Zo ziet het er idd uit... Maar dat is voor óns, de mensen die bijna iedere dag úren voor de streams zitten... Als je die achtergrondinfo niet hebt kwam Menno in deze uitzending over als iemand die een hoop opschudding veroorzaakt door mensen tegen elkaar op te zetten...quote:Op maandag 7 november 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof ze zich allemaal zó druk lopen te maken om niks terwijl Menno gewoon relaxed blijft.
Ik hoop niet dat dat m'n 'gekleurde bril' is.
Ja, dat viel me ook al op en ik werd er wel wat sip van. Als je de uitzending bekeek leek het inderdaad alsof Menno echt heel erg was.quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Ze laten ten eerste niets zien van het gebash, en wat ze wél laten zien brengen ze zó in beeld alsof de bewoners gelijk hebben....
quote:Op maandag 7 november 2005 20:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat gevoel hield ik over aan de uitzending vandaar mijn vraag ....ben kleurenblind namelijk![]()
'quote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef versabommie het volgende:
zo dan ! Menno doet gewoon mee met een politieke discussie
bij mij heeft die punten gescoord want hij vin kasthomo Wouter Bos ook he-le-maal nix!
Kunnen ze het argument van Menno doet er niet aan mee ook niet meer gebruiken![]()
Ok.... haar ouders/zijzelf ook? Of hield ze het vaag? Zal wel.quote:
Ik heb een poging gewaagd. Maar tsja...ze maakt het iemand ook wel heel erg moeilijk om haar leuk te vinden.quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef MissX het volgende:
Dat is wat ik dus net zat te bedenken er is gewoon helemaal niemand in NL die haar aardig vindt. Best zielig eigenlijk, vooral omdat ze zelf denkt dat er wel mensen zijn die haar leuk vinden
Rob moet gewoon weg, hij is niet meer te handhaven voor de streamers.....quote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na deze uitzending weet ik zeker dat Rob donderdag vertrekt.
En wat er ook gebeurt: ik houd dat gevoel vast.
Goh: Pim, Wilders, Ayaan, Melkert....oplettuh, regie!! Waar blijft de censuur?![]()
Ik kan helemaal niets vinden waarom ze bij elkaar zouden passen. Niks!quote:Op maandag 7 november 2005 20:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Roel en Dido intellectueel gezien totaal niet bij elkaar passen...Dido krijgt koppijn en wordt moe van nadenken
Van mij mag Menno nu wel winnen, hoewel ik het in principe een saai & wat vervelend ventje vindt. Of anders misschien Joost of Lieske. Maar ook dat zou een zwaktebod zijn, want ik vind ze geen van drieën écht leuk of zo..quote:Op maandag 7 november 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo ziet het er idd uit... Maar dat is voor óns, de mensen die bijna iedere dag úren voor de streams zitten... Als je die achtergrondinfo niet hebt kwam Menno in deze uitzending over als iemand die een hoop opschudding veroorzaakt door mensen tegen elkaar op te zetten...
Rob vertrekt donderdag daarna Menno en daarna Lieske (gokje)quote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na deze uitzending weet ik zeker dat Rob donderdag vertrekt.
En wat er ook gebeurt: ik houd dat gevoel vast.
Goh: Pim, Wilders, Ayaan, Melkert....oplettuh, regie!! Waar blijft de censuur?![]()
ja hoor, er zijn vandaag 2 tennisballen gevonden en ingeleverd aan bb.quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik lees net op de talpa-site (op het forum) dat er tennisballetjes over de muur gegooid zijn... Ik weet alleen niet wat er op staat. En zo te merken hebben de bewoners nog niets door...
Vanmiddag al, hebben ze moeten inleveren. De namen van Ingrid en Nathalie stonden erop.quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik lees net op de talpa-site (op het forum) dat er tennisballetjes over de muur gegooid zijn... Ik weet alleen niet wat er op staat. En zo te merken hebben de bewoners nog niets door...
Bedoel je nieuwe tennisballen? Op de vorige stonden namen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |