Ik heb dezelfdequote:Op maandag 7 november 2005 12:44 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is dat borgclipje waar ik het gisteren over had, die vond ik in een doos met spullen die al 5 jaar ergens bovenop een plank stond.. en waar ik van dacht dat die afgeladen was met oude motortijdschriften.. waar ik dan wel al jaren tegenaanhikte om die eens te ruimen.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motorDie hebben echt iets van de motor rijdt toch, al die extra dingen zijn toch niet nodig
Dragracen op een ER5...quote:Op maandag 7 november 2005 12:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder iets voor dragracen op de motor, heb er al eens van gehoord. Een antiliaanse jongen die ik ken heeft zoiets op z'n GSX-R gebouwd.
Edit
Dom, klok en klepel...![]()
Voortaan alleen nog maar praten over dingen waar ik verstand van denk te hebben
Wat zei ik hier nou....quote:Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:![]()
Kartmeet![]()
![]()
Als alle geïnteresseerden nou aangeven of ze wel of niet meegaan en eventueel combineren met de bollen![]()
martie, raus, roadkill, peerkemikuni, hicham![]()
, worldpimber
![]()
[..]
Ik heb dezelfde
[..]![]()
ja in Den Boschquote:Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Wat zei ik hier nou....
JA dus, karten/paintballen/bowlen, ik ga mee!
Al een kartbaan in gedachten trouwens?
oh als jij meegaat dan kom ik niet hoorquote:Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:![]()
Kartmeet![]()
![]()
Als alle geïnteresseerden nou aangeven of ze wel of niet meegaan en eventueel combineren met de bollen![]()
martie, raus, roadkill, peerkemikuni, hicham![]()
, worldpimber
![]()
[..]
Ik heb dezelfde
[..]![]()
Pfff, kan je niet tegen je verliesquote:Op maandag 7 november 2005 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oh als jij meegaat dan kom ik niet hoor![]()
![]()
![]()
Ja, ik had je toch ook opgeschreven?quote:Op maandag 7 november 2005 14:27 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Wat zei ik hier nou....
JA dus, karten/paintballen/bowlen, ik ga mee!
Al een kartbaan in gedachten trouwens?
Advies!Motorpak aanhouden,anders krijg je hele grote doorschuurplekken op je rugquote:
Karten = vol gas en af en toe remmenquote:
Oh, ik dacht dat het lijstje een vraag was of die mensen mee wilden ja of nee.quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pfff, kan je niet tegen je verlies![]()
[..]
Ja, ik had je toch ook opgeschreven?![]()
Kartbaan? De mooiste en meest gunstig gelegenMaar als iemand zich geroepen voelt Den Bosch te noemen en het geheel helemaal te willen organiseren dan heb ik er ook geen problemen mee hoor.
![]()
Jep, zondag komt mij ook het beste uit (niet te vroeg natuurlijk...quote:
Ik heb nog niet voor karten gestemd.quote:Op maandag 7 november 2005 14:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Karten = vol gas en af en toe remmenTenzij je semi professioneel mooie tijden wil zetten en ideale lijnen gaat rijden, maar dat maakt het wat minder leuk. Raggen is het devies
Maar wel handig hoor, zo iemand die ervoor zorgt dat verder niemand bang hoeft te zijn voor de laatste plaats
Tom Coronel racing, de kartbaan in Delftquote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef worldpimber het volgende:
Kartbaan? De mooiste en meest gunstig gelegenMaar als iemand zich geroepen voelt Den Bosch te noemen en het geheel helemaal te willen organiseren dan heb ik er ook geen problemen mee hoor.
![]()
ieder dag of avond van de week is goed.quote:
Vroegâh had ik een collega met een getunede Renault 5GTI, en die gaf altijd hoog op van zijn rijkwaliteiten.quote:Op maandag 7 november 2005 14:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb nog niet voor karten gestemd.![]()
om diezelfde reden![]()
Delft wel lekker dichtbijquote:Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tom Coronel racing, de kartbaan in Delftof anders Bleekemolen racing kartbaan(en) in Amsterdan.
![]()
Beter klik je alleen op de laatste linkwant het is beide Bleekemolen tegenwoordig.
![]()
Heb er beide een keer gereden in 2001, Delft heeft hele leuke hoogteverschillen maar gaf mij in 1 race 2 keer de zwarte vlag dat ik binnen moest komenen later een uitnodiging voor de playboy race's
die 1 keer per jaar gereden worden voor de snelste karters, want ik reed het baanrecordje van de dag.
Amsterdam had/heeft 2 of 3 kleine banen naast elkaar, die moet je gewoon even allemaal 2 keer doen.![]()
Ik kan altijd nog zeggen dat ik tenminste motor kan rijden.quote:Op maandag 7 november 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
ieder dag of avond van de week is goed.![]()
[..]
Vroegâh had ik een collega met een getunede Renault 5GTI, en die gaf altijd hoog op van zijn rijkwaliteiten.
Hij had ook in meerdere snelle auto's gereden, en deed naar eigen zeggen altijd zwaar driften en tegensturen met die dingen.
Wat een man.![]()
Toen we met de zaak gingen karten was zijn vrouw en collega ook mee.
En die reed hem dus in 1 heat gewoon op een ronde.
Het leek wel een toerist die mee reed, en dat 2 heats lang.![]()
Overigens waren beiden al dik in de 40.![]()
Dus geen wannabe Golf GTI sjonnie's of zo.. of BMW zoals Yup.![]()
Ik ging volgens hun niet van mijn gas af toen er mensen gecaromboleerd waren tegen de boarding en zij op de baan liepen om de mensen weer om te draaien.quote:Op maandag 7 november 2005 15:15 schreef stinkie het volgende:
Delft wel lekker dichtbij
Alleen die Coronel banen zitten wel voor met nietjesKeertje harder dan stapvoets en je kan de baan verlaten
Je kan natuurlijk ook net die ene rotkart hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Nooit doen dat schreeuwen.Zelfs al ben je wel goed. Je zult net je dag niet hebben en dan wordt je ook nooit meer serieus genomen.
![]()
Ik heb zelf op de rechterbaan in Amsterdam gereden, maar vond het een beetje klein? Dat Coronel gebeuren ziet er wel 'leuker' uit tenminste.. of je gaat met gekoppelde banen in A'dam werken. Maar ga jij dan ook eventueel meequote:Op maandag 7 november 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tom Coronel racing, de kartbaan in Delftof anders Bleekemolen racing kartbaan(en) in Amsterdan.
![]()
Beter klik je alleen op de laatste linkwant het is beide Bleekemolen tegenwoordig.
![]()
Heb er beide een keer gereden in 2001, Delft heeft hele leuke hoogteverschillen maar gaf mij in 1 race 2 keer de zwarte vlag dat ik binnen moest komenen later een uitnodiging voor de playboy race's
die 1 keer per jaar gereden worden voor de snelste karters, want ik reed het baanrecordje van de dag.
Amsterdam had/heeft 2 of 3 kleine banen naast elkaar, die moet je gewoon even allemaal 2 keer doen.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 15:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
Nou vooruit dan, karten ga ik wel mee, paintballen niet
Dat was gratis (bier)karten bij gelegenheid van de zaak.quote:Op maandag 7 november 2005 15:23 schreef worldpimber het volgende:
als ex-karter moet je je wel bewijzen natuurlijk, dus voor jou extra druk![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een lelijk hok, en die motor ookquote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda V6 Concept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |