onhaalbaar weet ik niet meteen. Hij wil ook gewoon naar het WK dus wil spelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kromkamp is echter een onhaalbare kaart. Die gaat echt niet al direct terug naar Nederland.
Dat denk ik ook. Ik zou het iig erg jammer vinden. Tot nu toe heeft hij geen eerlijke kans gehad in mijn ogen. De invalbeurt van hem in de CL vond ik trouwens erg goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Ferreyra na dit seizoen wel weer weg is eigenlijk.
Knol moet je al lang gescout hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef pascalheister het volgende:
Cultheld heeft ook de voorzet gekeken gister, kwam knol uitgebreid aan bod
Was Guus Blind maar...quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:17 schreef DIJK het volgende:
Ach hij zal het toch wel niet helemaal hebben. Zoveel concurrentie is er nou ook weer niet en Guus is niet blind.
Mja we hebben voor die positie al;quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onhaalbaar weet ik niet meteen. Hij wil ook gewoon naar het WK dus wil spelen. En niet geschoten is altijd mis.
toch niet zo gek?quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:03 schreef JustJunior het volgende:
Vorig seizoen stonden we eerste, toen we net kampioen waren geworden
Lameyquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:16 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Mja we hebben voor die positie al;
Reiziger
Lucius
Lamey
Goed bezet dus.... nee linksback positie heeft een hogere prioriteit denk ik....
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:
dat die jongen veel te goed is voor PSV, ik ben bang dat hij na dit seizoen vertrekt naar een grote Europese club
quote:11/11/2005 - 'Interesse voor andere jonge aanvaller uit Peru'
De derde jonge speler in twee dagen wordt in de Spaanstalige media in verband gebracht met PSV. Na Pla en Gago is het nu de beurt aan Junior Ross. In Peru doet het gerucht de ronde dat PSV interesse zou hebben. Dat gerucht zou zijn versterkt omdat, volgens Libero, Guus Hiddink in Argentinie zou hebben laten vallen dat hij alweer een jonge speler a la Farfan op het oog heeft. De speler probeerde de geruchten af te houden. Hij gaf aan niets te weten van concrete interesse en verwees daarvoor naar zijn zaakwaarnemer die dit soort zaken afhandelt.
PSV Netwerk
De 19-jarige Junior Ross werd al eerder bekeken door PSV. Hij heeft nog een contract toto 2006 bij Bolognesi. Die club staat momenteel tweede in de competitie na 15 duels. Ross staat met 7 goals op de vijfde plaats op de topscorersranglijst. Hij zou 1 miljoen euro op moeten brengen.
tis alsof ze een slagveld verwachtenquote:12/11/2005 - 'Schalke gaat sommige losse kaarten blokkeren'
BRON: Schalke.nl
Schalke 04 zal sommige kaarten die via online handelsplaatsen worden verkocht, laten blokkeren voor de wedstrijd tegen PSV. Het gaat dan met name om kaarten waar op internet een afbeelding bij staat vermeld of waar plaatsgegevens bijstaan. PSV heeft én te weinig kaarten aangevraagd én te weinig kaarten voor eigen vervoer beschikbaar gesteld waardoor er een enorme vraag naar losse kaarten is. Veel PSV-supporters hebben de afgelopen week dan ook via internet kaarten op vakken bestemd voor Schalke supporters gekocht. Op de wedstrijddag houden agenten in burger ook in de gaten of er om het stadion illegaal kaarten worden doorverkocht.
Ebay maar zoals je leest, wordt daar streng op gecontroleerd in het stadionquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:49 schreef fernando_redondo het volgende:
Hoe kan je het beste aan 2 kaartjes komen voor Schalke - PSV?
het blijven kwakzalvers die zaakwaarnemers, jammer dat Guus er een nodig heeftquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Een quote van de zaakwaarnemer van Hiddink:
"Ik zeg maar zo, de afgelopen tijd is weer gebleken: Hiddink is te groot voor Nederland en in elk geval voor PSV. Ik vind dat ze bij die club niet beseffen welke kennis en contacten in de wereld ze met hem in huis hebben"
![]()
ja, anders kun je niks kopenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef fernando_redondo het volgende:
Moet je aanmelden om te kunnen bieden?
is arrogant.quote:Op zondag 13 november 2005 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet dat we aan Guus veel hebben te danken, maar die quote...
Maradona wel hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 04:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Een speler of trainer kan nooit groter zijn dan de club !
Daarnaast heeft Hiddink ook weer veel aan PSV te danken.
Is ego belangrijker dan de club?quote:
O ik dacht dat ze vanavond om 9 uur moesten spelen.. lekker.. heb de wedstrijd dus gemistquote:Guus Hiddink heeft komende woensdag in Sydney nog alle kans om zich met Australië voor het WK te plaatsen, na een kleine 1-0 nederlaag tegen Uruguay in de eerste van twee play off-wedstrijden.
Met PSV'er Jason Culina in de basis kwam Uruguay al na drie minuten spelen op die 1-0 voorsprong door een doelpunt van Dario Rodriguez. DeSocceroos raakten echter allerminst van slag na dat vroege doelpunt en bleven gedisciplineerd en georganiseerd spelen. In het eerste half uur kreeg Australië via Mark Viduka toch zeker drie goede kansen om op gelijke hoogte te komen, de thuisploeg kon daar verder weinig tegenover stellen. Het spelbeeld in de tweede helft was niet veel anders, kansen waren er voor beide teams voldoende maar er werd niet meer gescoord. De returnwedstrijd zal daarom de definitieve beslissing moeten brengen.
Ik ben het eigenlijk wel met die zaakwaarnemer eens, wat mij betreft mogen we de hemel op onze blote knieen danken dat we Hiddink hebben. Let op mijn woorden, zodra Hiddink vertrekt zal het met de succesperiode van PSV ook snel afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Een quote van de zaakwaarnemer van Hiddink:
"Ik zeg maar zo, de afgelopen tijd is weer gebleken: Hiddink is te groot voor Nederland en in elk geval voor PSV. Ik vind dat ze bij die club niet beseffen welke kennis en contacten in de wereld ze met hem in huis hebben"
Italie had de zege toen ook al wel binnen natuurlijk, maar het neemt niet weg dat hij gewoon in de basis had moeten staan.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 10:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O ik dacht dat ze vanavond om 9 uur moesten spelen.. lekker.. heb de wedstrijd dus gemist![]()
Ik dacht 12 uur 's nachts NL tijdquote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
9 uur nederlandse tijd geloof ik
Inderdaad. Dat de successen afgelopen zijn is wel té negatief, echter we hebben wel veel aan 'GH' te danken. Daarom kon ik me de haren ook wel uit m'n hoofd trekken toen die raad van commisarissen anderhalf jaar geleden het salaris van GH te veel vond, onterecht, hij verdient het gewoonquote:Op zondag 13 november 2005 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met die zaakwaarnemer eens, wat mij betreft mogen we de hemel op onze blote knieen danken dat we Hiddink hebben. Let op mijn woorden, zodra Hiddink vertrekt zal het met de succesperiode van PSV ook snel afgelopen zijn.
Op www.voetbalinbeeld.nl stond namelijk 24.00 uur, daarom dacht ik datquote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef DIJK het volgende:
Nee 9 uur nederlandse tijd moest Guus inderdaad. Ik zat op teletekst te kijken. Don Leo begon pas om half 12. Die was net afgelopen toen ik weer thuiskwam.
inderdaad en uit dat stuk proefde ik ook dat Guus nog veel meer ideeën voor PSV heeft maar lang niet alles voor elkaar krijgt. Ben echt bang dat we hem aan het eind van het seizoen weleens kwijt kunnen rakenquote:Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat de successen afgelopen zijn is wel té negatief, echter we hebben wel veel aan 'GH' te danken. Daarom kon ik me de haren ook wel uit m'n hoofd trekken toen die raad van commisarissen anderhalf jaar geleden het salaris van GH te veel vond, onterecht, hij verdient het gewoon![]()
sowieso moeten we ooit afscheid nemen van Guus, alleen mag dat van mij nog een tijd duren, een paar kampioenschappen en nog meer succes op europees niveau, dan mag die stoppenquote:Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Er is al ergens gezegd dat er ontsnappingsmogelijkheden zitten in dit contract. En ik denk dat Hiddink lekker ergens bondcoach gaat worden na PSV, wat mij betreft zou dat prima te combineren zijn met het technischdirecteurschap (de pure bureau functie).
Lucky bastardquote:Op zondag 13 november 2005 23:23 schreef ASSpirine het volgende:
enneh, waarschijnlijk kan ik vanaf morgen voetbal op tv kijken op een 106 cm grote plasma tv![]()
Gewonnen![]()
Op zich lopen Eijkelkamp en Rutten nu ook al best lang mee en doen zij ook veel voor PSV. Ze kennen de Hiddink-filosofie en ik denk dat PSV dan gewoon met hun doorgaat.quote:Op maandag 14 november 2005 10:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Lucky bastardFeli
![]()
Maar ontopic. Ik heb ook het gevoel dat dit seizoen het laatste wordt van onze Guus. Al dat gezeik met de belasting en het bestuur van PSV heeft hem wat verbitterd gemaakt. Wel balen, maar hij zal toch een keer weggaan. Ik hoop dat we een goede opvolger kunnen vinden, die hetzelfde met PSV kan bereiken als Hiddink nu doet...
Het gaat niet om het kennen van de filosofie, het gaat ook om de persoonlijkheid, de kennis (niet alleen van voetbal), de contacten en de grote naam die Hiddink is.quote:Op maandag 14 november 2005 10:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op zich lopen Eijkelkamp en Rutten nu ook al best lang mee en doen zij ook veel voor PSV. Ze kennen de Hiddink-filosofie en ik denk dat PSV dan gewoon met hun doorgaat.
Was dat niet Marcel Brands?quote:Op maandag 14 november 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
was Scheringa niet een beetje bijgedraaid?
kan ook wel, ik denk dat ze bij AZ wel eieren voor hun geld kiezen en Vlaar laten gaan.quote:
En met mij vele anderen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef XAVI het volgende:
Die zijn niet beter die vindt jij beter(en dat zegt niet al te veel)
Pedro Negro is voor langere tijd geblesseerd, onder de voet gelopen door La Schimmel.quote:Op maandag 14 november 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
PSV kreeg toch Pepe Pla en Pedro Negro?
mooie score voor ze, echter doet Jong PSV het niet zo goed in de belofteneredivisie, ze staan 11 punten achter op koploper Jong AZ, zit voor hun dus ook wel verbetering in, maar ja jong ajax doet het nog slechter.quote:Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef JustJunior het volgende:
Jong PSV heeft met 8 - 1 gewonnen in de Gatorade Cup voor beloften
Weet iemand waarom Carizzo niet meespeelde?
volgens mij ligt dat in de planning om die begin volgend jaar onder handen te nemenquote:Op maandag 14 november 2005 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechte velden zeg.. op de Herdgang.
Zeker, maar zijn keuze ligt dan ook meer bij zijn gevoel (hij komt tenslotte uit die buurt en zal in 1995 in zijn Ajax shirtje naar school zijn gegaan) dan bij zijn verstand (want bij ajax komt er uiteraard veel druk op hem)quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
lijkt mij ook, onverstandig van hem, dat wel.
Ajax Vlaar, wij Mathijsen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Neoktheone het volgende:
Vlaar wil dus naar Ajax, dus die komt echt niet naar PSV.
Dat zou inderdaad een versterking zijn, al vrees ik dat AZ daar veel teveel geld voor vraagt. In dat geval is Zomer een goede versterking.quote:
Waarom wil hij hem naar Nederland halen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Hiddink wil Maradonna naar Nederland halen, misschien icm met een wedstrijd
quote:OB: UEFA Cuploting in Philips-stadion
De loting voor de kwartfinalewedstrijden van de UEFA Cup wordt op 17 maart in Eindhoven verricht. De trainers en aanvoerders van de geplaatste clubs komen dan naar het Philips Stadion. De Europese voetbalbond UEFA komt naar Eindhoven om te benadrukken dat op 10 mei in het Philips Stadion de finale van de UEFA Cup wordt gespeeld. In aanloop van die finale zijn er ook tal van activiteiten in die stad, zoals een groot schoolvoetbaltoernooi.
Maar Barreto lukt je weer welquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:17 schreef rubbereend het volgende:
nouja het valt nu wel op iig dat het niet echt mijn favoriete voetballer is
Dat is wel mooi, ik wil sowieso er wel heen als het kan.quote:
Hey, nog iemand met verstand van voetballersquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:43 schreef Bruggigol het volgende:
Dat is wel mooi, ik wil sowieso er wel heen als het kan.
Eerst in Eindhoven en week later naar Parijs![]()
Meerdere.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |