abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 20:45:20 #51
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32068031
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alsof je 50 euro kwijt bent aan PSV - RBC. Een vriend van mij, die gaat naar elke thuis- en uitwedstrijd van zijn club. Dát is een echte supporter. Hij heeft een bloedhekel aan die gasten die alleen topwedstrijden bezoeken en verder weg blijven. Ik kan hem geen ongelijk geven.
Benzine vanaf Emmen naar Eindhoven, kaartje, eten en drinken voor onderweg. Zit ik al snel op 50¤...
pi_32068056
Idd, en ook voor de sfeer in het stadion.
Tijdens een CL-duel is het toch wat anders tegen een RBC...

EN sowieso, het is voor mij ook niet mogelijk om weekend te gaan, en uitwedstrijden is al helemaal gek.
pi_32068104
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef Zwansen het volgende:
En trouwens, je gaat niet alleen naar PSV toe omdat je voor PSV bent. Je gaat ook heen omdat je van voetbal houdt, en dus wil je zo goed mogelijk voetbal zien en de aantrekkelijkste ploegen.
Dus als Ajax tegen Real Madrid of Barcelona speelt, dan koop jij een retourtje Duivendrecht?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 7 november 2005 @ 20:49:27 #54
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32068158
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Teletekst niet hoor. Triester is het om PSV - Sparta op teletekst te volgen en PSV - AC Milan in het stadion.

Triester dan alles op teletekst volgen? T gaat echt nergens over. Wordt voor Vitesse en ga daarheen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 7 november 2005 @ 20:51:22 #55
68638 Zwansen
pi_32068217
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dus als Ajax tegen Real Madrid of Barcelona speelt, dan koop jij een retourtje Duivendrecht?
Nee, als je ff leest zeg ik dat het niet ALLEEN gaat om de club waarvoor je bent. Het is een combinatie.

En als ik echt alle wedstrijden van PSV wil bezoeken kan ik dus ten eerste nooit meer uit in het weekend want het is voor mij 3 uur reizen, en heb ik geen geld meer over voor andere dingen. En om mijn hele leven nu op te geven voor PSV gaat me iets te ver.
pi_32068296
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:49 schreef ErikT het volgende:

[..]

Triester dan alles op teletekst volgen? T gaat echt nergens over. Wordt voor Vitesse en ga daarheen.
ik vind 't echt sneu als je alleen naar topwedstrijden gaat ja. Ik ben fan van PSV en zal nooit overstappen naar iets anders.
Ik volg overigens helemaal niks op teletekst, dus ik weet niet hoe jij daar bij komt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 7 november 2005 @ 20:55:46 #57
68638 Zwansen
pi_32068357
Volgens mij proef ik hier enige vorm van jaloezie. Ik ga liever paar keer per jaar naar topwedstrijden van PSV en sporadisch een competitiewedstrijd dan helemaal niet. Snap die reden van je ook niet, dus omdat je vrienden niet willen kun jij ook niet.

Je durft toch wel?
pi_32068405
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:38 schreef Spideyman het volgende:
BOMMEL

Eindelijk gerechtigheid.
Mjah mjah, het is natuurlijk ook een triomf voor de bondscoach. Hij heeft niet hoeven buigen voor de pers. Hij kan hem nu schadevrij als tweede reserve oproepen voor een wedstrijd die er niet echt toe doet.

Ik denk dat de woorden van Rijkaard afgelopen weekend Van Basten nog wel eens van verder pesten zouden kunnen weerhouden. Het zou betekenen dat Van Bommel aan spelen zal toekomen en dan niet in een onmogelijke rol. Hij moet dan zeker de door Johan gewenste 100% kunnen leveren.
pi_32068464
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:55 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij proef ik hier enige vorm van jaloezie. Ik ga liever paar keer per jaar naar topwedstrijden van PSV en sporadisch een competitiewedstrijd dan helemaal niet. Snap die reden van je ook niet, dus omdat je vrienden niet willen kun jij ook niet.

Je durft toch wel?
Jaloers? Ik dacht 't toch niet. In de planning staan o.a. Italië, Argentinië en Engeland om wedstrijden van willekeurige clubs te bezoeken.
Met durven heeft het weinig te maken, meer met niet willen. Net zoals ik niet ga stappen zonder vrienden, ga ik ook niet naar wedstrijden zonder vrienden. Jij wel ?
  maandag 7 november 2005 @ 21:04:29 #60
68638 Zwansen
pi_32068625
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jaloers? Ik dacht 't toch niet. In de planning staan o.a. Italië, Argentinië en Engeland om wedstrijden van willekeurige clubs te bezoeken.
Met durven heeft het weinig te maken, meer met niet willen. Net zoals ik niet ga stappen zonder vrienden, ga ik ook niet naar wedstrijden zonder vrienden. Jij wel ?
Ik heb het voorrecht om een grote schare PSV'ers in mijn vriendenclub te hebben dus ik weet het niet. Maar ik zou zeggen, probeer het eens in je eentje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 21:32:28 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32069552
wil ik net aansluitend op deze discussie voorstellen eens een PSV meet te doen om iedereen een goede reden te geven naar het stadion te komen hebben we helemaal geen wedstrijden meer op zondag
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32069667
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:32 schreef rubbereend het volgende:
wil ik net aansluitend op deze discussie voorstellen eens een PSV meet te doen om iedereen een goede reden te geven naar het stadion te komen hebben we helemaal geen wedstrijden meer op zondag
Het hele seizoen niet meer?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32069771
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:04 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik heb het voorrecht om een grote schare PSV'ers in mijn vriendenclub te hebben dus ik weet het niet. Maar ik zou zeggen, probeer het eens in je eentje.
Ik heb het niet zo op die remi-acties. Dan kijk ik toch echt liever een wedstrijd op tv en ga ik daarna stappen met m'n vrienden .
pi_32069812
Wat een gezeur over wie er nou een betere supporter is zeg. Lekker belangrijk. Als iedereen nou gewoon fijn doet wat hij zelf het beste vindt en zich niet met anderen bemoeit. Draait alles weer lekker bij PSV, gaan ze discussieren over dat soort dingen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 21:45:54 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32069986
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het hele seizoen niet meer?
nee ik stond er ook van te kijken, misschien dat er nog een keer een wedstrijd wordt verschoven.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32070031
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee ik stond er ook van te kijken, misschien dat er nog een keer een wedstrijd wordt verschoven.
Een meet hoeft natuurlijk niet persé op zondag. Lijkt me wel leuk, een PSV-meet, mits er voldoende gelegenheid is om bier te drinken natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 21:50:16 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32070131
ja en daarvoor was een zondag het handigst omdat er dan voor iedereen nog een beetje thuis te komen is met het OV
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32070146
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat zal denk ik alleen gebeuren, als PSV derde in de poule wordt en dus Uefacup heeft op donderdag, of wanneer Heerenveen in maart nog in de Uefacup zit (4 maart is PSV-Heerenveen).
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 21:52:49 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32070209
idd, voor de rest zie ik ook weinig redenen voor het verzetten
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 november 2005 @ 22:05:11 #70
68638 Zwansen
pi_32070588
Trouwens, als ik naar PSV ga winnen ze altijd. Op uitzondering van PSV-Arsenal na dan, maar ook dat was leuk omdat we toen wel doorgingen.
pi_32070827
Ik zie nu net dat er toch nog een zondagwedstrijd is.

27-11 tegen ADO.

het is wel vroeg dag, maar toch....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 22:14:51 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32070920
oja, ff langsop gekeken. ik kan dan iig niet
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 november 2005 @ 22:37:55 #73
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32071682
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, als ik naar PSV ga winnen ze altijd. Op uitzondering van PSV-Arsenal na dan, maar ook dat was leuk omdat we toen wel doorgingen.
Daar was ik ook
Ik heb het vlaggetje nog
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 22:40:53 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32071801
vlaggetjes blij dat we daar vooralsnog van af zijn in het stadion
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 november 2005 @ 22:59:26 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32072428
hoppa
quote:
PSV komt morgen met verklaring kaartverkoop Schalke

Volgens PSV Fans United treedt de veiligheidsmanager van PSV dinsdag met een bericht naar buiten over de kaartverkoop van de Champions League-wedstrijd Schalke '04 - PSV. Net als afgelopen seizoen is er onder de PSV-supporters grote commotie ontstaan over de kaartverkoop van Europese uitwedstrijden. De kaarten voor eigen vervoer waren afgelopen zaterdag binnen enkele seconden uitverkocht. De fans willen o.a. dat PSV de verkoop van wedstrijdkaarten en (bus-)reizen loskoppelt, op zijn minst 5% van de totale stadioncapaciteit opeist, met een voorrangsregeling komt en het aantal beschikbare kaarten met eventuele kaartverdeling vooraf openbaar maakt.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')