ja duidelijk te hoog!!quote:Op maandag 7 november 2005 18:53 schreef Day het volgende:
Dido geeft aan dat ze, ondanks dat ze hem niet meer zo mag, het gemeen van Ingrid vond dat ze Menno voor lul zetten toen ze met hem aan het dansen was. Ze zegt er ook nog even bij dat het wel voor iedereen te zien is. Naat zit instemmend te knikken en te ja-en en valt langzaam stil.
Zou het lanzaam tot haar doordringen dat haar kutstreek van afgelopen nacht ook door iedereen te zien was?
Of schat ik haar nu te hoog in?
Dat is dus precies wat mij opviel... Ze viel écht stil.quote:Op maandag 7 november 2005 18:53 schreef Day het volgende:
Dido geeft aan dat ze, ondanks dat ze hem niet meer zo mag, het gemeen van Ingrid vond dat ze Menno voor lul zetten toen ze met hem aan het dansen was. Ze zegt er ook nog even bij dat het wel voor iedereen te zien is. Naat zit instemmend te knikken en te ja-en en valt langzaam stil.
Zou het lanzaam tot haar doordringen dat haar kutstreek van afgelopen nacht ook door iedereen te zien was?
Of schat ik haar nu te hoog in?
Oh cuall, ben ik even blij. Ik dacht dat ik de enige was die die manipulatie had gezien.quote:Op maandag 7 november 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Bunnyma ik heb het ook gezien en hier aangegeven, maar ze wilden me niet geloven, dus ben ik er maar over opgehouden
En terecht.quote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
Normaal ben ik te bescheiden , maar ik vond hem idd leuk genoeg om hier nogmaals te plaatsen ja .
![]()
OK, dan ben ik dus niet gek (na Yantjes' beschuldigingen begon ik aan mezelf te twijfelenquote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat mij opviel... Ze viel écht stil.
Net als met de appletaart van Mennoquote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Rob kan het echt niet hebben als iemands anders eens iets doet...
Oe wat een lekker sla...
Joost; Ja die heeft Joost gemaakt...
Rob: maar die saus heb IK gemaakt hoor...
Tjongejong...
een grote kleuter is het... en Michelle maar trots zijn op dat misbakselquote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Oe wat een lekker sla...
Tjongejong...
ze zou een goede inboorling zijn iddquote:Op maandag 7 november 2005 19:00 schreef henk.jansen het volgende:
Wat een oorbellen heeft die Chantal, ik mis alleen zo'n halsketting met allemaal van die ringen en een cd in haar onderlip
Vergeet zijn befaamde toneelstukjes en prachtige (zelfgemaakte) liederen niet.quote:Op maandag 7 november 2005 19:02 schreef bunnyma het volgende:
Roel meldde ook nog dat Rob wel van geintjes hield.
Ik ben benieuwd wat voor geintjes dan? Volgens mij alleen maar Menno zwartmaken en pesten.
En het gebeurde nog 'n keer.quote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Oe wat een lekker sla...
Tjongejong...
Groeten uit de rimboe had een beter programma voor haar geweest maar dan niet als bezoekerquote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef TheVulture het volgende:
ze zou een goede inboorling zijn idd
Idd, leuk bedacht hoor!quote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
Normaal ben ik te bescheiden , maar ik vond hem idd leuk genoeg om hier nogmaals te plaatsen ja .
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef TheVulture het volgende:
ze zou een goede inboorling zijn idd
Idd geniaal. Goed dat je hem nog eens plaatstequote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
[quote]Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Zw0rld het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/dido24.jpg]afbeelding][/URL]
Hoe zou ze de troonrede doen
[[url=http://www.filedump.nl/files/Dido2.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Geintje van Rob, na de verloren sms ronde wijs maken dat hij uiteindelijk toch als winnaar uit de bus was gekomen. Vrienden die vergeten waren te stemmen, dat hij het tegen een nieuwe bewoner moest opnemen, en ga zo maar door. Dat zijn Rob zijn geintjes, alleen ik snap ze nietquote:Op maandag 7 november 2005 19:02 schreef bunnyma het volgende:
Roel meldde ook nog dat Rob wel van geintjes hield.
Ik ben benieuwd wat voor geintjes dan? Volgens mij alleen maar Menno zwartmaken en pesten.
nog een extra reden om hem weg te hebben, er waren er nog niet genoegquote:Op maandag 7 november 2005 19:03 schreef flugeltje het volgende:
Wat zal het leuk gaan worden in de keuken als Rob eenmaal verdwenen is....
quote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef AnTjUh het volgende:
Eigenlijk moet Menno zeggen die kaassaus is niet te vreten!!!!!!
quote:Op maandag 7 november 2005 19:03 schreef flugeltje het volgende:
Wat zal het leuk gaan worden in de keuken als Rob eenmaal verdwenen is....
Niet waar dat Haagse gezin was daar mochten alleen de mannen zich wassenquote:
Brrr...hij is vanavond ook van plan een toneelstukje te doen. Zei hij vanmiddag.quote:Op maandag 7 november 2005 19:04 schreef Day het volgende:
[..]
Vergeet zijn befaamde toneelstukjes en prachtige (zelfgemaakte) liederen niet.
Het trieste is dat Joost sindsdien als keiharde leugenaar te boek staat hier. Ik heb echt mijn best gedaan om dit te ontkrachten, maar tegen deze meute hier was ik niet opgewassenquote:Op maandag 7 november 2005 18:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh cuall, ben ik even blij. Ik dacht dat ik de enige was die die manipulatie had gezien.
( opgelucht smilie)
Ligt aan Mennoquote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef luciano het volgende:
Is FOK weer traag , of ligt het aan MIJ ! ?
Dan wel Dido natuurlijk, dat is de plak tussen Nathalie en Roel. Die twee zouden anders echt niet met elkaar praten.quote:Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef egmo het volgende:
het zou leuk zijn als één van de drie-eenheid: Dido, Roel en Natte-lie het huis zou moeten verlaten
Joost heeft Menno dan wel niet naar binnen zien gaan. Maar hij wist wél dat Menno door zou gaan...quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Het trieste is dat Joost sindsdien als keiharde leugenaar te boek staat hier. Ik heb echt mijn best gedaan om dit te ontkrachten, maar tegen deze meute hier was ik niet opgewassen![]()
Hopen dat ie bij deze exit wéér zijn benen achterlaat, kunnen ze daar nog een keer soep van trekken.quote:Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef bunnyma het volgende:
en alle boodschappen die halvewege de week al op zijn. Laatste dagen van de week niets meer te eten.
![]()
Hoezo geen leugenaar?quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Het trieste is dat Joost sindsdien als keiharde leugenaar te boek staat hier. Ik heb echt mijn best gedaan om dit te ontkrachten, maar tegen deze meute hier was ik niet opgewassen![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Oe wat een lekker sla...
Tjongejong...
Tuurlijk wel, ze zijn bijna familie....quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan wel Dido natuurlijk, dat is de plak tussen Nathalie en Roel. Die twee zouden anders echt niet met elkaar praten.
JIJ!!!!! niet ??quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 19:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hopen dat ie bij deze exit wéér zijn benen achterlaat, kunnen ze daar nog een keer soep van trekken.![]()
Met de appeltaart van Menno was nóg leuker...quote:Op maandag 7 november 2005 19:12 schreef cuall het volgende:
[..]
ja eigenlijk is het te triest voor woorden dat je je zo opstelt als kerel van 44
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |