quote:Op maandag 7 november 2005 18:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar?
[..]
HejjWelkom in FokMC, stel je even voor
[..]![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Makster het volgende:
Avond
Veel bij te lezen, en ook gedaan. Wat me bij is gebleven:
Peppogay die zwijmelt om de body van een design jap
quote:Een echte man zorgt dat ie trappen kan!
En ik heb hopeloos gefaald
ikke ikke ikkequote:Op maandag 7 november 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:![]()
Kartmeet![]()
![]()
Als alle geïnteresseerden nou aangeven of ze wel of niet meegaan en eventueel combineren met de bollen![]()
martie, raus, roadkill, peerkemikuni, hicham![]()
, worldpimber
![]()
toen ik ging (een jaar of 4 a 5 terug) vond ik de karts al aan de kleine kant (in huizen)quote:Op maandag 7 november 2005 14:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Advies!Motorpak aanhouden,anders krijg je hele grote doorschuurplekken op je rug.De stoeljes zijn een beetje aan de ruime kant
.
ben ik het helemaal mee eensquote:
in Huizen ook...quote:Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef PeerkeMikuni het volgende:
In Tilburg heeft de kartbaan een fly-over(voor de niet karters; een mini viaduct
)
Volgens mij heeft hij eindelijk de feeling te pakkenquote:Op maandag 7 november 2005 19:19 schreef Patrick281 het volgende:
Als ik die filmpjes als referentie neem..
Op die rotondes ga jij wel goed zeg.![]()
sorry... maar waarom dan CBR900RR in je ondertitel?quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hoi
ik ben Mercy,
en rijd een 21,1KW Hayabusa R1 blackbird en heb al 10000 KM op een circuit rondgereden en nu wil ik het eens op straat proberen en ik versla Rosie met gemak de kamer doorop het circuit![]()
in Huizen heb ik ook een paar keer geredenquote:Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ikke ikke ikke![]()
[..]
toen ik ging (een jaar of 4 a 5 terug) vond ik de karts al aan de kleine kant (in huizen)![]()
[..]
ben ik het helemaal mee eens![]()
[..]
in Huizen ook...
tot zover mijn kart quote![]()
hmm, heb dus gewoon echt helemaal niks van de meet van gister (?) meegekregen... misschien vanavond toch nog maar ff het vorige topic doorlezen
omdat anders niemand met mij durft te gaan rijden omdat ik ze er allemaal uitrij natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
sorry... maar waarom dan CBR900RR in je ondertitel?just curious
Damn, bijna net zo arrogant als de opmerkingen op de meet van gisteravondquote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hoi
ik ben Mercy,
en rijd een 21,1KW Hayabusa R1 blackbird en heb al 10000 KM op een circuit rondgereden en nu wil ik het eens op straat proberen en ik versla Rosie met gemak de kamer doorop het circuit![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik het wel subtiel genoeg verwoord.![]()
Respect voor de man.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik voorzie gekneusde ribben e.d. met al die FokMC'ers hier elkaar hier willen gaan overtreffenquote:
is er gisteravond nog een meet geweest dan ?quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, bijna net zo arrogant als de opmerkingen op de meet van gisteravond![]()
![]()
![]()
![]()
Uuhm, foutje... gewoon 'gisteren' bedoelde ik.quote:Op maandag 7 november 2005 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is er gisteravond nog een meet geweest dan ?![]()
Nou ik ga dan eerst effe kijken of ik er de stoeprand wel mee af kan komen,zonder het spatbord daar achter te laten.quote:Op maandag 7 november 2005 18:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ongeacht mooi of niet mooi, iedereen zou er toch wel een circuitrondje mee willen rijden?
Ik wel in ieder geval![]()
Vind um wel errug extreem hoorquote:Op maandag 7 november 2005 19:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ik ga dan eerst effe kijken of ik er de stoerand wel mee af kan komen,zonder het spatbord daar achter te laten.![]()
Beetje te extreem,voor mijn simpele boeren zielquote:Op maandag 7 november 2005 20:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vind um wel errug extreem hoor
Zou um ook nie hoeven, al kreeg ik um gratis.......quote:Op maandag 7 november 2005 20:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Beetje te extreem,voor mijn simpele boeren ziel
Ik sauw ut egt nie wete.quote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zou um ook nie hoeven, al kreeg ik um gratis.......
je bent toch niet echt zo simpel![]()
ik zou hem wel gratis willen hebben hoorquote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zou um ook nie hoeven, al kreeg ik um gratis.......
je bent toch niet echt zo simpel![]()
Jezus,wat kunnen mensen een motor toetakelen zeg.Nieuw verbond oprichten ter bescherming van de motorfiets.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
Kawadrama
[afbeelding]
[afbeelding]pitten
![]()
Dat is niet de achterbrug,dat is de uitlaat.quote:Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zou hem wel gratis willen hebben hoordie achterbrug zou schitterend staan in mijn CeeBeeR
![]()
ze hebben geprobeert hem mooier te makenquote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jezus,wat kunnen mensen een motor toetakelen zeg.Nieuw verbond oprichten ter bescherming van de motorfiets.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 20:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is niet de achterbrug,dat is de uitlaat.![]()
22.3 KW rijder,ik?quote:Op maandag 7 november 2005 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
22.3KW rijder
![]()
swel een achterbrug![]()
Mijn god wat een tyfusquote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
Kawadrama
[afbeelding]
[afbeelding]pitten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |