sowieso moeten we ooit afscheid nemen van Guus, alleen mag dat van mij nog een tijd duren, een paar kampioenschappen en nog meer succes op europees niveau, dan mag die stoppenquote:Op zondag 13 november 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Er is al ergens gezegd dat er ontsnappingsmogelijkheden zitten in dit contract. En ik denk dat Hiddink lekker ergens bondcoach gaat worden na PSV, wat mij betreft zou dat prima te combineren zijn met het technischdirecteurschap (de pure bureau functie).
Lucky bastardquote:Op zondag 13 november 2005 23:23 schreef ASSpirine het volgende:
enneh, waarschijnlijk kan ik vanaf morgen voetbal op tv kijken op een 106 cm grote plasma tv![]()
Gewonnen![]()
Op zich lopen Eijkelkamp en Rutten nu ook al best lang mee en doen zij ook veel voor PSV. Ze kennen de Hiddink-filosofie en ik denk dat PSV dan gewoon met hun doorgaat.quote:Op maandag 14 november 2005 10:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Lucky bastardFeli
![]()
Maar ontopic. Ik heb ook het gevoel dat dit seizoen het laatste wordt van onze Guus. Al dat gezeik met de belasting en het bestuur van PSV heeft hem wat verbitterd gemaakt. Wel balen, maar hij zal toch een keer weggaan. Ik hoop dat we een goede opvolger kunnen vinden, die hetzelfde met PSV kan bereiken als Hiddink nu doet...
Het gaat niet om het kennen van de filosofie, het gaat ook om de persoonlijkheid, de kennis (niet alleen van voetbal), de contacten en de grote naam die Hiddink is.quote:Op maandag 14 november 2005 10:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op zich lopen Eijkelkamp en Rutten nu ook al best lang mee en doen zij ook veel voor PSV. Ze kennen de Hiddink-filosofie en ik denk dat PSV dan gewoon met hun doorgaat.
Was dat niet Marcel Brands?quote:Op maandag 14 november 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
was Scheringa niet een beetje bijgedraaid?
kan ook wel, ik denk dat ze bij AZ wel eieren voor hun geld kiezen en Vlaar laten gaan.quote:
En met mij vele anderen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef XAVI het volgende:
Die zijn niet beter die vindt jij beter(en dat zegt niet al te veel)
Pedro Negro is voor langere tijd geblesseerd, onder de voet gelopen door La Schimmel.quote:Op maandag 14 november 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
PSV kreeg toch Pepe Pla en Pedro Negro?
mooie score voor ze, echter doet Jong PSV het niet zo goed in de belofteneredivisie, ze staan 11 punten achter op koploper Jong AZ, zit voor hun dus ook wel verbetering in, maar ja jong ajax doet het nog slechter.quote:Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef JustJunior het volgende:
Jong PSV heeft met 8 - 1 gewonnen in de Gatorade Cup voor beloften
Weet iemand waarom Carizzo niet meespeelde?
volgens mij ligt dat in de planning om die begin volgend jaar onder handen te nemenquote:Op maandag 14 november 2005 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechte velden zeg.. op de Herdgang.
Zeker, maar zijn keuze ligt dan ook meer bij zijn gevoel (hij komt tenslotte uit die buurt en zal in 1995 in zijn Ajax shirtje naar school zijn gegaan) dan bij zijn verstand (want bij ajax komt er uiteraard veel druk op hem)quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
lijkt mij ook, onverstandig van hem, dat wel.
Ajax Vlaar, wij Mathijsen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Neoktheone het volgende:
Vlaar wil dus naar Ajax, dus die komt echt niet naar PSV.
Dat zou inderdaad een versterking zijn, al vrees ik dat AZ daar veel teveel geld voor vraagt. In dat geval is Zomer een goede versterking.quote:
Waarom wil hij hem naar Nederland halen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Hiddink wil Maradonna naar Nederland halen, misschien icm met een wedstrijd
quote:OB: UEFA Cuploting in Philips-stadion
De loting voor de kwartfinalewedstrijden van de UEFA Cup wordt op 17 maart in Eindhoven verricht. De trainers en aanvoerders van de geplaatste clubs komen dan naar het Philips Stadion. De Europese voetbalbond UEFA komt naar Eindhoven om te benadrukken dat op 10 mei in het Philips Stadion de finale van de UEFA Cup wordt gespeeld. In aanloop van die finale zijn er ook tal van activiteiten in die stad, zoals een groot schoolvoetbaltoernooi.
Maar Barreto lukt je weer welquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:17 schreef rubbereend het volgende:
nouja het valt nu wel op iig dat het niet echt mijn favoriete voetballer is
Dat is wel mooi, ik wil sowieso er wel heen als het kan.quote:
Hey, nog iemand met verstand van voetballersquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:43 schreef Bruggigol het volgende:
Dat is wel mooi, ik wil sowieso er wel heen als het kan.
Eerst in Eindhoven en week later naar Parijs![]()
Meerdere.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |