Euhmmm Ja... nou ze geeft wel aan dat haar nominatie op zich nog niet zo erg is maar ze vindt het vevelend als mensen achter haar rug om praten... ze heeft ook al diverse malen aangegeven aan de bewoners dat als er problemen zijn, dat ze het haar gewoon in het gezicht moeten zeggen!quote:Op maandag 7 november 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat ze dat nu wel is
Ik kan er best mee leven om idd vanaf nu alleen nog een huis te hebben met Menno, Josti, Lieske in het huis....Dido ertussen lijkt me trouwens ook wel gaaf ...en dan hopen dat Menno dido gaat bonen en roel dit in rotjeknor kan toezienquote:Op maandag 7 november 2005 20:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal Nath Roel en Dido zijn ook niet meer te handhaven oprotten met die gasten.
Ze kwam er vanavond op tv anders redelijk goed uit. Misschien hebben ze door dat het eruit proberen te krijgen van Lieske een hopeloze zaak isquote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
natuurlijk moet lieske blijven maar ik denk niet dat ze haalt.
Talpa gaat er wel voor zorgen dat ze finale niet haalt.
Ja, ik zei in een ander topic al: zeker weten dat het na morgen alleen tussen Menno en Rob gaat.quote:Op maandag 7 november 2005 20:35 schreef Aventura het volgende:
Plus...Dido gokt erop dat de kijker wel wat gefrobel wil zien zodat ze haar niet wegstemmen. Ze is keihard!
Dat dacht Linda (en in een ver verleden Sabine) ookquote:Op maandag 7 november 2005 20:35 schreef Aventura het volgende:
Plus...Dido gokt erop dat de kijker wel wat gefrobel wil zien zodat ze haar niet wegstemmen. Ze is keihard!
Dat dat muisje maar moge winnen, de enige die me niet irriteert eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2005 20:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal Nath Roel en Dido zijn ook niet meer te handhaven oprotten met die gasten.
Is ze dat nu nog wel dan? Ze geil Roel de hele tijd op, maar op het moment dat Roel dan meer wil (zoals een kusje) draait ze zich af.quote:Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als ze dat doet dan is ze niet meer geloofwaardig....
Je schat Roel hoog inquote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, ik zei in een ander topic al: zeker weten dat het na morgen alleen tussen Menno en Rob gaat.
Ze had kunnen weten dat zo'n tactiek niet werkt...quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, ik zei in een ander topic al: zeker weten dat het na morgen alleen tussen Menno en Rob gaat.
Ze moeten echt alleen nog maar bedscenes laten zien de komende week om roel en rob nog positief in beeld te krijgen want de afgelopen dagen sinds donderdag liegen er niet om ...quote:
In de reguliere uitzending gaf dido ook aan dat ze een ijskoniging is en dat ze steeds zeiquote:Op maandag 7 november 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ze dat nu nog wel dan? Ze geil Roel de hele tijd op, maar op het moment dat Roel dan meer wil (zoals een kusje) draait ze zich af.
wordt gewoon gek van die gluipers ik hoop dat dit geroddel nog kei hard wordt afgestraftquote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan er best mee leven om idd vanaf nu alleen nog een huis te hebben met Menno, Josti, Lieske in het huis....Dido ertussen lijkt me trouwens ook wel gaaf ...en dan hopen dat Menno dido gaat bonen en roel dit in rotjeknor kan toezien![]()
Rob en bedscenes klinkt leuk zoquote:Op maandag 7 november 2005 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze moeten echt alleen nog maar bedscenes laten zien de komende week om roel en rob nog positief in beeld te krijgen want de afgelopen dagen sinds donderdag liegen er niet om ...
Persoonlijk niet hoorquote:
Het is te hopen lieske nog lang blijft.quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kwam er vanavond op tv anders redelijk goed uit. Misschien hebben ze door dat het eruit proberen te krijgen van Lieske een hopeloze zaak is
Ja, dat vrees ik ook. Keihard. Maar of ze 'm snel hard zal laten vallen weet ik niet. Tot het einde is Roel natuurlijk een goede bliksemafleider. Maar uit het huis? Hoppa, weg!quote:Op maandag 7 november 2005 20:35 schreef Aventura het volgende:
Nee hoor. Als Lieske iets niet moet doen is het haar mond houden.quote:
Heel naar trekje. Joost hoeft maar éen keer te zeggen dat hij haar te braaf vindt (tegen een ander) en heeft direct een dikke min achter z'n naam. Omdat 'ie het niet in haar gezicht zegt. En wat doet ze zelf? Wat een schijnheil is het geworden....quote:Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze had kunnen weten dat zo'n tactiek niet werkt...
Beter is om underdog te spelen. Ze had de nominaties met opgeheven hoofd moeten accepteren en het verder bij moeten laten. Ze had zich zeker niet zo moeten laten kennen. Ironisch genoeg heeft ze het zelf wel altijd over 'je moet je niet zo laten kennen' wanneer het een ander betreft
quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan er best mee leven om idd vanaf nu alleen nog een huis te hebben met Menno, Josti, Lieske in het huis...Dido ertussen lijkt me trouwens ook wel gaaf ...en dan hopen dat Menno dido gaat bonen en roel dit in rotjeknor kan toezien![]()
Hoezo? Er is geen zak gebeurd hoor. Siso maakt hem alleen gek en als ze beet heeft kan hij het verder shaken.quote:Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Persoonlijk niet hoormaar de beelden van morgen zijn mijns inziens voldoende voor een uitstel van iig 2 weken.
hotlinking disabled.quote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/655/chantal060zh.th.jpg]afbeelding][/URL]
NEEM MIJ, IK BEN GEWILLIG....
Who is Siso.quote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Er is geen zak gebeurd hoor. Siso maakt hem alleen gek en als ze beet heeft kan hij het verder shaken.
Denk ik dus ook. Menno en Dido zijn vrij populair, verwacht ik, hoewel Dido wel eens flink kan dalen deze week.quote:
Jouw liefde voor Lieske delen we Scan..but, soms sla je door hoor, er zijn momenten dat ook Lieske van mij haar waffel mag houdenquote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als Lieske iets niet moet doen is het haar mond houden.
quote:Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=23) state=1 in /home/image/www/img/banned.png on line 53
Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=31) state=1 in /home/image/www/img/banned.png on line 53
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/image/www/img/banned.png on line 53
Hoezo? Ik vind alleen niet dat ze haar mond moet houden. Ik zeg niet dat ik het heel prettig vind om te moeten aanhoren soms, maar haar mond houden moet ze zeer zeker niet.quote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef Djoj het volgende:
[..]
Jouw liefde voor Lieske delen we Scan..but, soms sla je door hoor
quote:Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Who is Siso.
Heb jij een extra stream Scan
dan is die kamer tenminste binnen een paar weken LEEG!quote:Op maandag 7 november 2005 18:48 schreef AnTjUh het volgende:
Nathalie wil met Dido de slaapkamer ff anders indelen
zodat hun "groepje"op 1 kamer ligt
Herkansing:quote:Op maandag 7 november 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hotlinking disabled.
Geen foto te zien helaas.
Nepdrollen voor Rob.quote:Op maandag 7 november 2005 20:56 schreef Bocaj het volgende:
Wat is Dido nu aan het doen?
Ik zie het nu ookquote:Op maandag 7 november 2005 20:57 schreef Aventura het volgende:
Een nepdrol aan het maken? Jezus wat kinderachtig.
Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=23) state=1 in /home/image/www/img/banned.png on line 53quote:Op maandag 7 november 2005 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herkansing:
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/7594/chantal064bm.th.jpg]afbeelding][/URL]
NEEM MIJ, IK BEN GEWILLIG!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |