Van mij mag Menno nu wel winnen, hoewel ik het in principe een saai & wat vervelend ventje vindt. Of anders misschien Joost of Lieske. Maar ook dat zou een zwaktebod zijn, want ik vind ze geen van drieën écht leuk of zo..quote:Op maandag 7 november 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo ziet het er idd uit... Maar dat is voor óns, de mensen die bijna iedere dag úren voor de streams zitten... Als je die achtergrondinfo niet hebt kwam Menno in deze uitzending over als iemand die een hoop opschudding veroorzaakt door mensen tegen elkaar op te zetten...
Rob vertrekt donderdag daarna Menno en daarna Lieske (gokje)quote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na deze uitzending weet ik zeker dat Rob donderdag vertrekt.
En wat er ook gebeurt: ik houd dat gevoel vast.
Goh: Pim, Wilders, Ayaan, Melkert....oplettuh, regie!! Waar blijft de censuur?![]()
ja hoor, er zijn vandaag 2 tennisballen gevonden en ingeleverd aan bb.quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik lees net op de talpa-site (op het forum) dat er tennisballetjes over de muur gegooid zijn... Ik weet alleen niet wat er op staat. En zo te merken hebben de bewoners nog niets door...
Vanmiddag al, hebben ze moeten inleveren. De namen van Ingrid en Nathalie stonden erop.quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik lees net op de talpa-site (op het forum) dat er tennisballetjes over de muur gegooid zijn... Ik weet alleen niet wat er op staat. En zo te merken hebben de bewoners nog niets door...
Bedoel je nieuwe tennisballen? Op de vorige stonden namen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Lieske moet blijven.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob vertrekt donderdag daarna Menno en daarna Lieske (gokje)
Politiek gelul in niet interessant zie weer te wachten op droge opmerking van lieske
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van deze vraag? (Serieus antwoord gewenst)quote:Op maandag 7 november 2005 20:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ok.... haar ouders/zijzelf ook? Of hield ze het vaag? Zal wel.
O jammer.... Ik kreeg heel ff het idee dat het teksten zouden zijn als "Nathalie goor wijf" o.i.d.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ja hoor, er zijn vandaag 2 tennisballen gevonden en ingeleverd aan bb.
er stond iets van groetjes enzo op... nix bijzonders..
Ik dus ook niet, heb het nooit begrepen. Ze houdt van toet-toet-toeter op de waterscooter...ze leest niet, heeft geen enkele culturele bagage...Nou ja, zal wel sexueel zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets vinden waarom ze bij elkaar zouden passen. Niks!
Snap het ook niet. Pim was gewoon goed en had heel wat kunnen veranderen in nederland....quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van deze vraag? (Serieus antwoord gewenst)
natuurlijk moet lieske blijven maar ik denk niet dat ze haalt.quote:
Er is ook niks, niet van Dido's kant. Dit is gebeurt na haar 3 nominaties, ze voelde zich hartstikke verneukt en in de rug gestoken, het hele huis kon niets meer goed doen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets vinden waarom ze bij elkaar zouden passen. Niks!
Maakt dat wat uit?quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van deze vraag? (Serieus antwoord gewenst)
Ik vond ook niet direct dat Menno in een kwaad daglicht werd gesteld, zijn reactie tegenover Ingrid over de zoen en in bed kruipen zette de zaken wel weer duidelijk in perspectief.quote:Op maandag 7 november 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof ze zich allemaal zó druk lopen te maken om niks terwijl Menno gewoon relaxed blijft.
Ik hoop niet dat dat m'n 'gekleurde bril' is.
Precies mijn theoriequote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er is ook niks, niet van Dido's kant. Dit is gebeurt na haar 3 nominaties, ze voelde zich hartstikke verneukt en in de rug gestoken, het hele huis kon niets meer goed doen.
Dan is Roel een héel makkelijke uitweg. Let maar op, na donderdag laat ze 'm weer links liggen, met een mooie smoes dat ze na het huis wil ontdekken wat haar échte gevoelens voor 'm zijn.
Joost het gelijk afzwakken en er achteraan ..."er wonen wel zo'n miljoen moslims in Nederland"quote:Op maandag 7 november 2005 20:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno noemt de AEL een gevaarlijke partij.
Als ze dat doet dan is ze niet meer geloofwaardig....quote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er is ook niks, niet van Dido's kant. Dit is gebeurt na haar 3 nominaties, ze voelde zich hartstikke verneukt en in de rug gestoken, het hele huis kon niets meer goed doen.
Dan is Roel een héel makkelijke uitweg. Let maar op, na donderdag laat ze 'm weer links liggen, met een mooie smoes dat ze na het huis wil ontdekken wat haar échte gevoelens voor 'm zijn.
Je wilt toch niet beweren dat ze dat nu wel isquote:Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
Als ze dat doet dan is ze niet meer geloofwaardig....
Chantal Nath Roel en Dido zijn ook niet meer te handhaven oprotten met die gasten.quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rob moet gewoon weg, hij is niet meer te handhaven voor de streamers.....
Of ze hem links laat liggen weet ik niet, denk dat het wel meer richting "maatjes" (quote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze morgen het stukje uitzenden van het innige slowdansen van Menno en Ingrid (gisteren).quote:Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond ook niet direct dat Menno in een kwaad daglicht werd gesteld, zijn reactie tegenover Ingrid over de zoen en in bed kruipen zette de zaken wel weer duidelijk in perspectief.
Ik vond Menno er beter af komen dan Dido (en terecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |