Ebay maar zoals je leest, wordt daar streng op gecontroleerd in het stadionquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:49 schreef fernando_redondo het volgende:
Hoe kan je het beste aan 2 kaartjes komen voor Schalke - PSV?
het blijven kwakzalvers die zaakwaarnemers, jammer dat Guus er een nodig heeftquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Een quote van de zaakwaarnemer van Hiddink:
"Ik zeg maar zo, de afgelopen tijd is weer gebleken: Hiddink is te groot voor Nederland en in elk geval voor PSV. Ik vind dat ze bij die club niet beseffen welke kennis en contacten in de wereld ze met hem in huis hebben"
![]()
ja, anders kun je niks kopenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef fernando_redondo het volgende:
Moet je aanmelden om te kunnen bieden?
is arrogant.quote:Op zondag 13 november 2005 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet dat we aan Guus veel hebben te danken, maar die quote...
Maradona wel hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 04:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Een speler of trainer kan nooit groter zijn dan de club !
Daarnaast heeft Hiddink ook weer veel aan PSV te danken.
Is ego belangrijker dan de club?quote:
O ik dacht dat ze vanavond om 9 uur moesten spelen.. lekker.. heb de wedstrijd dus gemistquote:Guus Hiddink heeft komende woensdag in Sydney nog alle kans om zich met Australië voor het WK te plaatsen, na een kleine 1-0 nederlaag tegen Uruguay in de eerste van twee play off-wedstrijden.
Met PSV'er Jason Culina in de basis kwam Uruguay al na drie minuten spelen op die 1-0 voorsprong door een doelpunt van Dario Rodriguez. DeSocceroos raakten echter allerminst van slag na dat vroege doelpunt en bleven gedisciplineerd en georganiseerd spelen. In het eerste half uur kreeg Australië via Mark Viduka toch zeker drie goede kansen om op gelijke hoogte te komen, de thuisploeg kon daar verder weinig tegenover stellen. Het spelbeeld in de tweede helft was niet veel anders, kansen waren er voor beide teams voldoende maar er werd niet meer gescoord. De returnwedstrijd zal daarom de definitieve beslissing moeten brengen.
Ik ben het eigenlijk wel met die zaakwaarnemer eens, wat mij betreft mogen we de hemel op onze blote knieen danken dat we Hiddink hebben. Let op mijn woorden, zodra Hiddink vertrekt zal het met de succesperiode van PSV ook snel afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Een quote van de zaakwaarnemer van Hiddink:
"Ik zeg maar zo, de afgelopen tijd is weer gebleken: Hiddink is te groot voor Nederland en in elk geval voor PSV. Ik vind dat ze bij die club niet beseffen welke kennis en contacten in de wereld ze met hem in huis hebben"
Italie had de zege toen ook al wel binnen natuurlijk, maar het neemt niet weg dat hij gewoon in de basis had moeten staan.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 10:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O ik dacht dat ze vanavond om 9 uur moesten spelen.. lekker.. heb de wedstrijd dus gemist![]()
Ik dacht 12 uur 's nachts NL tijdquote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
9 uur nederlandse tijd geloof ik
Inderdaad. Dat de successen afgelopen zijn is wel té negatief, echter we hebben wel veel aan 'GH' te danken. Daarom kon ik me de haren ook wel uit m'n hoofd trekken toen die raad van commisarissen anderhalf jaar geleden het salaris van GH te veel vond, onterecht, hij verdient het gewoonquote:Op zondag 13 november 2005 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met die zaakwaarnemer eens, wat mij betreft mogen we de hemel op onze blote knieen danken dat we Hiddink hebben. Let op mijn woorden, zodra Hiddink vertrekt zal het met de succesperiode van PSV ook snel afgelopen zijn.
Op www.voetbalinbeeld.nl stond namelijk 24.00 uur, daarom dacht ik datquote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef DIJK het volgende:
Nee 9 uur nederlandse tijd moest Guus inderdaad. Ik zat op teletekst te kijken. Don Leo begon pas om half 12. Die was net afgelopen toen ik weer thuiskwam.
inderdaad en uit dat stuk proefde ik ook dat Guus nog veel meer ideeën voor PSV heeft maar lang niet alles voor elkaar krijgt. Ben echt bang dat we hem aan het eind van het seizoen weleens kwijt kunnen rakenquote:Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat de successen afgelopen zijn is wel té negatief, echter we hebben wel veel aan 'GH' te danken. Daarom kon ik me de haren ook wel uit m'n hoofd trekken toen die raad van commisarissen anderhalf jaar geleden het salaris van GH te veel vond, onterecht, hij verdient het gewoon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |