Oud nieuws. In juli gingen er al geruchten dat PSV Gallardo over wilde nemen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef Joenes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gallardo was volgens mij wel een leuke speler geweest voor PSV.
Mooiquote:Op maandag 7 november 2005 21:32 schreef rubbereend het volgende:
wil ik net aansluitend op deze discussie voorstellen eens een PSV meet te doen om iedereen een goede reden te geven naar het stadion te komen hebben we helemaal geen wedstrijden meer op zondag
ik zal de volgende keer beter kijken eendquote:Op woensdag 9 november 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
dat gerucht heb ik anderhalve week geleden ook gepost
als je volgende keer zo'n nieuwtje hebt moet je gewoon ff 2 topics teruglezen voor de zekerheidquote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef XAVI het volgende:
[..]
ik zal de volgende keer beter kijken eend![]()
Ik mis een smiley?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
als je volgende keer zo'n nieuwtje hebt moet je gewoon ff 2 topics teruglezen voor de zekerheid
Niet zo katten he rubbermodjequote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je volgende keer zo'n nieuwtje hebt moet je gewoon ff 2 topics teruglezen voor de zekerheid
let op de PIquote:
ahquote:
Is dat een speler van Valencia B?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Pepe Pla naar PSV!
Die speelt idd in de jeugd van Valencia. Overigens niet in Valencia B, maar in de A-selectie van de jeugd.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:28 schreef Joenes het volgende:
[..]
Is dat een speler van Valencia B?
Nooit van gehoord. Wat is het voor een speler?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Pepe Pla naar PSV!
18-jarige linksback. Voor meer informatie, ik heb onder "generaal" al aardig wat gepost over deze speler op het PSV Netwerk (aankoopbeleid).quote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wat is het voor een speler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |