Be my guest, the floor is all yours!!!quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef MissX het volgende:
weet je wat ik me net gewoon bedacht. Dat er hier helemaaaal niemand is die Chantal sympathiek vind. Ik ben echt nog nooit iemand hier tegen gekomen die positief is over der.
Voor Tanja hadden we Peter en nog wat andere mensen die der sympathiek vonden. Voor Rob hebben we nu yantjesEn voor iedere bewoner zijn er eik wel wat mensen die ze leuk vinden. Maar voor Chantal gewoon helemaal niemand
![]()
ja, slaat echt nergens op die uitzending.quote:Op maandag 7 november 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Okay, het is duidelijk nu... Van Hummie mag Menno ook ver(t)rekken...
want?quote:Op maandag 7 november 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Okay, het is duidelijk nu... Van Hummie mag Menno ook ver(t)rekken...
Ze laten ten eerste niets zien van het gebash, en wat ze wél laten zien brengen ze zó in beeld alsof de bewoners gelijk hebben....quote:
Kon het toch proberen, moet toch iemand in Nl zo gek zijn?quote:
In de reguliere uitzending werd Menno behoorlijk in een kwaad daglicht gezet....quote:
Ik heb het vermoeden dat ze dat later deze week wel rechtbreien...:)quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze laten ten eerste niets zien van het gebash, en wat ze wél laten zien brengen ze zó in beeld alsof de bewoners gelijk hebben....
Zei ze dat??quote:Op maandag 7 november 2005 19:45 schreef Aventura het volgende:
Heel Lieskes familie had Pim Fortuyn gestemd
Dat is wat ik dus net zat te bedenken er is gewoon helemaal niemand in NL die haar aardig vindt. Best zielig eigenlijk, vooral omdat ze zelf denkt dat er wel mensen zijn die haar leuk vindenquote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kon het toch proberen, moet toch iemand in Nl zo gek zijn?
![]()
Het kwam op mij over alsof ze zich allemaal zó druk lopen te maken om niks terwijl Menno gewoon relaxed blijft.quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze laten ten eerste niets zien van het gebash, en wat ze wél laten zien brengen ze zó in beeld alsof de bewoners gelijk hebben....
Ik heb ook postuum op hem gestemd. (eerbetoon!)quote:
Dat gevoel hield ik over aan de uitzending vandaar mijn vraag ....ben kleurenblind namelijkquote:Op maandag 7 november 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof ze zich allemaal zó druk lopen te maken om niks terwijl Menno gewoon relaxed blijft.
Ik hoop niet dat dat m'n 'gekleurde bril' is.
Ze heeft groot gelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef Aventura het volgende:
Dido is echt een rancuneuze biatch aan het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |