liegende Joost.
Van mij mag de pleuris uitbreken in dat gekkenhuis.![]()
Het zal zeker interessante tv opleveren, maar ik vind het persoonlijk wel erg ver gaan nu.quote:Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Als er spanning door onstaat tussen de bewoners levert het waarschijnlijk leuke tv op.
Dat merk je al aan de collectieve verontwaardigheid in dit topic.
Die 2 zijn echt erg...quote:Op maandag 7 november 2005 17:24 schreef Byker het volgende:
Ingrid en Chantal zakken tot onder de pijn grens nu.
Mennoquote:Op maandag 7 november 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
En waar gaat het in de slaapkamer weer over???
Eens! Dit zijn geen grapjes meer, dit is iemand vernederen. En dan ook nog achter de rug om.quote:Op maandag 7 november 2005 17:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vond de aktie van Nathalie van vannacht vrij respectloos moet ik eerlijk toegeven...
Ik hoop dus niét dat dit gaat gebeuren.quote:Op maandag 7 november 2005 17:25 schreef style het volgende:
[..]
Het zal zeker interessante tv opleveren, maar ik vind het persoonlijk wel erg ver gaan nu.
Heb nooit begrepen waarom sommige mensen een pispaaltje nodig hebben om hun eigen onkunde en onzekerheid te verbergen.
Ik hoop ook echt dat BB nu van Nathalie en Rob een pispaaltje gaat maken, dat zal ook hele leuke tv op gaan leveren.![]()
Wat staat die knul stevig in z'n schoenen zegquote:Op maandag 7 november 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dus niét dat dit gaat gebeuren.
Niet nóg meer inmeninging. Dit is nou eenmaal onderdeel van de groepsdynamiek. Zolang Menno niet daadwerkelijk beschadigd wordt en hij bovendien niet zelf meer in staat lijkt te zijn om de beslissing te nemen het huis te verlaten, dient er wat mij betreft beslist niét ingegrepen te worden.
Zoals ik al eerder aangaf: volgens mij is dit veel schadelijker voor de daders dan voor Menno. We moeten nog even afwachten hoe BB dit in beeld gaat brengen, maar Nathalie zal hiermee niet bepaald gevoelens van sympathie oproepen bij de kijkers, en het zal een van de eerste dingen worden waar ze op aangesproken gaat worden zodra ze weer in de buitenwereld is.
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Maar het moet echt niet gekker worden dan dit.quote:Op maandag 7 november 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet nóg meer inmeninging. Dit is nou eenmaal onderdeel van de groepsdynamiek. Zolang Menno niet daadwerkelijk beschadigd wordt en hij bovendien niet zelf meer in staat lijkt te zijn om de beslissing te nemen het huis te verlaten, dient er wat mij betreft beslist niét ingegrepen te worden.
Zoals ik al eerder aangaf: volgens mij is dit veel schadelijker voor de daders dan voor Menno. We moeten nog even afwachten hoe BB dit in beeld gaat brengen, maar Nathalie zal hiermee niet bepaald gevoelens van sympathie oproepen bij de kijkers, en het zal een van de eerste dingen worden waar ze op aangesproken gaat worden zodra ze weer in de buitenwereld is.
Bedoelen jullie dat ze met haar gore poten aan Menno's bed ging afvegen?quote:Op maandag 7 november 2005 17:27 schreef style het volgende:
[..]
Eens! Dit zijn geen grapjes meer, dit is iemand vernederen. En dan ook nog achter de rug om.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 16:46 schreef APK het volgende:
[..]
Fok User survival game #3
Alleen moeten nieuwe spelers volgens mij met 15 punten beginnen, geen idee hoe die 17 in de O.P. terecht is gekomen.
Staat ie idd mooi op Scan....quote:Op maandag 7 november 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Nog maar even een mooie van Rob, zo op de valreep.
[afbeelding]
Daar ging het over jaquote:Op maandag 7 november 2005 17:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bedoelen jullie dat ze met haar gore poten aan Menno's bed ging afvegen?
Daarmee heeft ze 100% 400.000 Euro verloren, wat een grafwijf is dat.....
Als ik erachter was gekomen, als ik Menno was, had ik achtermekaar haar kromme poten gebroken ......Ze irriteert me al met haar schoonheidsbehandelingen de hele dag, en dat Spiegel-Syndroom, en die domme bekken die ze met haar bekakte smoelwerk trekt, maar dit sloeg alles, echt te goor voor woorden !!![]()
![]()
![]()
Het is toch anders omdat ze in 1 huis zitten afgezonderd vd buitenwereld, en dus konstant met elkaar en alleen elkaar geconfronteerd worden.quote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is idd interessant om dit te zien gebeuren. Ik heb deel uitgemaakt van heel wat groepen, maar ik heb het nog nooit zó erg zien worden. Er is er altijd wel eentje die de anderen aanspreekt of een grens waarvan iedereen voelt dat ze er niet overheen kunnen gaan.
Ben benieuwd waar in het geval van Menno de betreffende grens ligt.
Ik geef je op een briefje dat dit nog op agressie uit kan draaien als er een moment komt dat Menno het niet meer pikt en verhaal gaat halen. Sluit niet uit dat Rob en Roel dan uit hun pannetje zullen gaan.....
Een van de weinige foto's van hem waar hij niet opstaat met een kop alsof hij zit te poepenquote:
ik hoop dat ze dit donderdag laten zien tijdens de live uitzendingquote:Op maandag 7 november 2005 17:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bedoelen jullie dat ze met haar gore poten aan Menno's bed ging afvegen?
Daarmee heeft ze 100% 400.000 Euro verloren, wat een grafwijf is dat.....
Als ik erachter was gekomen, als ik Menno was, had ik achtermekaar haar kromme poten gebroken ......Ze irriteert me al met haar schoonheidsbehandelingen de hele dag, en dat Spiegel-Syndroom, en die domme bekken die ze met haar bekakte smoelwerk trekt, maar dit sloeg alles, echt te goor voor woorden !!![]()
![]()
![]()
Ps staat ook in het toppicquote:Op maandag 7 november 2005 17:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Sorry APK, das mijn schuld, na de inventarisatie zaterdag ben ik perongeluk uitgegaan van een beginstand van 17 punten voor iedereen. Om de chaos niet groter te maken, wilde ik het niet weer terugdraaien en heb Lovebear gevraagd dit aan te passen.
quote:Op maandag 7 november 2005 17:37 schreef style het volgende:
[..]
Een van de weinige foto's van hem waar hij niet opstaat met een kop alsof hij zit te poepen
Ik ben juist bang dat Talpa hier niks van gaat uitzenden. Gaan ze het wel uitzenden, prima, geen sanctie.quote:Op maandag 7 november 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 7 november 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is idd wat er gebeurd in het huis...quote:Op maandag 7 november 2005 17:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is toch anders omdat ze in 1 huis zitten afgezonderd vd buitenwereld, en dus konstant met elkaar en alleen elkaar geconfronteerd worden.
Geen correctie, feedback van buitenaf, derden, geen afkoelperiodes, geen weglopen, niets.
Elkaar of iemand aanspreken vergt toch een zeker lef, en binnen zo'n huis, wat toch je hele wereld is even, heb je veel te verliezen en niet iedereen durft het dus aan, om eventueel alleen te komen staan.
Iedere scheet wordt een issue.
Hoe kleiner je wereldje, hoe belangrijker volkomen triviale zaken worden, hoe meer je erop gaat letten, hoe zwaarder je het de ander aanrekent.
Het moet wel degelijk in je karakter aanwezig zijn anders kan het er niet uitkomen.quote:Op maandag 7 november 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is idd wat er gebeurd in het huis...
Maar ik ga er ook vanuit dat je niet zomaar een volledige karakterwisseling doormaakt. Ik persoonlijk zou het nooit in m'n botte kop halen om te doen wat Nathalie vannacht deed. Dat betekent dus ook dat het er voorheen bij haar al inzat dat vernederende kleutergedrag... Hetzelfde met het roddelen van veel bewoners. Rob is behoorlijk venijnig af en toe en Roel wordt eng agressief als hij gedronken heeft. Lijkt me niet dat dit soort zaken ineens boven komen drijven....
In dat geval kan het dus best eens zijn dat BB dit keer geselecteerd heeft op dát soort types....quote:Op maandag 7 november 2005 17:41 schreef style het volgende:
[..]
Het moet wel degelijk in je karakter aanwezig zijn anders kan het er niet uitkomen.
Als het echt alleen aan de situatie zou liggen zouden we dit gedrag ook in eerdere BB's gezien hebben.
Jaaah dat hoop ik ook , en dat ze het ook aan Menno laten zien, mischien dat ie dan eindelijk eens een kerel wordt.............quote:Op maandag 7 november 2005 17:38 schreef Inca het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dit donderdag laten zien tijdens de live uitzending![]()
![]()
Dat zou heel goed kunnen. Dan zitten daar toch een goed stel mensen want dit had ik in het begin echt niet gezocht achter deze bewoners.quote:Op maandag 7 november 2005 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval kan het dus best eens zijn dat BB dit keer geselecteerd heeft op dát soort types....
Ik denk ook dat wanneer BB dit goed weergeeft het de bewoners weinig goed zal doen en de enige die hier als winnaar uit gaat komen is dan Menno. Die dombo's daar hebben dat niet in de gaten, maar die hebben dan ook niet het Hoe speel je het BB-spel boek gelezenquote:Op maandag 7 november 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |