Laptop!! Shit, Bommie, daar hebben ze toch nog steeds niks tegen gevonden? Sterkte, jong!quote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik lig met laptop ziek op me nest ...
het staat me bij dat Chantal een keer zei dat ze er niet op gerekend had al op dinsdag het huis in te moeten.quote:Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Menno zegt dat het donderdag dag 80 is.
Het is echter dag 78 (als je die eerste woensdagavond als dag meetelt)
quote:Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Vooral die olijven, die vis ik er altijd als eerste tussenuit.![]()
Ze kwamen echt pas woensdagavond het huis in.quote:Op maandag 7 november 2005 15:36 schreef avonne het volgende:
het staat me bij dat Chantal een keer zei dat ze er niet op gerekend had al op dinsdag het huis in te moeten.
Dus met vandaag er bij 11 weken, plus, di, wo en do = 80
Ik vind het een schande dat je dat erbij moet zeggen, alsof speciaal met iets anders dan curry zou kunnen.quote:
Heyquote:Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef demins het volgende:
Ow, sorry!
![]()
Goede middag allemaal maar weer!
Schandalig!quote:Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
De melk is of niet in de vuilnisbak gegooid, of niet terug in de koelkast gezet
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb55513.JPG]afbeelding][/URL]
Eigenlijk was dit best een goeie grapquote:Op maandag 7 november 2005 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Laptop!! Shit, Bommie, daar hebben ze toch nog steeds niks tegen gevonden? Sterkte, jong!![]()
Ken er veel die speciaal met ketchup nemenquote:Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat je dat erbij moet zeggen, alsof speciaal met iets anders dan curry zou kunnen.![]()
Oh my god, they killed curry. You bastards!
Op station Den Haag CS mocht ik kiezen tussen curry of tomatensaus, en heette het toch gewoon speciaalquote:Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef Pinball het volgende:
Ik vind het een schande dat je dat erbij moet zeggen, alsof speciaal met iets anders dan curry zou kunnen.![]()
Oh my god, they killed curry. You bastards!
Ik ik ik ik ik !!quote:Op maandag 7 november 2005 15:40 schreef lovebear het volgende:
Ken er veel die speciaal met ketchup nemen
Den Haag....quote:Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op station Den Haag CS mocht ik kiezen tussen curry of tomatensaus, en heette het toch gewoon speciaal![]()
Overal in Dh mag je kiezenquote:Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op station Den Haag CS mocht ik kiezen tussen curry of tomatensaus, en heette het toch gewoon speciaal![]()
Vond het zelf ook wel een leuke binnenkomer... Dank je. Ik moet vandaag nog stemmen, dus wie weet..quote:Op maandag 7 november 2005 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit best een goeie grap![]()
- Ingrid komt er vandaanquote:
k vond 'm óók héél leuk.quote:Op maandag 7 november 2005 15:44 schreef demins het volgende:
[..]
Vond het zelf ook wel een leuke binnenkomer... Dank je. Ik moet vandaag nog stemmen, dus wie weet..
Ok schaam me voor Ingrid en Nathaliequote:Op maandag 7 november 2005 15:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
- Ingrid komt er vandaan![]()
- Nathalie komt er vandaan![]()
- ketchup op friet speciaal![]()
- van Barneveld![]()
- Deetman![]()
Ik vond hem ook goed trouwens.quote:Op maandag 7 november 2005 15:44 schreef demins het volgende:
Vond het zelf ook wel een leuke binnenkomer... Dank je. Ik moet vandaag nog stemmen, dus wie weet..
Te laat, Gert! Veeeel te laat!quote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
k vond 'm óók héél leuk.![]()
Ben een groot fan van Herman trouwens. Op mijn nachtkastje geen bijbel, maar die stapel van Chabot.
Ga nog regelmatig op bedevaart naar Dantzig en bestel dan een dubbele grand marnier met warme melk.
Dus ze heeft wèl goede eigenschappen!quote:Op maandag 7 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Dido is nog nooit in haar leven in Rotterdam geweest
Dantzigquote:Op maandag 7 november 2005 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
k vond 'm óók héél leuk.![]()
Ben een groot fan van Herman trouwens. Op mijn nachtkastje geen bijbel, maar die stapel van Chabot.
Ga nog regelmatig op bedevaart naar Dantzig en bestel dan een dubbele grand marnier met warme melk.
Ben er al jaren niet meer geweest... wat is er dan zo leuk aan DHquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vindt de Baya leuk...
Oh...mijn god.
Was wel een beetje te verwachten toch?quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid vindt de Baya leuk...
Oh...mijn god.
hee, IK heb óók punten te vergeven hè...quote:
Ik verwachtte eigenlijk dat Chantal ook wel naar de Baya ging, maar ze is er nog nooit geweest.quote:
Inderdaad want die snol willen we hier niet hebbenquote:
Tja waarom vind iemand die in Adam woont Adam zo leuk.quote:Op maandag 7 november 2005 15:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet meer geweest... wat is er dan zo leuk aan DH
quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tja waarom vind iemand die in Adam woont Adam zo leuk.
het is je stad waar je vandaan komt, de sfeer je bent t gewent zou niets anders willen
cleverquote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
hee, IK heb óók punten te vergeven hè...![]()
demins.. never be cleaver
Joh ik ben er nog nooit geweest!quote:Op maandag 7 november 2005 15:52 schreef demins het volgende:
[..]
DantzigJe valt nou wel vreselijk van je voetstuk!
![]()
Geeft niet lieverd is nog vroegquote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
dringt nu pas tot me door dat je er dus zelf vandaan komt
quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad want die snol willen we hier niet hebben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |