quote:Op maandag 7 november 2005 21:11 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Peerke ziet de Stelvio pas, waar hij afgelopen zomer heeft rondgeknalt!
Maar inderdaad lelijke motor (wel leuke bergpas op dik 2700 meter).
ziet er goed uitquote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef ondeugend het volgende:
Centraal
http://www.hardersplaza.nl/Karting/Je mag er ook mini-biken.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:57 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, eentje die je niet zo vaak ziet volgens mij:
[afbeelding]
Mojave woestijn, 50 graden, helmpie niet verplicht![]()
Errug stoerquote:Op maandag 7 november 2005 22:57 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, eentje die je niet zo vaak ziet volgens mij:
[afbeelding]
Mojave woestijn, 50 graden, helmpie niet verplicht![]()
Voornamelijk over Reetsmeerderquote:Op maandag 7 november 2005 23:20 schreef richardgie het volgende:
Zo he he ben er ook weer.Effe de visite de deur uit gewerkt.
Waar ging het over?![]()
Nou, op de snelweg reden we gemiddeld 130, dus dat is geen enkel probleem.quote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
lijkt me geweldig daar![]()
denk alleen dat ik mijn met 25kw niet verder ga komen als belgie / duitsland....
[..]
ziet er goed uit![]()
Ik heb net de foto's en de filmpjes gekeken en ik ben erg onder de indrukquote:Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Euh, veel?
Dit was dit jaar, 2 jaar daarvoor 5000 kilometer rondgereden op een sjoppert in de States,
en sinds 2001 rij ik motor, dus dat zijn best wat kilometers.
Al moet ik zeggen dat iemand die niet kan rijden, met 15 jaar ervaring tóch op zijn smoel gaat.
Hairpins blijkt moeilijk te zijn, had er zelf niet zo heel veel moeite mee (wel één keer bijna gegaan,
maar dat was omdat ze veel aan de weg rommelen, dus grind in de bochten enzo...)
Trustequote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb net de foto's en de filmpjes gekeken en ik ben erg onder de indrukVooral de hoogteverschillen en de haarspeldbochten, supervet
. Dat is een nieuwe dimensie in het motorrijden
![]()
Ik ben slapen, lees morgen wel verder. Truste![]()
Is zeker wel volgas op een 25 kw,130 km/h.Sorry,is een rotopmerking.quote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Nou, op de snelweg reden we gemiddeld 130, dus dat is geen enkel probleem.
Keer of 4 tanken en je bent er, ook met 25kw!
Euh, ik heb geen 25kw, dus mij maakt het niks uit.quote:Op maandag 7 november 2005 23:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is zeker wel volgas op een 25 kw,130 km/h.Sorry,is een rotopmerking.
Welterustenquote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb net de foto's en de filmpjes gekeken en ik ben erg onder de indrukVooral de hoogteverschillen en de haarspeldbochten, supervet
. Dat is een nieuwe dimensie in het motorrijden
![]()
Ik ben slapen, lees morgen wel verder. Truste![]()
Nebiesquote:
Ah,op die manier.quote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Nebies![]()
![]()
PAk een willekeurig topic van een jaar geleden die binnen 1 dag vol zat en 100% zeker dat er gezeik was, en allemaal herleidbaar naar Reetspeerder, aka Reetsmeerder, aka Reetridder, aka Rietvaerder aka Stefan
Is iets van vroegah dus
Ikke neer
O ja ik zie het al,was Roderick waar jij op reageerde.quote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Euh, ik heb geen 25kw, dus mij maakt het niks uit.
Maar ik neem aan dat een 25kw toch wel een kilometer of 170 zou kunnen.
Aangezien dit niet boeit: 11 uur rijden is met 130 per uur al vermoeiend genoeg kan ik je vertellen.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Makster het volgende:![]()
![]()
PAk een willekeurig topic van een jaar geleden die binnen 1 dag vol zat en 100% zeker dat er gezeik was, en allemaal herleidbaar naar Reetspeerder, aka Reetsmeerder, aka Reetridder, aka Rietvaerder aka Stefan
Is gewoon een voorspatbord die verkeer(dom) zit.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
Kawadrama
[afbeelding]
[afbeelding]pitten
![]()
En jij leek je er tot vlak voor het einde je helemaal niet druk over te maken.quote:
Geen werk en meteen al aan de drank.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef Patrick281 het volgende:
Even hier en MF bijlezen, en het wodka'tje jus opdrinken. [afbeelding]
[..]
De neerwaartse spiraal is ingezet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:20 schreef ondeugend het volgende:
Geen werk en meteen al aan de drank.
Goede beslissingquote:In 1995 ging VandenBerg Events een groot avontuur tegemoet. De 5 indoortennisbanen werden vervangen door een 400 meter lange kartbaan.
Das hooguit een uur rijden joh... vanuit welke hoek je ook komt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goede beslissing, maar Harderwijk is wel wat ver om te karten.
![]()
![]()
Maar misschien als Makster gaat kan ik carpoolen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik jou afsnijden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:47 schreef bwt het volgende:
Hey karten is fun. ikke ook mee willen doen. ikke ook vol in de boarding willen knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |