quote:Je bent een lelijke graftak
Roddel tante.
Nicotine fabriek.
Als er spanning door onstaat tussen de bewoners levert het waarschijnlijk leuke tv op.quote:Op maandag 7 november 2005 17:08 schreef style het volgende:
Het is maar wat je leuk vindt. Ik kan er niets leuks aan ontdekken.![]()
Dat het leuke tv oplevert kan ik alleen maar met je eens zijn... Maar god, wat tenenkrommend zijn ze soms bezig zeg....quote:Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Als er spanning door onstaat tussen de bewoners levert het waarschijnlijk leuke tv op.
Dat merk je al aan de collectieve verontwaardigheid in dit topic.
Volgens mij allemaal afkomstig van haar 'nana love' fans....quote:Op maandag 7 november 2005 17:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat Nathalie helemaal geen fans heeft, maar bij de vorige exit kreeg ze wel veruit de meeste stemmen. Vreemd
Nog niet eigenlijk (ben ook wel wat gewend van de twee maanden die ik in dienst heb gezeten) maar dat komt ook omdat Menno nauwelijks reageert, zie ook het geval van liegende Joost.quote:Op maandag 7 november 2005 17:20 schreef flugeltje het volgende:
Vind jij bepaalde acties dan niet te ver gaan....?
Ik vond de aktie van Nathalie van vannacht vrij respectloos moet ik eerlijk toegeven...quote:Op maandag 7 november 2005 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Nog niet eigenlijk (ben ook wel wat gewend van de twee maanden die ik in dienst heb gezeten) maar dat komt ook omdat Menno nauwelijks reageert, zie ook het geval van liegende Joost.
Van mij mag de pleuris uitbreken in dat gekkenhuis.![]()
Het zal zeker interessante tv opleveren, maar ik vind het persoonlijk wel erg ver gaan nu.quote:Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Als er spanning door onstaat tussen de bewoners levert het waarschijnlijk leuke tv op.
Dat merk je al aan de collectieve verontwaardigheid in dit topic.
Die 2 zijn echt erg...quote:Op maandag 7 november 2005 17:24 schreef Byker het volgende:
Ingrid en Chantal zakken tot onder de pijn grens nu.
Mennoquote:Op maandag 7 november 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
En waar gaat het in de slaapkamer weer over???
Eens! Dit zijn geen grapjes meer, dit is iemand vernederen. En dan ook nog achter de rug om.quote:Op maandag 7 november 2005 17:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vond de aktie van Nathalie van vannacht vrij respectloos moet ik eerlijk toegeven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |