abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32150927
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:41 schreef Goldboy het volgende:
Ferreyra was toch ook nooit bedoeld als verdediger. Hij is 'n middevelder, niet dat we die te kort komen...
Hij haalde als linksback het Argentijns elftal dus dat lijkt me wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 10 november 2005 @ 17:35:25 #152
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_32153441
Ik vond Ferreyra niet eens onverdienstelijk invallen laatst...

Maar ik hoop eigenlijk dat Ball alsnog goed uit de verf gaat komen, liever dan Ferreyra iig
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  donderdag 10 november 2005 @ 17:38:54 #153
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32153529
quote:
Lucius en Ball trainen weer mee met PSV

10/11/2005 17:24

Theo Lucius en Michael Ball sloten zich donderdagochtend weer aan bij de selectie van PSV, die trainde onder leiding van assistenten Fred Rutten en René Eijkelkamp.

Voor beide verdedigers was het de eerste keer sinds zij geblesseerd raakten. Lucius ligt er al sinds eind september uit door een hamstringblessure. Ball herstelt van een forse kniekwetsuur die hij op 18 september had opgelopen tijdens de 1-0 nederlaag bij FC Groningen.

Mika Väyrynen maakte nog geen deel uit van de selectie, maar stond donderdag wel voor het eerst op het veld, waarop hij enkele rondjes moest lopen. Hij kwam dit seizoen pas een keer in actie voor PSV vanwege scheurtjes in zijn onderbeen.
  donderdag 10 november 2005 @ 17:52:05 #154
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32153896
quote:
'PSV trekt aan jonge linksback Valencia'

10/11/2005 17:09

PSV is van plan om Pepe Pla over te nemen van Valencia, zo melden enkele Spaanse dagbladen. Beide clubs onderhandelen momenteel over de transfer van de achttienjarige linksback.

Volgens kwaliteitskrant El Pais en het lokale dagblad Las Provincas eist Valencia driehonderdduizend euro voor Pla. Bovendien wil de club een eerste recht op koop van de speler, die sinds zijn elfde de jeugdopleiding van Valencia volgt. PSV zou tot nu toe tweehonderdduizend euro hebben geboden.

Volgens Pla's zaakwaarnemer David Nadal zou de Eindhovense club al tot een akkoord zijn gekomen met de speler over een vierjarige verbintenis. 'Binnen tien dagen zou de transfer kunnen worden afgerond', schetste Nadal in Las Provincas hoe de onderhandelingen tussen PSV en Valencia vorderen.

'Het irriteert me. Ik heb altijd hier willen spelen, maar bij PSV krijg ik de kans, die ik hier niet heb', reageerde Pla in El Pais. 'Ik wil weg hier', aldus de aanvoerder van het Spaanse elftal voor spelers onder-18, die vooralsnog niet verder is gekomen dan enkele duels bij Valencia B.

'We willen dat onze spelers vertrekken. Als dat naar het eerste elftal is, dan is dat goed. Als er een buitenlandse club komt, dan maakt ons dat trots', verklaarde hoofd opleidingen Luis Milla op het eventuele vertrek van Pla.
pi_32154648
Was al genoemd DeTolk

Ik hoop toch dat Ferreyra misschien na de winterstop wat meer speelminuten krijgt. En niet alleen als de halve selectie geblesseerd is
  donderdag 10 november 2005 @ 18:54:31 #156
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32155543
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:21 schreef JustJunior het volgende:
Was al genoemd DeTolk

Ik hoop toch dat Ferreyra misschien na de winterstop wat meer speelminuten krijgt. En niet alleen als de halve selectie geblesseerd is
ok, had geen zin om terug te bladeren.
pi_32156588
Pepe Pla. Wel leuk, Spanjaarden had PSV nog niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 november 2005 @ 19:46:26 #158
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_32156942
Komt samen met Sinterklaas zaterdag aan?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_32157015
Nou, als dat zo is had je voor dat geld beter Pedro Negro kunnen halen, Zapper.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32158321
quote:
Väyrynen hervat looptraining

Voetballer Mika Väyrynen heeft vandaag sinds lange tijd weer eens een buitentraining bij PSV kunnen afwerken. De middenvelder, die afgelopen zomer van SC Heerenveen naar de Eindhovense club kwam, speelde tot nu toe, mede door blessures, pas een aantal wedstrijden.

Väyrynen liep ‘laterale scheurtjes in zijn onderbeen op’, tijdens een interland van Finland. Afgelopen dinsdag werd er een scan van het been genomen, daarna stemde de medische staf van PSV in dat de 23-jarige middenvelder de training weer kon hervatten.

Donderdag deed hij wat kleine loopoefeningetjes met inspanningsfysioloog Luc van Agt.
En langzaam maar zeker wordt de selectie compleet
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 november 2005 @ 20:31:43 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32158360
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Nou, als dat zo is had je voor dat geld beter Pedro Negro kunnen halen, Zapper.
Guus heeft 2 schoenen op de Herdgang gezet, dus Pedro kan nog in de andere schoen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 10 november 2005 @ 20:58:11 #162
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_32159326
Wat vinden de vaste stadionbezoekers eigenlijk van een eventuele transfer van Huntelaar naar ajax?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 november 2005 @ 21:03:54 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32159543
ik zou hem liever bij PSV zien, maar als hij naar Ajax wil en kan en PSV hoeft hem niet ga ik daar niet moelijk overdoen. Andersom zou ik ook blij zijn als een topper van een andere club bij ons kwam voetballen. Niet dat er veel spelers in Nederland goed genoeg zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32159802
Ik vind het klote dat de beste jeugd speler van de afgelopen 5 jaar(op ibbi en issy na) vertrekt naar ajax
pi_32160310
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:11 schreef XAVI het volgende:
Ik vind het klote dat de beste jeugd speler van de afgelopen 5 jaar(op ibbi en issy na) vertrekt naar ajax
Hij is geen jeugdspeler. Hij is gewoon van De Graafschap overgenomen, dus ik beschouw hem niet als jeugdspeler.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 10 november 2005 @ 22:17:20 #166
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32162044
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is geen jeugdspeler. Hij is gewoon van De Graafschap overgenomen, dus ik beschouw hem niet als jeugdspeler.
Hij heeft ruim 5 jaar bij PSV in de jeugd gespeeld, en dan ben je in mijn optiek een jeugdspeler van PSV.
De A en B jeugd zijn het belangrijkste stuk ontwikkeling voor (jeugd)spelers.

Ook mooi :
quote:
10/11/2005 - PSV opnieuw gelinkt aan Gago

PSV wordt op diverse plaatsen op internet opnieuw gelinkt aan de jonge Argentijn Fernando Gago. In de zomer had Guus Hiddink interesse voor de 19-jarige middenvelder. De geruchten komen voort uit de berichten dat Chelsea een bod zou hebben uitgebracht op de Argentijn. Bedragen varieren van 5 miljoen pond tot 15 miljoen dollar. Omdat de Argentijn in Engeland nog geen werkvergunning zou kunnen verkrijgen, is de link met PSV natuurlijk ook snel gemaakt gezien de vergelijkbare situatie van Alex. PSV wordt genoemd als club aan wie hij verhuurd zou kunnen worden. Of het slechts suggestie is, of dat PSV daadwerkelijk een rol speelt bij de interesse is ons vooralsnog onduidelijk.

In Argentijnse media liet de voorzitter van Boca Juniors overigens weten de jonge Gago pas in 2007 te willen verkopen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32162353
Gago is niet haalbaar voor PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 november 2005 @ 22:28:04 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32162398
nou dat is wel heel vaag
quote:
Of het slechts suggestie is, of dat PSV daadwerkelijk een rol speelt bij de interesse is ons vooralsnog onduidelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 10 november 2005 @ 22:35:26 #169
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32162630
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Als het zo is zoals hierboven geciteerd dan is hij wel haalbaar.
Maar wat daar van waar is.............
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32162706
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Wel in een soort van Alex-constructie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32165709
zou een leuke speler zijn Pepe, al staat me dat contract niet helemaal aan.. met terugkoop enz
pi_32173483
quote:
PSV voorzitter Rob Westerhof ontkende vandaag tegenover De Telegraaf dat PSV in vergaande gesprekken is met Pepe Pla. De Spaanse verdediger die momenteel onder contract staat bij Valencia staat slecht op de scoutingslijst volgens Westerhof. Eerder dook in de media het bericht op dat een transfer nakende was.
'Deze speler staat inderdaad op onze scoutingslijsten, maar wij zijn momenteel niet in onderhandeling over een transfer.´ aldus de PSV-voorzitter.

pi_32173521
Als Westerhof het ontkent, dan wordt er dus onderhandeld.
pi_32173581
Dat moet een voorzitter natuurlijk altijd zeggen, wat er ook aan de hand is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 november 2005 @ 11:15:35 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32173613
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:11 schreef cultheld het volgende:
Als Westerhof het ontkent, dan wordt er dus onderhandeld.

Jan Komkamp heeft het nu al niet meer zo naar zijn zin ni Spanje, misschien moesten we daar ook maar eens een vinger aan de pols houden
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')