quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
quote:n het Talpa programma De Wedstrijden wist Wilfred Genee te vertellen dat PSV een eerste optie heeft om Klaas Jan Huntelaar te kopen van SC Heerenveen. De spits was eerder jeugdspeler van de Einhovense club. Er is veel interesse in de aanvaller van de Friese club.
Hij werd de laatste weken in verband gebracht met AZ, Ajax, Feyenoord en ook het Italiaanse Fiorentina.
De voorzitter van Heerenveen wilde in het programma het gerucht niet bevestigen. Maar hij ontkende het ook niet. Hij vertelde wel dat zijn club een forse prijs zal vragen voor Huntelaar.
Ik heb hier al eerder van gehoord en ik hoop eigenlijk dat PSV ook een aandeel van zijn tranferopbrengsten heeft bedongen. Krijgen we mooi geld van Ajaxquote:Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef Joenes het volgende:
Je bent een 6 vergeten in de TT
ander nieuws:
[..]
dat is een mooie bijkomstigheid jaquote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik heb hier al eerder van gehoord en ik hoop eigenlijk dat PSV ook een aandeel van zijn tranferopbrengsten heeft bedongen. Krijgen we mooi geld van Ajax
Dat wist wilfred genee helemaal niet te vertellen. Hij vroeg alleen wat er waar van was. Zo brengen ze het net alsof Wilfred het bracht als een feit.quote:Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef Joenes het volgende:
Je bent een 6 vergeten in de TT
ander nieuws:
[..]
psies.quote:Op maandag 7 november 2005 14:57 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat wist wilfred genee helemaal niet te vertellen. Hij vroeg alleen wat er waar van was. Zo brengen ze het net alsof Wilfred het bracht als een feit.
hoeft niet raar te zijn, ligt eraan hoe dat verlies is opgebouwd. Er kan bijvoorbeeld nog steeds meer geld binnenkomen dan uitgaan terwijlj e verlies hebtquote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Spideyman het volgende:
Het AD schrijft dat PSV afgelopen seizoen heeft agesloten met een verlies van 10 miljoen.
Raarrrrr
Dat wel, maar niet dat vorig seizoen met al die CL-gelden en transfers het verlies toch heeft doen oplopen naar 10 miljoen.quote:Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat PSV er financieel niet al te florisant voorstaat is toch algemeen bekend?
Dat mag je dan es gaan uitleggen dr. prof. rubbereendquote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeft niet raar te zijn, ligt eraan hoe dat verlies is opgebouwd. Er kan bijvoorbeeld nog steeds meer geld binnenkomen dan uitgaan terwijlj e verlies hebt
Afschrijvingen. Ik heet natuurlijk geen rubbereend en ben geen prof. dr.quote:Op maandag 7 november 2005 16:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat mag je dan es gaan uitleggen dr. prof. rubbereend![]()
De vraag is natuurlijk maar net waar dat geld ingepompt wordt. Een begroting van een topclub van PSV is vast uitgebreider dan alleen een gedeelte "aflossing en rente" en een gedeelte "salaris en transfergelden". De vraag is alleen waar alles specifiek aan is uitgegeven. Op basis daarvan kun je pas conclusies trekken.quote:Op maandag 7 november 2005 16:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet dat vorig seizoen met al die CL-gelden en transfers het verlies toch heeft doen oplopen naar 10 miljoen.
quote:Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef Zapper het volgende:
Bommel terug bij Oranje
betere tvp kan niet
Hoe verrassendquote:
Dat is heel simpel. Áls ik al wedstrijden bezoek, dan bezoek ik wedstrijden die tevens interessant zijn voor mijn vrienden (is wel zo gezellig). Veel vrienden van mij houden wel van voetbal, maar dan vooral op televisie. Oranje bezoeken vinden ze leuk, maar ze gaan nooit naar wedstrijden van een club. Daarnaast vinden ze met name de afstand nogal een probleem, maar het zijn dan ook geen PSV-fans. 1 vriend van me is wel trouw supporter van een club (Vitesse) en die bezoekt iedere uit- en thuiswedstrijd (eerder ook in Europa). Hij wil best een keer mee naar PSV in de CL, maar daar twijfel ik over. Aan de ene kant mooi om mee te maken en aan de andere kant krijg ik denk ik zo'n succes-supportersgevoel als ik dat ga doen. Wellicht dat ik dat dus ooit nog wel doe, maar dat is momenteel niet aan de orde.quote:Op maandag 7 november 2005 17:42 schreef Zwansen het volgende:
Maar eh, Cultheld. Om ff terug te komen op dat vorige topic, hoe kan het dat je nooit wedstrijden kunt bezoeken van PSV dan?
Nee, want ik zeg nergens dat ik een die hard supporter ben of iets dergelijks. Ik vind het namelijk wel interessant om over PSV (gerelateerde) onderwerpen te praten en ben al fan sinds ik het me kan herinneren.quote:Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef TerroRobbie het volgende:
En op een forumpje blij gaan zitten doen geeft je geen succes-supportersgevoel?
quote:Op maandag 7 november 2005 18:01 schreef cultheld het volgende:
...aan de andere kant krijg ik denk ik zo'n succes-supportersgevoel als ik dat ga doen. Wellicht dat ik dat dus ooit nog wel doe, maar dat is momenteel niet aan de orde.
Och, er zijn clubs die een kast vol met Europacups en landstitels hebben en een slordige paar honderd miljoen euro schuld, zo vreemd is dat dus niet...quote:Op maandag 7 november 2005 18:19 schreef 2Drix het volgende:
Hoe de fuck hebben jullie het voor elkaar gekregen om toch een verlies van 10 miljoen te lijden ondanks al die succesen![]()
Nee, er zijn altijd mensen die naar, op papier, "topwedstrijden" gaan en de rest "niet interessant" vinden. Vind ik een beetje glory hunten eerlijk gezegd. Je ziet dat nu vooral bij AZ. Nog geen tien jaar geleden zaten daar gemiddeld 2000 mensen in het stadion en nu zijn de seizoenskaarten niet aan te slepen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Op basis van afgelopen seizoen dus? Dat PSV dit seizoen nog meer gaat winnen in de CL valt nog te bezien hoor. Ik vind dit echt een raar verhaal. Als je af en toe naar een wedstrijd wilt/kunt ga je toch naar de leukst mogelijke? Ik vind competitieduels niet zo interessant, en ga dus al jaren af en toe naar UEFA Cup of Champions League wedstrijden (en af en toe PSV-Ajax). Ben ik dan een successupporter?
tegen wie spelen jullie voor de wereldbeker volgend jaar?quote:Op maandag 7 november 2005 19:26 schreef Zwansen het volgende:
Goeie TT trouwens.
Kampioen, CL-winnaar én de beker winnen en als klap op de vuurpijl ff het WK winnen in Duitsland.
Ik zie gelijkenissen met '88.
Ach lekker boeiend. Ik ben ook een Successupporter. Ik ben in 87-88 fan geworden.quote:Op maandag 7 november 2005 20:11 schreef cultheld het volgende:
Nee, er zijn altijd mensen die naar, op papier, "topwedstrijden" gaan en de rest "niet interessant" vinden. Vind ik een beetje glory hunten eerlijk gezegd. Je ziet dat nu vooral bij AZ. Nog geen tien jaar geleden zaten daar gemiddeld 2000 mensen in het stadion en nu zijn de seizoenskaarten niet aan te slepen.
ik dacht dat jij Ajacied wasquote:Op maandag 7 november 2005 20:20 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ach lekker boeiend. Ik ben ook een Successupporter. Ik ben in 87-88 fan geworden.
Wat een onzin echt. Ik ga er niet eens meer op in.quote:Op maandag 7 november 2005 20:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, er zijn altijd mensen die naar, op papier, "topwedstrijden" gaan en de rest "niet interessant" vinden. Vind ik een beetje glory hunten eerlijk gezegd. Je ziet dat nu vooral bij AZ. Nog geen tien jaar geleden zaten daar gemiddeld 2000 mensen in het stadion en nu zijn de seizoenskaarten niet aan te slepen.
Teletekst niet hoor. Triester is het om PSV - Sparta op teletekst te volgen en PSV - AC Milan in het stadion.quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een onzin echt. Ik ga er niet eens meer op in.
Kijk jij maar lekker altijd TV en teletekst.
Glory hunten?quote:Op maandag 7 november 2005 20:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof je 50 euro kwijt bent aan PSV - RBC. Een vriend van mij, die gaat naar elke thuis- en uitwedstrijd van zijn club. Dát is een echte supporter. Hij heeft een bloedhekel aan die gasten die alleen topwedstrijden bezoeken en verder weg blijven. Ik kan hem geen ongelijk geven.quote:Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Glory hunten?
Dat is niet meer dan normaal, een wedstrijd PSV-Milan is toch veel aantrekkelijker om heen te gaan dan een PSV-RBC ofzo. Kom op zeg, niks te maken met successupporters. Ik vind het denk ik niet waard om een dag op te geven en 50¤ om naar PSV-RBC te gaan, voor PSV-Milan in de CL heb ik dit wel over. Ben ik nu successupporter? Dacht het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |