Hij speelt trouwens niet voor Valencia B (jong Valencia) hoor, maar voor de A jeugd. Daarnaast is Pepe zijn bijnaam en heet hij voluit Jose Pla Molla. Hij heeft bij Spanje -16 gevoetbald in 2002 (die lichting werd geloof ik wereldkampioen) en hij is geen centrale verdediger maar een linksback. Een erg talentvolle Spanjaard waarvan ik alleen maar kan zeggen dat ie gehaald moet worden omdat Valencia om haar goede jeugdopleiding bekend staat en omdat deze jongen met name in 2002 als een jeugdsensatie werd beschreven door de Spanse pers. Is op dit moment aanvoerder van Spanje -18.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef rubbereend het volgende:
post ff hier Cult, dan hoef ik niet te zoek daar
maar een goede linksback is geen overbodige luxe
Er is heel veel talentvolle jeugd bij Valencia en daarnaast hebben ze in Valencia 1 o.a. Fabio Aurelio en Amedeo Carboni rondlopen op die positie. Die jongen krijgt de komende 2 jaar dus nooit een kans bij Valencia 1 en daarom wil ie z'n kans grijpen bij PSV.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:27 schreef rubbereend het volgende:
oke, dat klinkt goed, maar heeft die jongen geen uizicht op het eerste van Valencia?
Volgens mij per direct, aangezien het om een jeugdspeler gaat. Hij zal tot de winterstop wel bij PSV 2 worden gestald en dan in de winterstop aan PSV 1 worden toegevoegd.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef Joenes het volgende:
En wanneer komt ie naar PSV? Winterstop?
quote:10/11/2005 - 'PSV doet bod op jeugdige verdediger Valencia, transfer dichtbij'
BRON: Las Provincias
Diverse betrouwbare kranten in Spanje melden dta PSV een bod van naar verluid 200.000 euro heeft gedaan op de 18-jarige verdediger Pepe Pla. Valencia zou 300.000 euro en een optie tot terugkoop vragen voor de speler. De verwachting is echter dat de clubs er snel uit zullen komen. De verdediger zou voor het eerst meedoen in een oefenwedstrijd bij het eerste elftal, maar dat werd vanwege de onderhandelingen geschrapt.
PSV Netwerk
Zijn zaakwaarnemer zou inmiddels een vierjarig contract zijn overeengekomen met PSV. Hij komt uit voor het jeugdelftal van Valencia, het tweede elftal en Spanje onder 18.
quote:10/11/2005 - Pla: bij PSV krijg ik de kans die ik bij Valencia niet kreeg
BRON: El Pais
De 18-jarige José Pla Mollá, bijnaam Pepe, speelde vanaf zijn 11e in de voetbalschool van Valencia. Zijn droom was dan ook het eerste elftal van Valencia te halen. In een reactie tegenover El Pais laat hij weten ervan te balen dat dat niet lukt. 'Maar bij PSV krijg ik de kans die ik hier niet heb.' Zijn contract bij Valencia loopt nog een jaar door. De directeur van de voetbalschool liet weten dat hij het aantal spelers moet verminderen. 'Als dat gebeurt door spelers door te stromen naar het eerste elftal is dat het best, maar als er buitenlandse interesse is voor onze spelers mogen we daar trots op zijn.'
Daar kun je wel vanuit gaan ja. Maar dan vind ik een terugkoopsom van een miljoen of 5 á 6 niet verkeerd hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef fernando_redondo het volgende:
Zolang er maar geen terugkoop-optie is, maar dat lijkt me haast wel
Dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef fernando_redondo het volgende:
Zolang er maar geen terugkoop-optie is, maar dat lijkt me haast wel
inderdaad, je moet zo'n speler een half jaar de tijd geven om te wennen en dan zouden we er daaran maar 1 seizoen plezier van hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef fernando_redondo het volgende:
Er zijn in het kort gezegd 2 opties
1: Valencia kan hem terugkopen voor een vastgesteld bedrag op een vastgesteld datum. Ik kan me niet voorstellen dat dat meer zal zijn dan pak hem beet 5 keer de kostprijs.
2: Valencia heeft het recht om ieder bod te matchen
Voor PSV is de 2e optie het interessants maar het zal wel de 1e worden. Als het om slechts 1,5 jaar gaat moet PSV er niet aan beginnen en minimaal 2,5 jaar eisen
Ferreyra is normaal gesproken ook niet haalbaar en Love wilde ook naar PSV toequote:Op donderdag 10 november 2005 14:41 schreef DIJK het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat zo'n jongen wel naar Nederland zou willen als je het mij vraagt. Over het algemeen gaan dat soort jongens gewoon naar pak em beet Alaves ofzo.
En wat doet Hiddink? Zet ie Ferreyra op de bank.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:43 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Ferreyra is normaal gesproken ook niet haalbaar en Love wilde ook naar PSV toe
we hebben vorig jaar onze naam in Europa weer gevestigd en de resultaten van dit seizoen blijven ook niet onopgemekrtquote:Op donderdag 10 november 2005 14:41 schreef DIJK het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat zo'n jongen wel naar Nederland zou willen als je het mij vraagt. Over het algemeen gaan dat soort jongens gewoon naar pak em beet Alaves ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |