Nou, geen zak gebeurt... voldoende om de aandacht vast te houden/nieuwsgierigheid te wekken, en dus stemmen te krijgen. Denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Er is geen zak gebeurd hoor. Siso maakt hem alleen gek en als ze beet heeft kan hij het verder shaken.
Wat is ditquote:
still nothingquote:Op maandag 7 november 2005 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herkansing:
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/7594/chantal064bm.th.jpg]afbeelding][/URL]
NEEM MIJ, IK BEN GEWILLIG!![]()
een nep drol gemaakt door didrolquote:Op maandag 7 november 2005 21:02 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Wat is dit
Wil ik het eigenlijk wel weten![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=108535
Linda aan het chatten
ben jij wel eens nuchter?quote:
wat heb jij er nou ingetypt? lolquote:
Op wie stem je bakellende ?quote:Op maandag 7 november 2005 21:12 schreef muizemeis het volgende:
hallo allemaal
ben nog ff aan het stemmen hoor!!
Yup. Zij kan het weten.quote:Op maandag 7 november 2005 21:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wat heb jij er nou ingetypt? lol
hoe lang is de slang van Roel?![]()
Ze wil niet teveel zoenen met Roel want anders gaat het op een relatie lijken... zegt ze...quote:Op maandag 7 november 2005 21:14 schreef Giggio het volgende:
Vieze Dildo.... oprotten!!!!
doe maar... Roel is ook een watje... maar denkt ze nu echt dat de kijkers hierin trappen??
Robinson, de bouw of één van die andere BB clones wellicht?quote:Op maandag 7 november 2005 21:22 schreef wickie het volgende:
Goedenavond.
Is iedereen aan het chatten met Linda ofzo?? Of is het gewoon inmens saai in het huis (ik heb de streams niet aan)??
quote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef Ferdii het volgende:
linda antwoorde op mijn vraag in de chat dat ze niet aan de lul van roel heeft gezeten
ja hoor Linda en ik geloof ook nog in Sinterklaasquote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef Ferdii het volgende:
linda antwoorde op mijn vraag in de chat dat ze niet aan de lul van roel heeft gezeten
Morgen in de uitzending....quote:
Hoi, hoiquote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:people
Daar ben ik weer, hebben jullie me gemist
Zijn er de afgelopen twee uur nog schokkende zaken gebeurd?
Hoiquote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:people
Eigenlijk wel ja, er wordt hier haast niet meer geschrevenquote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:people
Wie is uquote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:
wou het net aan jou vragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |