quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
quote:n het Talpa programma De Wedstrijden wist Wilfred Genee te vertellen dat PSV een eerste optie heeft om Klaas Jan Huntelaar te kopen van SC Heerenveen. De spits was eerder jeugdspeler van de Einhovense club. Er is veel interesse in de aanvaller van de Friese club.
Hij werd de laatste weken in verband gebracht met AZ, Ajax, Feyenoord en ook het Italiaanse Fiorentina.
De voorzitter van Heerenveen wilde in het programma het gerucht niet bevestigen. Maar hij ontkende het ook niet. Hij vertelde wel dat zijn club een forse prijs zal vragen voor Huntelaar.
Ik heb hier al eerder van gehoord en ik hoop eigenlijk dat PSV ook een aandeel van zijn tranferopbrengsten heeft bedongen. Krijgen we mooi geld van Ajaxquote:Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef Joenes het volgende:
Je bent een 6 vergeten in de TT
ander nieuws:
[..]
dat is een mooie bijkomstigheid jaquote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik heb hier al eerder van gehoord en ik hoop eigenlijk dat PSV ook een aandeel van zijn tranferopbrengsten heeft bedongen. Krijgen we mooi geld van Ajax
Dat wist wilfred genee helemaal niet te vertellen. Hij vroeg alleen wat er waar van was. Zo brengen ze het net alsof Wilfred het bracht als een feit.quote:Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef Joenes het volgende:
Je bent een 6 vergeten in de TT
ander nieuws:
[..]
psies.quote:Op maandag 7 november 2005 14:57 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat wist wilfred genee helemaal niet te vertellen. Hij vroeg alleen wat er waar van was. Zo brengen ze het net alsof Wilfred het bracht als een feit.
hoeft niet raar te zijn, ligt eraan hoe dat verlies is opgebouwd. Er kan bijvoorbeeld nog steeds meer geld binnenkomen dan uitgaan terwijlj e verlies hebtquote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Spideyman het volgende:
Het AD schrijft dat PSV afgelopen seizoen heeft agesloten met een verlies van 10 miljoen.
Raarrrrr
Dat wel, maar niet dat vorig seizoen met al die CL-gelden en transfers het verlies toch heeft doen oplopen naar 10 miljoen.quote:Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat PSV er financieel niet al te florisant voorstaat is toch algemeen bekend?
Dat mag je dan es gaan uitleggen dr. prof. rubbereendquote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeft niet raar te zijn, ligt eraan hoe dat verlies is opgebouwd. Er kan bijvoorbeeld nog steeds meer geld binnenkomen dan uitgaan terwijlj e verlies hebt
Afschrijvingen. Ik heet natuurlijk geen rubbereend en ben geen prof. dr.quote:Op maandag 7 november 2005 16:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat mag je dan es gaan uitleggen dr. prof. rubbereend![]()
De vraag is natuurlijk maar net waar dat geld ingepompt wordt. Een begroting van een topclub van PSV is vast uitgebreider dan alleen een gedeelte "aflossing en rente" en een gedeelte "salaris en transfergelden". De vraag is alleen waar alles specifiek aan is uitgegeven. Op basis daarvan kun je pas conclusies trekken.quote:Op maandag 7 november 2005 16:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet dat vorig seizoen met al die CL-gelden en transfers het verlies toch heeft doen oplopen naar 10 miljoen.
quote:Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef Zapper het volgende:
Bommel terug bij Oranje
betere tvp kan niet
Hoe verrassendquote:
Dat is heel simpel. Áls ik al wedstrijden bezoek, dan bezoek ik wedstrijden die tevens interessant zijn voor mijn vrienden (is wel zo gezellig). Veel vrienden van mij houden wel van voetbal, maar dan vooral op televisie. Oranje bezoeken vinden ze leuk, maar ze gaan nooit naar wedstrijden van een club. Daarnaast vinden ze met name de afstand nogal een probleem, maar het zijn dan ook geen PSV-fans. 1 vriend van me is wel trouw supporter van een club (Vitesse) en die bezoekt iedere uit- en thuiswedstrijd (eerder ook in Europa). Hij wil best een keer mee naar PSV in de CL, maar daar twijfel ik over. Aan de ene kant mooi om mee te maken en aan de andere kant krijg ik denk ik zo'n succes-supportersgevoel als ik dat ga doen. Wellicht dat ik dat dus ooit nog wel doe, maar dat is momenteel niet aan de orde.quote:Op maandag 7 november 2005 17:42 schreef Zwansen het volgende:
Maar eh, Cultheld. Om ff terug te komen op dat vorige topic, hoe kan het dat je nooit wedstrijden kunt bezoeken van PSV dan?
Nee, want ik zeg nergens dat ik een die hard supporter ben of iets dergelijks. Ik vind het namelijk wel interessant om over PSV (gerelateerde) onderwerpen te praten en ben al fan sinds ik het me kan herinneren.quote:Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef TerroRobbie het volgende:
En op een forumpje blij gaan zitten doen geeft je geen succes-supportersgevoel?
quote:Op maandag 7 november 2005 18:01 schreef cultheld het volgende:
...aan de andere kant krijg ik denk ik zo'n succes-supportersgevoel als ik dat ga doen. Wellicht dat ik dat dus ooit nog wel doe, maar dat is momenteel niet aan de orde.
Och, er zijn clubs die een kast vol met Europacups en landstitels hebben en een slordige paar honderd miljoen euro schuld, zo vreemd is dat dus niet...quote:Op maandag 7 november 2005 18:19 schreef 2Drix het volgende:
Hoe de fuck hebben jullie het voor elkaar gekregen om toch een verlies van 10 miljoen te lijden ondanks al die succesen![]()
Nee, er zijn altijd mensen die naar, op papier, "topwedstrijden" gaan en de rest "niet interessant" vinden. Vind ik een beetje glory hunten eerlijk gezegd. Je ziet dat nu vooral bij AZ. Nog geen tien jaar geleden zaten daar gemiddeld 2000 mensen in het stadion en nu zijn de seizoenskaarten niet aan te slepen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Op basis van afgelopen seizoen dus? Dat PSV dit seizoen nog meer gaat winnen in de CL valt nog te bezien hoor. Ik vind dit echt een raar verhaal. Als je af en toe naar een wedstrijd wilt/kunt ga je toch naar de leukst mogelijke? Ik vind competitieduels niet zo interessant, en ga dus al jaren af en toe naar UEFA Cup of Champions League wedstrijden (en af en toe PSV-Ajax). Ben ik dan een successupporter?
tegen wie spelen jullie voor de wereldbeker volgend jaar?quote:Op maandag 7 november 2005 19:26 schreef Zwansen het volgende:
Goeie TT trouwens.
Kampioen, CL-winnaar én de beker winnen en als klap op de vuurpijl ff het WK winnen in Duitsland.
Ik zie gelijkenissen met '88.
Ach lekker boeiend. Ik ben ook een Successupporter. Ik ben in 87-88 fan geworden.quote:Op maandag 7 november 2005 20:11 schreef cultheld het volgende:
Nee, er zijn altijd mensen die naar, op papier, "topwedstrijden" gaan en de rest "niet interessant" vinden. Vind ik een beetje glory hunten eerlijk gezegd. Je ziet dat nu vooral bij AZ. Nog geen tien jaar geleden zaten daar gemiddeld 2000 mensen in het stadion en nu zijn de seizoenskaarten niet aan te slepen.
ik dacht dat jij Ajacied wasquote:Op maandag 7 november 2005 20:20 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ach lekker boeiend. Ik ben ook een Successupporter. Ik ben in 87-88 fan geworden.
Wat een onzin echt. Ik ga er niet eens meer op in.quote:Op maandag 7 november 2005 20:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, er zijn altijd mensen die naar, op papier, "topwedstrijden" gaan en de rest "niet interessant" vinden. Vind ik een beetje glory hunten eerlijk gezegd. Je ziet dat nu vooral bij AZ. Nog geen tien jaar geleden zaten daar gemiddeld 2000 mensen in het stadion en nu zijn de seizoenskaarten niet aan te slepen.
Teletekst niet hoor. Triester is het om PSV - Sparta op teletekst te volgen en PSV - AC Milan in het stadion.quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een onzin echt. Ik ga er niet eens meer op in.
Kijk jij maar lekker altijd TV en teletekst.
Glory hunten?quote:Op maandag 7 november 2005 20:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof je 50 euro kwijt bent aan PSV - RBC. Een vriend van mij, die gaat naar elke thuis- en uitwedstrijd van zijn club. Dát is een echte supporter. Hij heeft een bloedhekel aan die gasten die alleen topwedstrijden bezoeken en verder weg blijven. Ik kan hem geen ongelijk geven.quote:Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Glory hunten?
Dat is niet meer dan normaal, een wedstrijd PSV-Milan is toch veel aantrekkelijker om heen te gaan dan een PSV-RBC ofzo. Kom op zeg, niks te maken met successupporters. Ik vind het denk ik niet waard om een dag op te geven en 50¤ om naar PSV-RBC te gaan, voor PSV-Milan in de CL heb ik dit wel over. Ben ik nu successupporter? Dacht het niet...
Benzine vanaf Emmen naar Eindhoven, kaartje, eten en drinken voor onderweg. Zit ik al snel op 50¤...quote:Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof je 50 euro kwijt bent aan PSV - RBC. Een vriend van mij, die gaat naar elke thuis- en uitwedstrijd van zijn club. Dát is een echte supporter. Hij heeft een bloedhekel aan die gasten die alleen topwedstrijden bezoeken en verder weg blijven. Ik kan hem geen ongelijk geven.
Dus als Ajax tegen Real Madrid of Barcelona speelt, dan koop jij een retourtje Duivendrecht?quote:Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef Zwansen het volgende:
En trouwens, je gaat niet alleen naar PSV toe omdat je voor PSV bent. Je gaat ook heen omdat je van voetbal houdt, en dus wil je zo goed mogelijk voetbal zien en de aantrekkelijkste ploegen.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Teletekst niet hoor. Triester is het om PSV - Sparta op teletekst te volgen en PSV - AC Milan in het stadion.
Nee, als je ff leest zeg ik dat het niet ALLEEN gaat om de club waarvoor je bent. Het is een combinatie.quote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus als Ajax tegen Real Madrid of Barcelona speelt, dan koop jij een retourtje Duivendrecht?
ik vind 't echt sneu als je alleen naar topwedstrijden gaat ja. Ik ben fan van PSV en zal nooit overstappen naar iets anders.quote:Op maandag 7 november 2005 20:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Triester dan alles op teletekst volgen? T gaat echt nergens over. Wordt voor Vitesse en ga daarheen.
Mjah mjah, het is natuurlijk ook een triomf voor de bondscoach. Hij heeft niet hoeven buigen voor de pers. Hij kan hem nu schadevrij als tweede reserve oproepen voor een wedstrijd die er niet echt toe doet.quote:
Jaloers? Ik dacht 't toch niet. In de planning staan o.a. Italië, Argentinië en Engeland om wedstrijden van willekeurige clubs te bezoeken.quote:Op maandag 7 november 2005 20:55 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij proef ik hier enige vorm van jaloezie. Ik ga liever paar keer per jaar naar topwedstrijden van PSV en sporadisch een competitiewedstrijd dan helemaal niet. Snap die reden van je ook niet, dus omdat je vrienden niet willen kun jij ook niet.
Je durft toch wel?
Ik heb het voorrecht om een grote schare PSV'ers in mijn vriendenclub te hebben dus ik weet het niet. Maar ik zou zeggen, probeer het eens in je eentje.quote:Op maandag 7 november 2005 20:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jaloers? Ik dacht 't toch niet. In de planning staan o.a. Italië, Argentinië en Engeland om wedstrijden van willekeurige clubs te bezoeken.
Met durven heeft het weinig te maken, meer met niet willen. Net zoals ik niet ga stappen zonder vrienden, ga ik ook niet naar wedstrijden zonder vrienden. Jij wel ?
Het hele seizoen niet meer?quote:Op maandag 7 november 2005 21:32 schreef rubbereend het volgende:
wil ik net aansluitend op deze discussie voorstellen eens een PSV meet te doen om iedereen een goede reden te geven naar het stadion te komen hebben we helemaal geen wedstrijden meer op zondag
Ik heb het niet zo op die remi-acties. Dan kijk ik toch echt liever een wedstrijd op tv en ga ik daarna stappen met m'n vriendenquote:Op maandag 7 november 2005 21:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb het voorrecht om een grote schare PSV'ers in mijn vriendenclub te hebben dus ik weet het niet. Maar ik zou zeggen, probeer het eens in je eentje.
neequote:
Een meet hoeft natuurlijk niet persé op zondag. Lijkt me wel leuk, een PSV-meet, mits er voldoende gelegenheid is om bier te drinken natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neeik stond er ook van te kijken, misschien dat er nog een keer een wedstrijd wordt verschoven.
Dat zal denk ik alleen gebeuren, als PSV derde in de poule wordt en dus Uefacup heeft op donderdag, of wanneer Heerenveen in maart nog in de Uefacup zit (4 maart is PSV-Heerenveen).quote:Op maandag 7 november 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neeik stond er ook van te kijken, misschien dat er nog een keer een wedstrijd wordt verschoven.
Daar was ik ookquote:Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, als ik naar PSV ga winnen ze altijd. Op uitzondering van PSV-Arsenal na dan, maar ook dat was leuk omdat we toen wel doorgingen.
quote:PSV komt morgen met verklaring kaartverkoop Schalke
Volgens PSV Fans United treedt de veiligheidsmanager van PSV dinsdag met een bericht naar buiten over de kaartverkoop van de Champions League-wedstrijd Schalke '04 - PSV. Net als afgelopen seizoen is er onder de PSV-supporters grote commotie ontstaan over de kaartverkoop van Europese uitwedstrijden. De kaarten voor eigen vervoer waren afgelopen zaterdag binnen enkele seconden uitverkocht. De fans willen o.a. dat PSV de verkoop van wedstrijdkaarten en (bus-)reizen loskoppelt, op zijn minst 5% van de totale stadioncapaciteit opeist, met een voorrangsregeling komt en het aantal beschikbare kaarten met eventuele kaartverdeling vooraf openbaar maakt.
Natuurlijk compleet belachelijk hoe dit gelopen is. PSV mag wel met een hele goede verklaring komen, want er zijn genoeg supporters zwaar over de zeik. Mijn ticketbox-man in Rotterdam heeft iig goed werk geleverd en er een kaartje uit weten te slepen. De rest van de groep is al 2 dagen non-stop aan het e-bayen en ook zij hebben nu vrijwel allemaal een kaartje,.quote:
quote:Zoals we al eerder hebben gemeld mag een bepaald percentage van de PSV supporters op eigen gelegenheid naar GElsenkirchen afreizen. Helaas voor hun hebben ze te weinig kaarten gekregen.
Vele supporters, en zelfs boeren van de club zelf wijzen met het vingertje naar Schalke. Schalke zou te weinig kaarten hebben gegeven aan PSV, het zou gaan om 1700 kaarten, 1000 kaarten minder dan is toegestaan.
Helaas voor de PSV supporters dat ze geen 1000 extra kaarten hebben gekregen, maar dit ligt 100% aan de eigen club. PSV Eindhoven en de Nederlandse autoriteiten waren zo bang dat duizenden Schalke fans naar Eindhoven zouden komen, dat S04 maar met de combi moest. De keerzijde van de medaille was echter wel dat PSV ook maar 1700 kaarten zouden afnemen, en dat ook bij hun de grootste groep met een georganiseerde reis zou komen.
PSV meld zelf dat er geen extra kaarten zullen komen voor de PSV supporters, dat is begrijpelijk want alles is al uitverkocht, en inderdaad, dankzij PSV en zijn regels hebben meer Schalke supporters kans gemaakt op extra kaarten.
Wat een denigrerend bericht trouwensquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:38 schreef Bobu het volgende:
Dit verhaal van een Nederlandse Schalke-site zou wel eens kunnen kloppen. KUT dus.
[..]
Volgens mij raakte ook Boateng geblesseerd bij de botsing en heeft hij zijn knieband verrekt... dus hij zal voorlopig niet in de basis staanquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:16 schreef okee6 het volgende:
Boateng heeft gedaan wat hem bevolen werd, wellicht een basisplaats in Oranje voor hem nu
Marco van Basten breek je been!! Breek je beeeeen!! Breek je beeeeeheeeeheeeen!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:11 schreef cultheld het volgende:
Het is allemaal zo gepland door San Marco
quote:Marcelo Gallardo had een aanbod van PSV afgewezen, zo meldt Sky Sports. De talentvolle speler van het Argentijnse River Plate stond vorige zomer in de belangstelling van PSV-coach Guus Hiddink. Gallardo heeft ook aanbiedingen van de Braziliaanse clubs Sao Paulo en Santos afgewezen.
"Sao Paulo sprak alleen met Gallardo, maar Gallardo weigerde het. Ze spraken zelfs niet met zijn zaakwaarnemer. Hetzelfde overkwam PSV," aldus de voorzitter van River Plate.
ok bedankt, deze week ebay nog maar eens in de gaten houdenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Die gestippelde vakken zijn het uitvak (met zwarte lijn erom heen), maar in dit geval is een deel dus gewoon voor Schalke aanhangers (block 64,65 etc.)
Oud nieuws. In juli gingen er al geruchten dat PSV Gallardo over wilde nemen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef Joenes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gallardo was volgens mij wel een leuke speler geweest voor PSV.
Mooiquote:Op maandag 7 november 2005 21:32 schreef rubbereend het volgende:
wil ik net aansluitend op deze discussie voorstellen eens een PSV meet te doen om iedereen een goede reden te geven naar het stadion te komen hebben we helemaal geen wedstrijden meer op zondag
ik zal de volgende keer beter kijken eendquote:Op woensdag 9 november 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
dat gerucht heb ik anderhalve week geleden ook gepost
als je volgende keer zo'n nieuwtje hebt moet je gewoon ff 2 topics teruglezen voor de zekerheidquote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef XAVI het volgende:
[..]
ik zal de volgende keer beter kijken eend![]()
Ik mis een smiley?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
als je volgende keer zo'n nieuwtje hebt moet je gewoon ff 2 topics teruglezen voor de zekerheid
Niet zo katten he rubbermodjequote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je volgende keer zo'n nieuwtje hebt moet je gewoon ff 2 topics teruglezen voor de zekerheid
let op de PIquote:
ahquote:
Is dat een speler van Valencia B?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Pepe Pla naar PSV!
Die speelt idd in de jeugd van Valencia. Overigens niet in Valencia B, maar in de A-selectie van de jeugd.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:28 schreef Joenes het volgende:
[..]
Is dat een speler van Valencia B?
Nooit van gehoord. Wat is het voor een speler?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Pepe Pla naar PSV!
18-jarige linksback. Voor meer informatie, ik heb onder "generaal" al aardig wat gepost over deze speler op het PSV Netwerk (aankoopbeleid).quote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wat is het voor een speler?
Hij speelt trouwens niet voor Valencia B (jong Valencia) hoor, maar voor de A jeugd. Daarnaast is Pepe zijn bijnaam en heet hij voluit Jose Pla Molla. Hij heeft bij Spanje -16 gevoetbald in 2002 (die lichting werd geloof ik wereldkampioen) en hij is geen centrale verdediger maar een linksback. Een erg talentvolle Spanjaard waarvan ik alleen maar kan zeggen dat ie gehaald moet worden omdat Valencia om haar goede jeugdopleiding bekend staat en omdat deze jongen met name in 2002 als een jeugdsensatie werd beschreven door de Spanse pers. Is op dit moment aanvoerder van Spanje -18.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef rubbereend het volgende:
post ff hier Cult, dan hoef ik niet te zoek daar
maar een goede linksback is geen overbodige luxe
Er is heel veel talentvolle jeugd bij Valencia en daarnaast hebben ze in Valencia 1 o.a. Fabio Aurelio en Amedeo Carboni rondlopen op die positie. Die jongen krijgt de komende 2 jaar dus nooit een kans bij Valencia 1 en daarom wil ie z'n kans grijpen bij PSV.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:27 schreef rubbereend het volgende:
oke, dat klinkt goed, maar heeft die jongen geen uizicht op het eerste van Valencia?
Volgens mij per direct, aangezien het om een jeugdspeler gaat. Hij zal tot de winterstop wel bij PSV 2 worden gestald en dan in de winterstop aan PSV 1 worden toegevoegd.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef Joenes het volgende:
En wanneer komt ie naar PSV? Winterstop?
quote:10/11/2005 - 'PSV doet bod op jeugdige verdediger Valencia, transfer dichtbij'
BRON: Las Provincias
Diverse betrouwbare kranten in Spanje melden dta PSV een bod van naar verluid 200.000 euro heeft gedaan op de 18-jarige verdediger Pepe Pla. Valencia zou 300.000 euro en een optie tot terugkoop vragen voor de speler. De verwachting is echter dat de clubs er snel uit zullen komen. De verdediger zou voor het eerst meedoen in een oefenwedstrijd bij het eerste elftal, maar dat werd vanwege de onderhandelingen geschrapt.
PSV Netwerk
Zijn zaakwaarnemer zou inmiddels een vierjarig contract zijn overeengekomen met PSV. Hij komt uit voor het jeugdelftal van Valencia, het tweede elftal en Spanje onder 18.
quote:10/11/2005 - Pla: bij PSV krijg ik de kans die ik bij Valencia niet kreeg
BRON: El Pais
De 18-jarige José Pla Mollá, bijnaam Pepe, speelde vanaf zijn 11e in de voetbalschool van Valencia. Zijn droom was dan ook het eerste elftal van Valencia te halen. In een reactie tegenover El Pais laat hij weten ervan te balen dat dat niet lukt. 'Maar bij PSV krijg ik de kans die ik hier niet heb.' Zijn contract bij Valencia loopt nog een jaar door. De directeur van de voetbalschool liet weten dat hij het aantal spelers moet verminderen. 'Als dat gebeurt door spelers door te stromen naar het eerste elftal is dat het best, maar als er buitenlandse interesse is voor onze spelers mogen we daar trots op zijn.'
Daar kun je wel vanuit gaan ja. Maar dan vind ik een terugkoopsom van een miljoen of 5 á 6 niet verkeerd hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef fernando_redondo het volgende:
Zolang er maar geen terugkoop-optie is, maar dat lijkt me haast wel
Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef fernando_redondo het volgende:
Zolang er maar geen terugkoop-optie is, maar dat lijkt me haast wel
inderdaad, je moet zo'n speler een half jaar de tijd geven om te wennen en dan zouden we er daaran maar 1 seizoen plezier van hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef fernando_redondo het volgende:
Er zijn in het kort gezegd 2 opties
1: Valencia kan hem terugkopen voor een vastgesteld bedrag op een vastgesteld datum. Ik kan me niet voorstellen dat dat meer zal zijn dan pak hem beet 5 keer de kostprijs.
2: Valencia heeft het recht om ieder bod te matchen
Voor PSV is de 2e optie het interessants maar het zal wel de 1e worden. Als het om slechts 1,5 jaar gaat moet PSV er niet aan beginnen en minimaal 2,5 jaar eisen
Ferreyra is normaal gesproken ook niet haalbaar en Love wilde ook naar PSV toequote:Op donderdag 10 november 2005 14:41 schreef DIJK het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat zo'n jongen wel naar Nederland zou willen als je het mij vraagt. Over het algemeen gaan dat soort jongens gewoon naar pak em beet Alaves ofzo.
En wat doet Hiddink? Zet ie Ferreyra op de bank.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:43 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Ferreyra is normaal gesproken ook niet haalbaar en Love wilde ook naar PSV toe
we hebben vorig jaar onze naam in Europa weer gevestigd en de resultaten van dit seizoen blijven ook niet onopgemekrtquote:Op donderdag 10 november 2005 14:41 schreef DIJK het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat zo'n jongen wel naar Nederland zou willen als je het mij vraagt. Over het algemeen gaan dat soort jongens gewoon naar pak em beet Alaves ofzo.
Hij haalde als linksback het Argentijns elftal dus dat lijkt me welquote:Op donderdag 10 november 2005 15:41 schreef Goldboy het volgende:
Ferreyra was toch ook nooit bedoeld als verdediger. Hij is 'n middevelder, niet dat we die te kort komen...
quote:Lucius en Ball trainen weer mee met PSV
10/11/2005 17:24
Theo Lucius en Michael Ball sloten zich donderdagochtend weer aan bij de selectie van PSV, die trainde onder leiding van assistenten Fred Rutten en René Eijkelkamp.
Voor beide verdedigers was het de eerste keer sinds zij geblesseerd raakten. Lucius ligt er al sinds eind september uit door een hamstringblessure. Ball herstelt van een forse kniekwetsuur die hij op 18 september had opgelopen tijdens de 1-0 nederlaag bij FC Groningen.
Mika Väyrynen maakte nog geen deel uit van de selectie, maar stond donderdag wel voor het eerst op het veld, waarop hij enkele rondjes moest lopen. Hij kwam dit seizoen pas een keer in actie voor PSV vanwege scheurtjes in zijn onderbeen.
quote:'PSV trekt aan jonge linksback Valencia'
10/11/2005 17:09
PSV is van plan om Pepe Pla over te nemen van Valencia, zo melden enkele Spaanse dagbladen. Beide clubs onderhandelen momenteel over de transfer van de achttienjarige linksback.
Volgens kwaliteitskrant El Pais en het lokale dagblad Las Provincas eist Valencia driehonderdduizend euro voor Pla. Bovendien wil de club een eerste recht op koop van de speler, die sinds zijn elfde de jeugdopleiding van Valencia volgt. PSV zou tot nu toe tweehonderdduizend euro hebben geboden.
Volgens Pla's zaakwaarnemer David Nadal zou de Eindhovense club al tot een akkoord zijn gekomen met de speler over een vierjarige verbintenis. 'Binnen tien dagen zou de transfer kunnen worden afgerond', schetste Nadal in Las Provincas hoe de onderhandelingen tussen PSV en Valencia vorderen.
'Het irriteert me. Ik heb altijd hier willen spelen, maar bij PSV krijg ik de kans, die ik hier niet heb', reageerde Pla in El Pais. 'Ik wil weg hier', aldus de aanvoerder van het Spaanse elftal voor spelers onder-18, die vooralsnog niet verder is gekomen dan enkele duels bij Valencia B.
'We willen dat onze spelers vertrekken. Als dat naar het eerste elftal is, dan is dat goed. Als er een buitenlandse club komt, dan maakt ons dat trots', verklaarde hoofd opleidingen Luis Milla op het eventuele vertrek van Pla.
ok, had geen zin om terug te bladeren.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:21 schreef JustJunior het volgende:
Was al genoemd DeTolk
Ik hoop toch dat Ferreyra misschien na de winterstop wat meer speelminuten krijgt. En niet alleen als de halve selectie geblesseerd is
En langzaam maar zeker wordt de selectie compleetquote:Väyrynen hervat looptraining
Voetballer Mika Väyrynen heeft vandaag sinds lange tijd weer eens een buitentraining bij PSV kunnen afwerken. De middenvelder, die afgelopen zomer van SC Heerenveen naar de Eindhovense club kwam, speelde tot nu toe, mede door blessures, pas een aantal wedstrijden.
Väyrynen liep ‘laterale scheurtjes in zijn onderbeen op’, tijdens een interland van Finland. Afgelopen dinsdag werd er een scan van het been genomen, daarna stemde de medische staf van PSV in dat de 23-jarige middenvelder de training weer kon hervatten.
Donderdag deed hij wat kleine loopoefeningetjes met inspanningsfysioloog Luc van Agt.
Guus heeft 2 schoenen op de Herdgang gezet, dus Pedro kan nog in de andere schoenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Nou, als dat zo is had je voor dat geld beter Pedro Negro kunnen halen, Zapper.
Hij is geen jeugdspeler. Hij is gewoon van De Graafschap overgenomen, dus ik beschouw hem niet als jeugdspeler.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:11 schreef XAVI het volgende:
Ik vind het klote dat de beste jeugd speler van de afgelopen 5 jaar(op ibbi en issy na) vertrekt naar ajax
Hij heeft ruim 5 jaar bij PSV in de jeugd gespeeld, en dan ben je in mijn optiek een jeugdspeler van PSV.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is geen jeugdspeler. Hij is gewoon van De Graafschap overgenomen, dus ik beschouw hem niet als jeugdspeler.
quote:10/11/2005 - PSV opnieuw gelinkt aan Gago
PSV wordt op diverse plaatsen op internet opnieuw gelinkt aan de jonge Argentijn Fernando Gago. In de zomer had Guus Hiddink interesse voor de 19-jarige middenvelder. De geruchten komen voort uit de berichten dat Chelsea een bod zou hebben uitgebracht op de Argentijn. Bedragen varieren van 5 miljoen pond tot 15 miljoen dollar. Omdat de Argentijn in Engeland nog geen werkvergunning zou kunnen verkrijgen, is de link met PSV natuurlijk ook snel gemaakt gezien de vergelijkbare situatie van Alex. PSV wordt genoemd als club aan wie hij verhuurd zou kunnen worden. Of het slechts suggestie is, of dat PSV daadwerkelijk een rol speelt bij de interesse is ons vooralsnog onduidelijk.
In Argentijnse media liet de voorzitter van Boca Juniors overigens weten de jonge Gago pas in 2007 te willen verkopen.
quote:Of het slechts suggestie is, of dat PSV daadwerkelijk een rol speelt bij de interesse is ons vooralsnog onduidelijk.
Als het zo is zoals hierboven geciteerd dan is hij wel haalbaar.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Gago is niet haalbaar voor PSV
Wel in een soort van Alex-constructie.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Gago is niet haalbaar voor PSV
quote:PSV voorzitter Rob Westerhof ontkende vandaag tegenover De Telegraaf dat PSV in vergaande gesprekken is met Pepe Pla. De Spaanse verdediger die momenteel onder contract staat bij Valencia staat slecht op de scoutingslijst volgens Westerhof. Eerder dook in de media het bericht op dat een transfer nakende was.
'Deze speler staat inderdaad op onze scoutingslijsten, maar wij zijn momenteel niet in onderhandeling over een transfer.´ aldus de PSV-voorzitter.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:11 schreef cultheld het volgende:
Als Westerhof het ontkent, dan wordt er dus onderhandeld.
Leuk voor hem. Hij past toch niet in de speelstijl van PSV.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:58 schreef Zapper het volgende:
Wat vinden de vaste stadionbezoekers eigenlijk van een eventuele transfer van Huntelaar naar ajax?
Goed idee. Af en toe een Nederlandse aamkoop is ook wel prettigquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jan Komkamp heeft het nu al niet meer zo naar zijn zin ni Spanje, misschien moesten we daar ook maar eens een vinger aan de pols houden
13 wedstrijden in 2 seizoenen zegt misschien al genoegquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:12 schreef cultheld het volgende:
Maar hij heeft in de afgelopen 2 seizoenen 13 wedstrijden gespeeld en geen wedstrijd verloren. Voor een mooi prijsje zou dat een ideale breedte-versterking zijn.
en addo dan??quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:03 schreef rubbereend het volgende:
dan zou je achterin met Komkamp - Stam - Ooijer - Lucius
kunnen spelenvolgend seizoen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef pascalheister het volgende:
Cultheld heeft ook de voorzet gekeken gister, kwam knol uitgebreid aan bod
1 Beste Nederlandse rechtsbacksquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jan Komkamp heeft het nu al niet meer zo naar zijn zin ni Spanje, misschien moesten we daar ook maar eens een vinger aan de pols houden
Ooijer is voor centraalquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:04 schreef cultheld het volgende:
Wij hebben Kromkamp helemaal niet nodig, want wij hebben Theo, Ferreyra en Ooijer al in huis.
Ik had het meer over onze goede backs in het algemeen. Maar goed, dan hebben we nog steeds Theo en die zie ik toch liever in de basis dan een Kromkamp omdat Theo nooit verzaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ooijer is voor centraalFerreyra is geen rechtsback, bovendien is die maar gehuurd.
Kromkamp is echter een onhaalbare kaart. Die gaat echt niet al direct terug naar Nederland.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:
kijk nou eens dit seizoen, je hebt altijd meer dan 4 volwaardige verdedigers nodig, zowel kormkamp als lucius zullen altijd aan hun wedstrijden toekomen. Lamy speelt elke wedstrijden addo heeft er ook al teveel gespeeld.
Daar heb je wellicht gelijk in, maar als hij daar lang op de bank blijft zitten, zal het toch wel gaan kriebelen en een terugkeer sluit ik dan niet uit hoor. Hij is nog jong, dus hij kan op latere leeftijd zo weer naar het buitenland.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kromkamp is echter een onhaalbare kaart. Die gaat echt niet al direct terug naar Nederland.
onhaalbaar weet ik niet meteen. Hij wil ook gewoon naar het WK dus wil spelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kromkamp is echter een onhaalbare kaart. Die gaat echt niet al direct terug naar Nederland.
Dat denk ik ook. Ik zou het iig erg jammer vinden. Tot nu toe heeft hij geen eerlijke kans gehad in mijn ogen. De invalbeurt van hem in de CL vond ik trouwens erg goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Ferreyra na dit seizoen wel weer weg is eigenlijk.
Knol moet je al lang gescout hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef pascalheister het volgende:
Cultheld heeft ook de voorzet gekeken gister, kwam knol uitgebreid aan bod
Was Guus Blind maar...quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:17 schreef DIJK het volgende:
Ach hij zal het toch wel niet helemaal hebben. Zoveel concurrentie is er nou ook weer niet en Guus is niet blind.
Mja we hebben voor die positie al;quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onhaalbaar weet ik niet meteen. Hij wil ook gewoon naar het WK dus wil spelen. En niet geschoten is altijd mis.
toch niet zo gek?quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:03 schreef JustJunior het volgende:
Vorig seizoen stonden we eerste, toen we net kampioen waren geworden
Lameyquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:16 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Mja we hebben voor die positie al;
Reiziger
Lucius
Lamey
Goed bezet dus.... nee linksback positie heeft een hogere prioriteit denk ik....
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:
dat die jongen veel te goed is voor PSV, ik ben bang dat hij na dit seizoen vertrekt naar een grote Europese club
quote:11/11/2005 - 'Interesse voor andere jonge aanvaller uit Peru'
De derde jonge speler in twee dagen wordt in de Spaanstalige media in verband gebracht met PSV. Na Pla en Gago is het nu de beurt aan Junior Ross. In Peru doet het gerucht de ronde dat PSV interesse zou hebben. Dat gerucht zou zijn versterkt omdat, volgens Libero, Guus Hiddink in Argentinie zou hebben laten vallen dat hij alweer een jonge speler a la Farfan op het oog heeft. De speler probeerde de geruchten af te houden. Hij gaf aan niets te weten van concrete interesse en verwees daarvoor naar zijn zaakwaarnemer die dit soort zaken afhandelt.
PSV Netwerk
De 19-jarige Junior Ross werd al eerder bekeken door PSV. Hij heeft nog een contract toto 2006 bij Bolognesi. Die club staat momenteel tweede in de competitie na 15 duels. Ross staat met 7 goals op de vijfde plaats op de topscorersranglijst. Hij zou 1 miljoen euro op moeten brengen.
tis alsof ze een slagveld verwachtenquote:12/11/2005 - 'Schalke gaat sommige losse kaarten blokkeren'
BRON: Schalke.nl
Schalke 04 zal sommige kaarten die via online handelsplaatsen worden verkocht, laten blokkeren voor de wedstrijd tegen PSV. Het gaat dan met name om kaarten waar op internet een afbeelding bij staat vermeld of waar plaatsgegevens bijstaan. PSV heeft én te weinig kaarten aangevraagd én te weinig kaarten voor eigen vervoer beschikbaar gesteld waardoor er een enorme vraag naar losse kaarten is. Veel PSV-supporters hebben de afgelopen week dan ook via internet kaarten op vakken bestemd voor Schalke supporters gekocht. Op de wedstrijddag houden agenten in burger ook in de gaten of er om het stadion illegaal kaarten worden doorverkocht.
Ebay maar zoals je leest, wordt daar streng op gecontroleerd in het stadionquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:49 schreef fernando_redondo het volgende:
Hoe kan je het beste aan 2 kaartjes komen voor Schalke - PSV?
het blijven kwakzalvers die zaakwaarnemers, jammer dat Guus er een nodig heeftquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Een quote van de zaakwaarnemer van Hiddink:
"Ik zeg maar zo, de afgelopen tijd is weer gebleken: Hiddink is te groot voor Nederland en in elk geval voor PSV. Ik vind dat ze bij die club niet beseffen welke kennis en contacten in de wereld ze met hem in huis hebben"
![]()
ja, anders kun je niks kopenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef fernando_redondo het volgende:
Moet je aanmelden om te kunnen bieden?
is arrogant.quote:Op zondag 13 november 2005 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet dat we aan Guus veel hebben te danken, maar die quote...
Maradona wel hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 04:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Een speler of trainer kan nooit groter zijn dan de club !
Daarnaast heeft Hiddink ook weer veel aan PSV te danken.
Is ego belangrijker dan de club?quote:
O ik dacht dat ze vanavond om 9 uur moesten spelen.. lekker.. heb de wedstrijd dus gemistquote:Guus Hiddink heeft komende woensdag in Sydney nog alle kans om zich met Australië voor het WK te plaatsen, na een kleine 1-0 nederlaag tegen Uruguay in de eerste van twee play off-wedstrijden.
Met PSV'er Jason Culina in de basis kwam Uruguay al na drie minuten spelen op die 1-0 voorsprong door een doelpunt van Dario Rodriguez. DeSocceroos raakten echter allerminst van slag na dat vroege doelpunt en bleven gedisciplineerd en georganiseerd spelen. In het eerste half uur kreeg Australië via Mark Viduka toch zeker drie goede kansen om op gelijke hoogte te komen, de thuisploeg kon daar verder weinig tegenover stellen. Het spelbeeld in de tweede helft was niet veel anders, kansen waren er voor beide teams voldoende maar er werd niet meer gescoord. De returnwedstrijd zal daarom de definitieve beslissing moeten brengen.
Ik ben het eigenlijk wel met die zaakwaarnemer eens, wat mij betreft mogen we de hemel op onze blote knieen danken dat we Hiddink hebben. Let op mijn woorden, zodra Hiddink vertrekt zal het met de succesperiode van PSV ook snel afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Een quote van de zaakwaarnemer van Hiddink:
"Ik zeg maar zo, de afgelopen tijd is weer gebleken: Hiddink is te groot voor Nederland en in elk geval voor PSV. Ik vind dat ze bij die club niet beseffen welke kennis en contacten in de wereld ze met hem in huis hebben"
Italie had de zege toen ook al wel binnen natuurlijk, maar het neemt niet weg dat hij gewoon in de basis had moeten staan.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 10:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O ik dacht dat ze vanavond om 9 uur moesten spelen.. lekker.. heb de wedstrijd dus gemist![]()
Ik dacht 12 uur 's nachts NL tijdquote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
9 uur nederlandse tijd geloof ik
Inderdaad. Dat de successen afgelopen zijn is wel té negatief, echter we hebben wel veel aan 'GH' te danken. Daarom kon ik me de haren ook wel uit m'n hoofd trekken toen die raad van commisarissen anderhalf jaar geleden het salaris van GH te veel vond, onterecht, hij verdient het gewoonquote:Op zondag 13 november 2005 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met die zaakwaarnemer eens, wat mij betreft mogen we de hemel op onze blote knieen danken dat we Hiddink hebben. Let op mijn woorden, zodra Hiddink vertrekt zal het met de succesperiode van PSV ook snel afgelopen zijn.
Op www.voetbalinbeeld.nl stond namelijk 24.00 uur, daarom dacht ik datquote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef DIJK het volgende:
Nee 9 uur nederlandse tijd moest Guus inderdaad. Ik zat op teletekst te kijken. Don Leo begon pas om half 12. Die was net afgelopen toen ik weer thuiskwam.
inderdaad en uit dat stuk proefde ik ook dat Guus nog veel meer ideeën voor PSV heeft maar lang niet alles voor elkaar krijgt. Ben echt bang dat we hem aan het eind van het seizoen weleens kwijt kunnen rakenquote:Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat de successen afgelopen zijn is wel té negatief, echter we hebben wel veel aan 'GH' te danken. Daarom kon ik me de haren ook wel uit m'n hoofd trekken toen die raad van commisarissen anderhalf jaar geleden het salaris van GH te veel vond, onterecht, hij verdient het gewoon![]()
sowieso moeten we ooit afscheid nemen van Guus, alleen mag dat van mij nog een tijd duren, een paar kampioenschappen en nog meer succes op europees niveau, dan mag die stoppenquote:Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Er is al ergens gezegd dat er ontsnappingsmogelijkheden zitten in dit contract. En ik denk dat Hiddink lekker ergens bondcoach gaat worden na PSV, wat mij betreft zou dat prima te combineren zijn met het technischdirecteurschap (de pure bureau functie).
Lucky bastardquote:Op zondag 13 november 2005 23:23 schreef ASSpirine het volgende:
enneh, waarschijnlijk kan ik vanaf morgen voetbal op tv kijken op een 106 cm grote plasma tv![]()
Gewonnen![]()
Op zich lopen Eijkelkamp en Rutten nu ook al best lang mee en doen zij ook veel voor PSV. Ze kennen de Hiddink-filosofie en ik denk dat PSV dan gewoon met hun doorgaat.quote:Op maandag 14 november 2005 10:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Lucky bastardFeli
![]()
Maar ontopic. Ik heb ook het gevoel dat dit seizoen het laatste wordt van onze Guus. Al dat gezeik met de belasting en het bestuur van PSV heeft hem wat verbitterd gemaakt. Wel balen, maar hij zal toch een keer weggaan. Ik hoop dat we een goede opvolger kunnen vinden, die hetzelfde met PSV kan bereiken als Hiddink nu doet...
Het gaat niet om het kennen van de filosofie, het gaat ook om de persoonlijkheid, de kennis (niet alleen van voetbal), de contacten en de grote naam die Hiddink is.quote:Op maandag 14 november 2005 10:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op zich lopen Eijkelkamp en Rutten nu ook al best lang mee en doen zij ook veel voor PSV. Ze kennen de Hiddink-filosofie en ik denk dat PSV dan gewoon met hun doorgaat.
Was dat niet Marcel Brands?quote:Op maandag 14 november 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
was Scheringa niet een beetje bijgedraaid?
kan ook wel, ik denk dat ze bij AZ wel eieren voor hun geld kiezen en Vlaar laten gaan.quote:
En met mij vele anderen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef XAVI het volgende:
Die zijn niet beter die vindt jij beter(en dat zegt niet al te veel)
Pedro Negro is voor langere tijd geblesseerd, onder de voet gelopen door La Schimmel.quote:Op maandag 14 november 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
PSV kreeg toch Pepe Pla en Pedro Negro?
mooie score voor ze, echter doet Jong PSV het niet zo goed in de belofteneredivisie, ze staan 11 punten achter op koploper Jong AZ, zit voor hun dus ook wel verbetering in, maar ja jong ajax doet het nog slechter.quote:Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef JustJunior het volgende:
Jong PSV heeft met 8 - 1 gewonnen in de Gatorade Cup voor beloften
Weet iemand waarom Carizzo niet meespeelde?
volgens mij ligt dat in de planning om die begin volgend jaar onder handen te nemenquote:Op maandag 14 november 2005 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechte velden zeg.. op de Herdgang.
Zeker, maar zijn keuze ligt dan ook meer bij zijn gevoel (hij komt tenslotte uit die buurt en zal in 1995 in zijn Ajax shirtje naar school zijn gegaan) dan bij zijn verstand (want bij ajax komt er uiteraard veel druk op hem)quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
lijkt mij ook, onverstandig van hem, dat wel.
Ajax Vlaar, wij Mathijsen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Neoktheone het volgende:
Vlaar wil dus naar Ajax, dus die komt echt niet naar PSV.
Dat zou inderdaad een versterking zijn, al vrees ik dat AZ daar veel teveel geld voor vraagt. In dat geval is Zomer een goede versterking.quote:
Waarom wil hij hem naar Nederland halen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Hiddink wil Maradonna naar Nederland halen, misschien icm met een wedstrijd
quote:OB: UEFA Cuploting in Philips-stadion
De loting voor de kwartfinalewedstrijden van de UEFA Cup wordt op 17 maart in Eindhoven verricht. De trainers en aanvoerders van de geplaatste clubs komen dan naar het Philips Stadion. De Europese voetbalbond UEFA komt naar Eindhoven om te benadrukken dat op 10 mei in het Philips Stadion de finale van de UEFA Cup wordt gespeeld. In aanloop van die finale zijn er ook tal van activiteiten in die stad, zoals een groot schoolvoetbaltoernooi.
Maar Barreto lukt je weer welquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:17 schreef rubbereend het volgende:
nouja het valt nu wel op iig dat het niet echt mijn favoriete voetballer is
Dat is wel mooi, ik wil sowieso er wel heen als het kan.quote:
Hey, nog iemand met verstand van voetballersquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:43 schreef Bruggigol het volgende:
Dat is wel mooi, ik wil sowieso er wel heen als het kan.
Eerst in Eindhoven en week later naar Parijs![]()
Meerdere.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |