Ik ben ook niet zo heel goed meer wakker.quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wilde nog zeggen: goed gedaan Roadkill afgetroeft.![]()
Maar nu.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo' nu weten jullie ook mijn donkere kant.![]()
Volgens mij zitten jullie nog in een beetje raar avondritme.quote:
Nou ja laatste post en dan moet hij er zich aan houden toch?quote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat ik snel was, maakt het wel weer goed toch?![]()
Dit keer vroeg ik mij dat niet eens af.quote:Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef worldpimber het volgende:
14 stropdassen, wamotjedermee? En op dat soort momenten vraag je je volgens mij vaak af waarom je het repareren niet gewoon eerder had gedaan.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
En wat ook meespeelt is dat Nick zijn vriendje vorig weekend zich in die kast verstopte.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef bwt het volgende:
KANONE, wil ik vanavond weg staat me achterband een beetje leeg te wezen.
[GEKNIPT WEGENS ERNSTIG TAALGEBRUIK]
Moet ik morgen met de FIETS naar het werk.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je wel hoe ver Gilex is lopend?quote:Op maandag 7 november 2005 07:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Heb je nog niet kunnen zien wat er in zit?
En heb je in de buurt niet een motorshop die maandags geopend is? Ben ik even blij dat ik Gilex lopend kan bereiken hierzo...
![]()
Laat staan met een motor aan de hand
Klote bwt![]()
Acceptabel ver als je een lekke band hebquote:Op maandag 7 november 2005 08:12 schreef hicham het volgende:
Weet je wel hoe ver Gilex is lopend?Laat staan met een motor aan de hand [afbeelding]
Klote bwt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2005 08:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ja dat wou ik ook al vragen aan richardgie, of ie erbij 'mocht' in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de icon is hem nog niet gelukt, alles op z'n tijdEven afwachten tot richard zich weer meldt hier
![]()
Van wie is die motor nou weerquote:
MOGGUH allen,quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wilde nog zeggen: goed gedaan Roadkill afgetroeft.![]()
Maar nu.![]()
![]()
![]()
Hey lanterfant c.q bowlingproquote:Op maandag 7 november 2005 08:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
Moggeis best wel weer zwaar om na een weekje lanterfanten weer eens vroeg op te staan
![]()
Nope, hij is gemaakt op die maatquote:Op maandag 7 november 2005 09:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
@hieschamheb je die OP pic ook op huge resolutie?
Stuur maar hier naar toequote:Op maandag 7 november 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
Oh ja, kwam er gister ook achter dat mijn ketting wel erg slapjes hangt en de kettingspanners tegen het einde aanzitten. Tijd voor een nieuwe ketting dus, na 14.000 km geleden al een smak geld ervoor te hebben neergelegdIk ga denk ik gewoon een DID eindeloze ketting bij Louis.de bestellen en dan zelf dat ding eromheen leggen, heb ik daar ook weer een beetje voldoening uit (tenzij het mis gaat
) Volgens mij moet dat niet al te moeilijk zijn toch? Achterbrug moet er sowieso uit, dat betekent dat de schokdemper los moet en kan ik er ook meteen de tailrisers onder sjeffen
Denk dat het sowieso tijd wordt voor wat onderhoud, olie mag ook wel weer vervangen worden samen met oliefilter. Luchtfilter is nog lang niet nodig, was vorige keer met Mercy eigenlijk ook niet nodig maar toen hadden we hem toch al gekocht
En als ik dan toch bezig ben ga ik ook maar meteen stalen remleidingen eronder knallen, remblokje achter moet vervangen worden maar remblokjes voor zijn nog niet nodig. Heb ook geen zin om te wachten tot ze versleten zijn alvorens ik stalen remleidingen neem. Dat duurt me te lang
Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motor
[..]
Hey lanterfant c.q bowlingpro![]()
[..]
Nope, hij is gemaakt op die maat
je mag het van mij ook wel naar mijn adres sturen hoor....quote:Op maandag 7 november 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
bla bla...
Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motorDie hebben echt iets van de motor rijdt toch, al die extra dingen zijn toch niet nodig
quote:
Jullie vertrouw ik nietquote:Op maandag 7 november 2005 09:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je mag het van mij ook wel naar mijn adres sturen hoor....
quote:Op maandag 7 november 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
Oh ja, kwam er gister ook achter dat mijn ketting wel erg slapjes hangt en de kettingspanners tegen het einde aanzitten. Tijd voor een nieuwe ketting dus, na 14.000 km geleden al een smak geld ervoor te hebben neergelegdIk ga denk ik gewoon een DID eindeloze ketting bij Louis.de bestellen en dan zelf dat ding eromheen leggen, heb ik daar ook weer een beetje voldoening uit (tenzij het mis gaat
) Volgens mij moet dat niet al te moeilijk zijn toch? Achterbrug moet er sowieso uit, dat betekent dat de schokdemper los moet en kan ik er ook meteen de tailrisers onder sjeffen
Denk dat het sowieso tijd wordt voor wat onderhoud, olie mag ook wel weer vervangen worden samen met oliefilter. Luchtfilter is nog lang niet nodig, was vorige keer met Mercy eigenlijk ook niet nodig maar toen hadden we hem toch al gekocht
En als ik dan toch bezig ben ga ik ook maar meteen stalen remleidingen eronder knallen, remblokje achter moet vervangen worden maar remblokjes voor zijn nog niet nodig. Heb ook geen zin om te wachten tot ze versleten zijn alvorens ik stalen remleidingen neem. Dat duurt me te lang
Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motorDie hebben echt iets van de motor rijdt toch, al die extra dingen zijn toch niet nodig
[..]
Hey lanterfant c.q bowlingpro![]()
[..]
Nope, hij is gemaakt op die maat
misschien ook vast kijken WAAR je het gaat doen...quote:Op maandag 7 november 2005 09:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Jullie vertrouw ik niet![]()
Ok, pakketjes zijn dus geen probleem om ergens heen te verzenden![]()
Nu nog even kijken wat ik precies allemaal ga doen, als ik dan toch bezig ben ...
Pepijn nog een goed adresje voor progressieve vering voor de voorkant van m'n motor?
TechnoFlexquote:Op maandag 7 november 2005 09:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Jullie vertrouw ik niet![]()
Ok, pakketjes zijn dus geen probleem om ergens heen te verzenden![]()
Nu nog even kijken wat ik precies allemaal ga doen, als ik dan toch bezig ben ...
Pepijn nog een goed adresje voor progressieve vering voor de voorkant van m'n motor?
kuchquote:Op maandag 7 november 2005 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
TechnoFlex WP![]()
die technofles olie heb je er zo uit
![]()
Heb jij ook genoeg gereedschap of niet?quote:Op maandag 7 november 2005 09:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
misschien ook vast kijken WAAR je het gaat doen...
beinvloed misschien ook wel je keuze met waar je het naar toe wil (durft) te sturen![]()
WP dacht ik ook al, maar ging mij meer om 'het adresje'. Of bestel je zoiets direct van WP zelf vandaanquote:
erm, jaquote:Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
Meeste dingen kun je stukken goedkoper bij Louis.de krijgen, maar voor de ketting maakt het idd niet veel uit zie ik net. 10 euro, en die zul je dan wel weer extra kwijt zijn aan verzendkosten vanuit Duitsland
Ik heb er sowieso geen haast mee, ga eerst even een lijstje maken van alle dingen die ik binnenkort wil doen en dan een semi-grote beurt geven aan m'n motorIk heb trouwens altijd zo een bandenreparatiekit in m'n buddy zitten met van die perslucht mini-tankjes. Zijn ook te koop bij Motoport, weet alleen niet voor hoeveel
stoepranden sjezen heb je nu iig snel afgeleerd neem ik aan?
Natuurlijk mag ik er ook bij,en ben druk bezig met user-icon,maar ik schijn een valse gebruikersnaam/wachtwoord-combinatie te hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 08:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook al vragen aan richardgie, of ie erbij 'mocht' in de OP
Maar de icon is hem nog niet gelukt, alles op z'n tijdEven afwachten tot richard zich weer meldt hier
Goeie morgen.quote:Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Leuke foto's en verhalen over de verschillende meets.![]()
Je kan gewoon bij WP langs gaan, heb ik met mijn vorige bike ook gedaan, ter plekke revisie en aanpassing van de achterveerquote:Op maandag 7 november 2005 09:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij ook genoeg gereedschap of niet?
Daar wou ik eigenlijk nog met je over MSNen maar kennelijk MSN je niet op stage
[..]
WP dacht ik ook al, maar ging mij meer om 'het adresje'. Of bestel je zoiets direct van WP zelf vandaan
Karten, paintball, winter-off-road-rijdenquote:Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey is het geen leuk idee om eens met de FOK-MC iets te gaan doen in de wintermaanden ?
Bijvoorbeeld bowlen. karten, weet ik wat nog meer gedaan kan worden![]()
okay het is qua logistiek iets moeilijker omdat iedereen best wel ver van elkaar wonen, maar als er animo voor is moet dat toch wel te doen zijn ?
quote:Op maandag 7 november 2005 10:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik er ook bij,en ben druk bezig met user-icon,maar ik schijn een valse gebruikersnaam/wachtwoord-combinatie te hebben.![]()
Kan wel gewoon inloggen en posten,heel merkwaardig allemaal.
Goeie morgen trouwens allemaal.![]()
Dat was toch ook al de bedoelingquote:Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey is het geen leuk idee om eens met de FOK-MC iets te gaan doen in de wintermaanden ?
Bijvoorbeeld bowlen. karten, weet ik wat nog meer gedaan kan worden![]()
okay het is qua logistiek iets moeilijker omdat iedereen best wel ver van elkaar wonen, maar als er animo voor is moet dat toch wel te doen zijn ?
Ik heb achter een Bandit 1200 schokdemper met Hyperpro veer, zitten ze ook aan dempers met veren van de concurrentie?quote:Op maandag 7 november 2005 10:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij WP langs gaan, heb ik met mijn vorige bike ook gedaan, ter plekke revisie en aanpassing van de achterveer(neem wel een boek mee, er zijn er meer die zo binnen lopen)
Ik had op mijn motor ook geen wp veer hoorquote:Op maandag 7 november 2005 10:33 schreef hicham het volgende:
[..]Beetje raar inderdaad, per ongeluk capslock aangetikt
[..]
Dat was toch ook al de bedoeling![]()
Alleen wordt er nog niets geplanned omdat we momenteel nog kunnen motorrijden met dit weer
[..]
Ik heb achter een Bandit 1200 schokdemper met Hyperpro veer, zitten ze ook aan dempers met veren van de concurrentie?of is Hyperpro ook van WP?
En doen ze erin zetten als extra service of moet je dan meer gaan betalen? Ik dacht alleen de veren ophalen en de rest zelf doen namelijk![]()
maar vanwege het feit dat hier iets afspreken voor dit soort dingen best moeilijk isquote:Op maandag 7 november 2005 10:33 schreef hicham het volgende:
[..]Beetje raar inderdaad, per ongeluk capslock aangetikt
[..]
Dat was toch ook al de bedoeling![]()
Alleen wordt er nog niets geplanned omdat we momenteel nog kunnen motorrijden met dit weer
[..]
Ik heb achter een Bandit 1200 schokdemper met Hyperpro veer, zitten ze ook aan dempers met veren van de concurrentie?of is Hyperpro ook van WP?
En doen ze erin zetten als extra service of moet je dan meer gaan betalen? Ik dacht alleen de veren ophalen en de rest zelf doen namelijk![]()
BOWLEN en wokken paintball heb ik gewetensbezwaren tegen, en karten trekt mijn rug nietquote:Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar vanwege het feit dat hier iets afspreken voor dit soort dingen best moeilijk isis het misschien handig om nu al te kijken waar er animo voor is
![]()
Ik voeg je zo wel even toe via Mercy oidquote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik had op mijn motor ook geen wp veer hoorJe kan zelf de onderdelen halen (of je veer bregnen) of als je het niet zelf wil doen, een afspraak maken en er op wachten
btw, wat is je msn adres
Ok, zal even kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar vanwege het feit dat hier iets afspreken voor dit soort dingen best moeilijk isis het misschien handig om nu al te kijken waar er animo voor is
![]()
Bowlen is suf, paintball en karten was het eerst waar ik aan dacht. Ben jij altijd zo moeilijk?quote:Op maandag 7 november 2005 10:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
BOWLEN en wokken paintball heb ik gewetensbezwaren tegen, en karten trekt mijn rug nietmaar jullie mogen natuurlijk ook gewoon zonder mij gaan
Je begrijpt dat jij nu 1 van de weinig bent waarvan we geen gezicht bij de naam hebben he?quote:Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Leuke foto's en verhalen over de verschillende meets.![]()
quote:
animo is er welquote:Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Had je maar moeten motorrijden gisterquote:Op maandag 7 november 2005 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Bah.. zit ik met een allergische reactie. Heb me ziek gemeldt voor de tentamens![]()
Bowlen ist coolquote:Op maandag 7 november 2005 10:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik voeg je zo wel even toe via Mercy oid
[..]
Ok, zal even kijken
[..]
Bowlen is suf, paintball en karten was het eerst waar ik aan dacht. Ben jij altijd zo moeilijk?
Dude, 1200cc, who cares about the facequote:Op maandag 7 november 2005 10:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Je begrijpt dat jij nu 1 van de weinig bent waarvan we geen gezicht bij de naam hebben he?
[..]
Heb ik stiekem ook gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 10:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Had je maar moeten motorrijden gister
Thanks.. ik kruip mijn nestje weer inquote:
Wat ik allemaal in m'n buddy hebquote:Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef Herr.Flick het volgende:
WTF, is de zomer nu al voorbij
Voor de bandenstukrijders onder ons :
Ik heb deze alijd bij:
[afbeelding]
natuurlijk orgineel bmw....
wat is daar nu origineel bmw aan? heb ik ook onder mijn zadel, is het dan origineel suzuki?quote:Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb deze alijd bij:
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 11:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
wat is daar nu origineel bmw aan? heb ik ook onder mijn zadel, is het dan origineel suzuki?
quote:Op maandag 7 november 2005 11:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat ik allemaal in m'n buddy heb
Naast m'n schijfremslot en standaard gereedschapssetje dat bij de Bandit hoort![]()
[afbeelding]
Overkill, en je zult net zien dat hetgeen ik nodig heb er dan weer net niet tussen zit
En een telefoon mee nemen.Alleen een pasje heb je niet zoveel aan.quote:Op maandag 7 november 2005 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb veel gereedschap bij je
ik heb alleen een standaard gereedschapsetje en lenzenvloeistof bij me
maar zo'n banden reparatie set is ook nog in de planning om eens een keer aan te schaffen
![]()
oh ja ik heb anwb lidmaatschapspasje ook altijd bij medus zoveel gereedschap niet eens nodig
![]()
Hij stond dan wel niet om 7:45, maar wel om 8:30 .. de bekende 2 keer 9 minuten knopjes benut..quote:Op maandag 7 november 2005 08:32 schreef hicham het volgende:
Hmmpf, kan Pepijn z'n wekker niet gewoon om 7:45 zetten om een beetje z'n slaapritme te behouden. Zo in m'n eentje Fok!MC'en is ook niks aan namelijk![]()
Ff kijken of ik hier maar wat nuttigs kan gaan doen dan
Nog even voor de eer uitleggen.quote:Op maandag 7 november 2005 09:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
MOGGUH allen,
Ghe, ik laat me niet zomaar aftroeveneffe een blik op 'my active topics', bewust vol spammen tot 299
en de eer aan een ander laten, stond op het punt te gaan slapen
Kan dat nog steedsquote:Op maandag 7 november 2005 10:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
Je kan gewoon bij WP langs gaan, heb ik met mijn vorige bike ook gedaan, ter plekke revisie en aanpassing van de achterveer(neem wel een boek mee, er zijn er meer die zo binnen lopen)
er bestaan ook nog praatpalenquote:Op maandag 7 november 2005 11:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
En een telefoon mee nemen.Alleen een pasje heb je niet zoveel aan.![]()
Zit dat standaard bij een BMW?Heb eerlijk gezegd nog nooit onder het zadel gekeken.quote:Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb deze alijd bij:
[afbeelding]
[/sub]
Ja maar van tussen Dronten en Lelystad,naar de dichtstbijzijnde praatpaal is echt ver hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er bestaan ook nog praatpalen
Ik heb helemaal geen gereedschap bij me. Allemaal extra gewicht.quote:Op maandag 7 november 2005 11:16 schreef hicham het volgende:
Wat ik allemaal in m'n buddy heb
Naast m'n schijfremslot en standaard gereedschapssetje dat bij de Bandit hoort![]()
[afbeelding]
Overkill, en je zult net zien dat hetgeen ik nodig heb er dan weer net niet tussen zit
quote:Op maandag 7 november 2005 11:36 schreef richardgie het volgende:
Zit dat standaard bij een BMW?Heb eerlijk gezegd nog nooit onder het zadel gekeken.![]()
Die komen nog eens op / langs een weg met hun motor, ipv sleutelen in de woonkamer en niet rijdenquote:Op maandag 7 november 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
Sleutelen langs de weg is voor SS rijders.![]()
![]()
[..]
![]()
Nee toch.quote:
Ik dacht dat ik al wakker was.quote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef TR_Roadkill het volgende:
Die komen nog eens op / langs een weg met hun motor, ipv sleutelen in de woonkamer en niet rijden
quote:Op maandag 7 november 2005 11:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Bah nu pas weer thuis.Even een ochtendje ziekenhuis en boodschappen. Nog wel extra naar een andere super gegaan om lekkers voor Martie mee te nemen.
![]()
Kost ook weer extra tijd.
De dag is al hallef om.
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee toch.![]()
Jij rekent arbeidstijden als dagtijden..hoe boring.... er zijn pas 3-4 uur van de 15 verstreken.
[..]
Ik dacht dat ik al wakker was.![]()
het ligt nu in de prullenbak.quote:Op maandag 7 november 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lekkers voor mij gehaald ?
![]()
oh natuurlijk dat is omdat ik met bowlen zo goed ging![]()
![]()
Je weet niet hoe graag ik eigenlijk een keertje mee wil rijden met jullie of met pepijn een beetje SM-enquote:Op maandag 7 november 2005 10:46 schreef hicham het volgende:
Je begrijpt dat jij nu 1 van de weinig bent waarvan we geen gezicht bij de naam hebben he?
Mijn steun en toeverlaatquote:Op maandag 7 november 2005 10:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, 1200cc, who cares about the face
Nou vooruit ik bewaar 'm nog wel...quote:
Pas je een beetje op met het showen van gereedschapsetjes, voor je het weet heb je de AIVD in je nek.quote:
quote:Laser verloren
AMSTERDAM - Een motoragent in Den Bosch is zijn lasergun verloren. De agent was gisternacht onderweg naar een vechtpartij toen een van de zijkoffers van de dienstmotor afviel.
In de koffer zat onder meer een lasergun. Gezien is dat horecabezoekers de koffer hebben opgeraapt.
Jammer dat 'ie 'm niet zaterdagmddag had verloren, dan hadden ze bij het bowlen hun werpsnelheid kunnen meten...quote:Op maandag 7 november 2005 12:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Om te kijken hoe snel ze nu echt dronken.![]()
Karten? Peerke gaat meequote:Op maandag 7 november 2005 10:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik voeg je zo wel even toe via Mercy oid
[..]
Ok, zal even kijken
[..]
Bowlen is suf, paintball en karten was het eerst waar ik aan dacht. Ben jij altijd zo moeilijk?
Cool, is dat een aanpassing voor iemand met een handicapquote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
Je motor met luchtdruk schakelen.![]()
[afbeelding]
Alleen de reden dat ze dat ombouwen zal wel minder leuk zijn.![]()
![]()
Zocht alleen een piccie van een ER-5 om iemand te helpen met een probleem.
Zouden ze eigenlijk op alle motoren moeten maken,net een beetje als in de F 1 zeg maar.quote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
Je motor met luchtdruk schakelen.![]()
[afbeelding]
Alleen de reden dat ze dat ombouwen zal wel minder leuk zijn.![]()
![]()
Zocht alleen een piccie van een ER-5 om iemand te helpen met een probleem.
Jij moet als geen ander weten dat het om de techniek gaat.. niet om de kracht en snelheid.quote:Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef R2-D2 het volgende:
Jammer dat 'ie 'm niet zaterdagmddag had verloren, dan hadden ze bij het bowlen hun werpsnelheid kunnen meten...
om vervolgens de Werpsnelheid in combinatie met het Gewicht van de bowlingbal blabla... te berekenen blabla... heel interessant om te weten![]()
![]()
Ik denk voor de programmeursquote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
Cool, is dat een aanpassing voor iemand met een handicap
quote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef richardgie het volgende:
Zouden ze eigenlijk op alle motoren moeten maken,net een beetje als in de F 1 zeg maar.
Ik denk eerder iets voor dragracen op de motor, heb er al eens van gehoord. Een antiliaanse jongen die ik ken heeft zoiets op z'n GSX-R gebouwd.quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ja,is heel intressant om te weten met hoeveel snelheid en kracht je moet gooien,om een deuk in de bowling vloer te krijgen.Eerst even kijken wat de kortste vluchtroute isquote:Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie 'm niet zaterdagmddag had verloren, dan hadden ze bij het bowlen hun werpsnelheid kunnen meten...
om vervolgens de Werpsnelheid in combinatie met het Gewicht van de bowlingbal blabla... te berekenen blabla... heel interessant om te weten![]()
![]()
Hier de website met nog veel meer "mooie" goodie's.quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Patrick281 op 07-11-2005 12:39:53 ]
in flevoland rijden doe ik iedere keer als ik rijquote:Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja maar van tussen Dronten en Lelystad,naar de dichtstbijzijnde praatpaal is echt ver hoor.![]()
O.k,wie gaat er nou in Flevoland rijden?Nou ik dus![]()
Ben je nog steeds niet wakker?? wie gaat er nou met een ER5 op een circuit opquote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk voor de programmeursonder ons die circuit gaan rijden en het schakelen in hun laptopje in de rugzak programmeren.
![]()
Heb de wegsite verder niet bekeken, zocht alleen een pic van het oliepijlglaasje.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:30 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ben je nog steeds niet wakker?? wie gaat er nou met een ER5 op een circuit op
was je de camera zoeken een half uur lang?quote:Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef Herr.Flick het volgende:
Zoals jullie zien :
[afbeelding]
Bij mijn motor zat ie dus niet standaart bij de motor geleverd, maar aangeziem mijn maat z'n GS totall loss was heb ik het er maar ff uit "geleend".
Ik heb nog wel wat meer te doen!quote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
was je de camera zoeken een half uur lang?![]()
Had wel verwacht dat ie zou gaan, wilde zelf ook, alleen we zijn smiddags een kast wezen kopen. Kan iemand me uitleggen waarom ik meer aan een afgeprijsde kast heb gespendeerd dan aan mijn motorquote:Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is dat borgclipje waar ik het gisteren over had, die vond ik in een doos met spullen die al 5 jaar ergens bovenop een plank stond.. en waar ik van dacht dat die afgeladen was met oude motortijdschriften.. waar ik dan wel al jaren tegenaanhikte om die eens te ruimen.![]()
[afbeelding]
Stinky kan er jaloers op wezen.![]()
(je maat was gisteren trouwens ook op de SM meet-zie rechts op de pic )
En de uitgaande as lekt nog steeds wat olie, 2 druppels in 24 uur.. niet echt spannend dus.
Dat is karakter.
[afbeelding]
Jammer dat de zaak waar ik naar toe wilde voor het kleppenstellen geen leenmotoren heeft, omdat hun business alleen maar crossmotoren is zonder kenteken.. en iedereen komt die uiteraard op een aanhanger brengen.
Dan maar Motoport bellen.![]()
Ik dacht net lekker te kijken, maar die minibikes waren van korte duur of niet? Het journaal is nu bezig.quote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Herr.Flick het volgende:
minibikes op de tros nu
Als je nou de volgende keer op "Door nickname op datum" klikt bij de post die je op mf wil qouten, dan krijg je een 'singlepost' in je browser, kopieer de link en plak die hier, scheelt weer screenshot maken, resizen, uploaden en hier de img ladenquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb nog wel wat meer te doen!![]()
zoals teletubbies kijken en zo...
quote:Op maandag 7 november 2005 12:50 schreef stinkie het volgende:
Had wel verwacht dat ie zou gaan, wilde zelf ook, alleen we zijn smiddags een kast wezen kopen. Kan iemand me uitleggen waarom ik meer aan een afgeprijsde kast heb gespendeerd dan aan mijn motor
Hier het verslag >klik op de post hieronder<quote:Hoe was het bij die sm'rs ? Wil eerst weten waar dat getril vandaan komt voor ik met de Alp ga raggen.....
Verder een geslaagde dag, al was ik er niet helemaal tot einde bij.quote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
Vanochtend dus vroeg opgestaan om eindelijk een testrit met de KLX te maken op de maagdelijke bandjes.![]()
<knip>
Ik doe dat voor de lol in een handomdraai.quote:Op maandag 7 november 2005 13:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
Als je nou de volgende keer op "Door nickname op datum" klikt bij de post die je op mf wil qouten, dan krijg je een 'singlepost' in je browser, kopieer de link en plak die hier, scheelt weer screenshot maken, resizen, uploaden en hier de img laden
hard gooien is echt wel de manier om alle kegels om te krijgenquote:Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij moet als geen ander weten dat het om de techniek gaat.. niet om de kracht en snelheid.![]()
[..]
Ik denk voor de programmeursonder ons die circuit gaan rijden en het schakelen in hun laptopje in de rugzak programmeren.
![]()
Heb de wegsite verder niet bekeken, zocht alleen een pic van het oliepijlglaasje.
Voorlopig maar ff niet, heb geen mooi leren pak en helm, en de motor trekt nog niet helemaal door naar de top .. aan de andere kant kan Paul daar misschien gelijk naar kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
hard gooien is echt wel de manier om alle kegels om te krijgen![]()
Heb toch wel mensen ongeloofelijk hard en snel zien gooien, en ook nog door het midden of iets uit het midden.
maar ze scoorden toch niet de hoogste punten.![]()
Maar het is jou wel gelukt, dus nu moeten we op de wintermeet maar eens kijken of jij de Trophy ook bij de Fokkers kan winnen.![]()
![]()
![]()
Bovenhands gegooid?quote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hard gooien is echt wel de manier om alle kegels om te krijgen
ik kreeg het zelfs voor elkaar om een bal via de goot toch een kegel te laten omgooien![]()
was een mooie spare![]()
Is het EK hamerslingeren niks voor je?quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb het wereldkampioenschap kogelstoten gevolgd om de techniek af te kijken
![]()
In de volksmond ook wel Pepijn genoemdquote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Of is dit misschien toch meer iets voor Patrick 281.
Je ziet de olie overhoop, vaak werken die progresieve veren samen met de (speciale) olie die erbij hoort (en de hoeveelheid van die olie voor die vork voor die veren)quote:Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef hicham het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel Pepijn genoemdMaar volgens mij moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen alvorens je Patrick281 Pepijn mag noemen, misschien moet je even de brochure aanvragen
Ja ben nog half aanwezig hier maar ben niet zoveel aan het posten meer. Ik moet al het geniks van vanochtend nu even compenseren anders komt er niks van terecht vandaag
Wel even een vraag die net in me opkwam en misschien heel stom is en waarvoor ik naar de Fok!MC kwam
Als je alleen de veren in je voorvork vervangt, dan is het toch een kwestie van de doppen boven op de vorkpoten loshalen, oude veren eruit, nieuwe veren erin, doppen eropOf zie ik nu even iets over het hoofd. Dit alles gewoon terwijl de voorvork vast blijft zitten in de motor toch
Die olie zag ik welquote:Op maandag 7 november 2005 13:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je ziet de olie overhoop, vaak werken die progresieve veren samen met de (speciale) olie die erbij hoort (en de hoeveelheid van die olie voor die vork voor die veren)
Daarom moeten vaak je poten erui, die moet je eerst eens een uurje op zijn kop hangen zodat alle oude olie eruit is
In het kader van de sportposts hier een filmpjequote:Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is het EK hamerslingeren niks voor je?
Of is dit misschien toch meer iets voor Patrick 281.Hoewel?Die motor is toch wel erg mooi geworden.
Dat is beter dan spierpijn van het bowlen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In het kader van de sportposts hier een filmpje
Nog vergeten te zeggen dat ik overal spierpijn heb van een ritje over onverharde wegen....![]()
oke, ik ga 'm NIET inkoppenquote:Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nog vergeten te zeggen dat ik overal spierpijn heb van een ritje over onverharde wegen....![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is beter dan spierpijn van het bowlen.![]()
toch maar voor de volgende keer een duimvoorverwarmer aanschaffenquote:Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is beter dan spierpijn van het bowlen.![]()
Ben ook een keertje off-road geweest met de ZXR,maar was niet helemaal vrijwillig.quote:Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan ga ik deze ook NIET inkoppenquote:Op maandag 7 november 2005 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
toch maar voor de volgende keer een duimvoorverwarmer aanschaffen
Ik heb dezelfdequote:Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is dat borgclipje waar ik het gisteren over had, die vond ik in een doos met spullen die al 5 jaar ergens bovenop een plank stond.. en waar ik van dacht dat die afgeladen was met oude motortijdschriften.. waar ik dan wel al jaren tegenaanhikte om die eens te ruimen.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
Dragracen op een ER5...quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder iets voor dragracen op de motor, heb er al eens van gehoord. Een antiliaanse jongen die ik ken heeft zoiets op z'n GSX-R gebouwd.
Edit
Dom, klok en klepel...![]()
Voortaan alleen nog maar praten over dingen waar ik verstand van denk te hebben
Wat zei ik hier nou....quote:Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:![]()
Kartmeet![]()
![]()
Als alle geïnteresseerden nou aangeven of ze wel of niet meegaan en eventueel combineren met de bollen![]()
martie, raus, roadkill, peerkemikuni, hicham![]()
, worldpimber
![]()
[..]
Ik heb dezelfde
[..]![]()
ja in Den Boschquote:Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Wat zei ik hier nou....
JA dus, karten/paintballen/bowlen, ik ga mee!
Al een kartbaan in gedachten trouwens?
oh als jij meegaat dan kom ik niet hoorquote:Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:![]()
Kartmeet![]()
![]()
Als alle geïnteresseerden nou aangeven of ze wel of niet meegaan en eventueel combineren met de bollen![]()
, worldpimber
![]()
[..]
Ik heb dezelfde
[..]![]()
Pfff, kan je niet tegen je verliesquote:Op maandag 7 november 2005 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oh als jij meegaat dan kom ik niet hoor![]()
![]()
![]()
Ja, ik had je toch ook opgeschreven?quote:Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Wat zei ik hier nou....
JA dus, karten/paintballen/bowlen, ik ga mee!
Al een kartbaan in gedachten trouwens?
Advies!Motorpak aanhouden,anders krijg je hele grote doorschuurplekken op je rugquote:
Karten = vol gas en af en toe remmenquote:
Oh, ik dacht dat het lijstje een vraag was of die mensen mee wilden ja of nee.quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pfff, kan je niet tegen je verlies![]()
[..]
Ja, ik had je toch ook opgeschreven?![]()
Kartbaan? De mooiste en meest gunstig gelegenMaar als iemand zich geroepen voelt Den Bosch te noemen en het geheel helemaal te willen organiseren dan heb ik er ook geen problemen mee hoor.
![]()
Jep, zondag komt mij ook het beste uit (niet te vroeg natuurlijk...quote:
Ik heb nog niet voor karten gestemd.quote:Op maandag 7 november 2005 14:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Karten = vol gas en af en toe remmenTenzij je semi professioneel mooie tijden wil zetten en ideale lijnen gaat rijden, maar dat maakt het wat minder leuk. Raggen is het devies
Maar wel handig hoor, zo iemand die ervoor zorgt dat verder niemand bang hoeft te zijn voor de laatste plaats
Tom Coronel racing, de kartbaan in Delftquote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef worldpimber het volgende:
Kartbaan? De mooiste en meest gunstig gelegenMaar als iemand zich geroepen voelt Den Bosch te noemen en het geheel helemaal te willen organiseren dan heb ik er ook geen problemen mee hoor.
![]()
ieder dag of avond van de week is goed.quote:
Vroegâh had ik een collega met een getunede Renault 5GTI, en die gaf altijd hoog op van zijn rijkwaliteiten.quote:Op maandag 7 november 2005 14:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb nog niet voor karten gestemd.![]()
om diezelfde reden![]()
Delft wel lekker dichtbijquote:Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tom Coronel racing, de kartbaan in Delftof anders Bleekemolen racing kartbaan(en) in Amsterdan.
![]()
Beter klik je alleen op de laatste linkwant het is beide Bleekemolen tegenwoordig.
![]()
Heb er beide een keer gereden in 2001, Delft heeft hele leuke hoogteverschillen maar gaf mij in 1 race 2 keer de zwarte vlag dat ik binnen moest komenen later een uitnodiging voor de playboy race's
die 1 keer per jaar gereden worden voor de snelste karters, want ik reed het baanrecordje van de dag.
Amsterdam had/heeft 2 of 3 kleine banen naast elkaar, die moet je gewoon even allemaal 2 keer doen.![]()
Ik kan altijd nog zeggen dat ik tenminste motor kan rijden.quote:Op maandag 7 november 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
ieder dag of avond van de week is goed.![]()
[..]
Vroegâh had ik een collega met een getunede Renault 5GTI, en die gaf altijd hoog op van zijn rijkwaliteiten.
Hij had ook in meerdere snelle auto's gereden, en deed naar eigen zeggen altijd zwaar driften en tegensturen met die dingen.
Wat een man.![]()
Toen we met de zaak gingen karten was zijn vrouw en collega ook mee.
En die reed hem dus in 1 heat gewoon op een ronde.
Het leek wel een toerist die mee reed, en dat 2 heats lang.![]()
Overigens waren beiden al dik in de 40.![]()
Dus geen wannabe Golf GTI sjonnie's of zo.. of BMW zoals Yup.![]()
Ik ging volgens hun niet van mijn gas af toen er mensen gecaromboleerd waren tegen de boarding en zij op de baan liepen om de mensen weer om te draaien.quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef stinkie het volgende:
Delft wel lekker dichtbij
Alleen die Coronel banen zitten wel voor met nietjesKeertje harder dan stapvoets en je kan de baan verlaten
Je kan natuurlijk ook net die ene rotkart hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Nooit doen dat schreeuwen.Zelfs al ben je wel goed. Je zult net je dag niet hebben en dan wordt je ook nooit meer serieus genomen.
![]()
Ik heb zelf op de rechterbaan in Amsterdam gereden, maar vond het een beetje klein? Dat Coronel gebeuren ziet er wel 'leuker' uit tenminste.. of je gaat met gekoppelde banen in A'dam werken. Maar ga jij dan ook eventueel meequote:Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tom Coronel racing, de kartbaan in Delftof anders Bleekemolen racing kartbaan(en) in Amsterdan.
![]()
Beter klik je alleen op de laatste linkwant het is beide Bleekemolen tegenwoordig.
![]()
Heb er beide een keer gereden in 2001, Delft heeft hele leuke hoogteverschillen maar gaf mij in 1 race 2 keer de zwarte vlag dat ik binnen moest komenen later een uitnodiging voor de playboy race's
die 1 keer per jaar gereden worden voor de snelste karters, want ik reed het baanrecordje van de dag.
Amsterdam had/heeft 2 of 3 kleine banen naast elkaar, die moet je gewoon even allemaal 2 keer doen.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 15:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
Nou vooruit dan, karten ga ik wel mee, paintballen niet
Dat was gratis (bier)karten bij gelegenheid van de zaak.quote:Op maandag 7 november 2005 15:23 schreef worldpimber het volgende:
als ex-karter moet je je wel bewijzen natuurlijk, dus voor jou extra druk![]()
quote:
wat een lelijk hok, en die motor ookquote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda V6 Concept
Het gaat om het innovatieve design, het gebied waar Googolplexian zich in bevind.quote:Op maandag 7 november 2005 16:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
wat een lelijk hok, en die motor ook![]()
![]()
Me tooquote:Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:![]()
Kartmeet![]()
![]()
, worldpimber
![]()
[..]
Ik heb dezelfde
[..]![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda V6 Concept
quote:Op maandag 7 november 2005 16:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ pepijn over 21,2 Kw sprint:waar ie normaal gesproken pas begint in de hogere toeren voel je dat ie niet oppakt maar afzwakt
zelfs mijn 400 trok nog lekkerder door, voor mijn gevoel
conclusie: 20,56432 Kw suckt
Nou ben ik geen designerquote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef worldpimber het volgende:![]()
"Ze" willen graag een geheel nieuw concept maken, maar dat soort flauwekul zal gewoon nooit aanslaan
Maar wil jij erop gezien worden?quote:Snap overigens niet dat de C1 is geflopt, best een handig dingetje voor het woonwerkverkeer
Zelfs een stoplichtsprintje met een lamme 1 cylinder kon je niet af met die grotere vierpitter.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
%^@#%&! naaiers
Maar we kunnen het wel bijhouden
![]()
Hicham ik heb een nieuwe pic voor de OP.quote:Op maandag 7 november 2005 16:30 schreef worldpimber het volgende:
Pepijn staat weer niet in de OP, maar omdat ie heel volwassen is zegt ie er niets over. Daarom zeg ik het maar, vind ik niet kunnen howr.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ooit begonnen met dat bandenplak setje, daarna heb ik er zomaar wat dingen bijgepropt 'omdat het anders toch maar thuis ligt'quote:Op maandag 7 november 2005 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb veel gereedschap bij je
ik heb alleen een standaard gereedschapsetje en lenzenvloeistof bij me
maar zo'n banden reparatie set is ook nog in de planning om eens een keer aan te schaffen
![]()
Dan willen we wel graag weten wat er gebeurd was dat jij een praatpaal nodig hadquote:Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja maar van tussen Dronten en Lelystad,naar de dichtstbijzijnde praatpaal is echt ver hoor.![]()
O.k,wie gaat er nou in Flevoland rijden?Nou ik dus![]()
De 1 z'n crash is de anders z'n brood?quote:Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef Herr.Flick het volgende:
Zoals jullie zien :
[afbeelding]
Bij mijn motor zat ie dus niet standaart bij de motor geleverd, maar aangeziem mijn maat z'n GS totall loss was heb ik het er maar ff uit "geleend".
quote:Op maandag 7 november 2005 16:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het gaat om het innovatieve design, het gebied waar Googolplexian zich in bevind.![]()
Enn die Jap is volgens mij echt een topsporter met een megabody.![]()
![]()
Je moet eens weten wat ik van jou fiets kom plunderen als je onderuit gaatquote:Op maandag 7 november 2005 17:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is ooit begonnen met dat bandenplak setje, daarna heb ik er zomaar wat dingen bijgepropt 'omdat het anders toch maar thuis ligt'Nu zit m'n buddy altijd precies vol, dus dan stuitert het ook niet allemaal zo achterin in tegenstelling tot als ie halfvol zit
Gister op de ragmeet nog wel wat drempeltjes met aardige snelheid genomen, dus dan is het wel handig als het niet zo stuitertBleek achteraf wel m'n achterlicht het ineens niet meer te doen
Tijdje later wel weer overigens
![]()
[..]
Dan willen we wel graag weten wat er gebeurd was dat jij een praatpaal nodig hadDodemansknop vergeten om te zetten?
[..]
De 1 z'n crash is de anders z'n brood?
Dan zul je dit topic ook wel leuk vinden zeker, of is dat niet innovatief genoeg?quote:Op maandag 7 november 2005 17:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]![]()
al vinnik een V6-blok op een motor ook wel stoer.
Moet je wel meeten hequote:Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik van jou fiets kom plunderen als je onderuit gaat
Innovatief zat maar ziet er niet uit natuurlijk. Dan nog is het een kwestie van smaak (en kots-symbooltjes een kwestie van ... leeftijd?quote:Op maandag 7 november 2005 17:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan zul je dit topic ook wel leuk vinden zeker, of is dat niet innovatief genoeg?
[..]
Ik schat dat hij er bij de meesten ook weinig aan vind.quote:Op maandag 7 november 2005 17:38 schreef Googolplexian het volgende:
Innovatief zat maar ziet er niet uit natuurlijk. Dan nog is het een kwestie van smaak (en kots-symbooltjes een kwestie van ... leeftijd?)
ik doel nergens op ... ik reageerquote:Op maandag 7 november 2005 17:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik schat dat hij er bij de meesten ook weinig aan vind.
Maar jouw leeftijd kunnen we niet zien, dus waar doel je op?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef Googolplexian het volgende:
ik doel nergens op ... ik reageer
simpel: ik post een plaatje wat ik op z'n minst interessant vind. Mooi is anders maar anders is niet altijd lelijk. Aanvallende reakties op m'n smaak/post gevolgd door kots-symbooltjes geven een bepaalde leeftijdsgroep of een grondig disrespect voor iemand z'n mening aan. Boeit mij niet zoveel maar het is nou eenmaal zoquote:Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vaag.
![]()
De leeftijd van de streetfighterrijdersbouwers neem ik aan dan?
En het zijn denk ik geen subtiele design jongens, maar stoere gasten met blonde del vriendinnetjes.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
simpel: ik post een plaatje wat ik op z'n minst interessant vind. Mooi is anders maar anders is niet altijd lelijk. Aanvallende reakties op m'n smaak/post gevolgd door kots-symbooltjes geven een bepaalde leeftijdsgroep of een grondig disrespect voor iemand z'n mening aan. Boeit mij niet zoveel maar het is nou eenmaal zo
ben zelf een rijpe '71er, btw
* Googol heeft GR4 op DVD btw
Oh dat, nou ze bedoelen het niet echt serieus hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef Googolplexian het volgende:
simpel: ik post een plaatje wat ik op z'n minst interessant vind. Mooi is anders maar anders is niet altijd lelijk. Aanvallende reakties op m'n smaak/post gevolgd door kots-symbooltjes geven een bepaalde leeftijdsgroep of een grondig disrespect voor iemand z'n mening aan. Boeit mij niet zoveel maar het is nou eenmaal zo
Een jaartje meer rimpelig dan ikke.quote:ben zelf een rijpe '71er, btw
En dit is dan weer een toenaderingspoging.quote:* Googol heeft GR4 op DVD btw
Als ik een woonwerkfiets zou hebben dan had ik er geen problemen mee. Ik vind het in ieder geval geen belachelijk beeld om te zien ofzo. En je zit nog droog en veilig ookquote:
lolquote:Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oh dat, nou ze bedoelen het niet echt serieus hoor.![]()
[..]
Een jaartje meer rimpelig dan ikke.![]()
[..]
En dit is dan weer een toenaderingspoging.![]()
Ik heb hem (nog) niet.
Komt het op mijn pad dan pak ik het aan, maar ik ben niet uit op dat sensatiegedoe.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 17:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]Volgens mij vat je het allemaal een beetje verkeerd op
![]()
Niets mis met jouw smaak, maar de motor zelf wordt uitgekotstAldus een '86er die net uit z'n ei komt
Pepijn, je hield toch van voller?
quote:Op maandag 7 november 2005 17:23 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
De 1 z'n crash is de anders z'n brood?
Hooooooeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!quote:Op maandag 7 november 2005 17:38 schreef Patrick281 het volgende:
Bruut ding die eerste streetfighter.![]()
En verder vond ik alleen deze foto de moeite waard, maar ja wie niet.![]()
Ook aan deze dame klopt overigens van alles niet, net als de motoren.![]()
Ik kom overal op M-F Fullcrum tegen trouwens, en hier doet'ie net alsof'ie ziek is.![]()
Bij de Beemer dealer vorig jaar waren ze ook in de aanbieding .. nieuw .. terwijl de produktie al lang gestopt was. Meer dan stadsverkeer is het niet.quote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef worldpimber het volgende:
Als ik een woonwerkfiets zou hebben dan had ik er geen problemen mee. Ik vind het in ieder geval geen belachelijk beeld om te zien ofzo. En je zit nog droog en veilig ookMaargoed, op die gedacht kwam ik omdat ik al jaren een BMW C1 zie staan in een straat
Tegenwoordig zelfs met bijpassende hoes
Helemaal geregiseerd hoorde ik van derden.quote:Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef Googolplexian het volgende:
lol
nou ... GR3 was beter. dit is een beetje slap-stick-super-nep
Je hebt zo'n lange baard en grijze haren toch.quote:en ik BEN helemaal niet rimpelig, ja! Alleen op m'n speciale plekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 7 november 2005 18:03 schreef Herr.Flick het volgende:
Hooooooeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!
![]()
![]()
Met lelijke benen, want waarom draag je anders een panty.![]()
Dat broekje en shirtje passen ook niet bij elkaar, dus doe maar uit.![]()
Stelt idd niet veel voor, begrijp ook niet wat de bedoeling is van GR4. Volgens mij is dit zo een beetje de afsluiting ofzo, iets in de vorm van 'ja jongens, ik ben nu ook oud en verstandig geworden dus die Upsula run hoeft niet meer en de BMW Z3M laat ik door een ander besturenquote:Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
wel een leuk stukje met een chase achter een BMW Z3M en popo-verzamelen (3 volvo's en een roadblok door rondje te rijden)
Er zitten wel goede elementen in.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef hicham het volgende:
Ik zag ook nog een prijs langsvliegen van 50-70 euro oid, is dat per persoon of is dat gewoon de prijs om die zooi te reserveren?
wat is daar V6 aan ?quote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda V6 Concept
Waar?quote:
Hejjquote:Op maandag 7 november 2005 18:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat is daar V6 aan ?ik zie volgens mij een 6 cylinder lijnmotor
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef hicham het volgende:
Ik zag ook nog een prijs langsvliegen van 50-70 euro oid, is dat per persoon of is dat gewoon de prijs om die zooi te reserveren?
quote:Op maandag 7 november 2005 18:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
HejjWelkom in FokMC, stel je even voor
quote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef Googolplexian het volgende:
Net als mijn acherlicht ttijdens de dijkenmeetquote:Op maandag 7 november 2005 17:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is ooit begonnen met dat bandenplak setje, daarna heb ik er zomaar wat dingen bijgepropt 'omdat het anders toch maar thuis ligt'Nu zit m'n buddy altijd precies vol, dus dan stuitert het ook niet allemaal zo achterin in tegenstelling tot als ie halfvol zit
Gister op de ragmeet nog wel wat drempeltjes met aardige snelheid genomen, dus dan is het wel handig als het niet zo stuitertBleek achteraf wel m'n achterlicht het ineens niet meer te doen
Tijdje later wel weer overigens
![]()
Ik kom soms mijn nest uit.. en wat moet ik dan doen, verveel me de teringquote:Op maandag 7 november 2005 17:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kom overal op M-F Fullcrum tegen trouwens, en hier doet'ie net alsof'ie ziek is.![]()
Dat duurt nog 20 jaar voordat je dat ziet.quote:
Als je je maar goed vasthoudt aan het stuur.. anders vlieg je er zo vanaf met dat zitje.quote:Op maandag 7 november 2005 18:51 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Ongeacht mooi of niet mooi, iedereen zou er toch wel een circuitrondje mee willen rijden?
Ik wel in ieder geval![]()
Gelukkig hebben ze laarzen aanquote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
hlafvolle, dubbele vla![]()
Wat een rare schaduw in die bilnaad.quote:Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
hlafvolle, dubbele vla
quote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef R2-D2 het volgende:
Gelukkig hebben ze laarzen aan![]()
En nu weer terug naar spruitjes![]()
Ze kunnen beter wat ervaring gebruikenquote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Hmm ziek ja. Wel shoarma gehad overigens, en nu zit ik aan de slagroomtaartquote:Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter wat ervaring gebruikenen verder ben jij toch ziek.
![]()
sowwyquote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
%^@#%&! naaiers
Maar we kunnen het wel bijhouden
![]()
Hmzzzzzz klinkt als een mentale kwestie.quote:Op maandag 7 november 2005 19:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm ziek ja. Wel shoarma gehad overigens, en nu zit ik aan de slagroomtaart![]()
Als ik eet voel ik me even niet ziek meer, dat is wel fijn![]()
Als ik die filmpjes als referentie neem..quote:Op maandag 7 november 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sowwyik heb nu dan ook een niet te vergelijken referentie denk ik
en jullie kunnen het zeker bijhouden als het niet andersom is
2 Tentamens zelfs.. en inderdaad, want ik had ook niet geleerd. Niet dat ik wel in staat ben om de toetsen te maken, zou me niet ziekmelden als ik niet ziek zou zijn. Dat zou ik ook niet kunnen, nee dan was ik gewoon zonder te leren heen gegaan.quote:Op maandag 7 november 2005 19:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmzzzzzz klinkt als een mentale kwestie.![]()
Het kwam vast ook niet helemaal ongelegen uit dat je het tentamen kon skippen?![]()
jah, ging wel lekker daar gisterenquote:Op maandag 7 november 2005 19:19 schreef Patrick281 het volgende:
Als ik die filmpjes als referentie neem..
Op die rotondes ga jij wel goed zeg.![]()
noppenquote:Bij de avondmeet reden Hicham en Youssef mij zo om de oren.
De KLX stond nog op de noppen, dat wel.![]()
Met die BMW was nog wel coolquote:Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
lol
wel een leuk stukje met een chase achter een BMW Z3M en popo-verzamelen (3 volvo's en een roadblok door rondje te rijden)
verder erg saai MAAR wel minder risico dus da's dan weer beter (niet voor de verkoopcijfers)
en ik BEN helemaal niet rimpelig, ja! Alleen op m'n speciale plekje
quote:Op maandag 7 november 2005 18:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar?
[..]
HejjWelkom in FokMC, stel je even voor
[..]![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Makster het volgende:
Avond
Veel bij te lezen, en ook gedaan. Wat me bij is gebleven:
Peppogay die zwijmelt om de body van een design jap
quote:Een echte man zorgt dat ie trappen kan!
En ik heb hopeloos gefaald
ikke ikke ikkequote:Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:![]()
Kartmeet![]()
![]()
, worldpimber
![]()
toen ik ging (een jaar of 4 a 5 terug) vond ik de karts al aan de kleine kant (in huizen)quote:Op maandag 7 november 2005 14:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Advies!Motorpak aanhouden,anders krijg je hele grote doorschuurplekken op je rug.De stoeljes zijn een beetje aan de ruime kant
.
ben ik het helemaal mee eensquote:
in Huizen ook...quote:Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef PeerkeMikuni het volgende:
In Tilburg heeft de kartbaan een fly-over(voor de niet karters; een mini viaduct
)
Volgens mij heeft hij eindelijk de feeling te pakkenquote:Op maandag 7 november 2005 19:19 schreef Patrick281 het volgende:
Als ik die filmpjes als referentie neem..
Op die rotondes ga jij wel goed zeg.![]()
sorry... maar waarom dan CBR900RR in je ondertitel?quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hoi
ik ben Mercy,
en rijd een 21,1KW Hayabusa R1 blackbird en heb al 10000 KM op een circuit rondgereden en nu wil ik het eens op straat proberen en ik versla Rosie met gemak de kamer doorop het circuit![]()
in Huizen heb ik ook een paar keer geredenquote:Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ikke ikke ikke![]()
[..]
toen ik ging (een jaar of 4 a 5 terug) vond ik de karts al aan de kleine kant (in huizen)![]()
[..]
ben ik het helemaal mee eens![]()
[..]
in Huizen ook...
tot zover mijn kart quote![]()
hmm, heb dus gewoon echt helemaal niks van de meet van gister (?) meegekregen... misschien vanavond toch nog maar ff het vorige topic doorlezen
omdat anders niemand met mij durft te gaan rijden omdat ik ze er allemaal uitrij natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
sorry... maar waarom dan CBR900RR in je ondertitel?just curious
Damn, bijna net zo arrogant als de opmerkingen op de meet van gisteravondquote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hoi
ik ben Mercy,
en rijd een 21,1KW Hayabusa R1 blackbird en heb al 10000 KM op een circuit rondgereden en nu wil ik het eens op straat proberen en ik versla Rosie met gemak de kamer doorop het circuit![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik het wel subtiel genoeg verwoord.![]()
Respect voor de man.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik voorzie gekneusde ribben e.d. met al die FokMC'ers hier elkaar hier willen gaan overtreffenquote:
is er gisteravond nog een meet geweest dan ?quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, bijna net zo arrogant als de opmerkingen op de meet van gisteravond![]()
![]()
![]()
![]()
Uuhm, foutje... gewoon 'gisteren' bedoelde ik.quote:Op maandag 7 november 2005 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is er gisteravond nog een meet geweest dan ?![]()
Nou ik ga dan eerst effe kijken of ik er de stoeprand wel mee af kan komen,zonder het spatbord daar achter te laten.quote:Op maandag 7 november 2005 18:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ongeacht mooi of niet mooi, iedereen zou er toch wel een circuitrondje mee willen rijden?
Ik wel in ieder geval![]()
Vind um wel errug extreem hoorquote:Op maandag 7 november 2005 19:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ik ga dan eerst effe kijken of ik er de stoerand wel mee af kan komen,zonder het spatbord daar achter te laten.![]()
Beetje te extreem,voor mijn simpele boeren zielquote:Op maandag 7 november 2005 20:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vind um wel errug extreem hoor
Zou um ook nie hoeven, al kreeg ik um gratis.......quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Beetje te extreem,voor mijn simpele boeren ziel
Ik sauw ut egt nie wete.quote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zou um ook nie hoeven, al kreeg ik um gratis.......
je bent toch niet echt zo simpel![]()
ik zou hem wel gratis willen hebben hoorquote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zou um ook nie hoeven, al kreeg ik um gratis.......
je bent toch niet echt zo simpel![]()
Jezus,wat kunnen mensen een motor toetakelen zeg.Nieuw verbond oprichten ter bescherming van de motorfiets.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
Kawadrama
[afbeelding]
[afbeelding]pitten
![]()
Dat is niet de achterbrug,dat is de uitlaat.quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zou hem wel gratis willen hebben hoordie achterbrug zou schitterend staan in mijn CeeBeeR
![]()
ze hebben geprobeert hem mooier te makenquote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jezus,wat kunnen mensen een motor toetakelen zeg.Nieuw verbond oprichten ter bescherming van de motorfiets.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is niet de achterbrug,dat is de uitlaat.![]()
22.3 KW rijder,ik?quote:Op maandag 7 november 2005 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
22.3KW rijder
![]()
swel een achterbrug![]()
Mijn god wat een tyfusquote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
Kawadrama
[afbeelding]
[afbeelding]pitten
![]()
oepsquote:Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
22.3 KW rijder,ik?![]()
Wacht even er gaat hier een nieuwe wereld voor me open.![]()
Ik vindt trouwens een Yamaha in Kawa groen ook niet helemaal kloppen.![]()
Peerke ziet de Stelvio pas, waar hij afgelopen zomer heeft rondgeknalt!quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
Kawadrama
[afbeelding]
[afbeelding]pitten
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, bijna net zo arrogant als de opmerkingen op de meet van gisteravond![]()
![]()
![]()
![]()
Damnquote:Op maandag 7 november 2005 21:11 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Peerke ziet de Stelvio pas, waar hij afgelopen zomer heeft rondgeknalt!
Maar inderdaad lelijke motor (wel leuke bergpas op dik 2700 meter).
Damnquote:Op maandag 7 november 2005 21:18 schreef worldpimber het volgende:
DamnLijkt me heerlijk zo een vakantie op die mooie wegen (en dat wegdek
) En je gaat nog met de goede mensen om ook. Kawa
Vette pics
quote:En OPM, niet zo negatief... ik wil natuurlijk ook ghummen in het buitenland![]()
![]()
Dat kleurtje op een standaard R6/R1 zou niet eens slecht staanquote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
Kawadrama
[afbeelding]
[afbeelding]pitten
![]()
Aangezien die maat van me die ZX6R verkocht heeft, zoek ik een vervanger met een Kawaquote:Op maandag 7 november 2005 21:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
DamnLijkt me heerlijk zo een vakantie op die mooie wegen (en dat wegdek
) En je gaat nog met de goede mensen om ook. Kawa
Vette pics
En OPM, niet zo negatief... ik wil natuurlijk ook ghummen in het buitenland![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 21:49 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Stelvio stuurpas![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 21:49 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Aangezien die maat van me die ZX6R verkocht heeft, zoek ik een vervanger met een Kawadie mee gaat gummen in Italië, want ik ga gegarandeerd weer die kant op. Die passen zijn geniaal!
![]()
Stelvio stuurpas![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 21:38 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.mototravel.nl/
iemand daar bekend mee?
Peerkequote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef ondeugend het volgende:
Centraal
http://www.hardersplaza.nl/Karting/Je mag er ook mini-biken.
Ja ook nog !quote:
Moet je wel zelf eentje meenemen helaasquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef ondeugend het volgende:
Centraal
Ja idd. Ik ga mijne ook veranderen. Doe ik nu wel ffquote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Stomme iconsDacht al wat een rare opmerking maakt Martie over die groene kleur op een R1, is het Fulcrum. Ja, dan snap ik het meteen
![]()
Nee hoor, je leent gewoon die van Lars.quote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Moet je wel zelf eentje meenemen helaas![]()
[..]
Ja idd. Ik ga mijne ook veranderen. Doe ik nu wel ff![]()
Zal ie blij mee wezenquote:Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee hoor, je leent gewoon die van Lars.
Dit jaar was het in één stuk naar Italië (Süd-Tirol). Ongeveer 11 uur rijden over de snelweg/autobahn/autostrada. En daar een huisje/caravan/el cheapo hotel, maar wel volledigquote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Pick me pick me pick me
Er zijn er meerderen die vakantie's willen plannen, misschien een delegatie die tegen die tijd met meer vertrekt? Wat voor motor heeft die jongen nu gekocht dan?Hoe ziet zo een vakantie van jou er eigenlijk uit? Camping? Snelweg erheen?
WTF is een speerder, en wat heb ik daar mee te makenquote:
Lars --->quote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zal ie blij mee wezen![]()
Direct total loss rijden![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 21:11 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 22:26 schreef PeerkeMikuni het volgende:
WTF is een speerder, en wat heb ik daar mee te maken![]()
Euh, veel?quote:Op maandag 7 november 2005 22:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
zwijmel
![]()
Hoeveel rijervaring had je toen je deze rit maakte?
Nou vooruit dan, eentje die je niet zo vaak ziet volgens mij:quote:Op maandag 7 november 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Speerder, aka Reetspeerder, aka Reetsmeerder, aka Rietvaerder, aka Stefan![]()
Iets uit het verleden, ouwe posters weten wel waar ik het over heb
Enige link met jou is het plaatje dat je post, die heb ik serieus echt al 4500000 keer gezien en vanuit alle verschillende hoeken en hoogte verschillen![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 21:11 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
ziet er goed uitquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef ondeugend het volgende:
Centraal
quote:Op maandag 7 november 2005 22:57 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, eentje die je niet zo vaak ziet volgens mij:
[afbeelding]
Mojave woestijn, 50 graden, helmpie niet verplicht![]()
Errug stoerquote:Op maandag 7 november 2005 22:57 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, eentje die je niet zo vaak ziet volgens mij:
[afbeelding]
Mojave woestijn, 50 graden, helmpie niet verplicht![]()
Voornamelijk over Reetsmeerderquote:Op maandag 7 november 2005 23:20 schreef richardgie het volgende:
Zo he he ben er ook weer.Effe de visite de deur uit gewerkt.
Waar ging het over?![]()
Nou, op de snelweg reden we gemiddeld 130, dus dat is geen enkel probleem.quote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
lijkt me geweldig daar![]()
denk alleen dat ik mijn met 25kw niet verder ga komen als belgie / duitsland....
[..]
ziet er goed uit![]()
Ik heb net de foto's en de filmpjes gekeken en ik ben erg onder de indrukquote:Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Euh, veel?
Dit was dit jaar, 2 jaar daarvoor 5000 kilometer rondgereden op een sjoppert in de States,
en sinds 2001 rij ik motor, dus dat zijn best wat kilometers.
Al moet ik zeggen dat iemand die niet kan rijden, met 15 jaar ervaring tóch op zijn smoel gaat.
Hairpins blijkt moeilijk te zijn, had er zelf niet zo heel veel moeite mee (wel één keer bijna gegaan,
maar dat was omdat ze veel aan de weg rommelen, dus grind in de bochten enzo...)
Trustequote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb net de foto's en de filmpjes gekeken en ik ben erg onder de indrukVooral de hoogteverschillen en de haarspeldbochten, supervet
. Dat is een nieuwe dimensie in het motorrijden
![]()
Ik ben slapen, lees morgen wel verder. Truste![]()
Is zeker wel volgas op een 25 kw,130 km/h.Sorry,is een rotopmerking.quote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Nou, op de snelweg reden we gemiddeld 130, dus dat is geen enkel probleem.
Keer of 4 tanken en je bent er, ook met 25kw!
Euh, ik heb geen 25kw, dus mij maakt het niks uit.quote:Op maandag 7 november 2005 23:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is zeker wel volgas op een 25 kw,130 km/h.Sorry,is een rotopmerking.
Welterustenquote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb net de foto's en de filmpjes gekeken en ik ben erg onder de indrukVooral de hoogteverschillen en de haarspeldbochten, supervet
. Dat is een nieuwe dimensie in het motorrijden
![]()
Ik ben slapen, lees morgen wel verder. Truste![]()
Nebiesquote:
Ah,op die manier.quote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Nebies![]()
![]()
PAk een willekeurig topic van een jaar geleden die binnen 1 dag vol zat en 100% zeker dat er gezeik was, en allemaal herleidbaar naar Reetspeerder, aka Reetsmeerder, aka Reetridder, aka Rietvaerder aka Stefan
Is iets van vroegah dus
Ikke neer
O ja ik zie het al,was Roderick waar jij op reageerde.quote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Euh, ik heb geen 25kw, dus mij maakt het niks uit.
Maar ik neem aan dat een 25kw toch wel een kilometer of 170 zou kunnen.
Aangezien dit niet boeit: 11 uur rijden is met 130 per uur al vermoeiend genoeg kan ik je vertellen.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Makster het volgende:![]()
![]()
PAk een willekeurig topic van een jaar geleden die binnen 1 dag vol zat en 100% zeker dat er gezeik was, en allemaal herleidbaar naar Reetspeerder, aka Reetsmeerder, aka Reetridder, aka Rietvaerder aka Stefan
Is gewoon een voorspatbord die verkeer(dom) zit.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
Kawadrama
[afbeelding]
[afbeelding]pitten
![]()
En jij leek je er tot vlak voor het einde je helemaal niet druk over te maken.quote:
Geen werk en meteen al aan de drank.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef Patrick281 het volgende:
Even hier en MF bijlezen, en het wodka'tje jus opdrinken. [afbeelding]
[..]
De neerwaartse spiraal is ingezet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:20 schreef ondeugend het volgende:
Geen werk en meteen al aan de drank.
Goede beslissingquote:In 1995 ging VandenBerg Events een groot avontuur tegemoet. De 5 indoortennisbanen werden vervangen door een 400 meter lange kartbaan.
Das hooguit een uur rijden joh... vanuit welke hoek je ook komt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goede beslissing, maar Harderwijk is wel wat ver om te karten.
![]()
![]()
Maar misschien als Makster gaat kan ik carpoolen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik jou afsnijden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:47 schreef bwt het volgende:
Hey karten is fun. ikke ook mee willen doen. ikke ook vol in de boarding willen knallen.
Geweldigquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:40 schreef ondeugend het volgende:
Nu heb ik je ook al 2 keer quoten gedaan zeg ! Meteen je quotes voor de hele maand gehad.![]()
Nee hoor, ik hield me gewoon niet aan het kontrakt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geweldighet quotum is verdubbeld tegenover vorige maand, en goed voor 66,6% van het hele jaar.
En dat allemaal binnen het uur.![]()
Oh ja ik was bijna maffen.![]()
Hmm, dan moet je toch echt voor me weten te komen.....................................quote:
Pas maar op... met karten ben ik niet zomaar te verslaan hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je toch echt voor me weten te komen.....................................
Al kost het me bloed zweet en tranenquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pas maar op... met karten ben ik niet zomaar te verslaan hoor.
Dat gaat je zweet kosten.
Mooi.... als het zóver komt mag je van me winnen.quote:
Als de opkomst goed is dan kan het wel een heel leuk dagje worden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mooi.... als het zóver komt mag je van me winnen.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
Mogguh, effe een koe opkloppen en leegschudden in een bakjebeetje uitgeharde tarwe:? erbij met gedroogde krenten en lekker ontbijten
Je weet dat je bij een indoorkartbaan maar beter je zonnebril af kunt zetten he? Kom je dan nog wel?quote:
Ik was er opeens wel heel erg klaar mee, maar dat merkte we welquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef Patrick281 het volgende:
En jij leek je er tot vlak voor het einde je helemaal niet druk over te maken.![]()
What a legacy we had.![]()
![]()
Carpoolenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goede beslissing, maar Harderwijk is wel wat ver om te karten.
![]()
![]()
Maar misschien als Makster gaat kan ik carpoolen.![]()
![]()
![]()
![]()
Waar: Harderwijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:45 schreef Makster het volgende:
[..]
CarpoolenKarten
Waar, wanneer en waarom Harderwijk![]()
Er liggen zelfs nog wat dorpen á la Rhoon en Poortugaal tussen Rotterdam en Hoogvliet in.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
wist trouwens niet dat hoogvliet helemaal linksonderin Rotterdam lag
En richardgie zit naar Bob de Bouwer te kijken,en zometeen komt Tractor Tomquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:18 schreef Herr.Flick het volgende:
Morguh,
* Herr.Flick gaat over een kwartiertje weer naar de teletubbies kijken!!
oh ohhhh....
Die mening zou ik in jouw situatie ook delen jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:31 schreef stinkie het volgende:
En karten in Harderwijkflikker op, veel te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |