Neen, anders had ik wel gezegd: Ik heb zaterdag patat stoofvlees met picalilly en mosterd gegeten he....quote:
SCI: Slow Chat Investigation.quote:Op maandag 7 november 2005 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik neem die dubbele aflevering van SCI vandaag en volgende week maandag op.
En daarna ga ik het pas achter elkaar kijken, en spoel ik de reclameblokken door![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Menno zegt dat het donderdag dag 80 is.
Het is echter dag 78 (als je die eerste woensdagavond als dag meetelt)
Nou bij ons is dat namelijk wel met picalilly en mosterd. Net als een frietje flip, maar dan zonder curry dus eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, anders had ik wel gezegd: Ik heb zaterdag patat stoofvlees met picalilly en mosterd gegeten he....
![]()
patatje braakselquote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou bij ons is dat namelijk wel met picalilly en mosterd. Net als een frietje flip, maar dan zonder curry dus eigenlijk.
Hoe heet dubbel mayo, met tartaarsaus, uitjes en slagroom bij jullie?
Bij ons heet dat "niet te vreten "quote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou bij ons is dat namelijk wel met picalilly en mosterd. Net als een frietje flip, maar dan zonder curry dus eigenlijk.
Zodat de overige finalisten 2 dagen te vroeg hun kofers pakken.quote:Op maandag 7 november 2005 15:17 schreef teamlead het volgende:
klote Menno.. veel te veel met het spelletje bezig.. beetje proberen mensen op het verkeerde been te zetten.. bah wat een minne streek
HO! stoofvlees is stoofvlees. Dat is iets elementairs, universeels en laatste geruchten doen geloven dat zelfs de paus een heiligverklaring aan het patatje stoofvlees wil doen uitgaan.quote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanquote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wel fijne sfeer in de huiskamer.
Het gaat over de baby van Tan
HEAR HEAR!quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
Bestaat die combo echtquote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ik deze foto zie dat doet dit mij denken aan de WC verhalen vanmorgenquote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, anders had ik wel gezegd: Ik heb zaterdag patat stoofvlees met picalilly en mosterd gegeten he....
![]()
[afbeelding]
Ik zit op mijn werk en heb daar geen streams.quote:
Betreft dit een normale portie friet, zonder mayo en/of andere sauzen?quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik friet haal, neem ik er altijd 2 goulashkroktetten bij.
Dat kost in totaal 5 euro 30.
BLASFEMIE!quote:Op maandag 7 november 2005 15:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik deze foto zie dat doet dit mij denken aan de WC verhalen vanmorgen
quote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef Day het volgende:
Dido en Chantal zijn tegen elkaar aan het opbieden wiens afscheid erger was: die van Joss of die van Linda.
Nog steeds? Bah.quote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lig met laptop ziek op me nest ...quote:Op maandag 7 november 2005 15:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk en heb daar geen streams.
Wat is jouw excuus?
Nee.quote:
Zonderquote:Op maandag 7 november 2005 15:25 schreef Gert het volgende:
Betreft dit een normale portie friet, zonder mayo en/of andere sauzen?
Dan is die snackbar wel aan de prijs zeg!
Afzetters.
Zeker familie van Menno!
Beterschapquote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik lig met laptop ziek op me nest ...
quote:Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zonder
Want ik wil mijn mayonaise-friet verhouding zelf reguleren
Het is overigens wel een speciale internet-snackbar
Er is ook een tafel met 2 computers namelijk
dankje liefiequote:
Ja je weet niet wat sommige rare mensen op hun friet doenquote:Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee.(hoop ik)
Ik doe gewoon gezellig mee met offtopic geneuzel.
quote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wèl met streams dus?quote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
Ah, een 'kortjakje' dusquote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op maandag 7 november 2005 15:30 schreef Sanne het volgende:
Doe mij maar een patatje oorlog!
Geef mij maar patatje flip of speciaal met curryquote:Op maandag 7 november 2005 15:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Vooral die olijven, die vis ik er altijd als eerste tussenuit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |