abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32041205

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Honda CR500 '86 - (Makster)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '95 - (VinnyTheDuke)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '04 - (PeerkeMikuni)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki RF900R RS2 '96 - (TR_Roadkill)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)
  • Yamaha Diversion '93 - (omegaproject)
  • Yamaha Fazer '01 - (FemaleRebbel)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC Deel 342] Wat krijgen we GVD nou man!
    Fok Motorclub [SC Deel 343]Motormeiden Topique :9
    Fok Motorclub [SC Deel 344] geen slowchat maar snelchat hier
    Fok Motorclub [SC Deel 345] Yamaha R6 2006
    Fok Motorclub [SC Deel 346] systeem helmen te koop :)

• Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_32041218
    Kom ik ook weer even binnen vallen
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_32041231
    Oeps nummer fout
      zondag 6 november 2005 @ 23:16:14 #4
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32041347
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
    Ik wilde nog zeggen: goed gedaan Roadkill afgetroeft.

Maar nu.
    Ik ben ook niet zo heel goed meer wakker.
      zondag 6 november 2005 @ 23:18:22 #6
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32041362
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_32041449
    Dat ik snel was, maakt het wel weer goed toch?
      zondag 6 november 2005 @ 23:24:14 #8
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32041554
    Ik ben nog produktief geweest dit weekend net een was gedaannou ja eigenlijk doet de wasmachine dat en last but not least een kast gerepareerd het afgelopen uur.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Zo' nu weten jullie ook mijn donkere kant.
      zondag 6 november 2005 @ 23:25:52 #9
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32041609
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
    Volgens mij zitten jullie nog in een beetje raar avondritme.
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef Rausdouwer het volgende:
    Dat ik snel was, maakt het wel weer goed toch?
    Nou ja laatste post en dan moet hij er zich aan houden toch?

btw: zijn wel oude pics in de OP.
    Die van vandaag staan er nog niet bij.
    pi_32042251
    14 stropdassen, wamotjedermee ? En op dat soort momenten vraag je je volgens mij vaak af waarom je het repareren niet gewoon eerder had gedaan.

Leuke OP, veel foto's Moet gewoon vaker geupdate worden, onderhoudscontractje voor hicham anyone?

zondag 6 november 2005 @ 23:53:42 #11
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32042620
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef worldpimber het volgende:
    14 stropdassen, wamotjedermee ? En op dat soort momenten vraag je je volgens mij vaak af waarom je het repareren niet gewoon eerder had gedaan.
    Dit keer vroeg ik mij dat niet eens af.

Maar aangezien ik binnenkort wel eens zal moeten opdraven ergens leek het mij wel handig om er toch even orde in te scheppen.

Alles is wel een beetje gekreukt inmiddels, het lag achter gesloten deuren zeg maar, dus ik had het lekker een half jaar laten liggen.

En wat ook meespeelt is dat Nick zijn vriendje vorig weekend zich in die kast verstopte.
      zondag 6 november 2005 @ 23:56:56 #12
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32042749
    Shit vergeet iets te posten. > i

Edit: was een pestweer trouwens, niet te hopen dat ik morgen nog de deur uit moet.
      maandag 7 november 2005 @ 00:12:01 #13
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_32043297
    KANONE, wil ik vanavond weg staat me achterband een beetje leeg te wezen.
    [GEKNIPT WEGENS ERNSTIG TAALGEBRUIK]
    Moet ik morgen met de FIETS naar het werk.
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_32047415
    morgen
    pi_32047785
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
    En wat ook meespeelt is dat Nick zijn vriendje vorig weekend zich in die kast verstopte.
    Leuk zeg, dat leeftijdverschil hier. De 25kW kids rijden met inmiddels reeds ontbindende pensioensgerechtigden
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef bwt het volgende:
    KANONE, wil ik vanavond weg staat me achterband een beetje leeg te wezen.
    [GEKNIPT WEGENS ERNSTIG TAALGEBRUIK]
    Moet ik morgen met de FIETS naar het werk.
    Heb je nog niet kunnen zien wat er in zit? En heb je in de buurt niet een motorshop die maandags geopend is? Ben ik even blij dat ik Gilex lopend kan bereiken hierzo...

Of anders een proppenset voor de brommer gebruiken om even snel ergens te komen Ik heb ook nog wel een proppenset in mijn buddy die ik tegen betaling vanavond kan afleveren bij je

edit: zie nu pas dat je die bericht 'gisteravond' heb gepost ipv deze ochtend.
    pi_32047872
    Mogguh

Heb besloten dat ik het ontbijten maar voortaan op stage doe, onder het genot van MF en Fok!MC
    Flesje melk mee + zakje brood en ik heb weer een kwartiertje extra tijd om te slapen in de ochtend
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 07:59 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Heb je nog niet kunnen zien wat er in zit? En heb je in de buurt niet een motorshop die maandags geopend is? Ben ik even blij dat ik Gilex lopend kan bereiken hierzo...
    Weet je wel hoe ver Gilex is lopend? Laat staan met een motor aan de hand

Klote bwt
    pi_32047879
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 08:12 schreef hicham het volgende:

Weet je wel hoe ver Gilex is lopend? Laat staan met een motor aan de hand [afbeelding]

Klote bwt
    Acceptabel ver als je een lekke band heb

Met je flesje melk
    SPOILER
    pi_32047899
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 08:13 schreef worldpimber het volgende:

[..]
    SPOILER
    Ja dat wou ik ook al vragen aan richardgie, of ie erbij 'mocht' in de OP
    Maar de icon is hem nog niet gelukt, alles op z'n tijd Even afwachten tot richard zich weer meldt hier
    pi_32047903
    Trouwens, de band kan je er ook gewoon afhalen en met de auto brengen En misschien voor bwt dan een tip om zo een noodreparatiesetje te halen voor in de diepe nachten

[ Bericht 14% gewijzigd door worldpimber op 07-11-2005 08:21:26 ]
    pi_32047940
    Dat kan

Ik heb de afgelopen nacht trouwens iets heel geks gedroomd Had gedroomd dat we hadden gemeet met richardgie en dat ik mocht rijden op je ZX6R Moet niet gekker worden
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 08:16 schreef worldpimber het volgende:

Van wie is die motor nou weer Die heb ik ook gezien in m'n droom
    pi_32048033
    Hmmpf, kan Pepijn z'n wekker niet gewoon om 7:45 zetten om een beetje z'n slaapritme te behouden. Zo in m'n eentje Fok!MC'en is ook niks aan namelijk Ff kijken of ik hier maar wat nuttigs kan gaan doen dan
      maandag 7 november 2005 @ 08:55:58 #22
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32048276

Mogge is best wel weer zwaar om na een weekje lanterfanten weer eens vroeg op te staan
    Let's race
    Buienradar
    pi_32048449
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
    Ik wilde nog zeggen: goed gedaan Roadkill afgetroeft.

Maar nu.
    MOGGUH allen,

Ghe, ik laat me niet zomaar aftroeven effe een blik op 'my active topics', bewust vol spammen tot 299 en de eer aan een ander laten, stond op het punt te gaan slapen

@hiescham heb je die OP pic ook op huge resolutie?
    Andre Hades, volkszanger from hell!!!
    MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
    pi_32048511
    Oh ja, kwam er gister ook achter dat mijn ketting wel erg slapjes hangt en de kettingspanners tegen het einde aanzitten. Tijd voor een nieuwe ketting dus, na 14.000 km geleden al een smak geld ervoor te hebben neergelegd Ik ga denk ik gewoon een DID eindeloze ketting bij Louis.de bestellen en dan zelf dat ding eromheen leggen, heb ik daar ook weer een beetje voldoening uit (tenzij het mis gaat ) Volgens mij moet dat niet al te moeilijk zijn toch? Achterbrug moet er sowieso uit, dat betekent dat de schokdemper los moet en kan ik er ook meteen de tailrisers onder sjeffen

Denk dat het sowieso tijd wordt voor wat onderhoud, olie mag ook wel weer vervangen worden samen met oliefilter. Luchtfilter is nog lang niet nodig, was vorige keer met Mercy eigenlijk ook niet nodig maar toen hadden we hem toch al gekocht

En als ik dan toch bezig ben ga ik ook maar meteen stalen remleidingen eronder knallen, remblokje achter moet vervangen worden maar remblokjes voor zijn nog niet nodig. Heb ook geen zin om te wachten tot ze versleten zijn alvorens ik stalen remleidingen neem. Dat duurt me te lang

Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motor Die hebben echt iets van de motor rijdt toch, al die extra dingen zijn toch niet nodig
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 08:55 schreef Mercy_symbol het volgende:

Mogge is best wel weer zwaar om na een weekje lanterfanten weer eens vroeg op te staan
    Hey lanterfant c.q bowlingpro
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:10 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

@hiescham heb je die OP pic ook op huge resolutie?
    Nope, hij is gemaakt op die maat
    pi_32048539
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
    Oh ja, kwam er gister ook achter dat mijn ketting wel erg slapjes hangt en de kettingspanners tegen het einde aanzitten. Tijd voor een nieuwe ketting dus, na 14.000 km geleden al een smak geld ervoor te hebben neergelegd Ik ga denk ik gewoon een DID eindeloze ketting bij Louis.de bestellen en dan zelf dat ding eromheen leggen, heb ik daar ook weer een beetje voldoening uit (tenzij het mis gaat ) Volgens mij moet dat niet al te moeilijk zijn toch? Achterbrug moet er sowieso uit, dat betekent dat de schokdemper los moet en kan ik er ook meteen de tailrisers onder sjeffen

Denk dat het sowieso tijd wordt voor wat onderhoud, olie mag ook wel weer vervangen worden samen met oliefilter. Luchtfilter is nog lang niet nodig, was vorige keer met Mercy eigenlijk ook niet nodig maar toen hadden we hem toch al gekocht

En als ik dan toch bezig ben ga ik ook maar meteen stalen remleidingen eronder knallen, remblokje achter moet vervangen worden maar remblokjes voor zijn nog niet nodig. Heb ook geen zin om te wachten tot ze versleten zijn alvorens ik stalen remleidingen neem. Dat duurt me te lang

Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motor
    [..]

[..]

Stuur maar hier naar toe
    pi_32048631
    mogge... heb geloof ik ff 1 1/2 topic gemist
    zelfs niet eens meegelezen
    maar ik ben er weer
    quote:
    bla bla...

Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motor Die hebben echt iets van de motor rijdt toch, al die extra dingen zijn toch niet nodig
    je mag het van mij ook wel naar mijn adres sturen hoor....
    pi_32048718
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:16 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Stuur maar hier naar toe
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:22 schreef Roderick2085 het volgende:
    [..]

je mag het van mij ook wel naar mijn adres sturen hoor....
    Jullie vertrouw ik niet

Ok, pakketjes zijn dus geen probleem om ergens heen te verzenden
    Nu nog even kijken wat ik precies allemaal ga doen, als ik dan toch bezig ben ...

Pepijn nog een goed adresje voor progressieve vering voor de voorkant van m'n motor?
      maandag 7 november 2005 @ 09:39:46 #28
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32048915
    quote:

[..]

[..]

je mag pakketjes ook wel naar ons sturen hoor
    Let's race
    Buienradar
    pi_32048965
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:27 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

Jullie vertrouw ik niet

Nu nog even kijken wat ik precies allemaal ga doen, als ik dan toch bezig ben ...

Pepijn nog een goed adresje voor progressieve vering voor de voorkant van m'n motor?
    misschien ook vast kijken WAAR je het gaat doen...
    beinvloed misschien ook wel je keuze met waar je het naar toe wil (durft) te sturen
      maandag 7 november 2005 @ 09:42:52 #30
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32048973
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:27 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

Jullie vertrouw ik niet

TechnoFlex de olie heb je er al inzitten
    Let's race
    Buienradar
    pi_32049045
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

TechnoFlex WP die technofles olie heb je er zo uit
    kuch
    pi_32049184
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:42 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

misschien ook vast kijken WAAR je het gaat doen...
    beinvloed misschien ook wel je keuze met waar je het naar toe wil (durft) te sturen
    Heb jij ook genoeg gereedschap of niet?
    Daar wou ik eigenlijk nog met je over MSNen maar kennelijk MSN je niet op stage
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:46 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

kuch
    WP dacht ik ook al, maar ging mij meer om 'het adresje'. Of bestel je zoiets direct van WP zelf vandaan
      maandag 7 november 2005 @ 09:54:39 #33
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_32049193
    H. Motozoom heeft dezelfde eindloze ketting, ligt er bij mij ook onder. Brig moet los, maar beetje frotten kun je de achter schokdemper laten zitten.

En als ik eerder had geweten had ik het meebesteld voor je, gister net wat bij motozoom gekocht.

Hebben trouwens ook een tubeles reparatiesetje inclusief perlucht voor maar 26 euro....

En de Alp begint te trillen bij 55 mph Achterband maar eens nakijken, ben er paar keer stoeprand mee op gesjeesd
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_32049297
    Meeste dingen kun je stukken goedkoper bij Louis.de krijgen, maar voor de ketting maakt het idd niet veel uit zie ik net. 10 euro, en die zul je dan wel weer extra kwijt zijn aan verzendkosten vanuit Duitsland

Ik heb er sowieso geen haast mee, ga eerst even een lijstje maken van alle dingen die ik binnenkort wil doen en dan een semi-grote beurt geven aan m'n motor Ik heb trouwens altijd zo een bandenreparatiekit in m'n buddy zitten met van die perslucht mini-tankjes. Zijn ook te koop bij Motoport, weet alleen niet voor hoeveel

stoepranden sjezen heb je nu iig snel afgeleerd neem ik aan?
      maandag 7 november 2005 @ 10:08:02 #35
    19297 stinkie
    pi_32049419
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
    Meeste dingen kun je stukken goedkoper bij Louis.de krijgen, maar voor de ketting maakt het idd niet veel uit zie ik net. 10 euro, en die zul je dan wel weer extra kwijt zijn aan verzendkosten vanuit Duitsland

Ik heb er sowieso geen haast mee, ga eerst even een lijstje maken van alle dingen die ik binnenkort wil doen en dan een semi-grote beurt geven aan m'n motor Ik heb trouwens altijd zo een bandenreparatiekit in m'n buddy zitten met van die perslucht mini-tankjes. Zijn ook te koop bij Motoport, weet alleen niet voor hoeveel

stoepranden sjezen heb je nu iig snel afgeleerd neem ik aan?
    erm, ja zal nog wel een snodig zijn als ze de poort weer dichtbouwen met vuilcontainers. Maar eerst maar eens kijken waar het door komt. Boven de 55 mpg word het echt ongemakkelijk, maar veel harder rijd je toch niet met een Alp

edit: setje met perslucht kost 26 euro
    pi_32049633
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 08:15 schreef hicham het volgende:

[..]

Ja dat wou ik ook al vragen aan richardgie, of ie erbij 'mocht' in de OP
    Maar de icon is hem nog niet gelukt, alles op z'n tijd Even afwachten tot richard zich weer meldt hier
    Natuurlijk mag ik er ook bij,en ben druk bezig met user-icon,maar ik schijn een valse gebruikersnaam/wachtwoord-combinatie te hebben.
    Kan wel gewoon inloggen en posten,heel merkwaardig allemaal.

Goeie morgen trouwens allemaal.
    pi_32049714
    Goeiemorgen

Leuke foto's en verhalen over de verschillende meets.
    intuition will take you further than logics will ever do
    pi_32049744
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef R2-D2 het volgende:
    Goeiemorgen

Goeie morgen.
      maandag 7 november 2005 @ 10:26:31 #39
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32049759
    hey is het geen leuk idee om eens met de FOK-MC iets te gaan doen in de wintermaanden ?

Bijvoorbeeld bowlen. karten, weet ik wat nog meer gedaan kan worden

okay het is qua logistiek iets moeilijker omdat iedereen best wel ver van elkaar wonen, maar als er animo voor is moet dat toch wel te doen zijn ?
    Let's race
    Buienradar
      maandag 7 november 2005 @ 10:27:51 #40
    19297 stinkie
    pi_32049790
    Zie het nu pas ....

Walvis in de OP
    pi_32049796
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:54 schreef hicham het volgende:

[..]

Heb jij ook genoeg gereedschap of niet?
    Daar wou ik eigenlijk nog met je over MSNen maar kennelijk MSN je niet op stage
    [..]

WP dacht ik ook al, maar ging mij meer om 'het adresje'. Of bestel je zoiets direct van WP zelf vandaan
    Je kan gewoon bij WP langs gaan, heb ik met mijn vorige bike ook gedaan, ter plekke revisie en aanpassing van de achterveer (neem wel een boek mee, er zijn er meer die zo binnen lopen)
      maandag 7 november 2005 @ 10:28:25 #42
    19297 stinkie
    pi_32049799
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
    hey is het geen leuk idee om eens met de FOK-MC iets te gaan doen in de wintermaanden ?

okay het is qua logistiek iets moeilijker omdat iedereen best wel ver van elkaar wonen, maar als er animo voor is moet dat toch wel te doen zijn ?
    Karten, paintball, winter-off-road-rijden
    pi_32049921
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:20 schreef richardgie het volgende:

[..]

Natuurlijk mag ik er ook bij,en ben druk bezig met user-icon,maar ik schijn een valse gebruikersnaam/wachtwoord-combinatie te hebben.
    Kan wel gewoon inloggen en posten,heel merkwaardig allemaal.

Goeie morgen trouwens allemaal.
    Beetje raar inderdaad, per ongeluk capslock aangetikt
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:

Dat was toch ook al de bedoeling
    Alleen wordt er nog niets geplanned omdat we momenteel nog kunnen motorrijden met dit weer
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:28 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Je kan gewoon bij WP langs gaan, heb ik met mijn vorige bike ook gedaan, ter plekke revisie en aanpassing van de achterveer (neem wel een boek mee, er zijn er meer die zo binnen lopen)
    Ik heb achter een Bandit 1200 schokdemper met Hyperpro veer, zitten ze ook aan dempers met veren van de concurrentie? of is Hyperpro ook van WP?

En doen ze erin zetten als extra service of moet je dan meer gaan betalen? Ik dacht alleen de veren ophalen en de rest zelf doen namelijk
    pi_32049979
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:33 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

Alleen wordt er nog niets geplanned omdat we momenteel nog kunnen motorrijden met dit weer
    [..]

Ik heb achter een Bandit 1200 schokdemper met Hyperpro veer, zitten ze ook aan dempers met veren van de concurrentie? of is Hyperpro ook van WP?

En doen ze erin zetten als extra service of moet je dan meer gaan betalen? Ik dacht alleen de veren ophalen en de rest zelf doen namelijk
    Ik had op mijn motor ook geen wp veer hoor Je kan zelf de onderdelen halen (of je veer bregnen) of als je het niet zelf wil doen, een afspraak maken en er op wachten

btw, wat is je msn adres
      maandag 7 november 2005 @ 10:36:27 #45
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32049994
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:33 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

[..]

maar vanwege het feit dat hier iets afspreken voor dit soort dingen best moeilijk is is het misschien handig om nu al te kijken waar er animo voor is
    Let's race
    Buienradar
    pi_32050019
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

maar vanwege het feit dat hier iets afspreken voor dit soort dingen best moeilijk is is het misschien handig om nu al te kijken waar er animo voor is
    BOWLEN en wokken paintball heb ik gewetensbezwaren tegen, en karten trekt mijn rug niet maar jullie mogen natuurlijk ook gewoon zonder mij gaan
    pi_32050091
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Ik had op mijn motor ook geen wp veer hoor Je kan zelf de onderdelen halen (of je veer bregnen) of als je het niet zelf wil doen, een afspraak maken en er op wachten

btw, wat is je msn adres
    Ik voeg je zo wel even toe via Mercy oid
    quote:

[..]

Ok, zal even kijken
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:37 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

BOWLEN en wokken paintball heb ik gewetensbezwaren tegen, en karten trekt mijn rug niet maar jullie mogen natuurlijk ook gewoon zonder mij gaan
    Bowlen is suf, paintball en karten was het eerst waar ik aan dacht. Ben jij altijd zo moeilijk?
    pi_32050190
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef R2-D2 het volgende:
    Goeiemorgen

Je begrijpt dat jij nu 1 van de weinig bent waarvan we geen gezicht bij de naam hebben he?
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:27 schreef stinkie het volgende:
    Zie het nu pas ....

Walvis in de OP
    pi_32050280
    quote:

[..]

animo is er wel
    de vraag is alleen of er tijd voor is waarschijnljik
    pi_32050294
    Bah.. zit ik met een allergische reactie. Heb me ziek gemeldt voor de tentamens
    pi_32050381
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Bah.. zit ik met een allergische reactie. Heb me ziek gemeldt voor de tentamens
    Had je maar moeten motorrijden gister

Beterschap
    Toevallig bolle ogen? Want dan weet ik van wie het komt
    pi_32050382
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:41 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

Ok, zal even kijken
    [..]

Bowlen is suf, paintball en karten was het eerst waar ik aan dacht. Ben jij altijd zo moeilijk?
    Bowlen ist cool , maar goed, karten zou nog wel gaan denk ik dan , doe ik wel een nier gordel om of zo, die kan ik vast wel van patrick lenen, met zijn off road kunsten
      maandag 7 november 2005 @ 10:55:29 #53
    19297 stinkie
    pi_32050405
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:46 schreef hicham het volgende:

[..]

Je begrijpt dat jij nu 1 van de weinig bent waarvan we geen gezicht bij de naam hebben he?
    [..]

Dude, 1200cc, who cares about the face
      maandag 7 november 2005 @ 10:59:15 #54
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_32050507
    WTF, is de zomer nu al voorbij

Voor de bandenstukrijders onder ons :

Ik heb deze alijd bij:

natuurlijk orgineel bmw....

[ Bericht 46% gewijzigd door Herr.Flick op 07-11-2005 11:04:38 ]
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_32050695
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:54 schreef hicham het volgende:

[..]

Had je maar moeten motorrijden gister
    Heb ik stiekem ook gedaan
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:54 schreef hicham het volgende:

[..]

Beterschap
    Thanks.. ik kruip mijn nestje weer in
    pi_32050976
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:59 schreef Herr.Flick het volgende:

Ik heb deze alijd bij:

[afbeelding]

Wat ik allemaal in m'n buddy heb
    Naast m'n schijfremslot en standaard gereedschapssetje dat bij de Bandit hoort

Overkill, en je zult net zien dat hetgeen ik nodig heb er dan weer net niet tussen zit
    pi_32050984
    quote:

Ik heb deze alijd bij:

[afbeelding]

wat is daar nu origineel bmw aan? heb ik ook onder mijn zadel, is het dan origineel suzuki?
    pi_32051034
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:17 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

wat is daar nu origineel bmw aan? heb ik ook onder mijn zadel, is het dan origineel suzuki?

BLOEP
      maandag 7 november 2005 @ 11:20:35 #59
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32051076
    zie je wel al 2 reacties die problemen hebben nog voordat er iets geopperd is

dus vroeg beginnen met inventariseren is zo gek nog niet
    Let's race
    Buienradar
      maandag 7 november 2005 @ 11:24:00 #60
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32051145
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:16 schreef hicham het volgende:

[..]

[afbeelding]

Overkill, en je zult net zien dat hetgeen ik nodig heb er dan weer net niet tussen zit
    jij heb veel gereedschap bij je ik heb alleen een standaard gereedschapsetje en lenzenvloeistof bij me maar zo'n banden reparatie set is ook nog in de planning om eens een keer aan te schaffen

oh ja ik heb anwb lidmaatschapspasje ook altijd bij me dus zoveel gereedschap niet eens nodig
    Let's race
    Buienradar
    pi_32051298
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

jij heb veel gereedschap bij je ik heb alleen een standaard gereedschapsetje en lenzenvloeistof bij me maar zo'n banden reparatie set is ook nog in de planning om eens een keer aan te schaffen

oh ja ik heb anwb lidmaatschapspasje ook altijd bij me dus zoveel gereedschap niet eens nodig
    En een telefoon mee nemen.Alleen een pasje heb je niet zoveel aan.
      maandag 7 november 2005 @ 11:31:42 #62
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32051318
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 08:32 schreef hicham het volgende:
    Hmmpf, kan Pepijn z'n wekker niet gewoon om 7:45 zetten om een beetje z'n slaapritme te behouden. Zo in m'n eentje Fok!MC'en is ook niks aan namelijk Ff kijken of ik hier maar wat nuttigs kan gaan doen dan
    Hij stond dan wel niet om 7:45, maar wel om 8:30 .. de bekende 2 keer 9 minuten knopjes benut..
    .. en de derde keer maar gewoon uitgezet.

Dus ik werd net om 10:30 wakker, maar eigenlijk had ik nog wel kunnen blijven liggen, maar het mocht van mezelf niet.

Vervolgens duurde het drie kwartier voordat Chello er eens zin'an kreeg.
    5 keer herstarten, modem 3 keer resetten, netwerkadres 8 keer vernieuwen.. bingo.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 09:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
    MOGGUH allen,

Ghe, ik laat me niet zomaar aftroeven effe een blik op 'my active topics', bewust vol spammen tot 299 en de eer aan een ander laten, stond op het punt te gaan slapen
    Nog even voor de eer uitleggen.

Die optie had ik ook bedacht toen je inderdaad niet meer poste.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
    Kan dat nog steeds volgens mij is Technoflex nog de enige die deze service verlenen.

En het gaat Hicham eigenlijk alleen maar om de voorkant, en een setje progessieve veren kan je gewoon overal -bijna- van de plank rukken.

Zo naar de Lidl, de crosshelmen zijn vandaag in de aanbieding voor ¤29,99.

Heb 3 vestigingen binnen 3 kilometer zitten (hemelsbreed dan ) dus er zal vast wel ergens de goede maat en kleur zijn.
    Eerst nog een tweede. minimaal..
      maandag 7 november 2005 @ 11:32:36 #63
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32051351
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:31 schreef richardgie het volgende:

[..]

En een telefoon mee nemen.Alleen een pasje heb je niet zoveel aan.
    er bestaan ook nog praatpalen
    Let's race
    Buienradar
    pi_32051447
    quote:

Ik heb deze alijd bij:

[afbeelding]

[/sub]

Zit dat standaard bij een BMW?Heb eerlijk gezegd nog nooit onder het zadel gekeken.
    pi_32051549
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

er bestaan ook nog praatpalen
    Ja maar van tussen Dronten en Lelystad,naar de dichtstbijzijnde praatpaal is echt ver hoor.
    O.k,wie gaat er nou in Flevoland rijden?Nou ik dus
      maandag 7 november 2005 @ 11:41:57 #66
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32051628
    quote:

[afbeelding]

Ik heb helemaal geen gereedschap bij me. Allemaal extra gewicht.

Maar ja dan moeten jullie maar SM gaan rijden om het te snappen.

Sleutelen langs de weg is voor SS rijders.

Dat bandenreparatiesetje levert BMW standaard bij de gereedschapset, vandaar dat Flick zegt:
    Origineel BMW.

Bij mijn R1100S was het setje van Rema Tip Top.. dat is dus het merk.

Op mijn werk deden we namelijk ook wel eens rubber verlijmen met Rema Tip Top, vandaar het opgevallen was.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:36 schreef richardgie het volgende:
    Zit dat standaard bij een BMW?Heb eerlijk gezegd nog nooit onder het zadel gekeken.
    pi_32051773
    Goedemorgen allemaal

Bah nu pas weer thuis. Even een ochtendje ziekenhuis en boodschappen. Nog wel extra naar een andere super gegaan om lekkers voor Martie mee te nemen. Kost ook weer extra tijd. De dag is al hallef om.
    pi_32051799
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:

Sleutelen langs de weg is voor SS rijders.

[..]

Die komen nog eens op / langs een weg met hun motor, ipv sleutelen in de woonkamer en niet rijden
      maandag 7 november 2005 @ 11:49:48 #69
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      maandag 7 november 2005 @ 11:54:10 #70
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32052007
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:46 schreef Rausdouwer het volgende:
    De dag is al hallef om.
    Nee toch.

Jij rekent arbeidstijden als dagtijden..hoe boring.. .. er zijn pas 3-4 uur van de 15 verstreken.

quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef TR_Roadkill het volgende:
    Die komen nog eens op / langs een weg met hun motor, ipv sleutelen in de woonkamer en niet rijden
    Ik dacht dat ik al wakker was.
      maandag 7 november 2005 @ 11:57:18 #71
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32052092
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:46 schreef Rausdouwer het volgende:
    Goedemorgen allemaal

Bah nu pas weer thuis. Even een ochtendje ziekenhuis en boodschappen. Nog wel extra naar een andere super gegaan om lekkers voor Martie mee te nemen. Kost ook weer extra tijd. De dag is al hallef om.
    lekkers voor mij gehaald ?

oh natuurlijk dat is omdat ik met bowlen zo goed ging
    Let's race
    Buienradar
      maandag 7 november 2005 @ 11:58:13 #72
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32052110
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nee toch.

Jij rekent arbeidstijden als dagtijden..hoe boring.. .. er zijn pas 3-4 uur van de 15 verstreken.

[..]

Ik dacht dat ik al wakker was.
    hij was zeker scherp
    Let's race
    Buienradar
    pi_32052111
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

lekkers voor mij gehaald ?

oh natuurlijk dat is omdat ik met bowlen zo goed ging
    het ligt nu in de prullenbak.
      maandag 7 november 2005 @ 11:58:56 #74
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32052130
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:58 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

het ligt nu in de prullenbak.
    Let's race
    Buienradar
    pi_32052150
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:46 schreef hicham het volgende:

Je weet niet hoe graag ik eigenlijk een keertje mee wil rijden met jullie of met pepijn een beetje SM-en
    Maar dat gaat helaas nog niet
    Maar alles komt goed
    pi_32052198
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:55 schreef stinkie het volgende:

[..]

Dude, 1200cc, who cares about the face
    Mijn steun en toeverlaat Stinkie weet in ieder geval dat het om de inhoud gaat en niet om de verpakking
    pi_32052207
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:58 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Nou vooruit ik bewaar 'm nog wel...

als troostprijs voor de volgende keer bowlen.
    pi_32052336
    quote:

[afbeelding]
    Pas je een beetje op met het showen van gereedschapsetjes, voor je het weet heb je de AIVD in je nek.
    3 buitenlanders op een motor, da's bijna hetzelfde als met z'n 2-en in een jalaba in een internationale trein gaan zitten en regelmatig naar het toilet gaan
      maandag 7 november 2005 @ 12:06:33 #79
    19297 stinkie
    pi_32052383
    quote:
    Laser verloren
    AMSTERDAM - Een motoragent in Den Bosch is zijn lasergun verloren. De agent was gisternacht onderweg naar een vechtpartij toen een van de zijkoffers van de dienstmotor afviel.
    In de koffer zat onder meer een lasergun. Gezien is dat horecabezoekers de koffer hebben opgeraapt.
    pi_32052456
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:06 schreef stinkie het volgende:

[..]
    Om te kijken hoe snel ze nu echt dronken.
      maandag 7 november 2005 @ 12:14:26 #81
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32052649
    Je motor met luchtdruk schakelen.

Alleen de reden dat ze dat ombouwen zal wel minder leuk zijn.

Zocht alleen een piccie van een ER-5 om iemand te helpen met een probleem.
    pi_32052669
    quote:

[..]
    pi_32052720
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:08 schreef richardgie het volgende:

[..]

Om te kijken hoe snel ze nu echt dronken.
    Jammer dat 'ie 'm niet zaterdagmddag had verloren, dan hadden ze bij het bowlen hun werpsnelheid kunnen meten...
    om vervolgens de Werpsnelheid in combinatie met het Gewicht van de bowlingbal blabla... te berekenen blabla... heel interessant om te weten
    pi_32052752
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 10:41 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

Ok, zal even kijken
    [..]

Karten? Peerke gaat mee
    pi_32052756
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:

[afbeelding]

Cool, is dat een aanpassing voor iemand met een handicap
    pi_32052821
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:

[afbeelding]

Zouden ze eigenlijk op alle motoren moeten maken,net een beetje als in de F 1 zeg maar.
      maandag 7 november 2005 @ 12:19:36 #87
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32052826
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef R2-D2 het volgende:
    Jammer dat 'ie 'm niet zaterdagmddag had verloren, dan hadden ze bij het bowlen hun werpsnelheid kunnen meten...
    om vervolgens de Werpsnelheid in combinatie met het Gewicht van de bowlingbal blabla... te berekenen blabla... heel interessant om te weten
    Jij moet als geen ander weten dat het om de techniek gaat.. niet om de kracht en snelheid.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef TR_Roadkill het volgende:

Ik denk voor de programmeurs onder ons die circuit gaan rijden en het schakelen in hun laptopje in de rugzak programmeren.

Heb de wegsite verder niet bekeken, zocht alleen een pic van het oliepijlglaasje.
      maandag 7 november 2005 @ 12:21:04 #88
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32052879
    quote:

[..]
    krijgen we straks dus een wannabee agent te zien die aan het laserstralen is
    Let's race
    Buienradar
      maandag 7 november 2005 @ 12:21:21 #89
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32052882
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef richardgie het volgende:
    Zouden ze eigenlijk op alle motoren moeten maken,net een beetje als in de F 1 zeg maar.
    Tiptoetsbediening op je stuur.

Ook veiliger dat je geen flaporen meer hebt op je voetsteuntjes.
    pi_32052923
    quote:

[..]

Ik denk eerder iets voor dragracen op de motor, heb er al eens van gehoord. Een antiliaanse jongen die ik ken heeft zoiets op z'n GSX-R gebouwd.

Edit
    Dom, klok en klepel...
    Voortaan alleen nog maar praten over dingen waar ik verstand van denk te hebben

[ Bericht 19% gewijzigd door R2-D2 op 07-11-2005 12:28:51 ]
    pi_32052957
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:16 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ja,is heel intressant om te weten met hoeveel snelheid en kracht je moet gooien,om een deuk in de bowling vloer te krijgen.Eerst even kijken wat de kortste vluchtroute is
      maandag 7 november 2005 @ 12:23:29 #92
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32052966
    quote:

[..]

Hier de website met nog veel meer "mooie" goodie's.

Edit: deze beenhouder lijkt mij alleen een beetje eng.

SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Patrick281 op 07-11-2005 12:39:53 ]
    pi_32053052
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef richardgie het volgende:

[..]

Ja maar van tussen Dronten en Lelystad,naar de dichtstbijzijnde praatpaal is echt ver hoor.
    in flevoland rijden doe ik iedere keer als ik rij
      maandag 7 november 2005 @ 12:29:05 #94
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_32053138
    Zoals jullie zien :

Bij mijn motor zat ie dus niet standaart bij de motor geleverd, maar aangeziem mijn maat z'n GS totall loss was heb ik het er maar ff uit "geleend".

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_32053176
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:

Ik denk voor de programmeurs onder ons die circuit gaan rijden en het schakelen in hun laptopje in de rugzak programmeren.

Heb de wegsite verder niet bekeken, zocht alleen een pic van het oliepijlglaasje.
    Ben je nog steeds niet wakker?? wie gaat er nou met een ER5 op een circuit op
      maandag 7 november 2005 @ 12:38:08 #96
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32053397
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:30 schreef TR_Roadkill het volgende:
    Ben je nog steeds niet wakker?? wie gaat er nou met een ER5 op een circuit op

Nou ik krijg met zo'n systeempje erop wel even zin om het uit te proberen.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef Herr.Flick het volgende:
    Zoals jullie zien :

[afbeelding]

Bij mijn motor zat ie dus niet standaart bij de motor geleverd, maar aangeziem mijn maat z'n GS totall loss was heb ik het er maar ff uit "geleend".

was je de camera zoeken een half uur lang?
      maandag 7 november 2005 @ 12:44:21 #97
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32053583
    Dit is dat borgclipje waar ik het gisteren over had, die vond ik in een doos met spullen die al 5 jaar ergens bovenop een plank stond.. en waar ik van dacht dat die afgeladen was met oude motortijdschriften.. waar ik dan wel al jaren tegenaanhikte om die eens te ruimen.

Stinky kan er jaloers op wezen.
    (je maat was gisteren trouwens ook op de SM meet -zie rechts op de pic )

En de uitgaande as lekt nog steeds wat olie, 2 druppels in 24 uur.. niet echt spannend dus.
    Dat is karakter.

Jammer dat de zaak waar ik naar toe wilde voor het kleppenstellen geen leenmotoren heeft, omdat hun business alleen maar crossmotoren is zonder kenteken.. en iedereen komt die uiteraard op een aanhanger brengen.

Dan maar Motoport bellen.
      maandag 7 november 2005 @ 12:49:44 #98
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_32053731
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

was je de camera zoeken een half uur lang?
    Ik heb nog wel wat meer te doen!

zoals teletubbies kijken en zo...
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
      maandag 7 november 2005 @ 12:50:06 #99
    19297 stinkie
    pi_32053741
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef Patrick281 het volgende:
    Dit is dat borgclipje waar ik het gisteren over had, die vond ik in een doos met spullen die al 5 jaar ergens bovenop een plank stond.. en waar ik van dacht dat die afgeladen was met oude motortijdschriften.. waar ik dan wel al jaren tegenaanhikte om die eens te ruimen.

[afbeelding]

Stinky kan er jaloers op wezen.
    (je maat was gisteren trouwens ook op de SM meet -zie rechts op de pic )

En de uitgaande as lekt nog steeds wat olie, 2 druppels in 24 uur.. niet echt spannend dus.
    Dat is karakter.

[afbeelding]

Jammer dat de zaak waar ik naar toe wilde voor het kleppenstellen geen leenmotoren heeft, omdat hun business alleen maar crossmotoren is zonder kenteken.. en iedereen komt die uiteraard op een aanhanger brengen.

Dan maar Motoport bellen.
    Had wel verwacht dat ie zou gaan, wilde zelf ook, alleen we zijn smiddags een kast wezen kopen. Kan iemand me uitleggen waarom ik meer aan een afgeprijsde kast heb gespendeerd dan aan mijn motor

Hoe was het bij die sm'rs ? Wil eerst weten waar dat getril vandaan komt voor ik met de Alp ga raggen.....
      maandag 7 november 2005 @ 12:51:59 #100
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_32053794
    minibikes op de tros nu
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_32054111
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Herr.Flick het volgende:
    minibikes op de tros nu
    Ik dacht net lekker te kijken, maar die minibikes waren van korte duur of niet? Het journaal is nu bezig.
      maandag 7 november 2005 @ 13:04:13 #102
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_32054138
    was maar ff ja...
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
      maandag 7 november 2005 @ 13:04:22 #103
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      maandag 7 november 2005 @ 13:06:02 #104
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_32054197
    waarom nie
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_32054264
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
    Zal ik ..
    Als je nou de volgende keer op "Door nickname op datum" klikt bij de post die je op mf wil qouten, dan krijg je een 'singlepost' in je browser, kopieer de link en plak die hier, scheelt weer screenshot maken, resizen, uploaden en hier de img laden

Dat werkt overigens alleen met topics die niet in off topic staan (daarvoor moet je ingelogd zijn)

(Die handige functie heeft fok dan weer niet)
      maandag 7 november 2005 @ 13:12:24 #106
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32054382
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef Herr.Flick het volgende:
    Ik heb nog wel wat meer te doen!

zoals teletubbies kijken en zo...

Lijkt me geweldig met die kleine koters.

Ik wil wel een dagje oppassen.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:50 schreef stinkie het volgende:
    Had wel verwacht dat ie zou gaan, wilde zelf ook, alleen we zijn smiddags een kast wezen kopen. Kan iemand me uitleggen waarom ik meer aan een afgeprijsde kast heb gespendeerd dan aan mijn motor

Wat dacht je alleen al van de onroerend goedbelasting en het waterschap samen.
    quote:
    Hoe was het bij die sm'rs ? Wil eerst weten waar dat getril vandaan komt voor ik met de Alp ga raggen.....
    Hier het verslag >klik op de post hieronder<
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
    Vanochtend dus vroeg opgestaan om eindelijk een testrit met de KLX te maken op de maagdelijke bandjes.

<knip>
    Verder een geslaagde dag, al was ik er niet helemaal tot einde bij.
    Je maat kneep hem ook omdat hij nog maar een actieradius van 80 km had en geen 2 takt olie mee.
    Hij heeft het net gehaald.

En ja verstandig als je er geen 100% vertrouwen in hebt om even een keer over te slaan.

Ik had nu wel de gok genomen.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
    Als je nou de volgende keer op "Door nickname op datum" klikt bij de post die je op mf wil qouten, dan krijg je een 'singlepost' in je browser, kopieer de link en plak die hier, scheelt weer screenshot maken, resizen, uploaden en hier de img laden
    Ik doe dat voor de lol in een handomdraai.

En eigenlijk bouw ik gelijk een beetje privacy in dat niet iedereen mijn gangen na gaat.
      maandag 7 november 2005 @ 13:18:17 #107
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32054571
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Jij moet als geen ander weten dat het om de techniek gaat.. niet om de kracht en snelheid.
    [..]

hard gooien is echt wel de manier om alle kegels om te krijgen

ik kreeg het zelfs voor elkaar om een bal via de goot toch een kegel te laten omgooien

was een mooie spare
    Let's race
    Buienradar
      maandag 7 november 2005 @ 13:21:29 #108
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32054656
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:06 schreef Herr.Flick het volgende:
    waarom nie
    Voorlopig maar ff niet, heb geen mooi leren pak en helm, en de motor trekt nog niet helemaal door naar de top .. aan de andere kant kan Paul daar misschien gelijk naar kijken.
    SPOILER
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:

Heb toch wel mensen ongeloofelijk hard en snel zien gooien, en ook nog door het midden of iets uit het midden.
    maar ze scoorden toch niet de hoogste punten.

Maar het is jou wel gelukt, dus nu moeten we op de wintermeet maar eens kijken of jij de Trophy ook bij de Fokkers kan winnen.

i
    pi_32054674
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik kreeg het zelfs voor elkaar om een bal via de goot toch een kegel te laten omgooien

was een mooie spare
    Bovenhands gegooid?
    pi_32054932
    voor de bowlers : filmpje
    MF-FOK! applicatie&lt;-laatste update:21-10-2005
      maandag 7 november 2005 @ 13:29:33 #111
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32054945
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Bovenhands gegooid?
    ik heb het wereldkampioenschap kogelstoten gevolgd om de techniek af te kijken
    Let's race
    Buienradar
    pi_32055074
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
    voor de bowlers : filmpje
    pi_32055247
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik heb het wereldkampioenschap kogelstoten gevolgd om de techniek af te kijken
    Is het EK hamerslingeren niks voor je?

Of is dit misschien toch meer iets voor Patrick 281.Hoewel?Die motor is toch wel erg mooi geworden.

[ Bericht 6% gewijzigd door richardgie op 07-11-2005 13:52:03 ]
    pi_32055503
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef richardgie het volgende:

[..]

Of is dit misschien toch meer iets voor Patrick 281.
    In de volksmond ook wel Pepijn genoemd Maar volgens mij moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen alvorens je Patrick281 Pepijn mag noemen, misschien moet je even de brochure aanvragen

Ja ben nog half aanwezig hier maar ben niet zoveel aan het posten meer. Ik moet al het geniks van vanochtend nu even compenseren anders komt er niks van terecht vandaag

Wel even een vraag die net in me opkwam en misschien heel stom is en waarvoor ik naar de Fok!MC kwam

Als je alleen de veren in je voorvork vervangt, dan is het toch een kwestie van de doppen boven op de vorkpoten loshalen, oude veren eruit, nieuwe veren erin, doppen erop Of zie ik nu even iets over het hoofd. Dit alles gewoon terwijl de voorvork vast blijft zitten in de motor toch
    pi_32055612
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef hicham het volgende:

[..]

In de volksmond ook wel Pepijn genoemd Maar volgens mij moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen alvorens je Patrick281 Pepijn mag noemen, misschien moet je even de brochure aanvragen

Ja ben nog half aanwezig hier maar ben niet zoveel aan het posten meer. Ik moet al het geniks van vanochtend nu even compenseren anders komt er niks van terecht vandaag

Wel even een vraag die net in me opkwam en misschien heel stom is en waarvoor ik naar de Fok!MC kwam

Als je alleen de veren in je voorvork vervangt, dan is het toch een kwestie van de doppen boven op de vorkpoten loshalen, oude veren eruit, nieuwe veren erin, doppen erop Of zie ik nu even iets over het hoofd. Dit alles gewoon terwijl de voorvork vast blijft zitten in de motor toch
    Je ziet de olie overhoop, vaak werken die progresieve veren samen met de (speciale) olie die erbij hoort (en de hoeveelheid van die olie voor die vork voor die veren)

Daarom moeten vaak je poten erui, die moet je eerst eens een uurje op zijn kop hangen zodat alle oude olie eruit is
      maandag 7 november 2005 @ 13:55:17 #116
    19297 stinkie
    pi_32055786
    pi_32055862
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:49 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Je ziet de olie overhoop, vaak werken die progresieve veren samen met de (speciale) olie die erbij hoort (en de hoeveelheid van die olie voor die vork voor die veren)

Daarom moeten vaak je poten erui, die moet je eerst eens een uurje op zijn kop hangen zodat alle oude olie eruit is
    Die olie zag ik wel Maar omdat ik dat nog niet zo lang geleden heb vervangen door TechnoFlex olie dacht ik dat dat misschien niet nodig was

Nu kan ik weer met een gerust hart verder werken, thx
      maandag 7 november 2005 @ 13:59:43 #118
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_32055907
    Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrr!!!!

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_32056162
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 13:38 schreef richardgie het volgende:

[..]

Is het EK hamerslingeren niks voor je?

Of is dit misschien toch meer iets voor Patrick 281.Hoewel?Die motor is toch wel erg mooi geworden.
    In het kader van de sportposts hier een filmpje

Nog vergeten te zeggen dat ik overal spierpijn heb van een ritje over onverharde wegen....
    pi_32056258
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Nog vergeten te zeggen dat ik overal spierpijn heb van een ritje over onverharde wegen....
    Dat is beter dan spierpijn van het bowlen.
      maandag 7 november 2005 @ 14:15:21 #121
    19297 stinkie
    pi_32056305
    quote:

[..]

oke, ik ga 'm NIET inkoppen
    pi_32056309
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef Rausdouwer het volgende:

maandag 7 november 2005 @ 14:16:10 #123
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32056321
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:13 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

toch maar voor de volgende keer een duimvoorverwarmer aanschaffen
    Let's race
    Buienradar
    pi_32056369
    quote:

[..]

Ben ook een keertje off-road geweest met de ZXR,maar was niet helemaal vrijwillig.
    Heb daarna nog ruim 3 jaar met een"tijdelijk gerepareerd"schakelpedaal rond gereden.
    pi_32056386
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

toch maar voor de volgende keer een duimvoorverwarmer aanschaffen
    Dan ga ik deze ook NIET inkoppen
    pi_32056439

Kartmeet

Als alle geïnteresseerden nou aangeven of ze wel of niet meegaan en eventueel combineren met de bollen

martie, raus, roadkill, peerkemikuni, hicham , worldpimber

quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef Patrick281 het volgende:

[afbeelding]
    Ik heb dezelfde
    quote:
    pi_32056494
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik denk eerder iets voor dragracen op de motor, heb er al eens van gehoord. Een antiliaanse jongen die ik ken heeft zoiets op z'n GSX-R gebouwd.

Edit
    Dom, klok en klepel...
    Voortaan alleen nog maar praten over dingen waar ik verstand van denk te hebben
    Dragracen op een ER5...

Maar inderdaad zo'n soort systeem (met automatische ontkoppelaar/ontstekingsonderbreek-ding/spul) gebruiken de dragracers om automatisch op te schakelen ja
    pi_32056628
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:

Kartmeet

Als alle geïnteresseerden nou aangeven of ze wel of niet meegaan en eventueel combineren met de bollen

[..]

Ik heb dezelfde
    [..]

Wat zei ik hier nou....

JA dus, karten/paintballen/bowlen, ik ga mee!

Al een kartbaan in gedachten trouwens?
      maandag 7 november 2005 @ 14:28:42 #129
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32056665
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Wat zei ik hier nou....

ja in Den Bosch
    Let's race
    Buienradar
      maandag 7 november 2005 @ 14:29:31 #130
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32056682
    quote:

Kartmeet

[..]

Ik heb dezelfde
    [..]

oh als jij meegaat dan kom ik niet hoor

Let's race
    Buienradar
    pi_32056802
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

oh als jij meegaat dan kom ik niet hoor

Pfff, kan je niet tegen je verlies
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef PeerkeMikuni het volgende:
    Wat zei ik hier nou....

Ja, ik had je toch ook opgeschreven?

Kartbaan? De mooiste en meest gunstig gelegen Maar als iemand zich geroepen voelt Den Bosch te noemen en het geheel helemaal te willen organiseren dan heb ik er ook geen problemen mee hoor.
    pi_32057060
    Ik heb nog nooit gekart.
    pi_32057223
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef Rausdouwer het volgende:
    Ik heb nog nooit gekart.
    Advies!Motorpak aanhouden,anders krijg je hele grote doorschuurplekken op je rug .De stoeljes zijn een beetje aan de ruime kant .
    pi_32057226
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:42 schreef Rausdouwer het volgende:
    Ik heb nog nooit gekart.
    Karten = vol gas en af en toe remmen Tenzij je semi professioneel mooie tijden wil zetten en ideale lijnen gaat rijden, maar dat maakt het wat minder leuk. Raggen is het devies

Maar wel handig hoor, zo iemand die ervoor zorgt dat verder niemand bang hoeft te zijn voor de laatste plaats
    pi_32057286
    Wel op een zondag graag trouwens.
    pi_32057514
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Pfff, kan je niet tegen je verlies
    [..]

Ja, ik had je toch ook opgeschreven?

Kartbaan? De mooiste en meest gunstig gelegen Maar als iemand zich geroepen voelt Den Bosch te noemen en het geheel helemaal te willen organiseren dan heb ik er ook geen problemen mee hoor.
    Oh, ik dacht dat het lijstje een vraag was of die mensen mee wilden ja of nee.
    Maargoed, ikke dus wel GAS EROP

In Tilburg heeft de kartbaan een fly-over (voor de niet karters; een mini viaduct )
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
    Jep, zondag komt mij ook het beste uit (niet te vroeg natuurlijk... )
    pi_32057531
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:48 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Karten = vol gas en af en toe remmen Tenzij je semi professioneel mooie tijden wil zetten en ideale lijnen gaat rijden, maar dat maakt het wat minder leuk. Raggen is het devies

Maar wel handig hoor, zo iemand die ervoor zorgt dat verder niemand bang hoeft te zijn voor de laatste plaats
    Ik heb nog niet voor karten gestemd.

om diezelfde reden
      maandag 7 november 2005 @ 15:09:30 #138
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32057830
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef worldpimber het volgende:
    Tom Coronel racing, de kartbaan in Delft of anders Bleekemolen racing kartbaan(en) in Amsterdan.

Beter klik je alleen op de laatste link want het is beide Bleekemolen tegenwoordig.

Heb er beide een keer gereden in 2001, Delft heeft hele leuke hoogteverschillen maar gaf mij in 1 race 2 keer de zwarte vlag dat ik binnen moest komen en later een uitnodiging voor de playboy race's die 1 keer per jaar gereden worden voor de snelste karters, want ik reed het baanrecordje van de dag.
    Amsterdam had/heeft 2 of 3 kleine banen naast elkaar, die moet je gewoon even allemaal 2 keer doen.
      maandag 7 november 2005 @ 15:14:43 #139
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32057998
    quote:
    ieder dag of avond van de week is goed.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:59 schreef Rausdouwer het volgende:
    Ik heb nog niet voor karten gestemd.

om diezelfde reden
    Vroegâh had ik een collega met een getunede Renault 5GTI, en die gaf altijd hoog op van zijn rijkwaliteiten.
    Hij had ook in meerdere snelle auto's gereden, en deed naar eigen zeggen altijd zwaar driften en tegensturen met die dingen.
    Wat een man.

Toen we met de zaak gingen karten was zijn vrouw en collega ook mee.
    En die reed hem dus in 1 heat gewoon op een ronde.

Het leek wel een toerist die mee reed, en dat 2 heats lang.

Overigens waren beiden al dik in de 40.
    Dus geen wannabe Golf GTI sjonnie's of zo.. of BMW zoals Yup.
      maandag 7 november 2005 @ 15:15:06 #140
    19297 stinkie
    pi_32058010
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tom Coronel racing, de kartbaan in Delft of anders Bleekemolen racing kartbaan(en) in Amsterdan.

Beter klik je alleen op de laatste link want het is beide Bleekemolen tegenwoordig.

Heb er beide een keer gereden in 2001, Delft heeft hele leuke hoogteverschillen maar gaf mij in 1 race 2 keer de zwarte vlag dat ik binnen moest komen en later een uitnodiging voor de playboy race's die 1 keer per jaar gereden worden voor de snelste karters, want ik reed het baanrecordje van de dag.
    Amsterdam had/heeft 2 of 3 kleine banen naast elkaar, die moet je gewoon even allemaal 2 keer doen.
    Delft wel lekker dichtbij

Alleen die Coronel banen zitten wel voor met nietjes Keertje harder dan stapvoets en je kan de baan verlaten
    pi_32058129
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

ieder dag of avond van de week is goed.
    [..]

Vroegâh had ik een collega met een getunede Renault 5GTI, en die gaf altijd hoog op van zijn rijkwaliteiten.
    Hij had ook in meerdere snelle auto's gereden, en deed naar eigen zeggen altijd zwaar driften en tegensturen met die dingen.
    Wat een man.

Toen we met de zaak gingen karten was zijn vrouw en collega ook mee.
    En die reed hem dus in 1 heat gewoon op een ronde.

Het leek wel een toerist die mee reed, en dat 2 heats lang.

Overigens waren beiden al dik in de 40.
    Dus geen wannabe Golf GTI sjonnie's of zo.. of BMW zoals Yup.
    Ik kan altijd nog zeggen dat ik tenminste motor kan rijden.

Nooit doen dat schreeuwen. Zelfs al ben je wel goed. Je zult net je dag niet hebben en dan wordt je ook nooit meer serieus genomen.
      maandag 7 november 2005 @ 15:19:36 #142
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32058152
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef stinkie het volgende:
    Delft wel lekker dichtbij

Alleen die Coronel banen zitten wel voor met nietjes Keertje harder dan stapvoets en je kan de baan verlaten
    Ik ging volgens hun niet van mijn gas af toen er mensen gecaromboleerd waren tegen de boarding en zij op de baan liepen om de mensen weer om te draaien.

Maar ik ging wel van mijn gas af toch wel 1 millimeter.

Was helaas goed herkenbaar als enige met een eigen helm.

Voelde me net een F1 rijder die te snel onder een gele vlag heeft gereden en niet begrepen wordt.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Rausdouwer het volgende:
    Nooit doen dat schreeuwen. Zelfs al ben je wel goed. Je zult net je dag niet hebben en dan wordt je ook nooit meer serieus genomen.
    Je kan natuurlijk ook net die ene rotkart hebben.
    pi_32058312
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb zelf op de rechterbaan in Amsterdam gereden, maar vond het een beetje klein? Dat Coronel gebeuren ziet er wel 'leuker' uit tenminste.. of je gaat met gekoppelde banen in A'dam werken. Maar ga jij dan ook eventueel mee als ex-karter moet je je wel bewijzen natuurlijk, dus voor jou extra druk

Arrangement is wel iets van 50-70 euro en dan rij je meerdere races en een finale. Maar ik weet niet hoeveel mensen hier te besteden hebben en in welke vorm ze willen rijden (arrangement is FokMC only vanaf ongeveer 5 personen )
    pi_32058471
    Nou vooruit dan, karten ga ik wel mee, paintballen niet
    pi_32058523
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 15:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
    Nou vooruit dan, karten ga ik wel mee, paintballen niet
      maandag 7 november 2005 @ 15:30:22 #146
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32058531
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 15:23 schreef worldpimber het volgende:
    als ex-karter moet je je wel bewijzen natuurlijk, dus voor jou extra druk
    Dat was gratis (bier)karten bij gelegenheid van de zaak.

Maar count me in, plan het over een maand dan kan ik nog 10 kilo afvallen.
    pi_32058877
    Gratis karten

Over de SM van Pepijn/Makster/rest van MF
    quote:
    SPOILER
    pi_32059347

Honda V6 Concept
    Calm down, please!
    pi_32059526
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef Googolplexian het volgende:
    [afbeelding]

[afbeelding]

Honda V6 Concept
    wat een lelijk hok, en die motor ook
      maandag 7 november 2005 @ 16:03:17 #150
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32059537
    Shit dit ben ik Technisch Commercieel Binnendienst Medewerker.

Spreken ze vrijdag mijn voicemail in, bel ik veel te laat vandaag terug, zijn ze het alweer vergeten bij de intermediair, en vermoeden dat de functie ook niet meer vakant is .. en belt mij morgen terug want hij zit nu in de auto.. kut Makstertjes -carriereboys.
      maandag 7 november 2005 @ 16:05:26 #151
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32059596
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 16:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
    wat een lelijk hok, en die motor ook
    Het gaat om het innovatieve design, het gebied waar Googolplexian zich in bevind.

Enn die Jap is volgens mij echt een topsporter met een megabody.
    pi_32059665

@ pepijn over 21,2 Kw sprint: waar ie normaal gesproken pas begint in de hogere toeren voel je dat ie niet oppakt maar afzwakt zelfs mijn 400 trok nog lekkerder door, voor mijn gevoel conclusie: 20,56432 Kw suckt
    pi_32059768
    quote:

Kartmeet

[..]

Ik heb dezelfde
    [..]

Me too

edit / zaterdag-of zondag whatever
    *I'll do what I want, cuz I can*
    pi_32060131
    quote:
    [afbeelding]

[afbeelding]

Honda V6 Concept
    "Ze" willen graag een geheel nieuw concept maken, maar dat soort flauwekul zal gewoon nooit aanslaan (BMW C1 ) Mensen willen gewoon de basis van een tweewieler maar dan met een mooi merknaampje erop (kawasaki ) en om de zoveeltijd een vet nieuw design

Snap overigens niet dat de C1 is geflopt, best een handig dingetje voor het woonwerkverkeer

Karten: dat zijn er al 8 die een poging gaan wagen erbij te zijn
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 16:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

@ pepijn over 21,2 Kw sprint: waar ie normaal gesproken pas begint in de hogere toeren voel je dat ie niet oppakt maar afzwakt zelfs mijn 400 trok nog lekkerder door, voor mijn gevoel conclusie: 20,56432 Kw suckt
    %^@#%&! naaiers Maar we kunnen het wel bijhouden
    pi_32060288
    Pepijn staat weer niet in de OP, maar omdat ie heel volwassen is zegt ie er niets over. Daarom zeg ik het maar, vind ik niet kunnen howr.

maandag 7 november 2005 @ 16:30:54 #156
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32060292
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef worldpimber het volgende:

"Ze" willen graag een geheel nieuw concept maken, maar dat soort flauwekul zal gewoon nooit aanslaan
    Nou ben ik geen designer maar dat conceptdesign is een soort brainstormen voor nieuwe ideeen die dan misschien/soms verder ontwikkeld worden en ooit op wegfietsen komen, het is dus in het geheel niet serieus voor de eindgebruiker. Brainstormen.
    quote:
    Snap overigens niet dat de C1 is geflopt, best een handig dingetje voor het woonwerkverkeer
    Maar wil jij erop gezien worden?

Marketingfoutje dus.
    quote:
    Zelfs een stoplichtsprintje met een lamme 1 cylinder kon je niet af met die grotere vierpitter.
      maandag 7 november 2005 @ 16:34:49 #157
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32060393
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 16:30 schreef worldpimber het volgende:
    Pepijn staat weer niet in de OP, maar omdat ie heel volwassen is zegt ie er niets over. Daarom zeg ik het maar, vind ik niet kunnen howr.

Hicham ik heb een nieuwe pic voor de OP.

Het is voor de KLX650R uit 1993.

Alleen recht van achteren ziet dat bandje er vetter uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Patrick281 op 07-11-2005 16:40:43 ]
      maandag 7 november 2005 @ 16:41:25 #158
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      maandag 7 november 2005 @ 16:55:41 #159
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32060907
    We hebben weer een search@MF.

Ben benieuwd hoeveel reactie's ik in de diverse topics gemist heb.
      maandag 7 november 2005 @ 17:20:50 #160
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32061679
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Het is ooit begonnen met dat bandenplak setje, daarna heb ik er zomaar wat dingen bijgepropt 'omdat het anders toch maar thuis ligt' Nu zit m'n buddy altijd precies vol, dus dan stuitert het ook niet allemaal zo achterin in tegenstelling tot als ie halfvol zit

Gister op de ragmeet nog wel wat drempeltjes met aardige snelheid genomen, dus dan is het wel handig als het niet zo stuitert Bleek achteraf wel m'n achterlicht het ineens niet meer te doen Tijdje later wel weer overigens
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef richardgie het volgende:

[..]

Dan willen we wel graag weten wat er gebeurd was dat jij een praatpaal nodig had Dodemansknop vergeten om te zetten?
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 12:29 schreef Herr.Flick het volgende:
    Zoals jullie zien :

[afbeelding]

De 1 z'n crash is de anders z'n brood?

pi_32061751
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 16:05 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Het gaat om het innovatieve design, het gebied waar Googolplexian zich in bevind.

Enn die Jap is volgens mij echt een topsporter met een megabody.

al vinnik een V6-blok op een motor ook wel stoer.
    Calm down, please!
      maandag 7 november 2005 @ 17:29:03 #163
    19297 stinkie
    pi_32061832
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:23 schreef hicham het volgende:

[..]

Het is ooit begonnen met dat bandenplak setje, daarna heb ik er zomaar wat dingen bijgepropt 'omdat het anders toch maar thuis ligt' Nu zit m'n buddy altijd precies vol, dus dan stuitert het ook niet allemaal zo achterin in tegenstelling tot als ie halfvol zit

Gister op de ragmeet nog wel wat drempeltjes met aardige snelheid genomen, dus dan is het wel handig als het niet zo stuitert Bleek achteraf wel m'n achterlicht het ineens niet meer te doen Tijdje later wel weer overigens
    [..]

Dan willen we wel graag weten wat er gebeurd was dat jij een praatpaal nodig had Dodemansknop vergeten om te zetten?
    [..]

Je moet eens weten wat ik van jou fiets kom plunderen als je onderuit gaat
    pi_32061949
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:25 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

al vinnik een V6-blok op een motor ook wel stoer.
    Dan zul je dit topic ook wel leuk vinden zeker, of is dat niet innovatief genoeg?

quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:29 schreef stinkie het volgende:

[..]

Je moet eens weten wat ik van jou fiets kom plunderen als je onderuit gaat
    Moet je wel meeten he
    pi_32062070
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:33 schreef hicham het volgende:
      maandag 7 november 2005 @ 17:38:29 #166
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32062116
    Bruut ding die eerste streetfighter.

En verder vond ik alleen deze foto de moeite waard, maar ja wie niet.

Ook aan deze dame klopt overigens van alles niet, net als de motoren.

Ik kom overal op M-F Fullcrum tegen trouwens, en hier doet'ie net alsof'ie ziek is.
    pi_32062121
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:33 schreef hicham het volgende:

[..]

Dan zul je dit topic ook wel leuk vinden zeker, of is dat niet innovatief genoeg?

[..]
    Innovatief zat maar ziet er niet uit natuurlijk. Dan nog is het een kwestie van smaak (en kots-symbooltjes een kwestie van ... leeftijd? )
    Calm down, please!
      maandag 7 november 2005 @ 17:40:13 #168
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32062180
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:38 schreef Googolplexian het volgende:
    Innovatief zat maar ziet er niet uit natuurlijk. Dan nog is het een kwestie van smaak (en kots-symbooltjes een kwestie van ... leeftijd? )
    Ik schat dat hij er bij de meesten ook weinig aan vind.

Maar jouw leeftijd kunnen we niet zien, dus waar doel je op?
    pi_32062318
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:40 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik schat dat hij er bij de meesten ook weinig aan vind.

Maar jouw leeftijd kunnen we niet zien, dus waar doel je op?
    ik doel nergens op ... ik reageer
    Calm down, please!
      maandag 7 november 2005 @ 17:46:58 #170
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32062370
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:45 schreef Googolplexian het volgende:
    ik doel nergens op ... ik reageer
    Vaag.

De hogere leeftijd van de streetfighterrijdersbouwers neem ik aan dan?

En het zijn denk ik geen subtiele design jongens, maar stoere gasten met blonde del vriendinnetjes.
    pi_32062489
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Vaag.

De leeftijd van de streetfighterrijdersbouwers neem ik aan dan?

En het zijn denk ik geen subtiele design jongens, maar stoere gasten met blonde del vriendinnetjes.
    simpel: ik post een plaatje wat ik op z'n minst interessant vind. Mooi is anders maar anders is niet altijd lelijk. Aanvallende reakties op m'n smaak/post gevolgd door kots-symbooltjes geven een bepaalde leeftijdsgroep of een grondig disrespect voor iemand z'n mening aan. Boeit mij niet zoveel maar het is nou eenmaal zo

ben zelf een rijpe '71er, btw

* Googol heeft GR4 op DVD btw
    Calm down, please!
    pi_32062645
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

simpel: ik post een plaatje wat ik op z'n minst interessant vind. Mooi is anders maar anders is niet altijd lelijk. Aanvallende reakties op m'n smaak/post gevolgd door kots-symbooltjes geven een bepaalde leeftijdsgroep of een grondig disrespect voor iemand z'n mening aan. Boeit mij niet zoveel maar het is nou eenmaal zo

Volgens mij vat je het allemaal een beetje verkeerd op

Niets mis met jouw smaak, maar de motor zelf wordt uitgekotst Aldus een '86er die net uit z'n ei komt Pepijn, je hield toch van voller?
      maandag 7 november 2005 @ 17:57:19 #173
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32062691
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef Googolplexian het volgende:
    Oh dat, nou ze bedoelen het niet echt serieus hoor.
    quote:
    Een jaartje meer rimpelig dan ikke.
    quote:
    En dit is dan weer een toenaderingspoging.

Ik heb hem (nog) niet.
    Komt het op mijn pad dan pak ik het aan, maar ik ben niet uit op dat sensatiegedoe.
    pi_32062774
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:

Maar wil jij erop gezien worden?
    Als ik een woonwerkfiets zou hebben dan had ik er geen problemen mee. Ik vind het in ieder geval geen belachelijk beeld om te zien ofzo. En je zit nog droog en veilig ook Maargoed, op die gedacht kwam ik omdat ik al jaren een BMW C1 zie staan in een straat Tegenwoordig zelfs met bijpassende hoes
    pi_32062790
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Oh dat, nou ze bedoelen het niet echt serieus hoor.
    [..]

Een jaartje meer rimpelig dan ikke.
    [..]

En dit is dan weer een toenaderingspoging.

Ik heb hem (nog) niet.
    Komt het op mijn pad dan pak ik het aan, maar ik ben niet uit op dat sensatiegedoe.
    lol

nou ... GR3 was beter. dit is een beetje slap-stick-super-nep
    wel een leuk stukje met een chase achter een BMW Z3M en popo-verzamelen (3 volvo's en een roadblok door rondje te rijden)

verder erg saai MAAR wel minder risico dus da's dan weer beter (niet voor de verkoopcijfers)

en ik BEN helemaal niet rimpelig, ja! Alleen op m'n speciale plekje
    Calm down, please!
    pi_32062828
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:55 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Volgens mij vat je het allemaal een beetje verkeerd op

Niets mis met jouw smaak, maar de motor zelf wordt uitgekotst Aldus een '86er die net uit z'n ei komt Pepijn, je hield toch van voller?
    verkeerd opgevat
    Calm down, please!
      maandag 7 november 2005 @ 18:03:26 #177
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_32062874
    quote:

[..]

[..]

ze worden bij de GS wel standaart geleverd, en aangezien m'n maat toch hoogstwaarschijnlijk weer een GS koopt.....
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:38 schreef Patrick281 het volgende:
    Bruut ding die eerste streetfighter.

En verder vond ik alleen deze foto de moeite waard, maar ja wie niet.

Ook aan deze dame klopt overigens van alles niet, net als de motoren.

Ik kom overal op M-F Fullcrum tegen trouwens, en hier doet'ie net alsof'ie ziek is.
    Hooooooeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
      maandag 7 november 2005 @ 18:04:54 #178
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32062918
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef worldpimber het volgende:
    Als ik een woonwerkfiets zou hebben dan had ik er geen problemen mee. Ik vind het in ieder geval geen belachelijk beeld om te zien ofzo. En je zit nog droog en veilig ook Maargoed, op die gedacht kwam ik omdat ik al jaren een BMW C1 zie staan in een straat Tegenwoordig zelfs met bijpassende hoes
    Bij de Beemer dealer vorig jaar waren ze ook in de aanbieding .. nieuw .. terwijl de produktie al lang gestopt was. Meer dan stadsverkeer is het niet.
    En met parkeren krijg je alsnog een prent met zo'n massaal ding.
    Het volume is dan wel voornamelijk omhoog, maar toch.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef Googolplexian het volgende:
    lol

Helemaal geregiseerd hoorde ik van derden.

*insert spellingscontrole*
    quote:
    Je hebt zo'n lange baard en grijze haren toch.
    SPOILER
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:03 schreef Herr.Flick het volgende:
    Hooooooeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!

Met lelijke benen, want waarom draag je anders een panty.

Dat broekje en shirtje passen ook niet bij elkaar, dus doe maar uit.
    pi_32063025
    Ja hoor, ben ff eten en mensen vallen me gelijk aan op m'n leeftijd
    Maar er is al een corrigerende tik gegeven zie ik

Over dat karten trouwens: goed idee Volgens mij had Ralf toch ook nog een kartbaan genoemd de laatste meet bij het Gelredome Misschien is dat ook wel wat Ik zag ook nog een prijs langsvliegen van 50-70 euro oid, is dat per persoon of is dat gewoon de prijs om die zooi te reserveren?
    quote:

[..]

wel een leuk stukje met een chase achter een BMW Z3M en popo-verzamelen (3 volvo's en een roadblok door rondje te rijden)
    Stelt idd niet veel voor, begrijp ook niet wat de bedoeling is van GR4. Volgens mij is dit zo een beetje de afsluiting ofzo, iets in de vorm van 'ja jongens, ik ben nu ook oud en verstandig geworden dus die Upsula run hoeft niet meer en de BMW Z3M laat ik door een ander besturen '
      maandag 7 november 2005 @ 18:12:54 #180
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32063167
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:55 schreef worldpimber het volgende:
    Pepijn, je hield toch van voller?
    Er zitten wel goede elementen in.

Trouwens in hetzelfde topic, die pic van het blok met dat gat erin.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef hicham het volgende:
    Ik zag ook nog een prijs langsvliegen van 50-70 euro oid, is dat per persoon of is dat gewoon de prijs om die zooi te reserveren?
    pi_32063298
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wil je die pic van je KLX nou in de OP hebben ofnie
      maandag 7 november 2005 @ 18:22:09 #182
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32063454
    quote:
    [afbeelding]

[afbeelding]

Honda V6 Concept
    wat is daar V6 aan ? ik zie volgens mij een 6 cylinder lijnmotor
    Let's race
    Buienradar
    pi_32063564
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef Patrick281 het volgende:
    Er zitten wel goede elementen in.
    Waar?
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:22 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

wat is daar V6 aan ? ik zie volgens mij een 6 cylinder lijnmotor
    Hejj Welkom in FokMC, stel je even voor

quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef hicham het volgende:
    Ik zag ook nog een prijs langsvliegen van 50-70 euro oid, is dat per persoon of is dat gewoon de prijs om die zooi te reserveren?
    pi_32063606
    http://www.fastandsafe.or(...)pics/speed-think.wmv
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:25 schreef worldpimber het volgende:

[..]

pi_32064364
    quote:

Ongeacht mooi of niet mooi, iedereen zou er toch wel een circuitrondje mee willen rijden?
    Ik wel in ieder geval
    pi_32064367
    quote:

[..]

Net als mijn acherlicht ttijdens de dijkenmeet

Gelukkig na noeste arbeid met een soldeerbout weer als nieuw (-2 ledjes..)!
    pi_32064394
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 17:38 schreef Patrick281 het volgende:

Ik kom soms mijn nest uit.. en wat moet ik dan doen, verveel me de tering

Trouwens de andere GS-500 boys denken dat mijn GS niet 25kw is aangezien ie 180 op de teller gaat
    No way dat ie 50 pk heeft, van 0-100 km/u istie hardstikke traag.. iets van 7 seconden (keertje luidop zitten tellen, en flink doorgetrokken natuurlijk)
    pi_32064450
    karten
    pi_32064464

hlafvolle, dubbele vla
    Calm down, please!
      maandag 7 november 2005 @ 18:56:18 #190
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32064488
    quote:
    Waar?
    Dat duurt nog 20 jaar voordat je dat ziet.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:51 schreef R2-D2 het volgende:
    [afbeelding]

Ongeacht mooi of niet mooi, iedereen zou er toch wel een circuitrondje mee willen rijden?
    Ik wel in ieder geval
    Als je je maar goed vasthoudt aan het stuur.. anders vlieg je er zo vanaf met dat zitje.
    pi_32064697
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Googolplexian het volgende:
    [afbeelding]

hlafvolle, dubbele vla
    Gelukkig hebben ze laarzen aan

En nu weer terug naar spruitjes
    pi_32064803
      maandag 7 november 2005 @ 19:08:06 #193
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32064892
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:55 schreef Googolplexian het volgende:
    [afbeelding]

hlafvolle, dubbele vla
    Wat een rare schaduw in die bilnaad.

Wel goed dat ze motorlaarzen aanhebben.

Verder zijn die foto's al eens gepost.
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef R2-D2 het volgende:
    Gelukkig hebben ze laarzen aan

En nu weer terug naar spruitjes
    Ik kan ook niet even wat anders doen of iemand post al wat ik wilde zeggen he.

Ik heb trouwens ook spruitjes gekocht vanmiddag.
    Alweer de tweede keer in mijn leven .. wat vond ik die dingen tot een maand geleden viesz..

Voor morgen of overmorgen, vandaag geen zin om ze schoon te maken.
    quote:
    Ze kunnen beter wat ervaring gebruiken en verder ben jij toch ziek.
    pi_32065066
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ze kunnen beter wat ervaring gebruiken en verder ben jij toch ziek.
    Hmm ziek ja. Wel shoarma gehad overigens, en nu zit ik aan de slagroomtaart

Als ik eet voel ik me even niet ziek meer, dat is wel fijn
    pi_32065083
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef worldpimber het volgende:
    sowwy ik heb nu dan ook een niet te vergelijken referentie denk ik en jullie kunnen het zeker bijhouden als het niet andersom is
      maandag 7 november 2005 @ 19:19:10 #196
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32065228
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Hmm ziek ja. Wel shoarma gehad overigens, en nu zit ik aan de slagroomtaart

Als ik eet voel ik me even niet ziek meer, dat is wel fijn
    Hmzzzzzz klinkt als een mentale kwestie.

Het kwam vast ook niet helemaal ongelegen uit dat je het tentamen kon skippen?
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    sowwy ik heb nu dan ook een niet te vergelijken referentie denk ik en jullie kunnen het zeker bijhouden als het niet andersom is
    Als ik die filmpjes als referentie neem..
    Op die rotondes ga jij wel goed zeg.

Bij de avondmeet reden Hicham en Youssef mij zo om de oren.
    De KLX stond nog op de noppen, dat wel.

Strange things.
    Ik post vanmiddag om 15:52 wat @MF, en die komt nu bovenaan de active topic lijst.
    Zelfs bij de aktiefste onderwerpen voor alle users.

Vanmiddag was er wel even een storing, waarna de search weer werkte.
    Maar dit is wel erg vreemd. Controleerde al eerder of de post wel geplaatst was.
    pi_32065314
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:19 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hmzzzzzz klinkt als een mentale kwestie.

Het kwam vast ook niet helemaal ongelegen uit dat je het tentamen kon skippen?
    2 Tentamens zelfs.. en inderdaad, want ik had ook niet geleerd. Niet dat ik wel in staat ben om de toetsen te maken, zou me niet ziekmelden als ik niet ziek zou zijn. Dat zou ik ook niet kunnen, nee dan was ik gewoon zonder te leren heen gegaan.

Maar ziek zijn is niet leuk natuurlijk. Gaat al weer iets beter gelukkig
    pi_32065594
    quote:
    jah, ging wel lekker daar gisteren maar bedoelde meer de pheekaazz van mijn 7 tegenover een geknepen 6juh ....maar dat was wel duidelijk neem ik aan

hoe licht zo een 6 nu aanvoelt ik weet nog wel dat ik ooit een proefritje heb gemaakt op een ZX6R uit 96, toen dacht ik nog best zwaar ding, maar dat zal wel snel wennen had toen uiteraard mijn 400 nog...
    quote:
    Bij de avondmeet reden Hicham en Youssef mij zo om de oren.
    De KLX stond nog op de noppen, dat wel.
    noppen en op KB's rijden ze iedereen hier voorlopig nog zoek

maandag 7 november 2005 @ 19:33:13 #199
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32065651
    quote:

[..]

lol

verder erg saai MAAR wel minder risico dus da's dan weer beter (niet voor de verkoopcijfers)

Met die BMW was nog wel cool maar de rest was toch maar een slap zooitje

wat ik helemaal debiel vond was het Bomber weekend verslag wat een stel dronken mongolen zeg en dat durft zich motorliefhebbers te noemen
    Let's race
    Buienradar
      maandag 7 november 2005 @ 19:36:28 #200
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_32065753
    Avond

Veel bij te lezen, en ook gedaan. Wat me bij is gebleven:

Peppogay die zwijmelt om de body van een design jap
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      maandag 7 november 2005 @ 19:37:23 #201
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32065774
    quote:

[..]

Waar?
    [..]

[..]

hoi

ik ben Mercy,

en rijd een 21,1KW Hayabusa R1 blackbird en heb al 10000 KM op een circuit rondgereden en nu wil ik het eens op straat proberen en ik versla Rosie met gemak de kamer doorop het circuit
    Let's race
    Buienradar
      maandag 7 november 2005 @ 19:38:35 #202
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32065817
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Makster het volgende:
    Avond

Veel bij te lezen, en ook gedaan. Wat me bij is gebleven:

Peppogay die zwijmelt om de body van een design jap

Volgens mij heb ik het wel subtiel genoeg verwoord.
    Respect voor de man.
    quote:
    Een echte man zorgt dat ie trappen kan!
    En ik heb hopeloos gefaald

i
    pi_32065861
    quote:

Kartmeet

ikke ikke ikke
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:47 schreef richardgie het volgende:
    [..]

Advies!Motorpak aanhouden,anders krijg je hele grote doorschuurplekken op je rug .De stoeljes zijn een beetje aan de ruime kant .
    toen ik ging (een jaar of 4 a 5 terug) vond ik de karts al aan de kleine kant (in huizen)
    quote:
    ben ik het helemaal mee eens
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef PeerkeMikuni het volgende:
    In Tilburg heeft de kartbaan een fly-over (voor de niet karters; een mini viaduct )
    in Huizen ook...

tot zover mijn kart quote

hmm, heb dus gewoon echt helemaal niks van de meet van gister (?) meegekregen... misschien vanavond toch nog maar ff het vorige topic doorlezen
    pi_32065886
    quote:

Volgens mij heeft hij eindelijk de feeling te pakken
    Ben bang dat de eerstvolgende keer Ring een stuk minder leuk gaat worden

Tegen de tijd dat hij op het terras zit kom ik dan net over de 'finish'
    Tenzij ik de begrenzer eruit trek natuurlijk, heb het wel weer gehad met die dingen
    pi_32065927
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

hoi

ik ben Mercy,

en rijd een 21,1KW Hayabusa R1 blackbird en heb al 10000 KM op een circuit rondgereden en nu wil ik het eens op straat proberen en ik versla Rosie met gemak de kamer doorop het circuit
    sorry... maar waarom dan CBR900RR in je ondertitel? just curious
    Calm down, please!
      maandag 7 november 2005 @ 19:43:37 #206
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32065977
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

ikke ikke ikke
    [..]

toen ik ging (een jaar of 4 a 5 terug) vond ik de karts al aan de kleine kant (in huizen)
    [..]

ben ik het helemaal mee eens
    [..]

in Huizen ook...

tot zover mijn kart quote

hmm, heb dus gewoon echt helemaal niks van de meet van gister (?) meegekregen... misschien vanavond toch nog maar ff het vorige topic doorlezen
    in Huizen heb ik ook een paar keer gereden is een geweldige baan daar
    Let's race
    Buienradar
      maandag 7 november 2005 @ 19:44:46 #207
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32066025
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

sorry... maar waarom dan CBR900RR in je ondertitel? just curious
    omdat anders niemand met mij durft te gaan rijden omdat ik ze er allemaal uitrij natuurlijk

en daarmee ben ik gaan rijden toen ik net mijn rijbewijs had
    Let's race
    Buienradar
    pi_32066032
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

hoi

ik ben Mercy,

Damn, bijna net zo arrogant als de opmerkingen op de meet van gisteravond

maandag 7 november 2005 @ 19:45:21 #209
    17596 Makster
    pi_32066050
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het wel subtiel genoeg verwoord.
    Respect voor de man.
    [..]

i
    pi_32066069
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Roderick2085 het volgende:
    ikke ikke ikke
    Ik voorzie gekneusde ribben e.d. met al die FokMC'ers hier elkaar hier willen gaan overtreffen
      maandag 7 november 2005 @ 19:47:31 #211
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32066114
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:

[..]

is er gisteravond nog een meet geweest dan ?
    Let's race
    Buienradar
    pi_32066201
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

is er gisteravond nog een meet geweest dan ?
    Uuhm, foutje... gewoon 'gisteren' bedoelde ik.
    pi_32066328
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 18:51 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik wel in ieder geval
    Nou ik ga dan eerst effe kijken of ik er de stoeprand wel mee af kan komen,zonder het spatbord daar achter te laten.

[ Bericht 1% gewijzigd door richardgie op 07-11-2005 20:12:03 ]
    pi_32066895
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:55 schreef richardgie het volgende:

[..]

Nou ik ga dan eerst effe kijken of ik er de stoerand wel mee af kan komen,zonder het spatbord daar achter te laten.
    Vind um wel errug extreem hoor
    pi_32067022
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 20:12 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Vind um wel errug extreem hoor
    Beetje te extreem,voor mijn simpele boeren ziel
    pi_32067171
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef richardgie het volgende:

[..]

Beetje te extreem,voor mijn simpele boeren ziel
    Zou um ook nie hoeven, al kreeg ik um gratis.......

je bent toch niet echt zo simpel
    pi_32067347
    Kawadrama

i pitten
    pi_32067443
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Ik sauw ut egt nie wete.

Moet zo dadelijk nog wel even melken!O nee,ik ben ook geen boer.
      maandag 7 november 2005 @ 20:29:15 #219
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32067459
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

ik zou hem wel gratis willen hebben hoor die achterbrug zou schitterend staan in mijn CeeBeeR
    Let's race
    Buienradar
    pi_32067546
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
    Kawadrama

[afbeelding]

[afbeelding]

i pitten
    Jezus,wat kunnen mensen een motor toetakelen zeg.Nieuw verbond oprichten ter bescherming van de motorfiets.
    pi_32067635
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik zou hem wel gratis willen hebben hoor die achterbrug zou schitterend staan in mijn CeeBeeR
    Dat is niet de achterbrug,dat is de uitlaat.
      maandag 7 november 2005 @ 20:33:58 #222
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32067643
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef richardgie het volgende:

[..]

Jezus,wat kunnen mensen een motor toetakelen zeg.Nieuw verbond oprichten ter bescherming van de motorfiets.
    ze hebben geprobeert hem mooier te maken wat natuurlijk een onmogelijke poging is
    Let's race
    Buienradar
      maandag 7 november 2005 @ 20:37:55 #223
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32067788
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef richardgie het volgende:

[..]

Dat is niet de achterbrug,dat is de uitlaat.
    22.3KW rijder

swel een achterbrug
    Let's race
    Buienradar
    pi_32067893
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

22.3KW rijder

swel een achterbrug
    22.3 KW rijder,ik?
    Wacht even er gaat hier een nieuwe wereld voor me open.
    Ik vindt trouwens een Yamaha in Kawa groen ook niet helemaal kloppen.
      maandag 7 november 2005 @ 20:59:45 #225
    17596 Makster
    pi_32068476
    quote:
    Kawadrama

[afbeelding]

[afbeelding]

i pitten
    Mijn god wat een tyfus

En heeft ie nu 2 remklauwen op 1 schijf zitten
      maandag 7 november 2005 @ 21:04:54 #226
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32068634
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef richardgie het volgende:

[..]

22.3 KW rijder,ik?
    Wacht even er gaat hier een nieuwe wereld voor me open.
    Ik vindt trouwens een Yamaha in Kawa groen ook niet helemaal kloppen.
    oeps bouwjaar 1968 ik moet zelfs U zeggen
    Let's race
    Buienradar
    pi_32068848
    quote:
    Kawadrama

[afbeelding]

[afbeelding]

i pitten
    Peerke ziet de Stelvio pas, waar hij afgelopen zomer heeft rondgeknalt!

Maar inderdaad lelijke motor (wel leuke bergpas op dik 2700 meter ).
    pi_32068855
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:

[..]

pi_32069113
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 21:11 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Damn Lijkt me heerlijk zo een vakantie op die mooie wegen (en dat wegdek ) En je gaat nog met de goede mensen om ook. Kawa Vette pics

En OPM, niet zo negatief... ik wil natuurlijk ook ghummen in het buitenland
    pi_32069371
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 21:18 schreef worldpimber het volgende:
    Damn Lijkt me heerlijk zo een vakantie op die mooie wegen (en dat wegdek ) En je gaat nog met de goede mensen om ook. Kawa Vette pics
    Damn Lijkt mij ook heerlijk
    quote:
    dat wordt Ghummuhh Ghummuhh
    pi_32069650
    quote:
    Kawadrama

[afbeelding]

[afbeelding]

i pitten
    Dat kleurtje op een standaard R6/R1 zou niet eens slecht staan
    pi_32069743
    http://www.mototravel.nl/

iemand daar bekend mee?
    Calm down, please!
    pi_32070113
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 21:18 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Aangezien die maat van me die ZX6R verkocht heeft, zoek ik een vervanger met een Kawa die mee gaat gummen in Italië, want ik ga gegarandeerd weer die kant op. Die passen zijn geniaal!

Stelvio stuurpas

maandag 7 november 2005 @ 21:51:40 #234
    17596 Makster
    pi_32070173
    De nieuwe speerder is geboren
    pi_32070369
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 21:49 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Stelvio stuurpas

[afbeelding]
      maandag 7 november 2005 @ 22:10:43 #236
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32070779
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 21:51 schreef Makster het volgende:
    Let's race
    Buienradar
      maandag 7 november 2005 @ 22:14:00 #237
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32070887
    Centraal

http://www.hardersplaza.nl/Karting/

i Je mag er ook mini-biken.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_32071043
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 21:49 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Aangezien die maat van me die ZX6R verkocht heeft, zoek ik een vervanger met een Kawa die mee gaat gummen in Italië, want ik ga gegarandeerd weer die kant op. Die passen zijn geniaal!

Stelvio stuurpas

[afbeelding]

Pick me pick me pick me

Er zijn er meerderen die vakantie's willen plannen, misschien een delegatie die tegen die tijd met meer vertrekt? Wat voor motor heeft die jongen nu gekocht dan? Hoe ziet zo een vakantie van jou er eigenlijk uit? Camping? Snelweg erheen?
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 21:38 schreef Googolplexian het volgende:
    http://www.mototravel.nl/

iemand daar bekend mee?
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 21:51 schreef Makster het volgende:
    Peerke

Stomme icons Dacht al wat een rare opmerking maakt Martie over die groene kleur op een R1, is het Fulcrum. Ja, dan snap ik het meteen
    pi_32071071
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef ondeugend het volgende:
    Centraal

i !!
      maandag 7 november 2005 @ 22:20:54 #240
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32071121
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef worldpimber het volgende:

[..]

i [afbeelding] !!
    Ja ook nog !
    pi_32071174
    quote:
    Centraal

Moet je wel zelf eentje meenemen helaas
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef worldpimber het volgende:

Stomme icons Dacht al wat een rare opmerking maakt Martie over die groene kleur op een R1, is het Fulcrum. Ja, dan snap ik het meteen
    Ja idd. Ik ga mijne ook veranderen. Doe ik nu wel ff
      maandag 7 november 2005 @ 22:23:14 #242
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32071231
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Moet je wel zelf eentje meenemen helaas
    [..]

Ja idd. Ik ga mijne ook veranderen. Doe ik nu wel ff
    Nee hoor, je leent gewoon die van Lars.
    pi_32071279
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nee hoor, je leent gewoon die van Lars.
    Zal ie blij mee wezen

Direct total loss rijden
    pi_32071345
    quote:

Pick me pick me pick me

Er zijn er meerderen die vakantie's willen plannen, misschien een delegatie die tegen die tijd met meer vertrekt? Wat voor motor heeft die jongen nu gekocht dan? Hoe ziet zo een vakantie van jou er eigenlijk uit? Camping? Snelweg erheen?
    Dit jaar was het in één stuk naar Italië (Süd-Tirol). Ongeveer 11 uur rijden over de snelweg/autobahn/autostrada. En daar een huisje/caravan/el cheapo hotel, maar wel volledig
    uitgerust, dus dat je geen muik hoeft mee te nemen natuurlijk.
    quote:
    Peerke
    WTF is een speerder, en wat heb ik daar mee te maken
      maandag 7 november 2005 @ 22:29:30 #245
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32071431
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Zal ie blij mee wezen

Direct total loss rijden
    Lars --->
    pi_32071439
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Lars ---> [afbeelding]
    pi_32071992
    quote:

[..]

zwijmel

Hoeveel rijervaring had je toen je deze rit maakte?
      maandag 7 november 2005 @ 22:52:26 #248
    17596 Makster
    pi_32072179
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:26 schreef PeerkeMikuni het volgende:

WTF is een speerder, en wat heb ik daar mee te maken

Speerder, aka Reetspeerder, aka Reetsmeerder, aka Rietvaerder, aka Stefan

Iets uit het verleden, ouwe posters weten wel waar ik het over heb

Enige link met jou is het plaatje dat je post, die heb ik serieus echt al 4500000 keer gezien en vanuit alle verschillende hoeken en hoogte verschillen
    pi_32072265
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:46 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

zwijmel

Hoeveel rijervaring had je toen je deze rit maakte?
    Euh, veel?

Dit was dit jaar, 2 jaar daarvoor 5000 kilometer rondgereden op een sjoppert in de States,
    en sinds 2001 rij ik motor, dus dat zijn best wat kilometers.

Al moet ik zeggen dat iemand die niet kan rijden, met 15 jaar ervaring tóch op zijn smoel gaat.
    Hairpins blijkt moeilijk te zijn, had er zelf niet zo heel veel moeite mee (wel één keer bijna gegaan,
    maar dat was omdat ze veel aan de weg rommelen, dus grind in de bochten enzo...)
    pi_32072368
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:52 schreef Makster het volgende:

[..]

Speerder, aka Reetspeerder, aka Reetsmeerder, aka Rietvaerder, aka Stefan

Iets uit het verleden, ouwe posters weten wel waar ik het over heb

Enige link met jou is het plaatje dat je post, die heb ik serieus echt al 4500000 keer gezien en vanuit alle verschillende hoeken en hoogte verschillen
    Nou vooruit dan, eentje die je niet zo vaak ziet volgens mij:

Mojave woestijn, 50 graden, helmpie niet verplicht
    pi_32072494
    quote:

[..]

lijkt me geweldig daar

denk alleen dat ik mijn met 25kw niet verder ga komen als belgie / duitsland....
    quote:
    Centraal

ziet er goed uit
      maandag 7 november 2005 @ 23:05:38 #252
    17596 Makster
    pi_32072632
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:57 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

[afbeelding]

Nee idd dit zie je niet veel nee
    pi_32072758
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:57 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

[afbeelding]

Errug stoer
    pi_32073162
    Zo he he ben er ook weer.Effe de visite de deur uit gewerkt.
    Waar ging het over?
      maandag 7 november 2005 @ 23:22:03 #255
    17596 Makster
    pi_32073199
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 23:20 schreef richardgie het volgende:
    Zo he he ben er ook weer.Effe de visite de deur uit gewerkt.
    Waar ging het over?
    Voornamelijk over Reetsmeerder
    pi_32073305
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

lijkt me geweldig daar

denk alleen dat ik mijn met 25kw niet verder ga komen als belgie / duitsland....
    [..]

ziet er goed uit
    Nou, op de snelweg reden we gemiddeld 130, dus dat is geen enkel probleem.
    Keer of 4 tanken en je bent er, ook met 25kw!
    pi_32073315
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Euh, veel?

Dit was dit jaar, 2 jaar daarvoor 5000 kilometer rondgereden op een sjoppert in de States,
    en sinds 2001 rij ik motor, dus dat zijn best wat kilometers.

Al moet ik zeggen dat iemand die niet kan rijden, met 15 jaar ervaring tóch op zijn smoel gaat.
    Hairpins blijkt moeilijk te zijn, had er zelf niet zo heel veel moeite mee (wel één keer bijna gegaan,
    maar dat was omdat ze veel aan de weg rommelen, dus grind in de bochten enzo...)
    Ik heb net de foto's en de filmpjes gekeken en ik ben erg onder de indruk Vooral de hoogteverschillen en de haarspeldbochten, supervet . Dat is een nieuwe dimensie in het motorrijden

Ik ben slapen, lees morgen wel verder. Truste
    pi_32073615
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik heb net de foto's en de filmpjes gekeken en ik ben erg onder de indruk Vooral de hoogteverschillen en de haarspeldbochten, supervet . Dat is een nieuwe dimensie in het motorrijden

Truste
    pi_32073695
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Nou, op de snelweg reden we gemiddeld 130, dus dat is geen enkel probleem.
    Keer of 4 tanken en je bent er, ook met 25kw!
    Is zeker wel volgas op een 25 kw,130 km/h.Sorry,is een rotopmerking.
    pi_32073746
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Makster het volgende:

[..]

Voornamelijk over Reetsmeerder
    pi_32073882
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 23:34 schreef richardgie het volgende:

[..]

Is zeker wel volgas op een 25 kw,130 km/h.Sorry,is een rotopmerking.
    Euh, ik heb geen 25kw, dus mij maakt het niks uit.
    Maar ik neem aan dat een 25kw toch wel een kilometer of 170 zou kunnen.

Aangezien dit niet boeit: 11 uur rijden is met 130 per uur al vermoeiend genoeg kan ik je vertellen.
    pi_32073912
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Welterusten
      maandag 7 november 2005 @ 23:40:48 #263
    17596 Makster
    pi_32073939
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:

[..]

Nebies

PAk een willekeurig topic van een jaar geleden die binnen 1 dag vol zat en 100% zeker dat er gezeik was, en allemaal herleidbaar naar Reetspeerder, aka Reetsmeerder, aka Reetridder, aka Rietvaerder aka Stefan

Is iets van vroegah dus

Ikke neer

i
    pi_32074277
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Makster het volgende:

[..]

Nebies

PAk een willekeurig topic van een jaar geleden die binnen 1 dag vol zat en 100% zeker dat er gezeik was, en allemaal herleidbaar naar Reetspeerder, aka Reetsmeerder, aka Reetridder, aka Rietvaerder aka Stefan

Is iets van vroegah dus

Ikke neer

i
    Ah,op die manier.
    Weltrusten.
    pi_32074379
    quote:
    Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef PeerkeMikuni het volgende:

[..]

Euh, ik heb geen 25kw, dus mij maakt het niks uit.
    Maar ik neem aan dat een 25kw toch wel een kilometer of 170 zou kunnen.

Aangezien dit niet boeit: 11 uur rijden is met 130 per uur al vermoeiend genoeg kan ik je vertellen.
    O ja ik zie het al,was Roderick waar jij op reageerde.

Ik ga trouwens ook mijn krib maar eens opzoeken.
    Weltrusten allemaal.
    pi_32074451
    160 met gemak hoor, en 180 lukt ook nog wel redelijk... daarboven gaat ie maar een beetje wazig klimmen en dalen op het ritme van de wind Ok, het gaat dan niet zo snel als de gemiddelde motor
    pi_32074476
    quote:

dinsdag 8 november 2005 @ 00:14:09 #268
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32075277
    Even een weloverwogen Fok! stopje gehouden.

Even hier en MF bijlezen, en het wodka'tje jus opdrinken.
    quote:
    Kawadrama

[afbeelding]

[afbeelding]

i pitten
    Is gewoon een voorspatbord die verkeer(dom) zit. Met een lelijk low tail achterkantje.
    Verder mis ik nog een hoog stuur voor een chopper.
    quote:
    Is iets van vroegah dus
    En jij leek je er tot vlak voor het einde je helemaal niet druk over te maken.

What a legacy we had.

Ik zag vandaag ook nog een vraag over vork olie.
    En inderdaad dat Technoflex of WP spul heeft een magische toverformule.
    I am a believer.
      dinsdag 8 november 2005 @ 00:18:56 #269
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      dinsdag 8 november 2005 @ 00:20:08 #270
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32075490
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef Patrick281 het volgende:

Even hier en MF bijlezen, en het wodka'tje jus opdrinken. [afbeelding]
    [..]
    Geen werk en meteen al aan de drank.
      dinsdag 8 november 2005 @ 00:30:14 #271
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32075818
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 00:20 schreef ondeugend het volgende:
    Geen werk en meteen al aan de drank.
    De neerwaartse spiraal is ingezet.

Best straf een Rachmaninoff blood orange ice.
      dinsdag 8 november 2005 @ 00:39:14 #272
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32076108
    quote:
    In 1995 ging VandenBerg Events een groot avontuur tegemoet. De 5 indoortennisbanen werden vervangen door een 400 meter lange kartbaan.
    Goede beslissing , maar Harderwijk is wel wat ver om te karten.

Maar misschien als Makster gaat kan ik carpoolen.

i
      dinsdag 8 november 2005 @ 00:40:24 #273
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32076136
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 00:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

i
    Das hooguit een uur rijden joh... vanuit welke hoek je ook komt.

Nu heb ik je ook al 2 keer quoten gedaan zeg ! Meteen je quotes voor de hele maand gehad.
      dinsdag 8 november 2005 @ 00:47:53 #274
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_32076351
    Zo bwt ook weer bijgelezen
    vanavond na het werk eens kijken of ik op mijn achter wheelie een nieuwe verbandje kan krijgen.
    Zitten dus 2 kleine *&( pinnetjes in de band die alle 2 het probleem kunnen veroorzaken. band is toch bijna aan vervanging toe dus komt wel goed uit. alleen de voorband moet ook nog.
    Kan ik gelijk de remblokken achter vervangen. 1 is er al een heel eind te ver versleten (bijna op het metaal).

Hey karten is fun. ikke ook mee willen doen. ikke ook vol in de boarding willen knallen.
    &lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
    &lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
      dinsdag 8 november 2005 @ 00:49:11 #275
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32076396
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 00:47 schreef bwt het volgende:

Hey karten is fun. ikke ook mee willen doen. ikke ook vol in de boarding willen knallen.
    Ik jou afsnijden.
      dinsdag 8 november 2005 @ 00:53:58 #276
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_32076540
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 00:40 schreef ondeugend het volgende:
    Nu heb ik je ook al 2 keer quoten gedaan zeg ! Meteen je quotes voor de hele maand gehad.
    Geweldig het quotum is verdubbeld tegenover vorige maand, en goed voor 66,6% van het hele jaar.
    En dat allemaal binnen het uur.

Oh ja ik was bijna maffen.
      dinsdag 8 november 2005 @ 00:56:23 #277
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32076610
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 00:53 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Geweldig het quotum is verdubbeld tegenover vorige maand, en goed voor 66,6% van het hele jaar.
    En dat allemaal binnen het uur.

Oh ja ik was bijna maffen.
    Nee hoor, ik hield me gewoon niet aan het kontrakt.

.....shit....
      dinsdag 8 november 2005 @ 01:01:51 #278
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_32076745
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 00:49 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik jou afsnijden.
    Hmm, dan moet je toch echt voor me weten te komen.....................................
    &lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
      dinsdag 8 november 2005 @ 01:02:51 #279
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32076771
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 01:01 schreef bwt het volgende:

[..]

Hmm, dan moet je toch echt voor me weten te komen.....................................
    Pas maar op... met karten ben ik niet zomaar te verslaan hoor.
    Dat gaat je zweet kosten.
      dinsdag 8 november 2005 @ 01:06:34 #280
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_32076858
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 01:02 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Pas maar op... met karten ben ik niet zomaar te verslaan hoor.
    Dat gaat je zweet kosten.
    Al kost het me bloed zweet en tranen
      dinsdag 8 november 2005 @ 01:07:46 #281
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32076880
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 01:06 schreef bwt het volgende:

[..]

Al kost het me bloed zweet en tranen
    Mooi.... als het zóver komt mag je van me winnen.
      dinsdag 8 november 2005 @ 01:11:07 #282
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_32076958
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 01:07 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Mooi.... als het zóver komt mag je van me winnen.
    Als de opkomst goed is dan kan het wel een heel leuk dagje worden.
    Lijkt me zekers wel fun in iedergeval
      dinsdag 8 november 2005 @ 01:16:03 #283
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32077080
    Ik ben er ook zeker voor in.
      dinsdag 8 november 2005 @ 01:16:21 #284
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_32077087
    ga me nest maar eens opzoeken
    anders kom ik er morgen helemaal niet meer uit.
    en heb nog wel een oonderzoekje t edoen waar ik handig een nieuwe band vandaan kan halen inclusief het er opleggen. als ik ook nog een som 17.15 klaar ben met werk......................
      dinsdag 8 november 2005 @ 01:18:19 #285
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_32077137
    Succes met je bandenperikelen.
      dinsdag 8 november 2005 @ 01:24:10 #286
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_32077267
    thnx
    pi_32079052
    morgen
    pi_32079327
    Zo hej, er hebben er weer een paar gepost vanacht

Ondeugend, kan jij niet even informeren bij Ralf of ie gaat karten, hij had me ooit nog een tip gegeven van een baan maar weet niet meer welke
    pi_32079382
    Mogguh, effe een koe opkloppen en leegschudden in een bakje beetje uitgeharde tarwe:? erbij met gedroogde krenten en lekker ontbijten
    pi_32079402
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 08:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
    Mogguh, effe een koe opkloppen en leegschudden in een bakje beetje uitgeharde tarwe:? erbij met gedroogde krenten en lekker ontbijten

pi_32079445
    Mogguh

Toffe pic van Peerke
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 00:49 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik jou afsnijden.
    Je weet dat je bij een indoorkartbaan maar beter je zonnebril af kunt zetten he? Kom je dan nog wel?

Harderwijk is trouwens een goede keuze, geografisch gezien dan Vanuit alle hoeken van Fok!MC'end Nederland is het dan redelijk te doen. De grootste afstanden zijn ongeveer gelijk. Hoogvliet-Harderwijk, Twijzel-Harderwijk en Helmond-Harderwerk allemaal ongeveer 130~150 km wist trouwens niet dat hoogvliet helemaal linksonderin Rotterdam lag

Zo, ik heb mijn deel van de organisatie gedaan
    Wie doet de rest

[ Bericht 9% gewijzigd door hicham op 08-11-2005 08:42:58 ]
      dinsdag 8 november 2005 @ 08:45:08 #292
    17596 Makster
    pi_32079698
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef Patrick281 het volgende:

En jij leek je er tot vlak voor het einde je helemaal niet druk over te maken.

What a legacy we had.
    Ik was er opeens wel heel erg klaar mee, maar dat merkte we wel
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 00:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

i
    Carpoolen Karten

Waar, wanneer en waarom Harderwijk
      dinsdag 8 november 2005 @ 08:49:18 #293
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_32079742
    Goeiemorgen peeps

zijn weer lekker oude herinneringen opgehaald zie ik
    Let's race
    Buienradar
    pi_32079820
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 08:45 schreef Makster het volgende:

[..]

Carpoolen Karten

Waar, wanneer en waarom Harderwijk
    Waar: Harderwijk
    Wanneer: nog niet afgesproken
    Waarom: lees anders ff de post die boven je staat
      dinsdag 8 november 2005 @ 09:18:07 #295
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_32080133
    Morguh,

* Herr.Flick gaat over een kwartiertje weer naar de teletubbies kijken!!

oh ohhhh....
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_32080253
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 08:10 schreef hicham het volgende:

wist trouwens niet dat hoogvliet helemaal linksonderin Rotterdam lag
    Er liggen zelfs nog wat dorpen á la Rhoon en Poortugaal tussen Rotterdam en Hoogvliet in.
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      dinsdag 8 november 2005 @ 09:31:18 #297
    19297 stinkie
    pi_32080323
    Gister ff bandje opgepomp, getril en gebonk is nu weg bij die hoge snelheden

Alleen ik heb het nu bij lage snelheden maar goed dat ik maar zelden 40 of langzamer rijd

En karten in Harderwijk flikker op, veel te ver
    pi_32080343
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 09:18 schreef Herr.Flick het volgende:
    Morguh,

* Herr.Flick gaat over een kwartiertje weer naar de teletubbies kijken!!

oh ohhhh....
    En richardgie zit naar Bob de Bouwer te kijken,en zometeen komt Tractor Tom .
    En goeie morgen trouwens,allemaal.
    pi_32080408
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 09:31 schreef stinkie het volgende:

En karten in Harderwijk flikker op, veel te ver
    Die mening zou ik in jouw situatie ook delen ja Je hebt momenteel geen enkel voertuig dat betrouwbaar genoeg is om in 1 dag op z'n minst 180 km kan afleggen

pi_32080455
    nog 1
    pi_32080616
    OK OK OK OK, ik doe het wel, zucht
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: