abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32207768
Een quote van de zaakwaarnemer van Hiddink:

"Ik zeg maar zo, de afgelopen tijd is weer gebleken: Hiddink is te groot voor Nederland en in elk geval voor PSV. Ik vind dat ze bij die club niet beseffen welke kennis en contacten in de wereld ze met hem in huis hebben"

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32212469
Hoe kan je het beste aan 2 kaartjes komen voor Schalke - PSV?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32212569
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:49 schreef fernando_redondo het volgende:
Hoe kan je het beste aan 2 kaartjes komen voor Schalke - PSV?
Ebay maar zoals je leest, wordt daar streng op gecontroleerd in het stadion
pi_32212616
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:

"Ik zeg maar zo, de afgelopen tijd is weer gebleken: Hiddink is te groot voor Nederland en in elk geval voor PSV. Ik vind dat ze bij die club niet beseffen welke kennis en contacten in de wereld ze met hem in huis hebben"

het blijven kwakzalvers die zaakwaarnemers, jammer dat Guus er een nodig heeft
pi_32212620
Moet je aanmelden om te kunnen bieden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32212673
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef fernando_redondo het volgende:
Moet je aanmelden om te kunnen bieden?
ja, anders kun je niks kopen
pi_32212711
Wat is de going-rate nu?
pi_32223141
Ik weet dat we aan Guus veel hebben te danken, maar die quote
  zondag 13 november 2005 @ 03:48:01 #234
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32224344
quote:
Op zondag 13 november 2005 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet dat we aan Guus veel hebben te danken, maar die quote...
is arrogant.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32224555
Een speler of trainer kan nooit groter zijn dan de club !
Daarnaast heeft Hiddink ook weer veel aan PSV te danken.
pi_32224699
quote:
Op zondag 13 november 2005 04:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Een speler of trainer kan nooit groter zijn dan de club !
Daarnaast heeft Hiddink ook weer veel aan PSV te danken.
Maradona wel hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 13 november 2005 @ 05:09:52 #237
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32224721
quote:
Op zondag 13 november 2005 05:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maradona wel hoor.
Is ego belangrijker dan de club?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32224727
Nee, maar Maradona was een icoon
  zondag 13 november 2005 @ 09:48:28 #239
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_32225402
Zo vanavond gaat onze Guus... de aussies naar een overwinning leiden
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 13 november 2005 @ 10:38:36 #240
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_32225939
quote:
Guus Hiddink heeft komende woensdag in Sydney nog alle kans om zich met Australië voor het WK te plaatsen, na een kleine 1-0 nederlaag tegen Uruguay in de eerste van twee play off-wedstrijden.

Met PSV'er Jason Culina in de basis kwam Uruguay al na drie minuten spelen op die 1-0 voorsprong door een doelpunt van Dario Rodriguez. DeSocceroos raakten echter allerminst van slag na dat vroege doelpunt en bleven gedisciplineerd en georganiseerd spelen. In het eerste half uur kreeg Australië via Mark Viduka toch zeker drie goede kansen om op gelijke hoogte te komen, de thuisploeg kon daar verder weinig tegenover stellen. Het spelbeeld in de tweede helft was niet veel anders, kansen waren er voor beide teams voldoende maar er werd niet meer gescoord. De returnwedstrijd zal daarom de definitieve beslissing moeten brengen.
O ik dacht dat ze vanavond om 9 uur moesten spelen.. lekker.. heb de wedstrijd dus gemist
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_32227805
Ooijer speelde gister trouwens perfect
pi_32229577
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:

Ik ben het eigenlijk wel met die zaakwaarnemer eens, wat mij betreft mogen we de hemel op onze blote knieen danken dat we Hiddink hebben. Let op mijn woorden, zodra Hiddink vertrekt zal het met de succesperiode van PSV ook snel afgelopen zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32229930
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:11 schreef WooZ het volgende:
Ooijer speelde gister trouwens perfect
Italie had de zege toen ook al wel binnen natuurlijk, maar het neemt niet weg dat hij gewoon in de basis had moeten staan.
That's all folks!
pi_32230338
quote:
Op zondag 13 november 2005 10:38 schreef appelsientje het volgende:

[..]

O ik dacht dat ze vanavond om 9 uur moesten spelen.. lekker.. heb de wedstrijd dus gemist
9 uur nederlandse tijd geloof ik
pi_32230380
Misschien hadden ze daarom de prijzen van het bier wel omhoog gehaald. Jammer dat je het gemist hebt Sien.
That's all folks!
pi_32234978
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef pascalheister het volgende:

[..]

9 uur nederlandse tijd geloof ik
Ik dacht 12 uur 's nachts NL tijd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_32236656
Nee 9 uur nederlandse tijd moest Guus inderdaad. Ik zat op teletekst te kijken . Don Leo begon pas om half 12. Die was net afgelopen toen ik weer thuiskwam.
pi_32238881
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben het eigenlijk wel met die zaakwaarnemer eens, wat mij betreft mogen we de hemel op onze blote knieen danken dat we Hiddink hebben. Let op mijn woorden, zodra Hiddink vertrekt zal het met de succesperiode van PSV ook snel afgelopen zijn.
Inderdaad. Dat de successen afgelopen zijn is wel té negatief, echter we hebben wel veel aan 'GH' te danken. Daarom kon ik me de haren ook wel uit m'n hoofd trekken toen die raad van commisarissen anderhalf jaar geleden het salaris van GH te veel vond, onterecht, hij verdient het gewoon
pi_32243442
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef DIJK het volgende:
Nee 9 uur nederlandse tijd moest Guus inderdaad. Ik zat op teletekst te kijken . Don Leo begon pas om half 12. Die was net afgelopen toen ik weer thuiskwam.
Op www.voetbalinbeeld.nl stond namelijk 24.00 uur, daarom dacht ik dat
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 13 november 2005 @ 23:14:29 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32246275
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef WooZ het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat de successen afgelopen zijn is wel té negatief, echter we hebben wel veel aan 'GH' te danken. Daarom kon ik me de haren ook wel uit m'n hoofd trekken toen die raad van commisarissen anderhalf jaar geleden het salaris van GH te veel vond, onterecht, hij verdient het gewoon
inderdaad en uit dat stuk proefde ik ook dat Guus nog veel meer ideeën voor PSV heeft maar lang niet alles voor elkaar krijgt. Ben echt bang dat we hem aan het eind van het seizoen weleens kwijt kunnen raken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')