sowieso moeten we ooit afscheid nemen van Guus, alleen mag dat van mij nog een tijd duren, een paar kampioenschappen en nog meer succes op europees niveau, dan mag die stoppenquote:Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Er is al ergens gezegd dat er ontsnappingsmogelijkheden zitten in dit contract. En ik denk dat Hiddink lekker ergens bondcoach gaat worden na PSV, wat mij betreft zou dat prima te combineren zijn met het technischdirecteurschap (de pure bureau functie).
Lucky bastardquote:Op zondag 13 november 2005 23:23 schreef ASSpirine het volgende:
enneh, waarschijnlijk kan ik vanaf morgen voetbal op tv kijken op een 106 cm grote plasma tv![]()
Gewonnen![]()
Op zich lopen Eijkelkamp en Rutten nu ook al best lang mee en doen zij ook veel voor PSV. Ze kennen de Hiddink-filosofie en ik denk dat PSV dan gewoon met hun doorgaat.quote:Op maandag 14 november 2005 10:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Lucky bastardFeli
![]()
Maar ontopic. Ik heb ook het gevoel dat dit seizoen het laatste wordt van onze Guus. Al dat gezeik met de belasting en het bestuur van PSV heeft hem wat verbitterd gemaakt. Wel balen, maar hij zal toch een keer weggaan. Ik hoop dat we een goede opvolger kunnen vinden, die hetzelfde met PSV kan bereiken als Hiddink nu doet...
Het gaat niet om het kennen van de filosofie, het gaat ook om de persoonlijkheid, de kennis (niet alleen van voetbal), de contacten en de grote naam die Hiddink is.quote:Op maandag 14 november 2005 10:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op zich lopen Eijkelkamp en Rutten nu ook al best lang mee en doen zij ook veel voor PSV. Ze kennen de Hiddink-filosofie en ik denk dat PSV dan gewoon met hun doorgaat.
Was dat niet Marcel Brands?quote:Op maandag 14 november 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
was Scheringa niet een beetje bijgedraaid?
kan ook wel, ik denk dat ze bij AZ wel eieren voor hun geld kiezen en Vlaar laten gaan.quote:
En met mij vele anderen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef XAVI het volgende:
Die zijn niet beter die vindt jij beter(en dat zegt niet al te veel)
Pedro Negro is voor langere tijd geblesseerd, onder de voet gelopen door La Schimmel.quote:Op maandag 14 november 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
PSV kreeg toch Pepe Pla en Pedro Negro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |