je mag het van mij ook wel naar mijn adres sturen hoor....quote:Op maandag 7 november 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
bla bla...
Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motorDie hebben echt iets van de motor rijdt toch, al die extra dingen zijn toch niet nodig
quote:
Jullie vertrouw ik nietquote:Op maandag 7 november 2005 09:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je mag het van mij ook wel naar mijn adres sturen hoor....
quote:Op maandag 7 november 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
Oh ja, kwam er gister ook achter dat mijn ketting wel erg slapjes hangt en de kettingspanners tegen het einde aanzitten. Tijd voor een nieuwe ketting dus, na 14.000 km geleden al een smak geld ervoor te hebben neergelegdIk ga denk ik gewoon een DID eindeloze ketting bij Louis.de bestellen en dan zelf dat ding eromheen leggen, heb ik daar ook weer een beetje voldoening uit (tenzij het mis gaat
) Volgens mij moet dat niet al te moeilijk zijn toch? Achterbrug moet er sowieso uit, dat betekent dat de schokdemper los moet en kan ik er ook meteen de tailrisers onder sjeffen
Denk dat het sowieso tijd wordt voor wat onderhoud, olie mag ook wel weer vervangen worden samen met oliefilter. Luchtfilter is nog lang niet nodig, was vorige keer met Mercy eigenlijk ook niet nodig maar toen hadden we hem toch al gekocht
En als ik dan toch bezig ben ga ik ook maar meteen stalen remleidingen eronder knallen, remblokje achter moet vervangen worden maar remblokjes voor zijn nog niet nodig. Heb ook geen zin om te wachten tot ze versleten zijn alvorens ik stalen remleidingen neem. Dat duurt me te lang
Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motorDie hebben echt iets van de motor rijdt toch, al die extra dingen zijn toch niet nodig
[..]
Hey lanterfant c.q bowlingpro![]()
[..]
Nope, hij is gemaakt op die maat
misschien ook vast kijken WAAR je het gaat doen...quote:Op maandag 7 november 2005 09:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Jullie vertrouw ik niet![]()
Ok, pakketjes zijn dus geen probleem om ergens heen te verzenden![]()
Nu nog even kijken wat ik precies allemaal ga doen, als ik dan toch bezig ben ...
Pepijn nog een goed adresje voor progressieve vering voor de voorkant van m'n motor?
TechnoFlexquote:Op maandag 7 november 2005 09:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Jullie vertrouw ik niet![]()
Ok, pakketjes zijn dus geen probleem om ergens heen te verzenden![]()
Nu nog even kijken wat ik precies allemaal ga doen, als ik dan toch bezig ben ...
Pepijn nog een goed adresje voor progressieve vering voor de voorkant van m'n motor?
kuchquote:Op maandag 7 november 2005 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
TechnoFlex WP![]()
die technofles olie heb je er zo uit
![]()
Heb jij ook genoeg gereedschap of niet?quote:Op maandag 7 november 2005 09:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
misschien ook vast kijken WAAR je het gaat doen...
beinvloed misschien ook wel je keuze met waar je het naar toe wil (durft) te sturen![]()
WP dacht ik ook al, maar ging mij meer om 'het adresje'. Of bestel je zoiets direct van WP zelf vandaanquote:
erm, jaquote:Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
Meeste dingen kun je stukken goedkoper bij Louis.de krijgen, maar voor de ketting maakt het idd niet veel uit zie ik net. 10 euro, en die zul je dan wel weer extra kwijt zijn aan verzendkosten vanuit Duitsland
Ik heb er sowieso geen haast mee, ga eerst even een lijstje maken van alle dingen die ik binnenkort wil doen en dan een semi-grote beurt geven aan m'n motorIk heb trouwens altijd zo een bandenreparatiekit in m'n buddy zitten met van die perslucht mini-tankjes. Zijn ook te koop bij Motoport, weet alleen niet voor hoeveel
stoepranden sjezen heb je nu iig snel afgeleerd neem ik aan?
Natuurlijk mag ik er ook bij,en ben druk bezig met user-icon,maar ik schijn een valse gebruikersnaam/wachtwoord-combinatie te hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 08:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook al vragen aan richardgie, of ie erbij 'mocht' in de OP
Maar de icon is hem nog niet gelukt, alles op z'n tijdEven afwachten tot richard zich weer meldt hier
Goeie morgen.quote:Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Leuke foto's en verhalen over de verschillende meets.![]()
Je kan gewoon bij WP langs gaan, heb ik met mijn vorige bike ook gedaan, ter plekke revisie en aanpassing van de achterveerquote:Op maandag 7 november 2005 09:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij ook genoeg gereedschap of niet?
Daar wou ik eigenlijk nog met je over MSNen maar kennelijk MSN je niet op stage
[..]
WP dacht ik ook al, maar ging mij meer om 'het adresje'. Of bestel je zoiets direct van WP zelf vandaan
Karten, paintball, winter-off-road-rijdenquote:Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey is het geen leuk idee om eens met de FOK-MC iets te gaan doen in de wintermaanden ?
Bijvoorbeeld bowlen. karten, weet ik wat nog meer gedaan kan worden![]()
okay het is qua logistiek iets moeilijker omdat iedereen best wel ver van elkaar wonen, maar als er animo voor is moet dat toch wel te doen zijn ?
quote:Op maandag 7 november 2005 10:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik er ook bij,en ben druk bezig met user-icon,maar ik schijn een valse gebruikersnaam/wachtwoord-combinatie te hebben.![]()
Kan wel gewoon inloggen en posten,heel merkwaardig allemaal.
Goeie morgen trouwens allemaal.![]()
Dat was toch ook al de bedoelingquote:Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey is het geen leuk idee om eens met de FOK-MC iets te gaan doen in de wintermaanden ?
Bijvoorbeeld bowlen. karten, weet ik wat nog meer gedaan kan worden![]()
okay het is qua logistiek iets moeilijker omdat iedereen best wel ver van elkaar wonen, maar als er animo voor is moet dat toch wel te doen zijn ?
Ik heb achter een Bandit 1200 schokdemper met Hyperpro veer, zitten ze ook aan dempers met veren van de concurrentie?quote:Op maandag 7 november 2005 10:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij WP langs gaan, heb ik met mijn vorige bike ook gedaan, ter plekke revisie en aanpassing van de achterveer(neem wel een boek mee, er zijn er meer die zo binnen lopen)
Ik had op mijn motor ook geen wp veer hoorquote:Op maandag 7 november 2005 10:33 schreef hicham het volgende:
[..]Beetje raar inderdaad, per ongeluk capslock aangetikt
[..]
Dat was toch ook al de bedoeling![]()
Alleen wordt er nog niets geplanned omdat we momenteel nog kunnen motorrijden met dit weer
[..]
Ik heb achter een Bandit 1200 schokdemper met Hyperpro veer, zitten ze ook aan dempers met veren van de concurrentie?of is Hyperpro ook van WP?
En doen ze erin zetten als extra service of moet je dan meer gaan betalen? Ik dacht alleen de veren ophalen en de rest zelf doen namelijk![]()
maar vanwege het feit dat hier iets afspreken voor dit soort dingen best moeilijk isquote:Op maandag 7 november 2005 10:33 schreef hicham het volgende:
[..]Beetje raar inderdaad, per ongeluk capslock aangetikt
[..]
Dat was toch ook al de bedoeling![]()
Alleen wordt er nog niets geplanned omdat we momenteel nog kunnen motorrijden met dit weer
[..]
Ik heb achter een Bandit 1200 schokdemper met Hyperpro veer, zitten ze ook aan dempers met veren van de concurrentie?of is Hyperpro ook van WP?
En doen ze erin zetten als extra service of moet je dan meer gaan betalen? Ik dacht alleen de veren ophalen en de rest zelf doen namelijk![]()
BOWLEN en wokken paintball heb ik gewetensbezwaren tegen, en karten trekt mijn rug nietquote:Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar vanwege het feit dat hier iets afspreken voor dit soort dingen best moeilijk isis het misschien handig om nu al te kijken waar er animo voor is
![]()
Ik voeg je zo wel even toe via Mercy oidquote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik had op mijn motor ook geen wp veer hoorJe kan zelf de onderdelen halen (of je veer bregnen) of als je het niet zelf wil doen, een afspraak maken en er op wachten
btw, wat is je msn adres
Ok, zal even kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar vanwege het feit dat hier iets afspreken voor dit soort dingen best moeilijk isis het misschien handig om nu al te kijken waar er animo voor is
![]()
Bowlen is suf, paintball en karten was het eerst waar ik aan dacht. Ben jij altijd zo moeilijk?quote:Op maandag 7 november 2005 10:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
BOWLEN en wokken paintball heb ik gewetensbezwaren tegen, en karten trekt mijn rug nietmaar jullie mogen natuurlijk ook gewoon zonder mij gaan
Je begrijpt dat jij nu 1 van de weinig bent waarvan we geen gezicht bij de naam hebben he?quote:Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Leuke foto's en verhalen over de verschillende meets.![]()
quote:
animo is er welquote:Op maandag 7 november 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |