abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32048033
Hmmpf, kan Pepijn z'n wekker niet gewoon om 7:45 zetten om een beetje z'n slaapritme te behouden. Zo in m'n eentje Fok!MC'en is ook niks aan namelijk Ff kijken of ik hier maar wat nuttigs kan gaan doen dan
  maandag 7 november 2005 @ 08:55:58 #22
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32048276

Mogge is best wel weer zwaar om na een weekje lanterfanten weer eens vroeg op te staan
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32048449
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wilde nog zeggen: goed gedaan Roadkill afgetroeft.

Maar nu.
MOGGUH allen,

Ghe, ik laat me niet zomaar aftroeven effe een blik op 'my active topics', bewust vol spammen tot 299 en de eer aan een ander laten, stond op het punt te gaan slapen

@hiescham heb je die OP pic ook op huge resolutie?
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_32048511
Oh ja, kwam er gister ook achter dat mijn ketting wel erg slapjes hangt en de kettingspanners tegen het einde aanzitten. Tijd voor een nieuwe ketting dus, na 14.000 km geleden al een smak geld ervoor te hebben neergelegd Ik ga denk ik gewoon een DID eindeloze ketting bij Louis.de bestellen en dan zelf dat ding eromheen leggen, heb ik daar ook weer een beetje voldoening uit (tenzij het mis gaat ) Volgens mij moet dat niet al te moeilijk zijn toch? Achterbrug moet er sowieso uit, dat betekent dat de schokdemper los moet en kan ik er ook meteen de tailrisers onder sjeffen

Denk dat het sowieso tijd wordt voor wat onderhoud, olie mag ook wel weer vervangen worden samen met oliefilter. Luchtfilter is nog lang niet nodig, was vorige keer met Mercy eigenlijk ook niet nodig maar toen hadden we hem toch al gekocht

En als ik dan toch bezig ben ga ik ook maar meteen stalen remleidingen eronder knallen, remblokje achter moet vervangen worden maar remblokjes voor zijn nog niet nodig. Heb ook geen zin om te wachten tot ze versleten zijn alvorens ik stalen remleidingen neem. Dat duurt me te lang

Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motor Die hebben echt iets van de motor rijdt toch, al die extra dingen zijn toch niet nodig
quote:
Op maandag 7 november 2005 08:55 schreef Mercy_symbol het volgende:

Mogge is best wel weer zwaar om na een weekje lanterfanten weer eens vroeg op te staan
Hey lanterfant c.q bowlingpro
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:10 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

@hiescham heb je die OP pic ook op huge resolutie?
Nope, hij is gemaakt op die maat
pi_32048539
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:14 schreef hicham het volgende:
Oh ja, kwam er gister ook achter dat mijn ketting wel erg slapjes hangt en de kettingspanners tegen het einde aanzitten. Tijd voor een nieuwe ketting dus, na 14.000 km geleden al een smak geld ervoor te hebben neergelegd Ik ga denk ik gewoon een DID eindeloze ketting bij Louis.de bestellen en dan zelf dat ding eromheen leggen, heb ik daar ook weer een beetje voldoening uit (tenzij het mis gaat ) Volgens mij moet dat niet al te moeilijk zijn toch? Achterbrug moet er sowieso uit, dat betekent dat de schokdemper los moet en kan ik er ook meteen de tailrisers onder sjeffen

Denk dat het sowieso tijd wordt voor wat onderhoud, olie mag ook wel weer vervangen worden samen met oliefilter. Luchtfilter is nog lang niet nodig, was vorige keer met Mercy eigenlijk ook niet nodig maar toen hadden we hem toch al gekocht

En als ik dan toch bezig ben ga ik ook maar meteen stalen remleidingen eronder knallen, remblokje achter moet vervangen worden maar remblokjes voor zijn nog niet nodig. Heb ook geen zin om te wachten tot ze versleten zijn alvorens ik stalen remleidingen neem. Dat duurt me te lang

Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motor
[..]

[..]

Stuur maar hier naar toe
pi_32048631
mogge... heb geloof ik ff 1 1/2 topic gemist
zelfs niet eens meegelezen
maar ik ben er weer
quote:
bla bla...

Dussseuuhh, wiens adres mag ik gebruiken om de onderdelen naar toe te verzenden. Mijn ouders vinden het niet zo leuk als er steeds allemaal pakketjes aankomen, die denken dat ik dan weer geld weggooi aan de motor Die hebben echt iets van de motor rijdt toch, al die extra dingen zijn toch niet nodig
je mag het van mij ook wel naar mijn adres sturen hoor....
pi_32048718
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:16 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Stuur maar hier naar toe
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]

je mag het van mij ook wel naar mijn adres sturen hoor....
Jullie vertrouw ik niet

Ok, pakketjes zijn dus geen probleem om ergens heen te verzenden
Nu nog even kijken wat ik precies allemaal ga doen, als ik dan toch bezig ben ...

Pepijn nog een goed adresje voor progressieve vering voor de voorkant van m'n motor?
  maandag 7 november 2005 @ 09:39:46 #28
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32048915
quote:

[..]

[..]

je mag pakketjes ook wel naar ons sturen hoor
Let's race
Buienradar
pi_32048965
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:27 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

Jullie vertrouw ik niet

Nu nog even kijken wat ik precies allemaal ga doen, als ik dan toch bezig ben ...

Pepijn nog een goed adresje voor progressieve vering voor de voorkant van m'n motor?
misschien ook vast kijken WAAR je het gaat doen...
beinvloed misschien ook wel je keuze met waar je het naar toe wil (durft) te sturen
  maandag 7 november 2005 @ 09:42:52 #30
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32048973
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:27 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

Jullie vertrouw ik niet

TechnoFlex de olie heb je er al inzitten
Let's race
Buienradar
pi_32049045
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

TechnoFlex WP die technofles olie heb je er zo uit
kuch
pi_32049184
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:42 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

misschien ook vast kijken WAAR je het gaat doen...
beinvloed misschien ook wel je keuze met waar je het naar toe wil (durft) te sturen
Heb jij ook genoeg gereedschap of niet?
Daar wou ik eigenlijk nog met je over MSNen maar kennelijk MSN je niet op stage
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:46 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

kuch
WP dacht ik ook al, maar ging mij meer om 'het adresje'. Of bestel je zoiets direct van WP zelf vandaan
  maandag 7 november 2005 @ 09:54:39 #33
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_32049193
H. Motozoom heeft dezelfde eindloze ketting, ligt er bij mij ook onder. Brig moet los, maar beetje frotten kun je de achter schokdemper laten zitten.

En als ik eerder had geweten had ik het meebesteld voor je, gister net wat bij motozoom gekocht.

Hebben trouwens ook een tubeles reparatiesetje inclusief perlucht voor maar 26 euro....

En de Alp begint te trillen bij 55 mph Achterband maar eens nakijken, ben er paar keer stoeprand mee op gesjeesd
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_32049297
Meeste dingen kun je stukken goedkoper bij Louis.de krijgen, maar voor de ketting maakt het idd niet veel uit zie ik net. 10 euro, en die zul je dan wel weer extra kwijt zijn aan verzendkosten vanuit Duitsland

Ik heb er sowieso geen haast mee, ga eerst even een lijstje maken van alle dingen die ik binnenkort wil doen en dan een semi-grote beurt geven aan m'n motor Ik heb trouwens altijd zo een bandenreparatiekit in m'n buddy zitten met van die perslucht mini-tankjes. Zijn ook te koop bij Motoport, weet alleen niet voor hoeveel

stoepranden sjezen heb je nu iig snel afgeleerd neem ik aan?
  maandag 7 november 2005 @ 10:08:02 #35
19297 stinkie
pi_32049419
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
Meeste dingen kun je stukken goedkoper bij Louis.de krijgen, maar voor de ketting maakt het idd niet veel uit zie ik net. 10 euro, en die zul je dan wel weer extra kwijt zijn aan verzendkosten vanuit Duitsland

Ik heb er sowieso geen haast mee, ga eerst even een lijstje maken van alle dingen die ik binnenkort wil doen en dan een semi-grote beurt geven aan m'n motor Ik heb trouwens altijd zo een bandenreparatiekit in m'n buddy zitten met van die perslucht mini-tankjes. Zijn ook te koop bij Motoport, weet alleen niet voor hoeveel

stoepranden sjezen heb je nu iig snel afgeleerd neem ik aan?
erm, ja zal nog wel een snodig zijn als ze de poort weer dichtbouwen met vuilcontainers. Maar eerst maar eens kijken waar het door komt. Boven de 55 mpg word het echt ongemakkelijk, maar veel harder rijd je toch niet met een Alp

edit: setje met perslucht kost 26 euro
pi_32049633
quote:
Op maandag 7 november 2005 08:15 schreef hicham het volgende:

[..]

Ja dat wou ik ook al vragen aan richardgie, of ie erbij 'mocht' in de OP
Maar de icon is hem nog niet gelukt, alles op z'n tijd Even afwachten tot richard zich weer meldt hier
Natuurlijk mag ik er ook bij,en ben druk bezig met user-icon,maar ik schijn een valse gebruikersnaam/wachtwoord-combinatie te hebben.
Kan wel gewoon inloggen en posten,heel merkwaardig allemaal.

Goeie morgen trouwens allemaal.
pi_32049714
Goeiemorgen

Leuke foto's en verhalen over de verschillende meets.
intuition will take you further than logics will ever do
pi_32049744
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen

Leuke foto's en verhalen over de verschillende meets.
Goeie morgen.
  maandag 7 november 2005 @ 10:26:31 #39
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32049759
hey is het geen leuk idee om eens met de FOK-MC iets te gaan doen in de wintermaanden ?

Bijvoorbeeld bowlen. karten, weet ik wat nog meer gedaan kan worden

okay het is qua logistiek iets moeilijker omdat iedereen best wel ver van elkaar wonen, maar als er animo voor is moet dat toch wel te doen zijn ?
Let's race
Buienradar
  maandag 7 november 2005 @ 10:27:51 #40
19297 stinkie
pi_32049790
Zie het nu pas ....

Walvis in de OP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: