Weet jij dan wanneer dat gesprek precies is geweest? Of het misschien hypothetisch was?quote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost heeft Menno dan wel niet naar binnen zien gaan. Maar hij wist wél dat Menno door zou gaan...![]()
Vergeet niet Cuall dat Joost Menno in die week helemaal verbaal heeft afgefikt achter zijn rug om en dat ie daarna als een schoothondje achter hem aan liep. Joos is misschien geen keiharde leugenaar, een slijmjurk annex huichelaar en allemansvriend is het wel. Zie maar eens hoe hij nu weer is omgeturnd na de opmerkingen van Dido en Naat gisteren.quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Het trieste is dat Joost sindsdien als keiharde leugenaar te boek staat hier. Ik heb echt mijn best gedaan om dit te ontkrachten, maar tegen deze meute hier was ik niet opgewassen![]()
OK ik doe het nog 1x, de contxt was echt anders dan werd gebracht er is heel erg in geknipt.quote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost heeft Menno dan wel niet naar binnen zien gaan. Maar hij wist wél dat Menno door zou gaan...![]()
Allemansvriend is hij zeker en hij wil het iedereen naar de zin maken.quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeet niet Cuall dat Joost Menno in die week helemaal verbaal heeft afgefikt achter zijn rug om en dat ie daarna als een schoothondje achter hem aan liep. Joos is misschien geen keiharde leugenaar, een slijmjurk annex huichelaar en allemansvriend is het wel. Zie maar eens hoe hij nu weer is omgeturnd na de opmerkingen van Dido en Naat gisteren.
Dat was nog vóór Menno de kamer inging.... En de discussie was ff heftig genoeg om niet 'hypothetisch' te zijn. Menno wilde namelijk eigenlijk met Joost samen doorwerken. Joost wilde niet en zei dus: "Als jij nog een paar uur doorwilt moet je dat doen, maar ik ga nu ff slapen"quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Weet jij dan wanneer dat gesprek precies is geweest? Of het misschien hypothetisch was?
Hoe duf Joost toen was?
Ja, allemaal leuk en wel. Ik heb de theorie dat Joost te moe en te duf was ook voorbij zien komen. Maar ik blijf erbij: hij zei heel stellig in de bonenkamer dat hij zoiets nooit had gezegd, sterker nog hij zei dat hij Menno helemaal niet gezien en niet gesproken had die nacht.quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Weet jij dan wanneer dat gesprek precies is geweest? Of het misschien hypothetisch was?
Hoe duf Joost toen was?
Rob, Joost en Menno kwamen uit de damesslaapkamer na de discussie van stoppen en eerst 2 uur gaan slapen. In algemene zin werd er nog wat over door gegaan. Joost was net uit zijn bed gekomen door alle comotie en reageerde op zowel Rob als Menno.quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hoe duf Joost toen was?
Natuurlijk was het voor Menno de kamer inging, maar hoeveel tijd wel niet , daarvoor? Toen hij de kamer inging lag Joost al lang weer te slapen.quote:Op maandag 7 november 2005 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was nog vóór Menno de kamer inging.... En de discussie was ff heftig genoeg om niet 'hypothetisch' te zijn. Menno wilde namelijk eigenlijk met Joost samen doorwerken. Joost wilde niet en zei dus: "Als jij nog een paar uur doorwilt moet je dat doen, maar ik ga nu ff slapen"
Ik zeg daarbij niet dat Joost achterbaks is ofzo... Misschien is hij het gewoon wel vergeten.
Maar het is niet te ontkennen dát het gezegd is en bekend was bij Joost. Menno neemt het Joost overigens helemaal niet kwalijk...
Ik wil Joost ook zeker niet schoonpraten van roddelen en achterklap, maar de verwijten van keiharde leugenaar kloppen echt niet.quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergeet niet Cuall dat Joost Menno in die week helemaal verbaal heeft afgefikt achter zijn rug om en dat ie daarna als een schoothondje achter hem aan liep. Joos is misschien geen keiharde leugenaar, een slijmjurk annex huichelaar en allemansvriend is het wel. Zie maar eens hoe hij nu weer is omgeturnd na de opmerkingen van Dido en Naat gisteren.
nou, assedanmehuhnsinbegin.. Wejeuhdanbeginsedusennuh noudatdusjah.quote:Op maandag 7 november 2005 19:20 schreef TheVulture het volgende:
En Ingrid is weer eens niet te volgen
Het gaat er dus om dat Joost ontkende dat dat gesprek er überhaupt is geweest.quote:Op maandag 7 november 2005 19:24 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Natuurlijk was het voor Menno de kamer inging, maar hoeveel tijd wel niet , daarvoor? Toen hij de kamer inging lag Joost al lang weer te slapen.
En heftig vond ik het gesprek niet, ik heb nog nooit zo'n duf, slaperig gesprek gehoord.
Dat er een gesprek is geweest tussen die twee ontken ik ook niet maar door het manipuleren van BB over het binnengaan van de kamer in het bijzijn van Joost, ben ik ook gaan twijfelen of BB het gesprek niet enigszins vervormd heeft.
Een leugenaar is Joost volgens mij echt niet.
quote:
Nog ze zullen een keer genomineerd gaan worden.quote:Op maandag 7 november 2005 19:32 schreef Byker het volgende:
De arrogantie van Cantal en Ingrid straalt er van af.
Omdat ze niet genomineerd staan, voelen ze zich echt onontastbaar.
behalve die van lieske die had het over pikken.quote:Op maandag 7 november 2005 19:33 schreef Day het volgende:
Ik wil de regie nog even uit het diepste van mijn hart bedanken dat ze Natte Lie's geluid tijdens het eten hebben uitgezet.![]()
Jammer dat helemaal uitzetten, of beter nog, haar gewoon dat huis uitpleuren niet kan.
dat scheelt een stuk maar voor de zekerheid heb ik mijn raam maar gesloten ik woon er te dicht bijquote:Op maandag 7 november 2005 19:33 schreef Day het volgende:
Ik wil de regie nog even uit het diepste van mijn hart bedanken dat ze Natte Lie's geluid tijdens het eten hebben uitgezet.![]()
Jammer dat helemaal uitzetten, of beter nog, haar gewoon dat huis uitpleuren niet kan.
Day, dit is zelfs nog ouder dan het bed-incident van naad vannacht..quote:Op maandag 7 november 2005 19:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en wel. Ik heb de theorie dat Joost te moe en te duf was ook voorbij zien komen. Maar ik blijf erbij: hij zei heel stellig in de bonenkamer dat hij zoiets nooit had gezegd, sterker nog hij zei dat hij Menno helemaal niet gezien en niet gesproken had die nacht.
Als achteraf blijkt dat dat dus wel zo was, ben je niet eerlijk, klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |